Nee, dat niet, dan is Baroeg open air.quote:
Sterker nog, eind juni zelfs.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:08 schreef TeleluvR het volgende:
Volgens zou de beruchte Meat begin juli al plaatsvinden!
Ja, ik heb dagelijks een gitaristenmeet. Alleen ik was er de afgelopen dagen. Waar waren jullie?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sterker nog, eind juni zelfs.
Waar waren jullie? Dean en ik waren er.
Ja hoor, Tiel ligt in het noorden van Nederland.quote:
Culemborg Blues!quote:
Deed ik het liefst ook, maar gaat helaas nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Neem iemand mee die er wel verstand van heeft???
Ken je dan echt niemand in je omgeving die gitaar speelt of heeft gespeeld?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Deed ik het liefst ook, maar gaat helaas niet
Prima, is voor mij toch loopafstand. Gitaren mag je wel bij mij thuis droppen en koffie zal klaar staanquote:
Culemborg staat al in de agenda hier!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef blckbb het volgende:
[..]
Prima, is voor mij toch loopafstand. Gitaren mag je wel bij mij thuis droppen en koffie zal klaar staan![]()
Baas, ik ben d'r soberszo bij, benieuwd naar die Ian Siegalquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Culemborg staat al in de agenda hier!
Ik ken er wel wat maar die willen niet of zijn op vakantie etc. Maar de CV is dus (ook voor mij) wel de meerprijs waard?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ken je dan echt niemand in je omgeving die gitaar speelt of heeft gespeeld?
Het is een keus. Velen van ons (als ik zo teruglees) raden je aan om de CV te kopen. Of probeer ze allebei uit, het is toch bij dezelfde verkoper? Kies ter plekke!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ken er wel wat maar die willen niet of zijn op vakantie etc. Maar de CV is dus (ook voor mij) wel de meerprijs waard?
Waarschijnlijk ons aller probleem ¤quote:
Zo goed als. Dinsdag nog even goed praten, maar het lijkt goed te gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja, ik vroeg me af zijn jullie nu echt weer bij elkaar als Kramtried?
in mijn vakantie zo warm? kut...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo goed als. Dinsdag nog even goed praten, maar het lijkt goed te gaan
En die Meat zou inderdaad hier. Kan van mijn kant nogsteeds, maar moet even kijken wanneer het uitkomt
We krijgen augustus/begin september nog tropische temperaturen, dus ik zet de BBQ vast klaar
Ze roepen het op de radio telkens... dus zal wel iets van waarheid in zitten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:05 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
in mijn vakantie zo warm? kut...
hoop het niet, maar ja, we merken het welquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze roepen het op de radio telkens... dus zal wel iets van waarheid in zitten.
Ik heb laatst gezocht, maar niets gevonden... waar vind ik zulke dingen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:53 schreef Under_Score het volgende:
hier gewoon alt+5.
met backingtracks oefenen werkt fantastisch, weet iemand nog een site waar je echte backing tracks hebt IPV midi, ik kan me vaag zo'n site herinneren maar weet niet meer welke het was
[edit] laat maar, heb er al een gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |