Ik tel er maar vijf.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zat nog op Dalnet, een irc server waar je naam niet langer dan 6 letters of zo mocht zijn
Waarom het maximale gebruiken?quote:
Wii?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens wat gamen, tijdje niet meer gedaan
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:23 schreef crv het volgende:
[..]
ik ontweek je vraag niet, vind de vergelijking helemaal krom want de basis voor die curry saus is en blijft tomatensaus
Game ze!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:23 schreef Pheno het volgende:
Goed ideequote:Op woensdag 28 juli 2010 19:23 schreef Pheno het volgende:
gister was het nog 100quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik begin weer te zien dat ik een tuin heb
Nu lekker opruimen en dan 300 liter roundup er over heen.
quote:
Je gaat je lange lokken fohnen?quote:
Er komt meer en meer zooi onder die zooi vandaan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:28 schreef crv het volgende:
[..]
gister was het nog 100
dus je ruimt je tuin leeg en naarmate je meer zooi eruit haalt heb je ook meer roundup nodig
quote:
doeg bongquote:
Als je der kroelt gaat haar bekje een stukkie openquote:
nu ik ben mezelf blond aan het verfen, alleen, het duurt zo lang altijd (rood van mezelf hé!) , dus folie en fohnen maar.. en dat een tijdjequote:
fijn dat je dat even meedeeltquote:
quote:
quote:
Je kunt eroverheen scrollenquote:
ik denk dat ik wel 300 liter nodig hebquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:28 schreef crv het volgende:
[..]
gister was het nog 100
dus je ruimt je tuin leeg en naarmate je meer zooi eruit haalt heb je ook meer roundup nodig
Blondquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nu ik ben mezelf blond aan het verfen, alleen, het duurt zo lang altijd (rood van mezelf hé!) , dus folie en fohnen maar.. en dat een tijdje
je was de laatste dus kon niet ontkomenquote:
Dan doe je je ogen dichtquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik begin weer te zien dat ik een tuin heb
Nu lekker opruimen en dan 300 liter roundup er over heen.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel 300 liter nodig heb(dus 3 liter onverdund)
met 3 liter roundup maak je in totaal 300 liter. En gezien de omvang van mijn tuin (en de voortuin moet ook ff gedaan worden) heb ik dat wel nodig. De hoeveel onkruid is onvoorstelbaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:36 schreef crv het volgende:
Make up your mind wat is het nou 3 of 300 of probeer je gewoon indruk te maken en ben je al een week bezig om 5 heideplantjes te snoeien![]()
[..]
[..]
ogen dicht doetquote:
quote:
Bitchquote:
Ja ik snap je wel maar jij jezelf nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met 3 liter roundup maak je in totaal 300 liter. En gezien de omvang van mijn tuin (en de voortuin moet ook ff gedaan worden) heb ik dat wel nodig. De hoeveel onkruid is onvoorstelbaar
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:41 schreef MissBitchy het volgende:
Raar tafereeltje waar ik nu naar kijk. Bo, kitten van 10 weken, hangt aan een tepel bij Tink (heer, gecastreerd, 10 mnd).
Het is niet te filmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |