quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
Krijg Lepra, met je kutaccent!
Die reclame is nóg fucking irritanter dan Leen van Frisia. Zeker ook weer zo'n leuk initiatief van scheringa.
Zijn er nou serieus idioten die hun 'oud goud' opsturen om zo een onbekend bedrag op hun rekening gestort te krijgen
Lijkt me best leuk om met een paar honderd man massaal bakstenen, bedorven pasta, hondenpoep, roadkill etc op te sturenquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:05 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Een euro voor diegene die in zoeen zakje klaarkomt en opstuurt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk om met een paar honderd man massaal bakstenen, bedorven pasta, hondenpoep, roadkill etc op te sturen
Bedorven tandpasta?quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk om met een paar honderd man massaal bakstenen, bedorven pasta, hondenpoep, roadkill etc op te sturen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Yeah!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Goed idee, zo kan ik eindelijk voor weinig van al mijn oude meuk af!quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dit is dan ook een kutkick.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:13 schreef internal het volgende:
Alweer?Er zijn al genoeg topics over Postalgold geweest toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |