quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint. De laatste keer dat MPG bij een IKEA was, schijnt het personeel een beetje gek te zijn geworden van hem, omdat hij maar bleef vragen waar hij een product kon vinden... maar nadat drie uur later elk aanwezig personeelslid had gekeken, kwamen ze tot de conclusie dat Køffie, de koffiemachine uit het restaurant, toch echt niet te koop was.
In mijn Lada?quote:
Neeeeeeeeee! We gaan met de Peugeotquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
In mijn Lada?Je wilt de ervaring he?
![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09875775 maar dan de rode. Wit is toch binnen een week grijs, grijs is zo grijs, beige ziet er uit als kots en zwart is zo zwart. Dus dan maar roodquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
Foto van stoel?
Plaatje van de site mag ook![]()
Hotdog met onbeperkt frisdrank voor 1,25.. mwa, dat is niet eens een keuze meer dat moet echt gewoonquote:
Dat laatste is inderdaad geen keuze meer.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:58 schreef Fha het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09875775 maar dan de rode. Wit is toch binnen een week grijs, grijs is zo grijs, beige ziet er uit als kots en zwart is zo zwart. Dus dan maar roodHij zit echt heeerlijk
![]()
[..]
Hotdog met onbeperkt frisdrank voor 1,25.. mwa, dat is niet eens een keuze meer dat moet echt gewoon
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee! We gaan met de Peugeot....
Wat! Nee? Ik bedoel niet dat we met twee auto's gaanquote:
Minstens twee en daarna afhankelijk van de druktequote:
Juust.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Minstens twee en daarna afhankelijk van de drukte![]()
Maar we gaan dus met de Ladaquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat! Nee? Ik bedoel niet dat we met twee auto's gaan....
Ooooh, dan had je ook gewoon Ektorp kunnen zeggenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:58 schreef Fha het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09875775 maar dan de rode. Wit is toch binnen een week grijs, grijs is zo grijs, beige ziet er uit als kots en zwart is zo zwart. Dus dan maar roodHij zit echt heeerlijk
![]()
[..]
Hotdog met onbeperkt frisdrank voor 1,25.. mwa, dat is niet eens een keuze meer dat moet echt gewoon
Jamaar, jamaar, ergens zegt de bankrekening dat de peugeot beter isquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar we gaan dus met de LadaWant meer ruimte
En dan mag je best rijden als je durft
[instant respect] OMG! Zeg me dat minstens twee een tweeling zijn! [instant respect blijft aan]quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:07 schreef es70 het volgende:
[/Spuit 11] again
4 kinderen op de aardkloot gezet tussen september '96 en april 2000...
Niet uitgeperst, dat dan weer niet.
En uiteraard ook hier Ikea-meuk.
[/Spuit 11]
HA!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[instant respect] OMG! Zeg me dat minstens twee een tweeling zijn! [instant respect blijft aan]
Haha Sorryquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooooh, dan had je ook gewoon Ektorp kunnen zeggen![]()
Tof
Wow!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:07 schreef es70 het volgende:
[/Spuit 11] again
4 kinderen op de aardkloot gezet tussen september '96 en april 2000...
Niet uitgeperst, dat dan weer niet.
En uiteraard ook hier Ikea-meuk.
[/Spuit 11]
En jij weet dat want je was erbij?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HA!![]()
Nee![]()
Toen het op een geregelde dienst ging lijken is er iemand gaan nadenken
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, ergens zegt de bankrekening dat de peugeot beter is....
Ik weet dat want ik ken Es langer dan jullie allemaal bij elkaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En jij weet dat want je was erbij?
Ik doe met je meequote:Op woensdag 28 juli 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
![]()
Slaap lekker allemaal!
Pfoe. Ik doe het haar niet naquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet dat want ik ken Es langer dan jullie allemaal bij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |