Wat lief, een persoonlijk cadeautje voor Vlarps verjaardagquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:59 schreef Steve het volgende:
Ik kon niet slapen, dan ga je maar dingen vouwen.
Stevequote:Op donderdag 29 juli 2010 09:54 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Krijg je nou drank en een stripper vanavond?
Hij krijgt een brabo op bezoek en die worden altijd heel losbandig als ze drank op hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:54 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Krijg je nou drank en een stripper vanavond?
Ik heb 1 flesje Corona in huis, maar da's voor Steve wel voldoende jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij krijgt een brabo op bezoek en die worden altijd heel losbandig als ze drank op hebben.
We zien de foto's morgen wel dan!quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb 1 flesje Corona in huis, maar da's voor Steve wel voldoende ja
True.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij krijgt een brabo op bezoek en die worden altijd heel losbandig als ze drank op hebben.
Brabantquote:
Vul je die voorraad wel even aan voor zaterdag?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb 1 flesje Corona in huis, maar da's voor Steve wel voldoende ja
Welk bier wil je hebben?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vul je die voorraad wel even aan voor zaterdag?
Oeh ik heb nog een keuze ook...wat een luxequote:
Ja, dus noem een merk. O ja, en geen hele wazig dure shit. Die mag je zelf meenemen danquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oeh ik heb nog een keuze ook...wat een luxe
Je weet de weg anders goed te vinden tegenwoordig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |