Neequote:Op donderdag 29 juli 2010 01:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar, je had hem toch al eens gezien?
Dat meen je niet.quote:
Ja dat hadden meer mensen verwacht. Dit is een relatief geweldloze Tarantino, vergeleken met PF en RD. Maar toch wel vet toen Hitler kapot werd geschoten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:58 schreef Avey het volgende:
Ik had meer actie verwacht. Dus die teleurstelling is enigszins te wijten aan mijn verkeerde verwachtingspatroon
Dat was prachtig. Vooral dat opbouwen naar de ontmaskering met die 3 vingers enzo. En Bridget von Hammersmarkquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:01 schreef Avey het volgende:
Ja het einde was fantastisch
Alleen moest die scene in die bar/kelder nou echt zoooo lang zijn?
Ja uiteindelijk was het wel erg mooi gedaan. Ik vroeg me tijdens het kijken meerdere malen af wat voor relevantie het had voor het verhaal maar het was zo spannend dat je maar blijft kijkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat was prachtig. Vooral dat opbouwen naar de ontmaskering met die 3 vingers enzo. En Bridget von Hammersmark
Ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk was het wel erg mooi gedaan. Ik vroeg me tijdens het kijken meerdere malen af wat voor relevantie het had voor het verhaal maar het was zo spannend dat je maar blijft kijken
Wat zoek je? Qua genre?quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:08 schreef Avey het volgende:
Heb je nog meer aanbevelingen? Ik heb nog iets nodig om in de trein te kijken
Atonement brak echt mijn hart.quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:14 schreef Avey het volgende:
Allemaal al gezien behalve Atonement... hmm die lijkt me wel wat
Thanks
Nee ik heb een nieuwe moeten kopen. Nu is ie van goud.quote:
goeiendaaaaaaagquote:
ik ga van mn laatste 16 uur werk genietenquote:
Tja parkeren is in de meeste grote steden geen pretje, volgens mij. Ik heb geen rijbewijs, dus echt zicht heb ik er niet op.quote:Op donderdag 29 juli 2010 05:53 schreef Pheno het volgende:
Ik slaap tegenwoordig binnen een kwartier. Volgens mij moet ik mijn ogen wa langer dicht doen.
P+R 6 euro. Hmm, het overwegen waard. De vorige keer ondere het station geparkeerd, ik vroeg me na afloop af waarom mijn auto niet gewassen was voor die prijs
Nee, die OV-chip is een aanfluiting. Ook erg toeristvriendelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 06:09 schreef Pheno het volgende:
Nou ja arnhem en nijmegen zijn gratis, dus opeens ¤20+ betalen is een beetje een domper. Daarna kom je er nog achter dat er alleen nog maar met ov chip aan een tramreis begonnen kan worden. Wat is er dan nog openbaar aan OV?
Hoi Bosquote:Op donderdag 29 juli 2010 05:47 schreef Bos81 het volgende:
's nachts niet online geweest, dus gewoon kunnen slapen
Was begin van het jaar ff in NL met vrienden uit Zwitserland, en vond dat best meevallen met die sjipkaart.quote:Op donderdag 29 juli 2010 06:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, die OV-chip is een aanfluiting. Ook erg toeristvriendelijk.
Ben wel een paar keer wakker geworden hoor, maar kon gewoon blijven liggen en viel snel genoeg weer in slaapquote:Op donderdag 29 juli 2010 06:34 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi Bos![]()
Das mooi dat je door kon slapen
Okee, maar kun je die kaart dan weer inwisselen?. Anders lijkt het me toch weggegooid geld?quote:Op donderdag 29 juli 2010 06:35 schreef crv het volgende:
[..]
Was begin van het jaar ff in NL met vrienden uit Zwitserland, en vond dat best meevallen met die sjipkaart.
Je moet ff weten hoe het werkt, maar ging prima
je hebt ook dag en saldokaartenquote:Op donderdag 29 juli 2010 06:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar kun je die kaart dan weer inwisselen?. Anders lijkt het me toch weggegooid geld?
als toerist gebruikte ik dagkaarten dus die hoef je niet in te ruilenquote:Op donderdag 29 juli 2010 06:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar kun je die kaart dan weer inwisselen?. Anders lijkt het me toch weggegooid geld?
Môgge Bennyquote:
ik ruim niks op, behalve mijn eigen rotzooiquote:Op donderdag 29 juli 2010 06:47 schreef crv het volgende:
[..]
Môgge Benny![]()
Benny moet Bende opruimen dan he
Dan heb je een niesbuiquote:Op donderdag 29 juli 2010 06:51 schreef Crazy-M het volgende:
Godver, 3 keer niezen = goed weer.
Wat als je al .... eeh denk 15 a 20 keer achter elkaar niest ?
niks met goed weer ofzo ?quote:
Nja, het kan hoogstens zo goed weer zijn dat we levend verbrandenquote:Op donderdag 29 juli 2010 06:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niks met goed weer ofzo ?
verdikkie, zo mn best gedaan
of dat we nu gewoon 6 dagen achter elkaar goed weer hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2010 06:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, het kan hoogstens zo goed weer zijn dat we levend verbranden
Als ik haast heb, heb ik geen tijd en geen zin om het uit te zoekenquote:Op donderdag 29 juli 2010 06:35 schreef crv het volgende:
[..]
Was begin van het jaar ff in NL met vrienden uit Zwitserland, en vond dat best meevallen met die sjipkaart.
Je moet ff weten hoe het werkt, maar ging prima
ons poesje doet je wel begeleiden danquote:Op donderdag 29 juli 2010 07:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik haast heb, heb ik geen tijd en geen zin om het uit te zoekenNou ja, ik parkeer wel bij het OS stadion, dat is een P+R ding. Zes euro overleef ik nog. Als jullie me niet meer terug zien: let op het nieuws dat er een pinguïn verdwaald is n het OV van Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |