jij ook al?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Zķķķ, wat een spannend avontuur. Ik heb vanmorgen zitten poepen!
Ik heb geen Hyves.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:31 schreef mixje456 het volgende:
[..]
maar ik ben bang dat jullie straks met die hyves,een berichtje gaan sturen met de link van dit bericht,misschien is het beter om een foto te plaatsen
Doen we niet! je kan alleen op hyves posten onder een naam en dat durven wij fokkers niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:31 schreef mixje456 het volgende:
[..]
maar ik ben bang dat jullie straks met die hyves,een berichtje gaan sturen met de link van dit bericht,misschien is het beter om een foto te plaatsen
je kan een account aanmakenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:32 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Doen we niet! je kan alleen op hyves posten onder een naam en dat durven wij fokkers niet.
Zet dan gewoon een foto van z'n hyves hier neer. Weten we wel om wie het gaat en ben jij veilig omdat we niet met hem kunnen communiceren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:31 schreef mixje456 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:33 schreef Hosselmachine het volgende:
[..]
Zet dan gewoon een foto van z'n hyves hier neer. Weten we wel om wie het gaat en ben jij veilig omdat we niet met hem kunnen communiceren.
Laat maar, jezus wat een gedoe. IK GA NAAR HUIS.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:34 schreef mixje456 het volgende:
hoe maak je een screenshot?
of ik upload een foto dat is makkelijker,maar hoe zet je het in een spoiler,sommige mensen willen hem niet zien
ik zeg: kudos for tryingquote:
maar je bent al thuis toch, toch toch ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:36 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Laat maar, jezus wat een gedoe. IK GA NAAR HUIS.
Niks. Waarschijnlijk bedoelde hij 'dit dus'.quote:
Dus het topic is nep ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:43 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die denken dat er 15-jarige sma's op fok posten.Veel plezier met m'n kloon
internet is heel langzaam ik probeer erop te komen hoef ik alleen die foto te kopieren?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:40 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Niks. Waarschijnlijk bedoelde hij 'dit dus'.
Plaats maar gewoon de hyvesfoto.
Hier een handleiding:
Ga naar zijn hyves.
Ga naar de foto.
Kopieer de link van de foto ( in firefox: rechterklik, afbeeldingslocatie kopieren )
Kom terug op fok en ga naar het reactieveld.
Klik op het 3e plaatje van rechts, boven het invoervak.
Voer de link in.
Klik op Invoeren.
Ja en hier de link van de foto plaatsenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:48 schreef mixje456 het volgende:
[..]
internet is heel langzaam ik probeer erop te komen hoef ik alleen die foto te kopieren?
ik wil een spoilerquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:40 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Niks. Waarschijnlijk bedoelde hij 'dit dus'.
Plaats maar gewoon de hyvesfoto.
Hier een handleiding:
Ga naar zijn hyves.
Ga naar de foto.
Kopieer de link van de foto ( in firefox: rechterklik, afbeeldingslocatie kopieren )
Kom terug op fok en ga naar het reactieveld.
Klik op het 3e plaatje van rechts, boven het invoervak.
Voer de link in.
Klik op Invoeren.
ja dan hebben jullie ook gelijk die hyves,vertel ff hoe ik spoiler doe dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:49 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja en hier de link van de foto plaatsen
[s poiler]HIERDELINK[/sp oiler]quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:51 schreef mixje456 het volgende:
[..]
ja dan hebben jullie ook gelijk die hyves,vertel ff hoe ik spoiler doe dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |