Hij is nu een week of zo binnenquote:Op maandag 27 september 2010 19:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die iBood actie van 15 september, die Ereader, wanneer zouden ze die versturen?
Mwoah - als je er 4 tegelijk bestelt valt dat nog wel mee. En het is een class 6, lekker snelquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:22 schreef Adames het volgende:
Jammer van de 6 euro verzendkosten vandaag
Mwoah. Voor een 8 GB klasse 6 micro SD kaart van een bekend merk betaal je in de winkel zo rond de E 20,00. Deze aanbieding is dus vooral voordelig als je er meerdere afneemt zodat de verzendkosten relatief lager worden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil dat kaartje! Is 16 euro een redelijke prijs?
Ik heb een samsung telefoon (galaxy spica) dus neem aan dat dit kan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:44 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Mwoah. Voor een 8 GB klasse 6 micro SD kaart van een bekend merk betaal je in de winkel zo rond de E 20,00. Deze aanbieding is dus vooral voordelig als je er meerdere afneemt zodat de verzendkosten relatief lager worden.
Voor de zekerheid: kijk wel eerst even na of het apparaat waar je het kaartje in wil stoppen SDHC kaartjes ondersteunt. Dat is vooral bij wat oudere telefoons niet het geval.
Deze ? Volgens de Samsung site kan die dat aan jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb een samsung telefoon (galaxy spica) dus neem aan dat dit kan?
Ja die!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:52 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Deze ? Volgens de Samsung site kan die dat aan ja
Je bedoelt het vest? Ik zou niet weten in welke maat ik het zou moeten kopen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:53 schreef jayb0n het volgende:
wel een leuke trui op elkedagietsleuks ga ik kopen..
Nja, die en die van Suitable-dagactie maar besteld.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:37 schreef Saninl het volgende:
[..]
Je bedoelt het vest? Ik zou niet weten in welke maat ik het zou moeten kopen?
quote:Ahzo, slecht geregeld zeg.Op vrijdag 22 oktober 2010 01:02 schreef RacerDKB het volgende:
Domain name: dailyoffers.nl
Registrar:
Mihosnet
Domain name: jouwaanbieding.nl
Registrar:
Mihosnet
Domain name: dagaanbieding.net
Registrar:
Mihosnet
Alle drie zelfde host, misschien ook zelfde eigenaar.
quote:haha nice, hoef ik ook niet terug te komenOp zaterdag 23 oktober 2010 12:16 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een sukkels, met eten beetje denkwerk kan je zo alle productfoto's zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |