quote:Sinds de vorige Hunt hebben we flink zitten zweten en we zijn we met een aantal veranderingen gekomen om de jacht eenvoudiger te maken.Zo hebben we om je een beetje rust te gunnen een korte pauze tussen iedere aanbieding ingelast. Ook is het niet langer nodig om telkens de F5-knop weer geweld aan te doen, omdat de frontpage zichzelf automatisch ververst als er weer een nieuwe aanbieding online komt!
Ik heb er hier 2 staan hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:03 schreef msnk het volgende:
Zwaailichten kopen
Dacht even dat het getrol was van iBOOD zelf ofzo
quote:Sinds de vorige Hunt hebben we flink zitten zweten en we zijn we met een aantal veranderingen gekomen om de jacht eenvoudiger te maken.Zo hebben we om je een beetje rust te gunnen een korte pauze tussen iedere aanbieding ingelast. Ook is het niet langer nodig om telkens de F5-knop weer geweld aan te doen, omdat de frontpage zichzelf automatisch ververst als er weer een nieuwe aanbieding online komt!
Nou snel dan!quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:01 schreef EllaN het volgende:
Kut, ik moet slapen, maar ik wil de wake up light
Da's snelquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:01 schreef EllaN het volgende:
Kut, ik moet slapen, maar ik wil de wake up light
Staan op mn pcspeakersquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:04 schreef DatDitKanInNL het volgende:
[..]
heb je die op je fiets gemonteerd? of op je scooter, en vervolgens taatuu roepen
't is toch te zot voor woorden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:08 schreef Ambrosius het volgende:
Die producten gaan wel heel snel zeg.
Same.. Ik ging naar de betaalpagina en kreeg de error.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:08 schreef jeroenvanspier het volgende:
klik ik op Ok om de wakeup light te betalen, is ie uitverkocht!
Vorige keer tot 16:00 uur ongeveer..quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:09 schreef Gokhan03 het volgende:
Hoelang duurt de ibood hunt eigenlijk?
WATquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:09 schreef delano.888 het volgende:
Dit gaat lekker
[..]
Vorige keer tot 16:00 uur ongeveer..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |