Juni dacht ikquote:Op zondag 7 november 2010 15:30 schreef TheKC het volgende:
[..]
De vorige hunt is niet eens zo lang geleden of wel?
Mij komt het ook niet uitquote:Op zondag 7 november 2010 15:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Met om 9 uur tentamen, ik hoop het niet ..
Je hebt de nieuwsbrief goed doorgelezenquote:Op zondag 7 november 2010 17:32 schreef DivZero het volgende:
Ik hoop en verwacht dat hij maandag op dinsdag plaats vind....
Kan me niet voorstellen dat ze bij iBood lekker al hun personeel op zondag avond laten opdraven zo dat iedereen die nodig is om alles in goede banen te leiden op 23:59 op een zondag aanwezig is ;-)
Maarja, misschien is dat nu juist de grap van iBood dit keer... Wordt in ieder geval om twaalf uur maar direct op de F5 rammen vanavond...
quote:Hunt Veranderingen?
Sinds de vorige Hunt hebben we flink zitten zweten en we zijn we met een aantal veranderingen gekomen om de jacht eenvoudiger te maken.
Zo hebben we om je een beetje rust te gunnen een korte pauze tussen iedere aanbieding ingelast. Ook is het niet langer nodig om telkens de F5-knop weer geweld aan te doen, omdat de frontpage zichzelf automatisch ververst als er weer een nieuwe aanbieding online komt!
Ik heb zeker de nieuwsbrief goed gelezen. Met mijn bericht bedoelde ik: meteen om 00:00 vanavond kijken of de Hunt er is ;-)quote:Op zondag 7 november 2010 17:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je hebt de nieuwsbrief goed doorgelezen![]()
[..]
Zwaailichten en een voorraadbalk.quote:Op maandag 8 november 2010 00:03 schreef msnk het volgende:
Hoe merk je als het wel een hunt is eigenlijk?
Blauwe sirenes aan weerszijden van de tekstquote:Op maandag 8 november 2010 00:03 schreef msnk het volgende:
Hoe merk je als het wel een hunt is eigenlijk?
Dat dus, moet vroeg opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |