Wat krabbelde ze dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Of van 20.. kreeg een krabbel van dat kind.. heb meteen verwijderd moet die shit niet![]()
Of ik die jongen was die met "die mooie auto" bij de begraafplaats stond en hele bende kusjes er achterquote:
Een breezer zeker?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Of ik die jongen was die met "die mooie auto" bij de begraafplaats stond en hele bende kusjes er achter
Enige. Alhoewel, enigste kan ik ook nog wel gelovenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:34 schreef Aapvis het volgende:
is met 3 mensen gemaakt dus ik was niet de enigste
Nee viel wel mee.. ze zag er niet zo uit ieder geval..quote:
Zonder zwaartekracht zou jij nu door de kamer zweven, die uiteraard door de lucht zweeftquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:32 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Zonder zwaartekracht zou jij nu door de kamer zweven, die uiteraard door de lucht zweeft
Ja maar nu valt alle hagelslag op mijn bord ipv op mijn brood te blijven zittenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:32 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Zonder zwaartekracht zou jij nu door de kamer zweven, die uiteraard door de lucht zweeft
die had niet door de lucht hoeven zweven hoor had ook gewoon aan de grond vast kunnen zitten zoals nu en dan blijft het gewoon zittenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:32 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Boter gebruiken danquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar nu valt alle hagelslag op mijn bord ipv op mijn brood te blijven zitten
Misschien moet je eens daten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee viel wel mee.. ze zag er niet zo uit ieder geval..
Agja aan de andere kant.. ze weet een mooie auto te waarderen dus ik mag haar eigenlijk wel
Ja, alleen dat lijkt me leukerquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:34 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
die had niet door de lucht hoeven zweven hoor had ook gewoon aan de grond vast kunnen zitten zoals nu en dan blijft het gewoon zitten
Meer boter gebruiken danquote:
Ik ga straks lekker surfen gewoon in de Noord zeequote:Op donderdag 29 juli 2010 12:43 schreef tubacloud het volgende:
Ik heb zin om te bodyboarden
Jammer dat de Atlantische oceaan niet aan Brabant grenst
Ja, maar daar heb je geen golven van 2 meterquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:44 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker surfen gewoon in de Noord zee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |