Je had geld te kort dus koop je een keeper van 1,1 miljoen die ook nog eens reserve staatquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:42 schreef crv het volgende:
[..]
Zie je wel dat je niet ging slapen, geloof het nog steeds niet.
ot straks![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
Shit ik ga morgenochtend veel bennies scoren
trustenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een miezerig kutplasje
Ga slapen nu echt
bestrijd vuur met vuur! drink nog wat!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:11 schreef crv het volgende:
Ik ga wel echt naar bed, misschien dat ik nog wat nuchterder wordt
Goed puntquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je had geld te kort dus koop je een keeper van 1,1 miljoen die ook nog eens reserve staat
Tot straksquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ga slapen nu echt
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bestrijd vuur met vuur! drink nog wat!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bestrijd vuur met vuur! drink nog wat!
Weltrustenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ga slapen nu echt
Trustenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:11 schreef crv het volgende:
Owww. Bezopen? dat heb ik gemistquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:11 schreef crv het volgende:
Veel plezier, zie je bij het ontbijtquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:12 schreef PatriQue89 het volgende:
download is gelukt, ff spelen,en dan slapen
Jij vuile sekreet, kom dan bakkes.quote:
Hij zou het gewoon moeten doen dan hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
Dit is zo fokking irritant, ik plaats een wc, kan er niemand in omdat er geen pad naartoe loopt, maar hij is aan het pad gebouwd.En ja hij is open.
Van welke film is die ook weer.quote:
Toch niet met jou.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij vuile sekreet, kom dan bakkes.
Niet dus.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij zou het gewoon moeten doen dan hoor.
Komt vanzelf wel goed...quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
Dit is zo fokking irritant, ik plaats een wc, kan er niemand in omdat er geen pad naartoe loopt, maar hij is aan het pad gebouwd.En ja hij is open.
ik niet.quote:
ah ok snapput nuquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:14 schreef crv het volgende:
[..]
ik niet.
Moet vanmorgen om 7:30 bloedprikken voor cholestorol, maar heb sinds 18:00 een biertje een french coffee en een grote Hertogjan Grand prestige a 10% achter de kiezen.
vermoeden is dat het toch wat de resultaten gaat beinvloeden
Ja moet toch ergens geld vandaan halen, als de efteling het kan, ik ook.quote:
Ja ik speelde 1 al heel lang, maar deze is moeilijker.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja moet toch ergens geld vandaan halen, als de efteling het kan, ik ook.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jaha, nu mis je ze he, die pokke vuvuzela's!
De laatste keer dat ik er was wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:31 schreef Rauzer het volgende:
Moet je in de Efteling betalen voor de wc?
Wat een sloebers dan zegquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was wel.
Nu stoppen met posten, dit is zo'n mooi moment.quote:
Ik was al te laatquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nu stoppen met posten, dit is zo'n mooi moment.
quote:
Wordt het ook vast niet. Te standaard.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:37 schreef Symphonic het volgende:
Ahum: Meld je hier aan voor een TAL meet
maar not the stairway pleasz........
de zaterdag inderdaad.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:53 schreef Koen66 het volgende:
ik zie dat 16 oktober in de herfstvakantie valt
Hier niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:53 schreef Koen66 het volgende:
ik zie dat 16 oktober in de herfstvakantie valt
Yep, maar als vrouwlief hier weg wil kan ik moeilijk roepen dat ik niet meega omdat ik naar een meet wilquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de zaterdag inderdaad.
Ga ik gewoon zondag naar portugal.
geef haar een laptop in de badkamer voor die dagquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, maar als vrouwlief hier weg wil kan ik moeilijk roepen dat ik niet meega omdat ik naar een meet wil
Weet het nog niet zeker, maar ik baal nu al
Zeg dat wij heel belangrijk voor je zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, maar als vrouwlief hier weg wil kan ik moeilijk roepen dat ik niet meega omdat ik naar een meet wil
Weet het nog niet zeker, maar ik baal nu al
Ik ga maar aansturen op weggaan in een ander weekend (prijs is een goed argument)quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geef haar een laptop in de badkamer voor die dag
Zolang we maar geen overdreven rare activiteiten gaan verzinnen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wordt het ook vast niet. Te standaard.
Inderdaad, care waar het is, als het maar alcohol heeft en gezellig is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang we maar geen overdreven rare activiteiten gaan verzinnen.Ik vind gewoon ergens iets drinken eigenlijk wel goed, het kan me niet schelen waar.
En die heftige orgie dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang we maar geen overdreven rare activiteiten gaan verzinnen.Ik vind gewoon ergens iets drinken eigenlijk wel goed, het kan me niet schelen waar.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sssssttttt. Dat zeggen we pas als iedereen genoeg alcohol op heeft.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sssssttttt. Dat zeggen we pas als iedereen genoeg alcohol op heeft.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb mijn voorbind dildo opgepoetst
Ow fuck, die heb ik niet nodig
Mag ik hem lenen? Buk eens..quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb mijn voorbind dildo opgepoetst
Ow fuck, die heb ik niet nodig
Ik wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:06 schreef Koen66 het volgende:
@Myr, kijk jij IRL ook altijd zo narrig als je UI
Ja eigenlijk wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:06 schreef Koen66 het volgende:
vast niet, ik loop ook niet de hele dag met een chagrijnige kop met een shaggie op mijn lipquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:06 schreef Koen66 het volgende:
ach, met 7 meiden thuis kijkt er altijd wel eentje boos, dus ik ben wel wat gewendquote:
Komt er altijd bloed uit je kut?quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:14 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nooit boos als ik ongesteld ben.Of misschien was ik daarom altijd boos. Ik was ook altijd ongesteld.
Vast nietquote:
quote:
Hoezo? Was ie langer dan de vorige keer.quote:
Jullie hebben secxks gehad?quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:49 schreef Avey het volgende:
Geen idee. Maar we hebben er van genoten. Denk ik
Ben jij ook nog wakker.quote:
Maar, je had hem toch al eens gezien?quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:55 schreef Avey het volgende:
Neehee
Maar wel een beetje geouwehoerd tijdens de scenes waar er werkelijk niets gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |