Ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:08 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ben ik de enige die last heeft van een stortbui met onweer?
Ja. (westen he).quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:08 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
dat is een snelle conclusie ?quote:
Waar woon je dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:09 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
dat is een snelle conclusie ?
En de mensen in mijn woonplaats dan?
Hmm, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:09 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Zie mn ninja edit. Maar je woonde bij mij in de buurt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:09 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
en hoe weet je waar ik woon dan uberhauptquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:11 schreef Chinless het volgende:
[..]
Zie mn ninja edit. Maar je woonde bij mij in de buurt.
Nu heb je ze niet meer omdat je je zelf verraadquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik heb feeën peet ouders of ben ik ze
Zie buienrader... westen van brabant staat onderwater.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
en hoe weet je waar ik woon dan uberhaupt
Het was een vraag?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nu heb je ze niet meer omdat je je zelf verraad
Hier is het warm en benouwd ,, ruilen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:08 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Aargh, die ene Duitser Jurgen nogwat =Dquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nu heb je ze niet meer omdat je je zelf verraad
Hihi een van de woonplaatsenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:13 schreef Chinless het volgende:
[..]
Zie buienrader... westen van brabant staat onderwater.
Nou. Bergen op Zoom, Roosendaal, Hoek richting breda en 7-bergen. Was allemaal in de buurt.
Ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier is het warm en benouwd ,, ruilen?
Misschien hebben ze ene kroontjequote:Op donderdag 29 juli 2010 00:14 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Het was een vraag?
Ik heb alleen 2 goudvissen
Eh, internet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |