ik ben weer in een vraatzuchtfase de laatste tijd, daar moet ik echt iets aan doen misschienquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Nomnomnom pastasalade. Genoeg voor een avond
.
Ik ben bijna 10 kg kwijtquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben weer in een vraatzuchtfase de laatste tijd, daar moet ik echt iets aan doen misschien
Goed zoeken dan!quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Is je moeder langsgeweest en heeft ze het opgeruimd?
Rotdag gehad dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent op dreef
Ik kon wel weer een beetje humor gebruiken
Mwah heb een beetje een pestbuiquote:
Moet je ongesteld worden?quote:
Daar zou ik geen pestbui van krijgenquote:
Niet? Ik welquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar zou ik geen pestbui van krijgen
Da's wel de bedoeling. Maar omdat ik nog steeds de pil (door)slik, weet ik niet of dat al gebeurd is. In Mei in ieder geval nog niet, maar hopelijk was dat de laatste keer.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Houdt dat ook op een gegeven moment op (ongesteldheid)?
ja en dan ga je in de overgang, van de ene ellende naar de andere, het is een zwaar leven dat van een vrouwquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Houdt dat ook op een gegeven moment op (ongesteldheid)?
lol. Gelukkig helpt testosteron daartegen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja en dan ga je in de overgang, van de ene ellende naar de andere, het is een zwaar leven dat van een vrouw
quote:
Oeh receptje?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Nomnomnom pastasalade. Genoeg voor een avond
.
Nou jaquote:
wel allemaal zwaaien he, naar Ang3l en mij volgende weekquote:
ik hoop dat je weer net zo genietend in beeld gebracht wordt zoals ongeveer 1 jaar geleden bij Lowlands zingtquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wel allemaal zwaaien he, naar Ang3l en mij volgende week
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, gerookte zalm, mozzarella, paprika, cherrytomaatjes, komkommer, pijnboompitjes en wat pasta erdoor. Beetje olie en azijn, zout en peper, en eten
. Had geen zin om iets ingewikkelds te koken.
Eh ik ga niet naar de Pridequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
We gaan er vanuit dat iedereen op de kant een soort ex van Ang3l is dus aan aandacht hebben jullie vast geen gebrek.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
We gaan er vanuit dat iedereen op de kant een soort ex van Ang3l is dus aan aandacht hebben jullie vast geen gebrek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:01 schreef creno het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Pas maar op, TV gaat je wegpesten.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
hahaha, dan zet ik mijn zomerhoed op en mijn lady gaga zonnebril en kijk hem niet meer aanquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Pas maar op, TV gaat je wegpesten.
Hoi Vultquote:
Cool, G_E heeft een concurrentquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:59 schreef Steve het volgende:
Ik kon niet slapen, dan ga je maar dingen vouwen.
Tot vanmiddagquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:59 schreef Steve het volgende:
Iets om naar uit te kijken dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 07:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh Vlarp krijgt verjaardagseks
Homoquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:59 schreef Steve het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:01 schreef Stroekie het volgende:
er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien, dat is hij
Nee, 8 maanden!quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Al een jaar vlarp, al een jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |