Hij is nu een week of zo binnenquote:Op maandag 27 september 2010 19:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die iBood actie van 15 september, die Ereader, wanneer zouden ze die versturen?
Mwoah - als je er 4 tegelijk bestelt valt dat nog wel mee. En het is een class 6, lekker snelquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:22 schreef Adames het volgende:
Jammer van de 6 euro verzendkosten vandaag
Mwoah. Voor een 8 GB klasse 6 micro SD kaart van een bekend merk betaal je in de winkel zo rond de E 20,00. Deze aanbieding is dus vooral voordelig als je er meerdere afneemt zodat de verzendkosten relatief lager worden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil dat kaartje! Is 16 euro een redelijke prijs?
Ik heb een samsung telefoon (galaxy spica) dus neem aan dat dit kan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:44 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Mwoah. Voor een 8 GB klasse 6 micro SD kaart van een bekend merk betaal je in de winkel zo rond de E 20,00. Deze aanbieding is dus vooral voordelig als je er meerdere afneemt zodat de verzendkosten relatief lager worden.
Voor de zekerheid: kijk wel eerst even na of het apparaat waar je het kaartje in wil stoppen SDHC kaartjes ondersteunt. Dat is vooral bij wat oudere telefoons niet het geval.
Deze ? Volgens de Samsung site kan die dat aan jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb een samsung telefoon (galaxy spica) dus neem aan dat dit kan?
Ja die!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:52 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Deze ? Volgens de Samsung site kan die dat aan ja
Je bedoelt het vest? Ik zou niet weten in welke maat ik het zou moeten kopen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:53 schreef jayb0n het volgende:
wel een leuke trui op elkedagietsleuks ga ik kopen..
Nja, die en die van Suitable-dagactie maar besteld.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:37 schreef Saninl het volgende:
[..]
Je bedoelt het vest? Ik zou niet weten in welke maat ik het zou moeten kopen?
quote:Ahzo, slecht geregeld zeg.Op vrijdag 22 oktober 2010 01:02 schreef RacerDKB het volgende:
Domain name: dailyoffers.nl
Registrar:
Mihosnet
Domain name: jouwaanbieding.nl
Registrar:
Mihosnet
Domain name: dagaanbieding.net
Registrar:
Mihosnet
Alle drie zelfde host, misschien ook zelfde eigenaar.
quote:haha nice, hoef ik ook niet terug te komenOp zaterdag 23 oktober 2010 12:16 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een sukkels, met eten beetje denkwerk kan je zo alle productfoto's zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Die sites worden inderdaad door dezelfde persoon. Daarom hebben ze ook (met uitzondering van een paar aanbieders).Op vrijdag 22 oktober 2010 01:02 schreef RacerDKB het volgende:
Domain name: dailyoffers.nl
Registrar:
Mihosnet
Domain name: jouwaanbieding.nl
Registrar:
Mihosnet
Domain name: dagaanbieding.net
Registrar:
Mihosnet
Alle drie zelfde host, misschien ook zelfde eigenaar.
quote:Wel geniaal, ben (gelukkig) geen vrouwOp zondag 24 oktober 2010 20:54 schreef DivZero het volgende:
[..]
Die sites worden inderdaad door dezelfde persoon. Daarom hebben ze ook (met uitzondering van een paar aanbieders).
En voor als ze weer down zijn, moet je gewoon 1dagskoopjes gebruiken
Heeft iemand de fly van vandaag al besteld?![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Ik was van plan daar dat geurtje en die mooie lcd-led tv te bestellen maar na wat googlen kwam ik ook inderdaad erg veel slechte ervaringen tegen niet alleen op klachtenoplossing.nl maar ook hier een hele verzameling: http://www.opgelichtopint(...)BB.pl?num=1286558742Op maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef mysteriousvonkie het volgende:
Iemand hier al eens besteld (http://parfume.onetimedeal.com/). Als ik zo de ervaringen lees op klachtenoplossing.nl komt het niet erg goed over....
quote:Zou dat gewoon te vertrouwen zijn en geen addertjes onder het gras?Op woensdag 27 oktober 2010 12:45 schreef Maraca het volgende:
http://www.idiva.nl/?TRANSID=524016835&m4n_aid=12987
iPhone 4
quote:Zo'n superaanbieding is het niet, dus ik ga ervan uit dat het klopt. Het enige wat een probleem zou kunnen zijn is dat het geïmporteerde is (in frankrijk kun je ze los kopen voor ¤ 630,-) en dat je dan problemen met garantie hebt.Op woensdag 27 oktober 2010 20:56 schreef Saninl het volgende:
[..]
Zou dat gewoon te vertrouwen zijn en geen addertjes onder het gras?
quote:Niet mee eens, onetimedeal (aka aanbiedingsknaller) heeft al vele mensen opgelicht en bestaat nog steeds.Op donderdag 28 oktober 2010 00:55 schreef jayb0n het volgende:
[..]
Zo'n superaanbieding is het niet, dus ik ga ervan uit dat het klopt. Het enige wat een probleem zou kunnen zijn is dat het geïmporteerde is (in frankrijk kun je ze los kopen voor ¤ 630,-) en dat je dan problemen met garantie hebt.
Een vriend van mij had dit ook, maar uiteindelijk kon hij wel een Nederlands bedrijf vinden dat hem onder garantie zijn kapotte display wou repareren. Hij heeft hem echter nog niet terug. Misschien dat iDiva dit kan beantwoorden?
Ik denk dat het met iDiva zelf wel goed zit, zou dat niet zo zijn, dan zullen ze het niet lang volhouden als dagaanbieder!
De reviews van Onetimedeal aka Aanbiedingsknaller zien er inderdaad bar slecht uit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niet mee eens, onetimedeal (aka aanbiedingsknaller) heeft al vele mensen opgelicht en bestaat nog steeds.
Dr gebeurt wel meer dan slechte reviews hoor, het probleem is bekend:quote:Op woensdag 3 november 2010 01:34 schreef jayb0n het volgende:
[..]
De reviews van Onetimedeal aka Aanbiedingsknaller zien er inderdaad bar slecht uit.
[url=http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=77697]Radar[/url], Trustpilot, Klachtenoplossing
Zouden ze daarom van naam zijn veranderd? Ik kan me niet voorstellen dat je als bedrijfs zijnde zo goed presenteert om vervolgens mensen glashard op te lichten. Zoiets wordt toch op internet snel genoeg achterhaald?
Mag voor iedereen hopen dat ze het onder hun nieuwe naam niet doen en anders zou er toch meer tegen te doen moeten zijn, dan alleen een slechte review online achter te laten?
nope..quote:Op donderdag 4 november 2010 12:18 schreef Jack. het volgende:
Kreeg zonet een mail dat er volgende week weer een iBood Hunt aankomt, volgens mij is er sinds de vorige hunt niet veel bijzonders voorbijgekomen qua aanbiedingen?
Is er toevallig een ADSL router in aanbieding geweest waar ik eventueel op kan hopen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |