echt he. vind dit een beetje schandaaaaaligquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
Lowlandsmensen de doelgroep voor vifit?Ik dacht altijd dat het een drankje was voor zogenaamd bewuste vrouwen in de 30 die 'lekker gezond' willen doen. Volgens mij wordt er door lowlanders vooral bier gedronken.
Ja, idd, opzouten met je Vivit, ik wil bier!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
Lowlandsmensen de doelgroep voor vifit?Ik dacht altijd dat het een drankje was voor zogenaamd bewuste vrouwen in de 30 die 'lekker gezond' willen doen. Volgens mij wordt er door lowlanders vooral bier gedronken.
Onmogelijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:52 schreef julian6 het volgende:
Welke slaapmatjes raden jullie aan? liefst 1tje die zichzelf opblaast en héééél lekker ligt.
prijs tussen 20 - 30 euro.
Ik dronk supervaak Vifit. In de pauze met z'n allen naar de AH en daar Vifit halen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
voor die prijs misschien maar onmogelijk is het zeker nietquote:
En nu ga je naar lowlandsquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik dronk supervaak Vifit. In de pauze met z'n allen naar de AH en daar Vifit halen.
Dat was precies mijn punt!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:25 schreef julian6 het volgende:
[..]
En nu ga je naar lowlandsHeeft vifit toch de goede doelgroep te pakken.
Noob, dat is alsnog een luchtbed...quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef zonisdegod het volgende:
zo dan ga ik die van HEMA ook kopenzoek er namelijk ook eentje, en onder de 15 euro <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:23 schreef julian6 het volgende:
ik kan niet wachten
Ik moet van Nosh deze ook nog in mijn schema pakken ergens. Hij heeft een puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies.... dat soort matjes liggen nooit lekker, maar dat geeft niet.. het voorkomt dat je teveel slaap krijgt op LL'squote:
Een nieuwe bekertjesraperquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:26 schreef frame-saw het volgende:
Bedenk me net dat ik helemaal geen geld heb achtergehouden voor Lowlands en ook geen inkomsten meer heb tot dan![]()
Ik kan zo goed met geld omgaan
dat wordt bekertjes rapenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:26 schreef frame-saw het volgende:
Bedenk me net dat ik helemaal geen geld heb achtergehouden voor Lowlands en ook geen inkomsten meer heb tot dan![]()
Ik kan zo goed met geld omgaan
Of morgen een kaartje kopen en verkopen voor 300quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:45 schreef ranja het volgende:
[..]
dat wordt bekertjes rapen![]()
edit: traaaag systeem![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |