Nu heb je ze niet meer omdat je je zelf verraadquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik heb feeën peet ouders of ben ik ze
Zie buienrader... westen van brabant staat onderwater.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
en hoe weet je waar ik woon dan uberhaupt
Het was een vraag?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nu heb je ze niet meer omdat je je zelf verraad
Hier is het warm en benouwd ,, ruilen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:08 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ben ik de enige die last heeft van een stortbui met onweer?
Aargh, die ene Duitser Jurgen nogwat =Dquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nu heb je ze niet meer omdat je je zelf verraad
Hihi een van de woonplaatsenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:13 schreef Chinless het volgende:
[..]
Zie buienrader... westen van brabant staat onderwater.
Nou. Bergen op Zoom, Roosendaal, Hoek richting breda en 7-bergen. Was allemaal in de buurt.
Ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier is het warm en benouwd ,, ruilen?
Misschien hebben ze ene kroontjequote:Op donderdag 29 juli 2010 00:14 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Het was een vraag?
Ik heb alleen 2 goudvissen
Eh, internet.quote:
Hier ik zei het je ik ben niet gek!quote:
Welke ruit ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja hier in huis ook overal maar had de ruit open gelaten en dan werkt het niet.
Ik wil wel oude uploads posten als mensen hier geen problemen mee hebben?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:17 schreef Rob.Dude het volgende:
[..]
Op m'n mobiel kan ik amper Pr0n kijken, laat staan tieten uploaden
mits ijsmeis.rar. neequote:Op donderdag 29 juli 2010 00:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wil wel oude uploads posten als mensen hier geen problemen mee hebben?
Problemen, dat kan mn mobiel moeilijk behappenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wil wel oude uploads posten als mensen hier geen problemen mee hebben?
Hier moet t raam open moet die slang buiten hangen want anders komt er vochtige lucht binnen.quote:
Nja dan niet tochquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Problemen, dat kan mn mobiel moeilijk behappen.
Hé, ik ben er jij niet,quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:20 schreef JanPiraat het volgende:
Bagger van Barrie ik ben er klaar veurr eerst nog even een toeter
Zit hier intern in huis, heeft een half uur.nodig voor mm kamer dus het wordt beterquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:19 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hier moet t raam open moet die slang buiten hangen want anders komt er vochtige lucht binnen.
Weet niet wat voor airco geval het is, maar het werkt wel goed
graagquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:22 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Kunnen we het niet een avondje overslaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |