Je ziet op Mobiel ??quote:
Haha dat komt 1x in de 100 jaar voor en dat was vandaag. Ik vind dat wel knap van jouquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het was wel heeeeel erg toeval dat ik het las trouwens, wilde voor de verandering niet op de lapo klikken maar ik dacht misschien heeft hans wat nuttigs te zeggen.
kan haast niet anders, die verkrachten de laatste tijd systematisch klassiekersquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja jezus dat klilnkt toch niet als Crookers man.
Oehhh rara, zou het Di-Rect zijn?
Ideaal !quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet al de hele tijd naar de WC maar Rudy is tof en draait steeds leuke muziek.
Fleet Foxesquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oja die ja, van wie is die ook alweer?
zoals elk jaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dus. Toch gaat Ajax wel kampioen worden.
Fleet Foxesquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oja die ja, van wie is die ook alweer?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dus. Toch gaat Ajax wel kampioen worden.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:52 schreef Cee het volgende:
Zo ik kom ook af en toe eens binnen- en buitenvallen en mis een hoop. Maricha's laatste studio-dag gemist?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:52 schreef Cee het volgende:
Zo ik kom ook af en toe eens binnen- en buitenvallen en mis een hoop. Maricha's laatste studio-dag gemist?
Moest ze plotsklaps weg of liep haar contract af? Voor 't geval ze nog leest: succes en bedankt voor alles!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
Morgen is ze er geloof ik nog wel, maar heeft ze geen tijd om te fokken.
mwoa, zal reuze meevallen.. TDCC is ook maar 12 euro, en zijn toch ook behoorlijk bekend, evenals Danko Jonesquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Had 100 kansen ze te zien toen ze nog niet zo bekend waren en wilde dat ook maar er steeds niet van gekomen. En nu wil ik, maar zal het wel 100 keer duurder zijn.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Veulllll beter nummer dan dat lijzige debuut van haar.
Die van mij doet het nog wel !!11quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Shit mijn stream reageert niet meer.
Heel erg crap idd die plaatquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:07 schreef alors het volgende:
Ben ik de enige die Scouting For Girls echt vreselijk vind? Vooral dat This aint a lovesongzulks een clicheplaat en hoe hij zingt
![]()
Hi ! welkom terug.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jahaaa hij doet het eindelijk weer.
Ieder zijn ding natuurlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind hem superleuk, juist daarom. Zo'n heerlijk meezing ikwordemotioneel nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |