Idd en wat kregen we??quote:Op donderdag 4 november 2010 23:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat zeiden ze bij de vorige hunt ook![]()
Nu ook in Utrechtquote:Op woensdag 3 november 2010 09:04 schreef iBenny het volgende:
http://www.groupon.nl
Voor 10 euro bestellen, 5 euro betalen bij Just eat
(mogelijk moet je 'm ff op Amsterdam zetten bovenaan, maar dan kun je het wel gewoon door het hele land gebruiken)
Het is toch meestal in de nacht van maandag op dinsdag?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:53 schreef Beaudelaire het volgende:
Zal vanavond de Hunt zijn bij iBood of is dat pas later in de week?
Oh, dan pas.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is toch meestal in de nacht van maandag op dinsdag?
Ik gok woensdag/donderdag/vrijdag, in de mail staat in ieder geval volgende week.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:53 schreef Beaudelaire het volgende:
Nee dusquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:53 schreef Beaudelaire het volgende:
Ook die loopt regelmatig achter.quote:Op zondag 7 november 2010 09:45 schreef Maraca het volgende:
Ik gebruik zelf www.daghit.nl maar geen idee of die nu real-time is
Ik gebruik 1dagskoopjes als overzicht. Die zijn redelijk actueel is mijn ervaring. Plus dat als iets niet klopt dat je dat daar kan melden, dus blijkbaar vinden ze het wel belangrijk dat alles kloptquote:Op zondag 7 november 2010 00:53 schreef delano.888 het volgende:
Welke dagaanbieding site is nou het beste volgens jullie? Ik gebruikte lang dagaanbieding.net maar die loopt vaak wel een uur achter.
Top.quote:Op zondag 7 november 2010 11:30 schreef DivZero het volgende:
[..]
Ik gebruik 1dagskoopjes als overzicht. Die zijn redelijk actueel is mijn ervaring. Plus dat als iets niet klopt dat je dat daar kan melden, dus blijkbaar vinden ze het wel belangrijk dat alles klopt
Aantal andere sites zoals dagaanbieding.net zijn nu (12:26) nog niet geupdate... #failquote:<pubDate>Sun, 07 Nov 2010 12:02:01 +0100</pubDate>
<title>1dayfly: MEDISANA ULTRABREEZE nu voor: 39,95</title>
<link>http://www.1dagskoopjes.n(...)isana-ultrabreeze</link>
Spannendquote:iBood Hunt op komst!
A-merken, tientallen aanbiedingen binnen 24 uur, spectaculaire kortingen tot 90%.
Ja, het is weer bijna tijd voor de legendarische iBood Hunt! Zorg dat je er klaar voor bent!
Met om 9 uur tentamen, ik hoop het niet ..quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is toch meestal in de nacht van maandag op dinsdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |