quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
Krijg Lepra, met je kutaccent!
Die reclame is nóg fucking irritanter dan Leen van Frisia. Zeker ook weer zo'n leuk initiatief van scheringa.
Zijn er nou serieus idioten die hun 'oud goud' opsturen om zo een onbekend bedrag op hun rekening gestort te krijgen
Lijkt me best leuk om met een paar honderd man massaal bakstenen, bedorven pasta, hondenpoep, roadkill etc op te sturenquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:05 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Een euro voor diegene die in zoeen zakje klaarkomt en opstuurt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk om met een paar honderd man massaal bakstenen, bedorven pasta, hondenpoep, roadkill etc op te sturen
Bedorven tandpasta?quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk om met een paar honderd man massaal bakstenen, bedorven pasta, hondenpoep, roadkill etc op te sturen
[..]
Yeah!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Goed idee, zo kan ik eindelijk voor weinig van al mijn oude meuk af!quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dit is dan ook een kutkick.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:13 schreef internal het volgende:
Alweer?Er zijn al genoeg topics over Postalgold geweest toch?
sieraden zijn meestal meer waard dan het goud waarvan ze gemaakt zijn, maar je krijgt alleen de dagwaarde van het goud.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:24 schreef _Fanta het volgende:
kutreclame idd, en volgens mij steken hun minstens een kwart van wat je opstuurt in hun eigen zakken
Dat had ik even niet doorquote:
die film van die game ....quote:Op donderdag 16 september 2010 10:37 schreef El_Thijs het volgende:
Waarom dacht ik dat het om het spel Postal ging
Niet gezien. Postal 2 was wel grappig, ben benieuwd naar 3quote:
als je de game leuk vind, moet je eigenlijk de film wel even checkenquote:Op donderdag 16 september 2010 10:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet gezien. Postal 2 was wel grappig, ben benieuwd naar 3
Zal eens kijken. Tenx!quote:Op donderdag 16 september 2010 10:49 schreef daruk het volgende:
[..]
als je de game leuk vind, moet je eigenlijk de film wel even checken
Waarom ga je dan ook reclames zitten kijken als je geil bent, kutjoekel!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:32 schreef Raqualad het volgende:
Gadverdamme. Postal Gold. Als je geil naar zo'n reclame kijkt, ben je daarna meteen niet geil meer. Vieze reclame.
Trekken op camreclamesquote:Op donderdag 16 september 2010 11:23 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook reclames zitten kijken als je geil bent, kutjoekel!
Hij was aapjes aan 't kijken op Animal Planet?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:23 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook reclames zitten kijken als je geil bent, kutjoekel!
Camaapjes?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:26 schreef Sosha het volgende:
[..]
Hij was aapjes aan 't kijken op Animal Planet?
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:32 schreef iBenny het volgende:
KLB-topics over PostalGold zijn altijd onterecht... ik kreeg tenslotte 450 euro, dat was echt fantastisch
Ik zou er een auto Liekendiek mee kopen, dan maak je helemaal een geweldige investering met je gouden ring!quote:Op donderdag 16 september 2010 13:32 schreef iBenny het volgende:
KLB-topics over PostalGold zijn altijd onterecht... ik kreeg tenslotte 450 euro, dat was echt fantastisch
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |