Met roundup wel ja.quote:
Mijn kogels zijn steeds op. Ik speel normaal geen shooters, dus echt mikken lukt me geloof ik nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Die ben ik ook aan het spelenFantastisch spel, al ga ik veel te vaak dood
![]()
Maar die atmosfeer
en dan door je huis heenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wortels en platgestampt.
Ik moet ff zoiets huren:
[ afbeelding ]
Zoveel mogelijk in vuilnisbakken enzo kijken, daar liggen er heel watquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn kogels zijn steeds op. Ik speel normaal geen shooters, dus echt mikken lukt me geloof ik niet
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bioshock, ik ben mijn gamecollectie even aan het bekijken en deze had ik nog niet gespeeld. Je ziet een schaduw aan het eind van de gang, gaan de lampen uit. Even later weer aan, insert spannend muziekje en ja hoor, schim weg. Ik draai me weer om, staat mevrouw lelijkheid vlak voor mijn bakkes
Het lijkt op iets uit "American Choppers" ofzoquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wortels en platgestampt.
Ik moet ff zoiets huren:
[ afbeelding ]
O die lijkt me echt vet, mijn broer speelt die.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bioshock, ik ben mijn gamecollectie even aan het bekijken en deze had ik nog niet gespeeld. Je ziet een schaduw aan het eind van de gang, gaan de lampen uit. Even later weer aan, insert spannend muziekje en ja hoor, schim weg. Ik draai me weer om, staat mevrouw lelijkheid vlak voor mijn bakkes
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er komt in beide geen enge clown of bloeddorstige hond in voor.
Ik bedoelde ook voor eventueel spitten.quote:
Glijbanen zijn in het echte leven juist zo gay als hel inderdaad.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
Waarom zijn de glijbanen altijd zo populair in RCT?
Die wachtrij is 3x zo lang als die van de achtbaan, die ook nog eens 4x zo goedkoop is
Ik ga van het weekend eerst met round up aan de gang, en dan over een week of 2 de frees er doorheen.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ben er weer trouwens, hardlopen was hot
Laatste shooter was toevallig Transformers, gereviewd voor FOK! , maar dat spel was zo kort. jammer, als 80's Transformerfan vond ik de sfeer echt top. Met de stem van Optimus Prime en Soundwavequote:Op woensdag 28 juli 2010 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O die lijkt me echt vet, mijn broer speelt die.
Daaromquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Glijbanen zijn in het echte leven juist zo gay als hel inderdaad.
c_a!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
Avondquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
bij mij juist andersomquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
Waarom zijn de glijbanen altijd zo populair in RCT?
Die wachtrij is 3x zo lang als die van de achtbaan, die ook nog eens 4x zo goedkoop is
RE is fokking eng inderdaad, net zoals dat zombiespel hoe heet dat nou.. nouja die is ook heul eng.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatste shooter was toevallig Transformers, gereviewd voor FOK! , maar dat spel was zo kort. jammer, als 80's Transformerfan vond ik de sfeer echt top. Met de stem van Optimus Prime en Soundwave
Het ergste spel vind ik Resident Evil, ook al zo'n spel wat ik niet in het donker moet spelen
Allemaal aan de RCT?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom
En die achterlijke bezoekers mollen dat ding ook om het kwartier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |