abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84596382
Ik ben er echt helemaal klaar mee inmiddels: relaties, de hele 'lovegame' en alles wat er mee te maken heeft. Het gaat gewoon nooit over waar het echt om moet gaan: geven om anderen. Al die spelletjes waarin de bedoeling is om ervoor te zorgen dat je zo interessant mogelijk naar voren moet komen en die alleen maar als resultaat hebben dat je enorm gekweld wordt, ik ben er kots misselijk van.

Status, dat is waar het om draait, niet je karakter. Als je een jongen bent die echt om een meisje geeft, in haar geïnteresseerd bent en lieve dingen tegen haar zegt dan ben je kennelijk minder aantrekkelijk dan als je als een of andere macho (Of 'Bad Boy', het woord waar ik inmiddels echt van kots :r ) die alleen maar op zit te scheppen over weet ik veel wat voor nieuwe aankoop van hem. Het is misschien iets overdreven, maar het principe lijkt me duidelijk: het is je status die er toe doet en niet je personality.

Af en toe snap je ook gewoon niet wat vrouwen bezielt; vallen voor types waar je van een kilometer afstand kan zien dat ze alleen maar om zichzelf geven en helemaal niks om jou. Het lijkt inmiddels wel alsof het aantrekkelijk is om een ongelooflijke egoïst te zijn: geven om de mensen om je heen en om wat er aan de andere kant van de wereld gebeurt is 'not done' als je een leuk meisje ontmoet en je met haar aan de praat raakt.

Ik neig bijna ernaar om advertenties te gaan rondspreiden. Gezocht: een geïnteresseerd, vrolijk, open minded, spontaan meisje die ook om anderen geeft en toch sexy is. (Dit laatste is toch wel een strenge eis O-) ). Iemand die zich gewoon normaal en open gedraagt op een date ipv de 'regels voor een 1e date' te willen volgen waardoor het alleen de bedoeling is om je te laten zwemmen. Iemand die valt op iemand die om haar geeft in plaats van iemand die haar alleen pijn doet.

Dit is natuurlijk geen serieuze oproep, maar ik hoop dat het wel mijn punt aangeeft. We zitten zo vastgeroest in spelletjes dat als je een oogje op iemand hebt het bijna onmogelijk wordt om te laten merken dat je dat echt een bijzonder meisje vindt. We zijn misschien een beetje te ver doorgedraafd in het je willen beschermen tegen verkeerde types dat het resultaat uiteindelijk alleen maar is dat je bij de verkeerde types terecht komt. Dit is overigens geen aanklacht tegen vrouwen, maar tegen ons mensen in het algemeen: waarom maken we het onszelf zo moeilijk? Wanneer kunnen we eens open en eerlijk tegen elkaar zijn en zonder omwegen gaan voor degene die je gewoon echt leuk vindt zoals je werkelijk bent?

Graag reactie!
(wel alleen als je echt een mening hierover hebt. Opmerkingen over gay zijn enzo zie ik eerder als zwakte en een gebrek aan eigen mening en denkvermogen dan als een echte bijdrage. Oh, en als je denkt dat ik een (seksueel) gefrustreerd mannetje ben die dit gebruikt om zijn eigen tekortkomingen te maskeren kan je ook beter niet reageren ;) )
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:01:48 #2
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84596589
Ik denk eerder dat je de verkeerde types treft, ik hoef me echt niet anders voor te doen of overdreven aanwezig te zijn in de buurt van meiden om hun aandacht te krijgen, natuurlijk zijn er genoeg die daar op geilen, maar dat zijn sowieso m'n types niet.

Ik ken er genoeg hoor die aan die onzinnige regels en eisen doen, maar alsof je daar iets mee wilt beginnen.
Dat soort meiden prik je toch direct doorheen, laat ze lekker azen op een verkapte foute mooiboy met het ideale jasje aan en de perfecte zonnebril, dan vermaak ik me prima met die andere categorie meiden.
pi_84596755
Je treft / zoekt waardeloze lui...

Niet elke vrouw valt op mooiboys :X
pi_84597349
Ik wist dat ik dat stuk over bad boys toch niet had moeten plaatsen. Ik heb het ook niet over dat vrouwen alleen maar vallen op gladde mannetjes met diamantjes in de oren; ik heb het erover dat het zo moeilijk is om haar te laten merken dat je echt om haar geeft, en wat voor omwegen je daar allemaal wel niet voor nodig hebt. Graag reactie daarop.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:29:44 #5
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84597354
Ik denk dat je gewoon verbitterd bent. Jij hebt niet de vrouwen kunnen krijgen die je wilde hebben (terwijl er misschien andere vrouwen waren die WEL om je gaf) en daardoor ben je boos.

Ooit gedacht dat vrouwen net zoals jij denken, dat ze iemand willen die open minded en lief en blah blah blah zijn maar tegelijkertijd ook een sexy man willen hebben? En kennelijk was jij niet sexy genoeg voor de vrouwen die je wilde hebben?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:32:12 #6
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84597423
Wellicht moet je de schuld bij jezelf zoeken, ouwe huilebalk :)
Intelligent, but fucked up.
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:34:03 #7
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84597472
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:29 schreef keste010 het volgende:
Ik wist dat ik dat stuk over bad boys toch niet had moeten plaatsen. Ik heb het ook niet over dat vrouwen alleen maar vallen op gladde mannetjes met diamantjes in de oren; ik heb het erover dat het zo moeilijk is om haar te laten merken dat je echt om haar geeft, en wat voor omwegen je daar allemaal wel niet voor nodig hebt. Graag reactie daarop.
Ja, want alle sexy vrouwen vallen op die sukkeltjes met diamanten oorbelletjes.

Ik zie het al, je hebt nog wat tijd nodig. Serieus bedoeld.
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:35:57 #8
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84597533
quote:
Ik heb het erover dat het zo moeilijk is om haar te laten merken dat je echt om haar geeft, en wat voor omwegen je daar allemaal wel niet voor nodig hebt. Graag reactie daarop.
Ik vrees dat dit niet iets is wat gedeeld gaat worden door veel leden, als ik om iemand geef merkt diegene dat vrij snel hoor en daar hoeft echt geen vliegtuigje met tekst voor het luchtruim in, laat staan dat ik me aan alle geldende etiquetten hou m.b.t wanneer je dient terug te sms'en, de 10 tips om niet wanhopig over te komen, de beste openingszinnen en een styling advies van een kasthomo.

Wees gewoon jezelf, open en spontaan en draai niet ineens 180 graden omdat het een leuke meid is, als je jezelf blijft hebben mensen ook sneller door of iets meent of niet en natuurlijk loop je het risico dat ze bepaalde dingen van je niets vind, maar liever dat dan dat ik me anders voor doe.
pi_84597725
Grappig. Het werkt nooit bij jou en dan plaats je de schuld bij alle anderen. Misschien tijd om eens te kijken wat jij fout doet? :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:51:54 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84598039
quote:
The shit is, vrijwel iedereen is lief en als ze een "sexy" meisje is zoals je eist, dan laten meerdere mannen zien dat ze om haar geef. Logisch, toch?

Dus wat jij aan te bieden dat andere mannen niet hebben?

[ Bericht 0% gewijzigd door Keep_Walking op 28-07-2010 18:57:00 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_84598075
quote:
Waarom is dat dan zo moeilijk? En zijn daar zoveel omwegen voor nodig?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_84598238
Keur je die "spelletjes" uit principe af, of omdat je ze niet beheerst?
pi_84598322
Enigszins herkenbaar :{.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  woensdag 28 juli 2010 @ 19:06:16 #14
311858 Thundert
Alleen zomers actief!
pi_84598489
Komt wel goed schatje (Y)
pi_84599179
Veel herkenbare punten in je verhaal, maar als ik er dieper over na denk, kom ik in de meeste gevallen altijd weer uit bij mezelf. Denk ook dat als je met zo'n gedachte naar de wereld/liefde kijkt, je op een gegeven moment ook alleen dat soort dingen ziet en/of aantrekt.

En als je niet van spelletjes houdt, dan doe je er toch gewoon niet mee? Jezelf blijven en de rest zoekt het maar uit toch :D
pi_84599316
Ik vind je verhaal wel enigszins herkenbaar, maar helaas heb ik maar geaccepteerd dat de werkelijkheid nu eenmaal zo in elkaar zit. Als mensen elkaar willen is er een soort dans, een modern paringsritueeltje waarvoor bepaalde ongeschreven gedragsregels zijn opgesteld. In de ideale wereld zouden mensen gewoon inderdaad voor elkaar kiezen en daarmee is de kous af, maar het werkt gewoon niet zo.

Overigens zit de werkelijkheid niet zo zwart wit in elkaar dat je de nice guys (die als laatste finishen) en de eikels (die alles neuken) hebt. Girls just wanna have fun, zoals het liedje gaat en een nice guy is gewoon niet fun.
pi_84599338
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:55 schreef keste010 het volgende:
Wanneer kunnen we eens open en eerlijk tegen elkaar zijn en zonder omwegen gaan voor degene die je gewoon echt leuk vindt zoals je werkelijk bent?
Dat is niet hoe verliefdheid werkt en dat is ook logisch. Als we allemaal doodeerlijk tegen elkaar zouden zijn en elkaars nare trekjes vanaf dag 1 zouden weten, dan zou het geen echte verliefdheid zijn hè. Mensen liegen, met woorden, voorkomen, voorgewende emoties. Dat is wat we doen, ook in de liefde en daar helpen nog een stel stofjes in onze hersenen bij ook.

Het is begrijpelijk dat je je frustreert over het feit dat vrouwen mannen uitkiezen die minder waard lijken dan je zelf bent, maar dit kun je natuurlijk ook anders bekijken. Wat hebben zij dat jij niet hebt en wat heb jij dat zij niet hebben? Jij bent een wanhopige, gefrustreerde zeur en zij waarschijnlijk niet: dan is de keuze voor een vrouw al snel gemaakt. Die ruiken zelfvertrouwen en optimisme al van een afstand. En de geur van onzekerheid en pessimisme ook, want het lekt door je lichaamstaal en houding op veel verschillende manieren.
pi_84599408
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:25 schreef MidnightB00m het volgende:
En als je niet van spelletjes houdt, dan doe je er toch gewoon niet mee? Jezelf blijven en de rest zoekt het maar uit toch :D
Als je het spel niet meespeelt kun je niet winnen, dat is het punt.
pi_84599554
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:29 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind je verhaal wel enigszins herkenbaar, maar helaas heb ik maar geaccepteerd dat de werkelijkheid nu eenmaal zo in elkaar zit. Als mensen elkaar willen is er een soort dans, een modern paringsritueeltje waarvoor bepaalde ongeschreven gedragsregels zijn opgesteld. In de ideale wereld zouden mensen gewoon inderdaad voor elkaar kiezen en daarmee is de kous af, maar het werkt gewoon niet zo.

Overigens zit de werkelijkheid niet zo zwart wit in elkaar dat je de nice guys (die als laatste finishen) en de eikels (die alles neuken) hebt. Girls just wanna have fun, zoals het liedje gaat en een nice guy is gewoon niet fun.
Oké, maar welke genetische afwijking hebben 'wij' dan dat wij het paringsritueel niet snappen of reinste flauwekul vinden? Nou zeg, ik val altijd op de nice guys en underdogs 8)7
pi_84599692
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:31 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Als je het spel niet meespeelt kun je niet winnen, dat is het punt.
Liever dat dan mezelf anders voordoen.
pi_84599845
Het gaat om ' personality' maar jij eist een sexy vrouw? :N
pi_84599880
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:36 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Oké, maar welke genetische afwijking hebben 'wij' dan dat wij het paringsritueel niet snappen of reinste flauwekul vinden? Nou zeg, ik val altijd op de nice guys en underdogs 8)7
We snappen het heus wel hoe het werkt, maar of het een goede manier van werken vinden is gewoon een ander verhaal. We hebben gewoon bepaalde ideaalbeelden in ons hoofd en de werkelijkheid schiet gewoon tekort; dat is gewoon teleurstellend. Vergelijk het met politiek: als je daarin gaat met het idee dat je je idealen wilt verwerkelijken, dan raak je nogal teleurgesteld als je ziet dat het grotendeels draait om het verkrijgen en behouden van macht.
pi_84600022
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:39 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Oh ik moet me regelmatig anders voordoen dat ik ben, anders krijg ik geen vrouw. Vaak heb ik gemerkt dat vrouwen vielen op een bepaalde rol die ik aannam, niet echt op het persoon daarachter.
pi_84600043
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:29 schreef Friek_ het volgende:
Dit ben ik niet met je eens. Ik heb tot nu altijd een nice guy als vriend gehad, maar wellicht ben ik dan ook niet sexy en leuk genoeg voor TS B-). Ik zit immers op Fok!
pi_84600068
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:47 schreef Friek_ het volgende:
Oh ik moet me regelmatig anders voordoen dat ik ben, anders krijg ik geen vrouw. Vaak heb ik gemerkt dat vrouwen vielen op een bepaalde rol die ik aannam, niet echt op het persoon daarachter.
Wie hou je dan voor de gek, vraag ik me af.
  woensdag 28 juli 2010 @ 19:48:42 #26
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84600085
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:47 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Dit ben ik niet met je eens. Ik heb tot nu altijd een nice guy als vriend gehad, maar wellicht ben ik dan ook niet sexy en leuk genoeg voor TS B-). Ik zit immers op Fok!
Je bent best neukbaar.
pi_84600116
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:48 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

De vrouw, anders neuk ik ook nooit hè. :') Was ik nog een heel eind verder van huis.
pi_84600228
Je laten vallen in een relatie, volledig jezelf zijn, helemaal gaan voor iemand. Dat zijn dingen die moeten groeien, die je opbouwt. Daar is vertrouwen voor nodig, in jezelf en in elkaar. Een basis.

Als iemand dit bij mij al snel doet, dan schrik ik daarvan. Iemand die mij al snel tot het middelpunt van zijn wereld maakt, is te afhankelijk en te kwetsbaar. Zelf ben ik daarin niet zo snel en dat maakt een relatie dan al gauw ongelijkwaardig.

Uiteindelijk kan ik het wel, nu. Als de chemie klopt en je elkaar geleidelijk beter leert kennen, compleet met alle nukken. Nukken die je zelfs leuk vindt om te ontdekken, de eigenheid van de ander.

Het is niet zo zeer een spel. Het is meer de tijd nemen om iets op te bouwen en daar horen ook onzekerheden bij.
pi_84600341
Ik moet wel een beetje lachen om TS, maar wellicht komt het nog goed als hij later groot is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_84600360
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:39 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ik zie het niet als jezelf anders voordoen. Het is meer kiezen welke kanten van je persoonlijkheid je wanneer belicht.
pi_84600471
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik zie het niet als jezelf anders voordoen. Het is meer kiezen welke kanten van je persoonlijkheid je wanneer belicht.
Wat kun jij toch heerlijk rationaliseren.

Zoiets zou ik zelf ook kunnen uitkramen.
pi_84600765
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:49 schreef Friek_ het volgende:
De vrouw, anders neuk ik ook nooit hè. :') Was ik nog een heel eind verder van huis.
Ik dacht dat het hier voornamelijk om relaties ging en niet om one night stands eigenlijk.
pi_84600779
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zo heb ik het nog niet bekeken ;) Maar hoe blijft het spelletje dan interessant?
pi_84601058
Toch grappig al die mensen die meteen hun oordeel klaar hebben liggen. Het is ook zo ontzettend makkelijk om iemand op het Internet met een oneliner proberen weg te zetten :') Vooral die opmerking over wanneer ik later groot word, echt zielig af en toe....

Maar ben blij dat er toch mensen zijn die hier serieus over nadenken. Jullie hebben inderdaad gelijk dat het ook gewoon een stukje acceptatie is; dat het een stofje in de hersenen is die om zo'n spelletje vraagt wist ik nog niet, maar zal een hoop verklaren. Ik zeg ook helemaal niet dat het zo moet zijn dat je meteen op iemand af moet stappen en vertellen hoe leuk diegene wel niet is, ik zeg alleen dat we misschien wat te ver zijn door geslagen in dat beschermende. Vooral als ik kijk naar buitenlandse vrouwen zijn Nederlandse zo... ehm... gereservereerd, zou ik het willen noemen :Y

Overigens ben ik er ook totaal op tegen om jezelf anders voordoen dan je bent; bepaalde delen van je persoonlijkheid uitlichten vind ik inderdaad een beter idee ;)
pi_84601078
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Zo heb ik het nog niet bekeken ;) Maar hoe blijft het spelletje dan interessant?
Het is geen spelletje. Het is geleidelijk jezelf onthullen en de ander blijven verrassen. Ik moet sowieso eerst iets opbouwen met mensen voor ik ze toelaat en mezelf kwetsbaar opstel. Zowel in relaties als in vriendschappen.

Verder klinkt het misschien bedachtzaam, maar dat is ook wie ik ben. Rationeel en doordacht. Me meestal bewust van hoe ik me presenteer aan anderen en hoe dat overkomt.

Oh en Friek, jammer dat je het nodig vindt om jezelf anders voor te doen dan je bent. Je bent interessant genoeg. Een beetje intelligente vrouw prikt zo door jouw rollen heen en houdt van authenticiteit.
pi_84601209
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:11 schreef keste010 het volgende:
Toch grappig al die mensen die meteen hun oordeel klaar hebben liggen. Het is ook zo ontzettend makkelijk om iemand op het Internet met een oneliner proberen weg te zetten :') Vooral die opmerking over wanneer ik later groot word, echt zielig af en toe....

Dat was niet lullig bedoeld hoor. Ik denk serieus dat een groot deel van je visie zal veranderen als je volwassen wordt, en dan zal het je sowieso beter vergaan met de dames. En ik gun het je van harte. :)
pi_84601264
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat kun jij toch heerlijk rationaliseren.

Zoiets zou ik zelf ook kunnen uitkramen.
Hey heiden6 :W

''Uitkramen'' doet alleen geen recht aan mijn wijsheden
pi_84602110
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik dacht dat het hier voornamelijk om relaties ging en niet om one night stands eigenlijk.
Dan gaat wel een beetje op wat Xennia zei. Dan is het gewoon een bepaalde kant van jezelf belichten totdat je zodanig naar elkaar toe groeit dat je steeds meer ziet.

Zelf dacht ik dat TS meer richtte op het ritueel dat plaatsvond bij het daten en aftasten. Dat vind ik soms ook wel vermoeiend. Zeker omdat het dan soms een spelletje spelen wordt met elkaar waar ik totaal niet van houd.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2010 20:38:54 ]
pi_84603502
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

Oh en Friek, jammer dat je het nodig vindt om jezelf anders voor te doen dan je bent. Je bent interessant genoeg. Een beetje intelligente vrouw prikt zo door jouw rollen heen en houdt van authenticiteit.
Het punt is meer dat als ik een vrouw heel leuk vind, ik dit vaak niet kan laten blijken. Vaak dien ik enige afstand te houden, wat nonchalant te doen en tot op zekere hoogte zelfs desinteresse tonen. Zo wil ik eigenlijk niet zijn, maar het hoort er ergens toch wel een beetje bij.

En bedankt nog, jij bent ook een lekker ding hoor.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2010 21:11:13 ]
pi_84603891
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:09 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Het punt is meer dat als ik een vrouw heel leuk vind, ik dit vaak niet kan laten blijken. Vaak dien ik enige afstand te houden, wat nonchalant te doen en tot op zekere hoogte zelfs desinteresse tonen. Zo wil ik eigenlijk niet zijn, maar het hoort er ergens toch wel een beetje bij.

En bedankt nog, jij bent ook een lekker ding hoor.
Herkenbaar!
Ik heb hetzelfde.

Als ik iemand echt leuk vind dan ga ik juist heel erg hard-2-get spelen en mezelf beter voordoen en haar onzeker maken.
Ik was er laatst over na aan het denkend dat dit eigenlijk zo zielig is en het me heel veel energie kost.
Toen heb ik het maar losgelaten en nu zeg ik gewoon wat ik denk...en heb ik een vriendinnetje O+
pi_84603963
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:19 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Herkenbaar!
Ik heb hetzelfde.

Als ik iemand echt leuk vind dan ga ik juist heel erg hard-2-get spelen en mezelf beter voordoen en haar onzeker maken.
Ik was er laatst over na aan het denkend dat dit eigenlijk zo zielig is en het me heel veel energie kost.
Toen heb ik het maar losgelaten en nu zeg ik gewoon wat ik denk...en heb ik een vriendinnetje O+
pi_84604066
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik snap dat wijf niet hoor :')
pi_84604079
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:37 schreef Friek_ het volgende:
Dan gaat wel een beetje op wat Xennia zei. Dan is het gewoon een bepaalde kant van jezelf belichten totdat je zodanig naar elkaar toe groeit dat je steeds meer ziet.

Zelf dacht ik dat TS meer richtte op het ritueel dat plaatsvond bij het daten en aftasten. Dat vind ik soms ook wel vermoeiend. Zeker omdat het dan soms een spelletje spelen wordt met elkaar waar ik totaal niet van houd.
Ik vind het daten en aftasten juist hartstikke leuk, als het een beetje voorspoedig verloopt. Als het uitloopt op niks is het natuurlijk niet zo leuk, maar dat maakt het wel spannender (hoe fout die term hier ook klinkt). Wat is er nu leuk aan het leven als er geen risico was? Als je precies van tevoren wist wie je leuk vond en wie niet, dat je nooit de loterij zal winnen en dat je Call of Duty weliswaar kan uitspelen, maar dat het altijd bij 'rookie'niveau zal blijven.
Dat aftasten is inderdaad een spel, de communicatie is 'the right amount of awkward' zoals Lilly Allen het in een liedje beschrijft. Ik vind het haske leuk, ook binnen een relatie; als je alle leuke trekjes en plekjes van iemand kant ontdekken en diegene ervoor liefhebt, omdat dat hetgeen is wat hem of haar zo leuk maakt voor je O+.

Dusja, als je tot nu toe nog nooit Call of Duty hebt uitgespeeld, geef je dan het spel de schuld of jezelf? Het kan allebei, maar ik weet wel wie er gelukkiger is: niet de man die betreurt dat het spel zo stom is, maar de man die toch nog een paar uur dooroefent en net dat laatste level haalt. Je kunt je geluk of ongeluk wel wijten aan een stel toevalligheden in je leven, maar je kunt ook, voor zover mogelijk, zelf de touwtjes in handen nemen.
pi_84604096
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:23 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Ik snap dat wijf niet hoor :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84604164
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P

Maar ik denk wel dat je even de betreffende dame in het onzekere moet laten...niet te wanhopig of hopeloos..je eigen ding blijven doen....als je dat doet kun je na een tijdje best eerlijk zijn :)
Maar meteen eerlijk zijn, dat schrikt vaak wel af ....
pi_84604671
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:25 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

:P

Maar ik denk wel dat je even de betreffende dame in het onzekere moet laten...niet te wanhopig of hopeloos..je eigen ding blijven doen....als je dat doet kun je na een tijdje best eerlijk zijn :)
Maar meteen eerlijk zijn, dat schrikt vaak wel af ....
In plaats van niet wanghopig en hopeloos proberen te doen lijkt het me verstandiger als je gewoon zorgt dat je gelukkig bent en andere dingen in je leven te doen hebt dan achter één meisje/vrouw aan te zitten, want dan ben je al niet helemaal gezond.
pi_84605251
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:23 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Dat aftasten is inderdaad een spel, de communicatie is 'the right amount of awkward' zoals Lilly Allen het in een liedje beschrijft. Ik vind het haske leuk, ook binnen een relatie; als je alle leuke trekjes en plekjes van iemand kant ontdekken en diegene ervoor liefhebt, omdat dat hetgeen is wat hem of haar zo leuk maakt voor je O+.
Het punt is dat dat spel soms een beetje naar kan zijn. Soms is het gewoon een wedstrijdje in onverschilligheid en desinteresse, want teveel interesse kan natuurlijk weer niet. Da's wanhopig, da's afhankelijk. Dit terwijl ik gewoon zo eens heb van: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Waarom gewoon niet erkennen dat je elkaar leuk vindt, een leuke tijd hebben en het is gewoon goed? Waarom moet het moeilijk?
quote:
Dusja, als je tot nu toe nog nooit Call of Duty hebt uitgespeeld, geef je dan het spel de schuld of jezelf? Het kan allebei, maar ik weet wel wie er gelukkiger is: niet de man die betreurt dat het spel zo stom is, maar de man die toch nog een paar uur dooroefent en net dat laatste level haalt. Je kunt je geluk of ongeluk wel wijten aan een stel toevalligheden in je leven, maar je kunt ook, voor zover mogelijk, zelf de touwtjes in handen nemen.
Dat is juist het punt helemaal niet, ik heb het namelijk zovaak al uitgespeeld! Dan is het niet meer de vraag of Call of Duty het uitspelen waard is en of je het kan, maar of het enige replay waarde heeft. En als je voor de duizendste keer bij hetzelfde level zit en door hetzelfde gangetje moet lopen en dezelfde soldaat moet neerknallen omdat games nu eenmaal geprogrammeerd zijn, ja, dan krijg je er soms genoeg van. Dan vraag ik me af of ik ook kan warpen van level 1 naar 8 toe.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2010 21:49:50 ]
pi_84605579
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:49 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Het punt is dat dat spel soms een beetje naar kan zijn. Soms is het gewoon een wedstrijdje in onverschilligheid en desinteresse, want teveel interesse kan natuurlijk weer niet. Da's wanhopig, da's afhankelijk. Dit terwijl ik gewoon zo eens heb van: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Waarom gewoon niet erkennen dat je elkaar leuk vindt, een leuke tijd hebben en het is gewoon goed? Waarom moet het moeilijk?
[..]

Dat is juist het punt helemaal niet, ik heb het namelijk zovaak al uitgespeeld! Dan is het niet meer de vraag of Call of Duty het uitspelen waard is en of je het kan, maar of het enige replay waarde heeft. En als je voor de duizendste keer bij hetzelfde level zit en door hetzelfde gangetje moet lopen en dezelfde soldaat moet neerknallen omdat games nu eenmaal geprogrammeerd zijn, ja, dan krijg je er soms genoeg van. Dan vraag ik me af of ik ook kan warpen van level 1 naar 8 toe.
Het hoort niet zo moeilijk te zijn, vind ik. Met sommige mensen gaat communiceren zo goed als vanzelf en dat zijn de mensen waarvan ik uiteindelijk ga houden. Die mensen doen niet moeilijk, ze zijn eerlijk en bekennen hun emoties om er zo iets mee te kunnen.

Als je het spel opnieuw gaat doen, heb je geen garantie dat alles hetzelfde is. Of jij dezelfde route loopt en dezelfde soldaten neerknalt, bepaal je zélf. Er is een verschil tussen het pad kennen en het pad belopen. Het is nooit precies hetzelfde en hoeveel verschillend het is ligt niet alleen aan de ander, maar ook aan jou. Het is normaal dat je er soms genoeg van krijgt, maar als je een nieuw spel wordt aangeboden moet je het niet daarom afslaan; als je doet wat je altijd hebt gedaan, zul je krijgen wat je altijd heb gekregen.
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:03:58 #49
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_84605939
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:48 schreef -Trinity- het volgende:
Het resultaat telt.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_84605977
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef IceBeach het volgende:
Het resultaat telt.
Hij is er niet echt gelukkig mee op het moment, dus ik vind het geen geweldig resultaat dan hè.
pi_84606148
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:56 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Het hoort niet zo moeilijk te zijn, vind ik. Met sommige mensen gaat communiceren zo goed als vanzelf en dat zijn de mensen waarvan ik uiteindelijk ga houden. Die mensen doen niet moeilijk, ze zijn eerlijk en bekennen hun emoties om er zo iets mee te kunnen.

Als je het spel opnieuw gaat doen, heb je geen garantie dat alles hetzelfde is. Of jij dezelfde route loopt en dezelfde soldaten neerknalt, bepaal je zélf. Er is een verschil tussen het pad kennen en het pad belopen. Het is nooit precies hetzelfde en hoeveel verschillend het is ligt niet alleen aan de ander, maar ook aan jou. Het is normaal dat je er soms genoeg van krijgt, maar als je een nieuw spel wordt aangeboden moet je het niet daarom afslaan; als je doet wat je altijd hebt gedaan, zul je krijgen wat je altijd heb gekregen.
O+ O+ O+
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:10:52 #52
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_84606239
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:04 schreef -Trinity- het volgende:

Hij is er niet echt gelukkig mee op het moment, dus ik vind het geen geweldig resultaat dan hè.
Tja, je kan ook aan de zijlijn blijven toekijken. Een 'fix' geven voor het probleem in de OP kan ik ook niet..
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_84606285
quote:

[..]

''How's that working for you?''
pi_84606965
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:56 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Dat is juist waar dit topic om draait, dat TS ook vindt dat het niet moeilijk hoort te zijn. Ik ook niet, van mij mag het juist lekker ongecompliceerd en duidelijk. Het is alleen wel vaak zo (althans in mijn geval) dat dit niet zo is. Er zitten gewoon wat nare randjes aan daten die je heus wel mag opmerken zonder direct maar als droeftoeter bestempeld te worden.
pi_84607034
quote:

[..]

Nou ja, niet echt gelukkig.. het werkt gewoon, dat wel. 't Is alleen dat ik het graag anders had gezien, maar zo is het nu eenmaal niet.
pi_84607201
Dat spelletje van om elkaar heen draaien is juist het leukste wat er is...denken zou hij mij ook leuk vinden, maar wat het probleem denk ik is bij jou, is dat jij hebt bedacht dat je haar wil en zij andersom niet...dan is er geen sprake van een spelletje, maar van een jacht op haar. en zo komt er geen spelletje en daarom gaat het mis. Dat spelletje is ook alleen leuk als de ander jou ook leuk vind.

zo nu weer verder lezen.
pi_84607902
Haha heerlijk jullie reacties :D Ik denk mijn strategie maar eens goed moet aanpassen voordat ik zo in die beruchte friendzone terecht kom.
pi_84609178
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:24 schreef Friek_ het volgende:
Dat is juist waar dit topic om draait, dat TS ook vindt dat het niet moeilijk hoort te zijn. Ik ook niet, van mij mag het juist lekker ongecompliceerd en duidelijk. Het is alleen wel vaak zo (althans in mijn geval) dat dit niet zo is. Er zitten gewoon wat nare randjes aan daten die je heus wel mag opmerken zonder direct maar als droeftoeter bestempeld te worden.
Dus we zijn het allemaal eens over hoe het hoort te zijn en geen van ons ontkent dat er nare kanten aan daten zijn. Ik ook niet, maar: the sweet isn't as sweet without the sour. Tuurlijk is het vervelend dat het soms haske omslachtig en onduidelijk verloopt in het contact met het andere geslacht, maar het is in ieder geval wel een bevestiging dat dat dus niet de persoon is die je zoekt. Het kan niet altijd en bij iedereen in één keer goed gaan. Als je dat gewoon denkt in plaats van dat je de wereld, de maatschappij of het spel dat dating is de schuld geeft, sta je er wellicht wat positiever tegenover en dat helpt over het algemeen. Je bent niet kansloos en het kan ook best gaan op de manier die jij graag ziet. Maar niet op commando.
pi_84612310
Nou, het is dus juist de vraag of het er bij hoort. Ik kan me best voorstellen dat een beetje aftasten er bij hoort, al was het maar om jezelf te beschermen. Maar je kan mij echt niet vertellen dat het normaal is om expres geen interesse in iemand te tonen (terwijl je wel geïntereseerd bent) om daar aantrekkelijker mee te worden. Als het zo werkt dan haak ik vrij snel af, zelfs als de meerderheid van de mensen zo wil doen.

Verder vind ik het wel raar dat iedereen zegt dat het niet spannend is als je eerlijk tegen elkaar bent en het zonder spelletje speelt. Dan gaat de relatie je kennelijk meer om de kick dan omdat je elkaar echt leuk vind. Zodra je elkaar hebt laten merken hoe leuk je elkaar vindt kan het leuke en echt spannende deel pas beginnen lijkt me.
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:58:38 #60
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_84625597
-edit- nutteloos

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 29-07-2010 18:20:31 ]
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:59:41 #61
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84628247
quote:

[..]

Het is geen spelletje. Het is geleidelijk jezelf onthullen en de ander blijven verrassen. Ik moet sowieso eerst iets opbouwen met mensen voor ik ze toelaat en mezelf kwetsbaar opstel. Zowel in relaties als in vriendschappen.

Verder klinkt het misschien bedachtzaam, maar dat is ook wie ik ben. Rationeel en doordacht. Me meestal bewust van hoe ik me presenteer aan anderen en hoe dat overkomt.

Wanneer je jezelf anders gaat voordoen dan je bent zit je sowieso op ieder mogelijk facet op een dood spoor, daar ben ik van overtuigd.

Iemand wist me dat ooit in iets andere bewoordingen te melden toen ik 18 was, en ik vond dat een behoorlijk verrassende uitspraak van die persoon op dat moment. Ben hem nooit vergeten en door schade en schande wijs geworden mbt de juistheid ervan.

Tuurlijk hoef je niet altijd en overal het achterste van je tong te laten zien, maar ooit komt je ware ik toch wel boven.

Bovendien ben ik best wel tevreden met wie ik ben eigenlijk O-)
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:17:31 #62
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84635747
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:29 schreef keste010 het volgende:
Nou, het is dus juist de vraag of het er bij hoort. Ik kan me best voorstellen dat een beetje aftasten er bij hoort, al was het maar om jezelf te beschermen. Maar je kan mij echt niet vertellen dat het normaal is om expres geen interesse in iemand te tonen (terwijl je wel geïntereseerd bent) om daar aantrekkelijker mee te worden. Als het zo werkt dan haak ik vrij snel af, zelfs als de meerderheid van de mensen zo wil doen.

Verder vind ik het wel raar dat iedereen zegt dat het niet spannend is als je eerlijk tegen elkaar bent en het zonder spelletje speelt. Dan gaat de relatie je kennelijk meer om de kick dan omdat je elkaar echt leuk vind. Zodra je elkaar hebt laten merken hoe leuk je elkaar vindt kan het leuke en echt spannende deel pas beginnen lijkt me.
Er zal altijd iemand zijn ergens in de wereld waar je dat niet hoef te zien. Er zal hoogswaarschijnlijk een meisje zijn waarmee je helemaal je zelf kan blijven en dat het toch meteen klikt en dat wat je ook doet, zal ze van je houden. Wanneer je dat meisje vindt, moet je meteen met haar trouwen.

Tot dan, moet je maar dat spel spelen. Ik ben verder heel erg eens met wat Friek zegt, dat was mijn ervaring ook. Ik weet niet eens of ik geloof dat dat spelletje erbij hoort, dat het natuurlijk is dat mensen zo gedragen. Ik denk dat dat eerder iets is dat aangeleerd wordt.
pi_84636436
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:29 schreef keste010 het volgende:
Daar doe ik ook niet aan mee.

quote:
In het begin weet je toch ook nog niet of je iemand echt leuk vindt. Je weet alleen dat je je aangetrokken voelt tot de ander en voelt een spanning.

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Wanneer je jezelf anders gaat voordoen dan je bent zit je sowieso op ieder mogelijk facet op een dood spoor, daar ben ik van overtuigd.

Iemand wist me dat ooit in iets andere bewoordingen te melden toen ik 18 was, en ik vond dat een behoorlijk verrassende uitspraak van die persoon op dat moment. Ben hem nooit vergeten en door schade en schande wijs geworden mbt de juistheid ervan.

Tuurlijk hoef je niet altijd en overal het achterste van je tong te laten zien, maar ooit komt je ware ik toch wel boven.

Bovendien ben ik best wel tevreden met wie ik ben eigenlijk O-)
maar dat is juist mijn punt. Ik ben weloverwogen en de kat uit de boom kijkend, analyserend, dus doe mezelf niet anders voor.
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:44:03 #64
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_84636535
Dit soort problemen zijn altijd aan jezelf te wijten.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_84637588
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Er zal altijd iemand zijn ergens in de wereld waar je dat niet hoef te zien. Er zal hoogswaarschijnlijk een meisje zijn waarmee je helemaal je zelf kan blijven en dat het toch meteen klikt en dat wat je ook doet, zal ze van je houden. Wanneer je dat meisje vindt, moet je meteen met haar trouwen.

Tot dan, moet je maar dat spel spelen. Ik ben verder heel erg eens met wat Friek zegt, dat was mijn ervaring ook. Ik weet niet eens of ik geloof dat dat spelletje erbij hoort, dat het natuurlijk is dat mensen zo gedragen. Ik denk dat dat eerder iets is dat aangeleerd wordt.
Tja dat lijkt me toch wel wat overdreven. Dat er slechts 1 iemand in de wereld bestaat die zo perfect bij je past dat je dat spelletje niet hoeft te spelen. Ik heb pas een paar keer gehoord dat mensen het echt prettig vinden (omdat het hen kennelijk extra spanning geeft), voor de rest is het gewoon iets wat veel mensen als vervelend doch noodzakelijk beschouwen. Dan kan ik mij echt niet voorstellen dat er zo weinig mensen zijn die je zonder dat spelletje leuk zouden kunnen vinden.

Het ergste is nog dat we het zelf in de hand hebben, alleen dat er niemand is die dat durft, alleen vanwege de druk van anderen. En dat is nog het belachelijke eraan; we doen alsof het natuurlijk is, maar eigenlijk is het alleen iets wat we elkaar opdringen. De hoofdvraag is dan eigenlijk ook: zou het niet veel leuker zijn zonder dat soort moeilijkheden? Ik denk van wel. Ik denk bovendien helemaal niet dat het noodzakelijk is, zo extreem als het soms er aan toegaat.
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:20:47 #66
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84637768
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:15 schreef keste010 het volgende:

[..]

Tja dat lijkt me toch wel wat overdreven. Dat er slechts 1 iemand in de wereld bestaat die zo perfect bij je past dat je dat spelletje niet hoeft te spelen. Ik heb pas een paar keer gehoord dat mensen het echt prettig vinden (omdat het hen kennelijk extra spanning geeft), voor de rest is het gewoon iets wat veel mensen als vervelend doch noodzakelijk beschouwen. Dan kan ik mij echt niet voorstellen dat er zo weinig mensen zijn die je zonder dat spelletje leuk zouden kunnen vinden.

Het ergste is nog dat we het zelf in de hand hebben, alleen dat er niemand is die dat durft, alleen vanwege de druk van anderen. En dat is nog het belachelijke eraan; we doen alsof het natuurlijk is, maar eigenlijk is het alleen iets wat we elkaar opdringen. De hoofdvraag is dan eigenlijk ook: zou het niet veel leuker zijn zonder dat soort moeilijkheden? Ik denk van wel. Ik denk bovendien helemaal niet dat het noodzakelijk is, zo extreem als het soms er aan toegaat.
Nee kijk, je snapt het niet. Er zullen meerdere mensen zijn die perfect bij je passen. Maar mensen leren met ervaring dat ze mensen niet te snel kunnen vertrouwen. Ze kunnen zichzelf niet meteen aan iemand anders geven.

Bovendien heeft een mooie sexy meisje (zoals diegene die je zoekt), meerdere mannen die haar willen hebben. Dus jij bent altijd in competitie met andere mannen. Daarom is er een spel eigenlijk, want door middel van dat spel gaat ze uitvinden of ze eigenlijk verder met je wilt of niet.

Het is wel noodzakelijk, dat spel, want niet alle mensen zijn te vertrouwen. Misschien zal jij nooit misbruik maken van een vrouw, maar de meeste mannen zullen zoiets wel doen, bewust of onbewust. Dus daarom moet een vrouw selectief zijn in haar partner keuze.
pi_84639077
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:55 schreef keste010 het volgende:verhaal
Tja. Het misverstand dat vrouwen 'alleen maar op machos vallen' en een jongen niet kunnen waarderen die lief voor ze is, is flauwekul. Waar het om gaat is of een man zelfverzekerd is en op zn strepen gaat staan als het nodig is. Machos doen dat sowieso. Een x aantal mannen (eigenlijk nog jongetjes imo) is té lief, en dat is wat anders. Als je als man alles altijd goed vindt, al het initiatief aan de vrouw laat, smachtend en wanhopig doet en wat al meer, zullen er allicht een aantal vrouwen zijn die eerder vallen voor de machoman, of...
voor mannen die gewoon zelfverzekerd zijn én lief. Dat kan namelijk ook.

Wat betreft het spelen van spelletjes ben ik het deels wel met je eens, het geeft vaak een 'aangepast' beeld vd ander en dat kan gedoe geven, zeker als de verliefdheid wegzakt. Maar het spel is wel functioneel, spannend, werkt in op aantrekkingskracht. Zonder kan ook maar dan moet je iemand langzamerhand leren kennen of/en echt open staan voor iemand zoals hij/zij is en niet te snel afknappen op kleine dingetjes. En feit is, dat de meerderheid van de mensen tegenwoordig al weggaat als ze teveel haar op iemands benen zien zitten (bijv).
+ Je kan het spel ook best eerlijk spelen. Als je bv gedoseerd je mindere kanten laat zien, altijd eerlijk antwoord op vragen e.d kun je best je mooie kanten wat benadrukken en er een berg flirttechniek tegenaan gooien.
zelfde als diginoob
pi_84642005
TS, ik ben het helemaal met je eens. Ik word ook vreselijk moe van al die spelletjes doe zogenaamd 'moeten'' omdat je anders blijkbaar als een kneus overkomt. Nee, geef mij maar eerlijkheid, want dat vreet tenminste stukken minder energie ;)
Champagne for my real friends, real pain for my sham friends
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:09:15 #69
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_84642160
Hmmmpfff.... ik vind dit weer zo´n gevalletje waarin de `huidige maatschappij´ er de schuld van krijgt hoe het in individuele liefdeslevens verloopt.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:11:44 #70
223428 Countess
pi_84642264
quote:

We zitten zo vastgeroest in spelletjes dat als je een oogje op iemand hebt het bijna onmogelijk wordt om te laten merken dat je dat echt een bijzonder meisje vindt.....][b]We [/b]zijn misschien een beetje te ver doorgedraafd in het je willen beschermen tegen verkeerde types dat het resultaat uiteindelijk alleen maar is dat je bij de verkeerde types terecht komt.......waarom maken we het onszelf zo moeilijk? Wanneer kunnen[b] we [/b]eens open en eerlijk tegen elkaar zijn en zonder omwegen gaan voor degene die je gewoon echt leuk vindt zoals je werkelijk bent?
Waarom zoveel ge-`we´ ?
Niet iedereen doet aan hetzelfde liefdesspel.

Ik zou het los van het onderwerp relaties zien. In alle maatschappijen, niet alleen die van deze moderne tijd, zijn er mensen die graag de schijn ophouden of zich anders voordoen dan ze zijn.
Ik denk dat dát het geval is sinds de opkomst van de burgerij- zodra meer mensen status koppelden aan bezit, ontstonden er verschillende sociale klassen.
Jezelf zijn, dat is misschien voor veel mensen (ik zeg: niet alle mensen dan) moeilijk. De maatschappij is volgens mij één groot sociaal spel en het zit er vanaf jongs af aan al ingebakken om representatief te zijn op grond van status en wat je allemaal bereikt hebt.

Ik vind de kern van je vraag eigenlijk heel idealistisch en dat is ook hoe ik er over denk. Ik houd niet van omwegen en doen alsof. Maar toch: als ik persoonlijk omslachtig doe als het over iemand leuk vinden gaat, dan heeft het te maken met onzekerheid van mijn kant.
Als ik iemand leer kennen die ik écht heel erg leuk vind, dan kap ik het zo snel mogelijk af omdat ik me geen raad weet. Ik ben altijd bang om het te verpesten of niet leuk genoeg te zijn :{
Er zijn in het verleden wel jongens geweest die dachten dat het arrogantie of desinteresse was ;(

[ Bericht 23% gewijzigd door Countess op 29-07-2010 21:22:53 ]
pi_84642403
Vrouwen willen gewoon gepenetreerd worden, en dat was het dan. Het gelul (hihi lul) wat erbij komt kijken zijn zoetsappige excuusjes om hun behoeftes mooier te verwoorden.

Gewoon keihard neuken, kinderen eruit drukken en dan weer overnieuw beginnen om vervolgens te sterven: that's life.
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:15:32 #72
277627 Seven.
We are Borg.
pi_84642450
quote:
Ik neig bijna ernaar om advertenties te gaan rondspreiden. Gezocht: een geïnteresseerd, vrolijk, open minded, spontaan meisje die ook om anderen geeft en toch sexy is. (Dit laatste is toch wel een strenge eis O-) ).
Dit willen vrouwen ook. En klootzakken zijn qua uiterlijk gewoon ook bovengemiddeld aantrekkelijk. Dus je moet eens in je eigen klasse gaan kijken, dan kom je vanzelf een meisje tegen dat bij je past.
Resistance is futile.
pi_84642734
Misschien moet je maar lucide gaan dromen om vervolgens een sprookjeswereld te gaan verzinnen, want hier gaat het niet lukken kerel. De realiteit wat betreft vrouwen kan ik het beste samenvatten in één filmpje:
Misschien kijk je teveel romantische films.
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:24:08 #74
223428 Countess
pi_84642875
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef Nee het volgende:
Vrouwen willen gewoon gepenetreerd worden, en dat was het dan. Het gelul (hihi lul) wat erbij komt kijken zijn zoetsappige excuusjes om hun behoeftes mooier te verwoorden.

Gewoon keihard neuken, kinderen eruit drukken en dan weer overnieuw beginnen om vervolgens te sterven: that's life.
Eigenlijk de kern van dit hele topic
pi_84642977
Ik denk dat er aardig wat mensen zijn tegenwoordig die te veel naar datingshows kijken en hun best doen zo cool/hip/artsy mogelijk over te komen in plaats van bezig te zijn hun verlangens ingewilligd te zien worden.
pi_84642995
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:24 schreef Countess het volgende:

[..]

Eigenlijk de kern van dit hele topic
Het is een grote kutzooi.
pi_84646043
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:55 schreef keste010 het volgende:OP
Je hebt volkomen gelijk ^O^
Ik herken de frustratie en moet die helaas delen. Misschien reageer ik in een later stadium nog.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_84647125
quote:
Ik ben er echt helemaal klaar mee inmiddels: relaties, de hele 'lovegame' en alles wat er mee te maken heeft. Het gaat gewoon nooit over waar het echt om moet gaan: geven om anderen. Al die spelletjes waarin de bedoeling is om ervoor te zorgen dat je zo interessant mogelijk naar voren moet komen en die alleen maar als resultaat hebben dat je enorm gekweld wordt, ik ben er kots misselijk van.

Status, dat is waar het om draait, niet je karakter. Als je een jongen bent die echt om een meisje geeft, in haar geïnteresseerd bent en lieve dingen tegen haar zegt dan ben je kennelijk minder aantrekkelijk dan als je als een of andere macho (Of 'Bad Boy', het woord waar ik inmiddels echt van kots :r ) die alleen maar op zit te scheppen over weet ik veel wat voor nieuwe aankoop van hem. Het is misschien iets overdreven, maar het principe lijkt me duidelijk: het is je status die er toe doet en niet je personality.

Af en toe snap je ook gewoon niet wat vrouwen bezielt; vallen voor types waar je van een kilometer afstand kan zien dat ze alleen maar om zichzelf geven en helemaal niks om jou. Het lijkt inmiddels wel alsof het aantrekkelijk is om een ongelooflijke egoïst te zijn: geven om de mensen om je heen en om wat er aan de andere kant van de wereld gebeurt is 'not done' als je een leuk meisje ontmoet en je met haar aan de praat raakt.

Ik neig bijna ernaar om advertenties te gaan rondspreiden. Gezocht: een geïnteresseerd, vrolijk, open minded, spontaan meisje die ook om anderen geeft en toch sexy is. (Dit laatste is toch wel een strenge eis O-) ). Iemand die zich gewoon normaal en open gedraagt op een date ipv de 'regels voor een 1e date' te willen volgen waardoor het alleen de bedoeling is om je te laten zwemmen. Iemand die valt op iemand die om haar geeft in plaats van iemand die haar alleen pijn doet.

Dit is natuurlijk geen serieuze oproep, maar ik hoop dat het wel mijn punt aangeeft. We zitten zo vastgeroest in spelletjes dat als je een oogje op iemand hebt het bijna onmogelijk wordt om te laten merken dat je dat echt een bijzonder meisje vindt. We zijn misschien een beetje te ver doorgedraafd in het je willen beschermen tegen verkeerde types dat het resultaat uiteindelijk alleen maar is dat je bij de verkeerde types terecht komt. Dit is overigens geen aanklacht tegen vrouwen, maar tegen ons mensen in het algemeen: waarom maken we het onszelf zo moeilijk? Wanneer kunnen we eens open en eerlijk tegen elkaar zijn en zonder omwegen gaan voor degene die je gewoon echt leuk vindt zoals je werkelijk bent?

Graag reactie!
(wel alleen als je echt een mening hierover hebt. Opmerkingen over gay zijn enzo zie ik eerder als zwakte en een gebrek aan eigen mening en denkvermogen dan als een echte bijdrage. Oh, en als je denkt dat ik een (seksueel) gefrustreerd mannetje ben die dit gebruikt om zijn eigen tekortkomingen te maskeren kan je ook beter niet reageren ;) )
Het is een moeilijk discussie waar ik me vaak over opwind, maar van de andere kant niet meer druk om maak. Ik denk dat we in de kern gewoon emotioneel, instinctieve wezens zijn die eens in de zoveel tijd rationeel nadenken, of pas beginnen na te denken als het mis gaat.

Ik herken die frustratie met betrekking tot vrouwen, ik moet eerlijk zeggen dat ik me aan veel vrouwen erger en ze vaak niet kan uitstaan. Ik beschouw velen als emotioneel zwakke wezens. Maar ik moet tegelijkertijd erkennen dat er ook in bepaalde mate een instinctief, emotioneel wezen in mij zit. Ik kijk zelf als man ook eerder naar de seksie vrouw waarvan ik weet dat die niet bij mij past en dat ik haar niet kan krijgen. Toch fantaseer je als man erover en in een later stadium denk je bij jezelf dat die 'minder knappe' met dat leuke karakter veel leuker is om lief te hebben. Het is een spel vanuit beide geslachten dat je aangeleerd wordt, maar ook instinctief in je zit, ondanks dat ik van mening ben dat vrouwen menen dat ze emanciperen, maar zich toch het makkelijkste laten beïnvloeden en daardoor de verkeerde pakken en achteraf zielig gaan doen, of zich hypocriet voordragen.

Zogenaamd gaan voor het innerlijk van de man, maar toch geneukt willen worden door het hersenloos sujet met zijn nepstatus en grote mond die geen zier geeft om een vrouw.

Op stap heb ik min of meer de hoop al opgegeven. Ik heb geen zin om me nog ècht druk te maken over vrouwen, openingszinnen, imponerende trucjes. Ik houd er gewoon van om lol te maken met mijn vrienden, mezelf te zijn, het leven en de liefde niet te serieus te nemen, plezier te maken met andere mensen en me niet te laten imponeren door vrouwen. Ik heb genoeg kansen gehad, maar ik weiger gewoon aan het zielige spelletje mee te doen.

Ik heb op privé feestjes en op school wel leuke vrouwen leren kennen en houd mezelf daar ook mee bezig. In die situaties heb je een grotere kans om een fatsoenlijke meid te treffen die weet wat ze wilt en niet wilt en die echt om het innerlijk gaat. Voor de rest is het een beetje triest gesteld en doe ik er ook niet aan mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door poldergeist op 29-07-2010 23:00:34 ]
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  donderdag 29 juli 2010 @ 23:07:01 #79
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84647520
Waarom zie je gay zijn als een zwakte, kerel..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84651208
Liefde is een gevoel, dat klinkt lief maar dat is het niet. Daarna gaat alles mis, daarna gaan we rationele theorieën verzinnen, oorzaak/gevolg, etc. De bloeddoorstroming in je lul wordt niet voor niets minder als je tijdens het rukken gaat nadenken over de onenigheid van het universum. Dat is natuurlijk iets te overdreven, maar het slaat de spijker op de kop wat betreft het probleem.

Het heeft allemaal geen zin om erover te discussiëren, het is net zo simplistisch als het eten van frikandel. Mensen moeten alles zo speciaal maken, liedjes over zingen, films over maken. Waar de fuck gaat het nou over, gewoon penetratie en voortplanting, niet nadenken maar gewoon doen. De spelletjes die mensen spelen zijn verdedigingsmechanismes van het rationele verstand om oeroude driften in een nieuw jasje te stoppen.

Hoi.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 00:48:19 #81
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84651247
Ts doe je toch net alsof je een lul bent...en als je iemand hebt ontdooi je langzaam
Snollebolt
pi_84651411
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:47 schreef Nee het volgende:
Waar de fuck gaat het nou over, gewoon penetratie en voortplanting, niet nadenken maar gewoon doen. De spelletjes die mensen spelen zijn verdedigingsmechanismes van het rationele verstand om oeroude driften in een nieuw jasje te stoppen.

Hoi.
:r
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_84651539
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:52 schreef boekenplank het volgende:

[..]

:r
Snap dat mensen er zo over denken en misschien dat het daar uiteindelijk wel op neer komt... maar het klinkt gewoon erg grof en oppervlakkig of zo :@
  vrijdag 30 juli 2010 @ 05:57:28 #84
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84654479
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:40 schreef Xennia het volgende:

maar dat is juist mijn punt. Ik ben weloverwogen en de kat uit de boom kijkend, analyserend, dus doe mezelf niet anders voor.
Ik beweer niet anders... Was meer een aanhaak-quote :P
  vrijdag 30 juli 2010 @ 05:59:50 #85
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84654483
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:55 schreef poldergeist het volgende:

Ik kijk zelf als man ook eerder naar de seksie vrouw waarvan ik weet dat die niet bij mij past en dat ik haar niet kan krijgen. Toch fantaseer je als man erover en in een later stadium denk je bij jezelf dat die 'minder knappe' met dat leuke karakter veel leuker is om lief te hebben. Het is een spel vanuit beide geslachten dat je aangeleerd wordt, maar ook instinctief in je zit, ondanks dat ik van mening ben dat vrouwen menen dat ze emanciperen, maar zich toch het makkelijkste laten beïnvloeden en daardoor de verkeerde pakken en achteraf zielig gaan doen, of zich hypocriet voordragen.

Zogenaamd gaan voor het innerlijk van de man, maar toch geneukt willen worden door het hersenloos sujet met zijn nepstatus en grote mond die geen zier geeft om een vrouw
Sorry dat ik het zeg, maar het ligt aan JOU en niemand anders. De frustratie spat er vanaf.

Je dient zelf hoognodig emotioneel volwassen te worden.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 16:59:38 #86
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_84672557
ben het met je eens hoor TS
hoef absoluut geen stoere macho dude en val niet op foute mannen
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:06:49 #87
pi_84672799
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:01 schreef Lastpost het volgende:
Ik denk eerder dat je de verkeerde types treft, ik hoef me echt niet anders voor te doen of overdreven aanwezig te zijn in de buurt van meiden om hun aandacht te krijgen, natuurlijk zijn er genoeg die daar op geilen, maar dat zijn sowieso m'n types niet.

Ik ken er genoeg hoor die aan die onzinnige regels en eisen doen, maar alsof je daar iets mee wilt beginnen.
Dat soort meiden prik je toch direct doorheen, laat ze lekker azen op een verkapte foute mooiboy met het ideale jasje aan en de perfecte zonnebril, dan vermaak ik me prima met die andere categorie meiden.
:r :r :r
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:19:55 #88
pi_84673210
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee kijk, je snapt het niet. Er zullen meerdere mensen zijn die perfect bij je passen. Maar mensen leren met ervaring dat ze mensen niet te snel kunnen vertrouwen. Ze kunnen zichzelf niet meteen aan iemand anders geven.

Bovendien heeft een mooie sexy meisje (zoals diegene die je zoekt), meerdere mannen die haar willen hebben. Dus jij bent altijd in competitie met andere mannen. Daarom is er een spel eigenlijk, want door middel van dat spel gaat ze uitvinden of ze eigenlijk verder met je wilt of niet.

Het is wel noodzakelijk, dat spel, want niet alle mensen zijn te vertrouwen. Misschien zal jij nooit misbruik maken van een vrouw, maar de meeste mannen zullen zoiets wel doen, bewust of onbewust. Dus daarom moet een vrouw selectief zijn in haar partner keuze.
En daar heb je gelijk in, zo ervaar ik het ook.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 18:55:13 #89
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84675931
De generalisaties van het 'goedwillende, 'lieve'' en 'goudeerlijke' deel van de bevolking zijn weer eens niet van de lucht.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 18:55:54 #90
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84675951
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 18:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:
De generalisaties van het 'goedwillende' en 'goudeerlijke' deel van de bevolking zijn weer eens niet van de lucht.

Wat bedoel je hiermee?
  vrijdag 30 juli 2010 @ 18:57:38 #91
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84676009
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 18:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee?
Dat er enorm gegeneraliseerd wordt door mensen die doen alsof zij eigenlijk zoveel meer recht hebben op hun droomvrouw dan een ander.

Sommige vrouwen generaliseren vrolijk mee.

Is best leuk hoor, maar ik dacht dat dit een serieus topic was. En als je het serieus zo ziet ben je gewoon een stakker die geen idee heeft waar ie over praat :)
pi_84678016
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 18:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:
De generalisaties van het 'goedwillende, 'lieve'' en 'goudeerlijke' deel van de bevolking zijn weer eens niet van de lucht.
Het valt me bovendien ook op dat er bij een groep mannen een air hangt van 'ik ben te goed voor deze samenleving' en 'ik ben teleurgesteld in vrouwen in het algemeen' en 'iedereen die wel een relatie heeft is stom' om het even heel simpel samen te vatten. Iedereen die het spel wel beheerst is per definitie fout omdat zij dat spel afkeuren. Maar ondertussen willen ze wel de prijs die er aan het eind van zo'n spel hangt. Er is geen shortcut, je bent niet de uitzondering die geen moeite hoeft te doen voor de aandacht van een vrouw en je bent geen slachtoffer.

Dus alle mannen die gefrustreerd zijn over hun eenzaamheid en die alleen maar kortzichtige vrouwen treffen: misschien doe je iets verkeerd? Misschien doe je te hard je best, zoek je op de verkeerde plek of op de verkeerde manier of heb je nog niet de moeite genomen om door het oppervlak van de gemiddelde vrouw heen te prikken. Wellicht is het zoiets en dan is daaraan werken nuttiger dan je frustraties uiten op een internetforum :s) want een leuk, gezellig, lief en tevens sexy meisje gaat dat natuurlijk nooit aantrekkelijk vinden.
pi_84680473
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
ben het met je eens hoor TS
hoef absoluut geen stoere macho dude en val niet op foute mannen
beroep: Beautyaddict
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:18:22 #94
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_84681217
Dit is allemaal zó subjectief dat de generalisaties niet uit kunnen blijven. Mannen en vrouwen weten allebei even goed wat ze willen.

De mate waarin, dat is de vraag. Ik zou zelfkennis willen voordragen als belangrijke en aantrekkelijke eigenschap. Zelf-ontkenning is zó klote, voor en bij jezelf en voor en bij anderen. Wanneer je jezelf kent dan weet je precies wat je (nu) wel en niet kunt, en indien gewenst, aan jezelf werken. Ook het relatie-spel, of hoe je het ook wil benaderen.
pi_84682759
quote:
Je slaat de plank volledig mis: Liefde is ook een spel, het is spelen met je gevoelens. Leuk z'n topic, zat ik op te wachten, hier mijn grijze massa creativiteit:

quote:
Juist, je hebt hem door! Het draait ook op je status. Je status is misschien wel het belangrijkste wat je als man kunt creëren: ja, het is puur creatie en daar kan je zelf alles aan doen!

Wat is status?
Zelfvertrouwen - alles waar jij op doelt is zelfvertrouwen, een man die macht heeft door bijvoorbeeld een goede baan, een leuk gezin, veel geld heeft, zeer aantrekkelijk is, of sporttalent is, geeft hem zelfvertrouwen en dus macht.

Heb jij deze status weten te veroveren door wat voor reden dan ook, dan ben jij voor de vrouw aantrekkelijk. Jij kan dan vast goed voor het nageslacht zorgen; en hier draait het dus om.

Laten we het even heel zwart-wit bekijken:
M = macht
Z = zelfvertrouwen
V = aantrekkelijk

V = (M = Z) of V = (Z = M)

Alles draait in het leven om deze drie kernpunten, want mis je een van deze punten dan ben je niet succesvol in het leven (uitzonderingen daargelaten). Heb jij geen macht, dan heb jij vast ook geen zelfvertrouwen, want waarom zou je? Het is wel een paradox, want iemand die van zichzelf wél zelfverzekerd is hoeft per definitie niet direct macht te hebben, maar straalt dit wel uit. Echter macht kan van alles zijn: goed in je vel zitten (ook als het flink tegen zit) is al een soort van macht en dus aantrekkelijk.

quote:
Inderdaad, hier sta ik zelf ook wel eens van te kijken. Een aantal van mijn vriendinnen/kennissen valt dus ook op deze "foute" gasten. Echter als ik terug kijk op mijn vorige punt is dit ook niet meer dan logisch, want ze stralen macht uit; ze zijn voor niemand en niets bang en geven ook totaal niets over hun gedrag, het is stoer en het geeft ze een boost zelfvertrouwen.

Gelukkig kijken vrouwen direct na te hebben beoordeeld wat de status van een persoon is naar andere punten die belangrijk zijn. God zij dank dat de evolutie, dat er nog wel ingebakken heeft.

quote:
De Prins op het witte paard! ^)
Geniet van het leven, je komt over alsof je laatste dagen zijn geteld.. natuurlijk zijn al die punten die je geeft niet onmogelijk en komen ze vaker voor dan je misschien verwacht; alleen ik schat je leeftijd zo rond de 20-25 in en geloof mij, heel veel mensen in jouw doelgroep zitten niet te wachten op zulke diepgaande relaties, ze willen feesten en genieten van het leven.

Nee, niet allemaal, maar kijk eens rond bij vrouwen zo rond de 25-35. Die zijn over het algemeen toch wat meer opzoek naar genegenheid binnen een relatie en zijn het feesten en leven nu wel zat en willen zich nu richten op de toekomst.

Veel foute gasten eindigen uiteindelijk met de tokkie om de hoek, ook al hebben ze in hun jonge bruisende leven tal van "leuke" vrouwen/meisjes geketst terwijl jij maar niet begreep wat ze nou bezielde.

Komt wel goed "schatje" zal je moeder zeggen *;

quote:
Je maakt het je zelf zo verschrikkelijk moeilijk; geniet van het leven en trust me, ga eens daten met wat oudere vrouwen dan jouw leeftijd, er gaat een wereld voor je open.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 01:10:14 #96
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84691749
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 19:54 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Het valt me bovendien ook op dat er bij een groep mannen een air hangt van 'ik ben te goed voor deze samenleving' en 'ik ben teleurgesteld in vrouwen in het algemeen' en 'iedereen die wel een relatie heeft is stom' om het even heel simpel samen te vatten. Iedereen die het spel wel beheerst is per definitie fout omdat zij dat spel afkeuren. Maar ondertussen willen ze wel de prijs die er aan het eind van zo'n spel hangt. Er is geen shortcut, je bent niet de uitzondering die geen moeite hoeft te doen voor de aandacht van een vrouw en je bent geen slachtoffer.

Dus alle mannen die gefrustreerd zijn over hun eenzaamheid en die alleen maar kortzichtige vrouwen treffen: misschien doe je iets verkeerd? Misschien doe je te hard je best, zoek je op de verkeerde plek of op de verkeerde manier of heb je nog niet de moeite genomen om door het oppervlak van de gemiddelde vrouw heen te prikken. Wellicht is het zoiets en dan is daaraan werken nuttiger dan je frustraties uiten op een internetforum :s) want een leuk, gezellig, lief en tevens sexy meisje gaat dat natuurlijk nooit aantrekkelijk vinden.
Dit is de keiharde waarheid.
pi_84799662
Vind het wel een beetje makkelijk allemaal hoor: ons wegzetten als gefrustreerde schrijvers en daarmee je eigen handelen proberen te verdedigen.

Allereerst: ik heb nooit gezegd dat ik dingen meer verdien dan een ander. Ik heb nooit gezegd dat ik op welk vlak dan ook superieur ben, en ik heb al helemaal nooit gezegd dat ik bestaande relaties minacht. Integendeel, ik zie vrienden om mij heen die dolgelukkig zijn ondanks dat ze het spel hebben meegespeeld (wel tot in bepaalde mate gelukkig) en daar ben ik hardstikke blij voor. Mijn verhaal ging er uitsluitend om dat ik wil dat het ANDERS gaat, omdat ik zoveel mensen zie die er niet gelukkig van worden de manier waarop dit gaat. het gaat eigenlijk om 3 kampen: kamp 1 vind de bestaande situatie leuk (al begrijp ik nog steeds niet waarom je op deze manier de spanning in je relatie moet brengen), kamp 2 vindt de situatie onprettig maar heeft de wereld geaccepteerd zoals hij is, en kamp 3 is de groep die er wat van durft te zeggen. Ik heb nog steeds het idee dat al die mensen die het zo leuk vinden om mij weg te zetten als gefrustreerde puber die nodig volwassen moet worden zich in kamp 2 bevinden, maar graag de trofee die zij aan het spel hebben overgehouden als pronkstuk willen tonen en bij zichzelf daarmee bevestiging zoeken dat ze het toch wel goed gedaan hebben.

Dat is ook meteen mijn probleem hier; dat het teveel een concurrentiestrijd wordt, met het uiteindelijke meisje als trofee. Nu zal ik als laatste ontkennen dat mannen jagers zijn, maar om nu continu met je prooi voor de neus van een ander staan wapperen vind ik ook zo zielig. Waarom? Omdat het eigenlijk de aandacht van waar het werkelijk omgaat; om de prooi zelf, en niet om dat je er zo mee kan lopen pronken. Vrouwen die merken dat mannen niets anders doen dan zichzelf in het openbaar op de borst kloppen vanwege haar, zouden zichzelf eens moeten afvragen of ze nu een geliefde is of een statussymbool. Maar ook wat dat betreft zitten we weer te veel vastgeroest in bepaalde patronen, waar weinig mensen i.m.o. iets van durven te zeggen.

Al mijn berichten komen telkens weer op hetzelfde neer: Liefde gaat i.m.o. lang niet altijd om waar het over hoort te gaan. En na 95 reacties heb ik om eerlijk te zijn nog geen enkel goed argument gehoord die het tegenovergestelde bewijst. ;)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 08:19:13 #98
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84802228
Okee, dat is al wat duidelijker en je hebt daarin wellicht een punt.

Ik had er zelf een handje van om idd heel trots te flaneren met veroveringen, maar dat kwam voort uit het feit dat ik ooit dacht nooit een leuk meisje te kunnen krijgen. Wanneer dat dan omslaat, dan ga je er voor en mag iedereen het weten. Best kinderachtig.

Maar dat gaat mensen om je heen heel erg tegenstaan. Ik heb bij bepaalde mensen echt geen vrienden gemaakt. Eerst dacht ik, geheel in lijn met bovenstaande alinea, dat het maar jaloezie was. Maar misschien ben ik op dat gebied wel een beetje een eikel geweest.

Maar waar ik het dan weer niet mee eens ben (maar dat is persoonlijk), is dat een stukje trots op de verovering per definitie inhoudt dat je niet echt van haar houdt. Ik heb geen behoefte om trots te zijn met een meisje of vrouw waar ik niks voor voel en dat heb ik ook nooit gehad geloof ik.

Maar er zijn inderdaad kerels die tot geen enkele emotie in staat lijken, voor wie een lekker wijf een accesoire is en niets meer. Daar heb ik uiteindelijk toch vooral medelijden mee, want je mist het mooiste deel dan.
pi_84805896
quote:

Graag reactie!
Attraction isn't a choice. :N
pi_84805966
oh, en je stuk slaat wel heel erg op Nederlandse vrouwen. Die zijn over de hele linie ultra arrogant omdat ze de mannen voor het uitzoeken hebben. Niet omdat ze de moeite waard zijn, maar door kwalitatieve schaarste en een hoge bevolkingsdichtheid (dus veel verleiding).

Tip aan TS: Verkassen naar een ruim land met echte vrouwen,in plaats van in dit door overemancipatie geplaagde kikkerlandje te vertoeven. Echt, er zijn elders zoveel leukere vrouwen te vinden dan die Hollandse mokkels :Y
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:29:40 #101
223428 Countess
pi_84806233
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:56 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Snap dat mensen er zo over denken en misschien dat het daar uiteindelijk wel op neer komt... maar het klinkt gewoon erg grof en oppervlakkig of zo :@
TO heeft het toch graag duidelijk? Dan kan hij het krijgen zoals het is :D
pi_84806247
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:52 schreef Xennia het volgende:
Je laten vallen in een relatie, volledig jezelf zijn, helemaal gaan voor iemand. Dat zijn dingen die moeten groeien, die je opbouwt. Daar is vertrouwen voor nodig, in jezelf en in elkaar. Een basis.

Als iemand dit bij mij al snel doet, dan schrik ik daarvan. Iemand die mij al snel tot het middelpunt van zijn wereld maakt, is te afhankelijk en te kwetsbaar. Zelf ben ik daarin niet zo snel en dat maakt een relatie dan al gauw ongelijkwaardig.

Uiteindelijk kan ik het wel, nu. Als de chemie klopt en je elkaar geleidelijk beter leert kennen, compleet met alle nukken. Nukken die je zelfs leuk vindt om te ontdekken, de eigenheid van de ander.

Het is niet zo zeer een spel. Het is meer de tijd nemen om iets op te bouwen en daar horen ook onzekerheden bij.
Zie hier het grote nadeel van de nuchtere Hollandse vrouw. :{w

TS, laat je hierdoor niet afschrikken. Angelsaksische vrouwen zijn al een pak minder nuchter, en zijn nog in staat zich 'gek te laten maken'. Ik blijf er bij, Hollandse vrouwen zijn te droog, welvarend (denken ze), en te fantasieloos.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:32:07 #103
223428 Countess
pi_84806308
Dan moet je Hollandse vrouwen wel op hun ras gaan uitzoeken.
Je zult tegenwoordig niet veel echte `Nederlandse´ vrouwen aantreffen. Bijna iedereen heeft wel voorouders uit een ander land.
Dus van dat `typische droge´ blijft niet veel over.
pi_84806347
quote:

[..]

Doodvermoeiend, dit soort dames. :O
pi_84806358
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:32 schreef Countess het volgende:
Dan moet je Hollandse vrouwen wel op hun ras gaan uitzoeken.
Je zult tegenwoordig niet veel echte `Nederlandse´ vrouwen aantreffen. Bijna iedereen heeft wel voorouders uit een ander land.
Dus van dat `typische droge´ blijft niet veel over.
Ik heb het over de Hollandse calvinistisch nuchtere instelling, niet over etniciteit.
pi_84806478
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:23 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik vind het daten en aftasten juist hartstikke leuk, als het een beetje voorspoedig verloopt. Als het uitloopt op niks is het natuurlijk niet zo leuk, maar dat maakt het wel spannender (hoe fout die term hier ook klinkt). Wat is er nu leuk aan het leven als er geen risico was?
Paringsrituelen als risico zien :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:43:38 #107
pi_84810432
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:30 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

TS, laat je hierdoor niet afschrikken. Angelsaksische vrouwen zijn al een pak minder nuchter, en zijn nog in staat zich 'gek te laten maken'. Ik blijf er bij, Hollandse vrouwen zijn te droog, welvarend (denken ze), en te fantasieloos.
Wat bedoel je daarmee? Geef eens voorbeelden?

[ Bericht 0% gewijzigd door YouCanLeaveYourHeadOn op 03-08-2010 14:38:47 ]
pi_84811315
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:38 schreef andlikethathesgone het volgende:
Paringsrituelen als risico zien :')
Je bent alleen maar aan het afgeven op Xennia en mij (Hollandse vrouwen|), maar kom nou eens met goeie argumenten en voorbeelden in plaats van 'Hollandse vrouwen zijn fantasieloos'. Zelf straal je ook niet echt uit dat je een begeerlijke man bent als je liever vrouwen uit een ander land zoekt omdat ze daar in grotere getalen zijn en gemakkelijker. Bovendien, Angelsaksische vrouwen, ik vind 90% gewoon niet mooi en ik vermoed dat er veel mannen met mij zijn.

Paringsrituelen kun je inderdaad als een risico zien: als jij iemand ontzettend leuk vindt maar geen hoogte van hem of haar krijgt, kun je kleine risico's gaan nemen door moeite in de ander te stoppen en jezelf bloot te geven. De uitkomst is niet altijd voorspelbaar en daarmee neem je dus een risico met je investeringen.
pi_84811603
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 01:35 schreef keste010 het volgende:
Vind het wel een beetje makkelijk allemaal hoor: ons wegzetten als gefrustreerde schrijvers en daarmee je eigen handelen proberen te verdedigen.
Ik heb niet het idee dat ik mijn handelen moet verdedigen.

quote:
Allereerst: ik heb nooit gezegd dat ik dingen meer verdien dan een ander. Ik heb nooit gezegd dat ik op welk vlak dan ook superieur ben, en ik heb al helemaal nooit gezegd dat ik bestaande relaties minacht. Integendeel, ik zie vrienden om mij heen die dolgelukkig zijn ondanks dat ze het spel hebben meegespeeld (wel tot in bepaalde mate gelukkig) en daar ben ik hardstikke blij voor. Mijn verhaal ging er uitsluitend om dat ik wil dat het ANDERS gaat, omdat ik zoveel mensen zie die er niet gelukkig van worden de manier waarop dit gaat.
Dus dan zou je het liever pretentieloos en goudeerlijk zien. Op die manier blijven er ook mensen die er niet gelukkig van worden hoor. Er zal altijd onbeantwoorde liefde blijven bestaan, op deze manier of een ander. En dus blijven er ook gefrustreerde mannen en vrouwen.

quote:
het gaat eigenlijk om 3 kampen: kamp 1 vind de bestaande situatie leuk (al begrijp ik nog steeds niet waarom je op deze manier de spanning in je relatie moet brengen), kamp 2 vindt de situatie onprettig maar heeft de wereld geaccepteerd zoals hij is, en kamp 3 is de groep die er wat van durft te zeggen. Ik heb nog steeds het idee dat al die mensen die het zo leuk vinden om mij weg te zetten als gefrustreerde puber die nodig volwassen moet worden zich in kamp 2 bevinden, maar graag de trofee die zij aan het spel hebben overgehouden als pronkstuk willen tonen en bij zichzelf daarmee bevestiging zoeken dat ze het toch wel goed gedaan hebben.
Ik zie het anders, vooral omdat je kamp 3 nu profileert als de revolutionaire protagonisten, omdat zij dat 'durven'. Ik zie het meer als klagen: ik vind deze manier niet leuk, dus ik ga er wat van zeggen. Vervolgens gebeurt er niks. Dus het is geen feedback, maar geklaag. Want je zegt het, óm het te zeggen. Maar vervolgens doe je er zelf niks aan.

quote:
Dat is ook meteen mijn probleem hier; dat het teveel een concurrentiestrijd wordt, met het uiteindelijke meisje als trofee. Nu zal ik als laatste ontkennen dat mannen jagers zijn, maar om nu continu met je prooi voor de neus van een ander staan wapperen vind ik ook zo zielig. Waarom? Omdat het eigenlijk de aandacht van waar het werkelijk omgaat; om de prooi zelf, en niet om dat je er zo mee kan lopen pronken. Vrouwen die merken dat mannen niets anders doen dan zichzelf in het openbaar op de borst kloppen vanwege haar, zouden zichzelf eens moeten afvragen of ze nu een geliefde is of een statussymbool. Maar ook wat dat betreft zitten we weer te veel vastgeroest in bepaalde patronen, waar weinig mensen i.m.o. iets van durven te zeggen.
En dan zeg je er wat van, meer dan dat kun je ook eigenlijk niet doen. Je kunt het wel vervelend vinden dat sommige mensen anderen gebruiken als pronkstuk, maar je verandert het niet. Dus blijft het geklaag. Ik kan ook een topic openen over 'de jeugd van tegenwoordig' en dat ze alleen maar aan zichzelf denken, maar ik kan er ook wat aan dóen, al is het maar op kleine schaal. Bijvoorbeeld door met die jeugd te gaan werken. Maar ik merk niet dat jij iets doet aan hetgeen waar jij je aan ergert: je doet geen moeite om wél vrienden en partners te vinden die de wereld zien zoals jij het ziet. Dus raak je gefrustreerd en open je een topic op fok.

quote:
Al mijn berichten komen telkens weer op hetzelfde neer: Liefde gaat i.m.o. lang niet altijd om waar het over hoort te gaan. En na 95 reacties heb ik om eerlijk te zijn nog geen enkel goed argument gehoord die het tegenovergestelde bewijst. ;)
Ik heb ook niet de intentie om het tegenvergestelde te bewijzen want je hebt gelijk. Tuurlijk zijn er scheve relaties en mannen en vrouwen met de verkeerde bedoelingen. Maar ik wind me er niet over op en als het in mijn directe omgeving gebeurt, zeg ik er wat van. Meer dan dat kan ik niet doen. Ik kan mijn collega er niet van weerhouden om vreemd te gaan hoewel ik dat verwerpelijk vind en ik kan mijn buren niet wijsmaken dat hun knipperlichtrelatie hen beiden meer kwaad dan goed doet. Doe wat je kan en accepteer waar je niks aan kan doen.
pi_84812870
Ook nu vind ik het wel weer erg makkelijk hoor: omdat ik er niks aan zou doen is het geklaag.
Ik open hier een forum om te kijken of er mensen zijn die het met me eens zijn, om discussie aan te gaan, om misschien wel mensen tegen te komen die mij het tegendeel kunnen bewijzen, niet om een beetje mijn geklaag kwijt te kunnen. Daar heb ik mijn vrienden wel voor, want in tegenstelling tot wat jij zegt heb ik inderdaad wel degelijk vrienden gevonden die er zo over denken.

Sterker nog, ik denk dat juist dit soort standpunten mijn vriendenkeuze bepalen. Zie hier ook meteen wat ik er aan probeer te doen; op mijn microschaal keur ik mensen af en (net zoals jij, gelukkig :) ) spreek ik mensen er op aan. Zeker mensen die door dit soort handelen een mogelijke relatie laten mislukken.

Ik ben alleen van mening dat er veel meer niet aan gedaan kan worden: zo vaak heb ik al gezegd dat het vastgeroeste patronen zijn, dat we elkaar als mensen in de houdgreep houden en dat een individu z'n poging om eraan te ontsnappen nooit tot grote veranderingen leidt. Alleen de situatie daarom maar accepteren zoals hij is, dat vind ik een brug te ver.

Misschien moeten we proberen de discussie wat minder persoonlijk te maken (ook de mannen-vrouwen discussie) en gewoon eens naar het geheel te kijken. Het zegt toch al genoeg dat er zoveel mensen zijn die het maar accepteren zoals het is, ondanks dat er zoveel tegenstanders zijn...

Tot slot; ik vind het wel jammer dat je zegt dat het alternatief een pretentieloos ritueel zou zijn. Volgens mij zouden we juist door wat eerlijker en oprechter te zijn een veel opener 'spel' kunnen spelen. Ik zelf (ondanks dat ik het niet persoonlijk wilde maken :') ) vond het heerlijk om met mijn vorige vriendin op de eerste dates al over van alles en nog wat te praten, juist omdat we allebei hielden van een open game. :)
pi_84813413
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:43 schreef keste010 het volgende:
Ik ben alleen van mening dat er veel meer niet aan gedaan kan worden: zo vaak heb ik al gezegd dat het vastgeroeste patronen zijn, dat we elkaar als mensen in de houdgreep houden en dat een individu z'n poging om eraan te ontsnappen nooit tot grote veranderingen leidt. Alleen de situatie daarom maar accepteren zoals hij is, dat vind ik een brug te ver.
Ik kan me er gewoon niet druk om maken. De mensen die anderen voor de gek houden die probeer ik zo voorzichtig mogelijk te ontlopen als het op relaties aankomt en dat dat zo moet accepteer ik. Niet iedereen kan leuk zijn, dat maakt de leuke mensen weer leuker.

quote:
Misschien moeten we proberen de discussie wat minder persoonlijk te maken (ook de mannen-vrouwen discussie) en gewoon eens naar het geheel te kijken. Het zegt toch al genoeg dat er zoveel mensen zijn die het maar accepteren zoals het is, ondanks dat er zoveel tegenstanders zijn...
Ik ben gewoon tevreden. Je kunt toch besluiten om zelf anders te zijn en het daarbij laten? Het lijkt nu alsof je tegen een ingebeelde draak vecht.

quote:
Tot slot; ik vind het wel jammer dat je zegt dat het alternatief een pretentieloos ritueel zou zijn. Volgens mij zouden we juist door wat eerlijker en oprechter te zijn een veel opener 'spel' kunnen spelen. Ik zelf (ondanks dat ik het niet persoonlijk wilde maken :') ) vond het heerlijk om met mijn vorige vriendin op de eerste dates al over van alles en nog wat te praten, juist omdat we allebei hielden van een open game. :)
Daarom wás het je vorige vriendin. De rest doet er toch niet toe, wat zij doen en waarom? Alleen als je van iedereen al van te voren zou weten hoe de relatie afloopt en hoe die mensen in elkaar steken dan zul je nooit de investering hoeven doen van het elkaar leren kennen en leren vertrouwen en dat lijkt mij vrij saai.
pi_84834362
quote:

[..]

Nuchter? Omdat niet iedere willekeurige voorbijganger mij in vervoering kan brengen? Omdat ik selectief ben in mijn partnerkeuze en niet zo maar mijn hart te grabbel gooi?

Ik zeg nergens dat ik me nooit kan laten vallen en tot grootse emoties in staat ben. Ik kan en wil het alleen niet bij iedere scharrel.

quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:33 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Doodvermoeiend, dit soort dames. :O
omdat ik ''mannelijker'' denk dan jij?
pi_84845775
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nuchter? Omdat niet iedere willekeurige voorbijganger mij in vervoering kan brengen? Omdat ik selectief ben in mijn partnerkeuze en niet zo maar mijn hart te grabbel gooi?

Ik zeg nergens dat ik me nooit kan laten vallen en tot grootse emoties in staat ben. Ik kan en wil het alleen niet bij iedere scharrel.
[..]

omdat ik ''mannelijker'' denk dan jij?
Ugh... te rationeel, te mannelijk inderdaad. Gelukkig heb je voldoende zelfkennis.
Je bent het product van doorgeslagen emancipatie :)
pi_84845832
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? Geef eens voorbeelden?
Zet een Amerikaanse meid van 30 eens naast een Hollandse en je weet wat ik bedoel. We zijn een klootjesvolk en onze vrouwen draaien daar een beetje om heen.
pi_84846562
quote:

[..]

Precies dit.
Mijn buurmeisje is een perfect voorbeeld.. god damn.. zzoo jammer.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:10:02 #116
262 Re
Kiss & Swallow
pi_84847019
ik heb juist het idee dat mannen een beetje beginnen door te slaan en die Hollandse nuchterheid als een baksteen laten vallen, en dan gaan miepen als hun tegenstanders dat niet doen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_84847083
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:10 schreef Re het volgende:
ik heb juist het idee dat mannen een beetje beginnen door te slaan en die Hollandse nuchterheid als een baksteen laten vallen, en dan gaan miepen als hun tegenstanders dat niet doen...
Interessante observatie, ik denk dat ik dat ook zie: vrouwen "gelukkig", mannen geflipt.

Heeft mijns inziens van alles met de kwaliteit van het aanbod te maken.
pi_84847098
Voor wie het interessant vind: Vrouwen in het buitenland
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:24:33 #119
pi_84847464
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:33 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Zet een Amerikaanse meid van 30 eens naast een Hollandse en je weet wat ik bedoel. We zijn een klootjesvolk en onze vrouwen draaien daar een beetje om heen.
Amerikaanse vrouwen vind ik over het algemeen echt vervelend arrogant
pi_84848021
:')

Dude, je moet ook niet domme VMBO hoertjes in de disco gaan daten.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:43:47 #121
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84848105
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:32 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Ugh... te rationeel, te mannelijk inderdaad. Gelukkig heb je voldoende zelfkennis.
Je bent het product van doorgeslagen emancipatie :)
Je hoeft haar niet te daten hoor.

Zoek wat je wel wil en zeur niet, zou ik zeggen O-)
pi_84848190
Dan begint die over Amerikaanse vrouwen ???? Dat datingritueel daar is helemaal achterlijk .
Trouwens eerlijk gezegd een man die constant loopt te zeuren over hoe oneerlijk de vrouwen tegenwoordig zijn is ook niets aantrekkelijks aan.
It 's all in the game, soms gaat het soms gaat het fout en ok dan ben je even gekwetst en dan gaat het wel weer over en komt er weer een nieuw iemand.

Als je niet eens wil proberen omdat je het spelletje niet zo leuk vind of bang bent om gekwetst te worden kan je net zo goed in een klooster gaan wonen.
pi_84848458
Ik heb trouwens wel hoge eisen hoor:

/ Ouder dan ik
/ Langer dan ik
- Minstens HBO
- Normaal tot gespierd lichaam
- Niet verwijfd, als in metroman
- Een eigen leven hebben en mij het mijne gunnen.
pi_84848976
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:53 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:

/ Ouder dan ik
/ Langer dan ik
- Minstens HBO
Wacht maar tot je dertig bent en (toevallig weer) single.
Dan is jouw enige eis:

- Man (om mijn vriendinnen te laten zien dat ik niet kansloos ben).
pi_84849069
quote:

Dit is overigens zo'n beetje de laagste eis die je kunt stellen. :')
pi_84850091
quote:

/ Ouder dan ik
/ Langer dan ik
- Minstens HBO
Minstens HBO?
Je weet dat opleiding niet garand staat voor een echt 'slimme' man he?

Ik ken genoeg kerels die op de Uni zitten ofzo maar in het dagelijkse leven toch echt gewoon niet slim zijn.
En dan heb ik het over.

• Sociaal.
• Grammaticaal. ( Je zit op de uni en dan zeg je dingen zoals: Okeej, Oowk, Sgoe, Jonge, Eteuh)
• Denken dat ze 'slimmer' zijn dan de rest omdat ze op een Uni zitten, jaa heel slimme redenatie. :')

En verwijfd vind ik inderdaad een jammer ding wat steeds meer gebeurd, heel veel kerels lijken meer op vrouwen dan wat anders.
pi_84850466
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:45 schreef formerjellybean het volgende:
Dan begint die over Amerikaanse vrouwen ???? Dat datingritueel daar is helemaal achterlijk .
Trouwens eerlijk gezegd een man die constant loopt te zeuren over hoe oneerlijk de vrouwen tegenwoordig zijn is ook niets aantrekkelijks aan.
It 's all in the game, soms gaat het soms gaat het fout en ok dan ben je even gekwetst en dan gaat het wel weer over en komt er weer een nieuw iemand.

Als je niet eens wil proberen omdat je het spelletje niet zo leuk vind of bang bent om gekwetst te worden kan je net zo goed in een klooster gaan wonen.
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn.

quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef W1ckeDxt het volgende:
Minstens HBO?

Ik ken genoeg kerels die op de Uni zitten ofzo maar in het dagelijkse leven toch echt gewoon niet slim zijn.
En dan heb ik het over.

• Sociaal.
• Grammaticaal. ( Je zit op de uni en dan zeg je dingen zoals: Okeej, Oowk, Sgoe, Jonge, Eteuh)
• Denken dat ze 'slimmer' zijn dan de rest omdat ze op een Uni zitten, jaa heel slimme redenatie. :')

En verwijfd vind ik inderdaad een jammer ding wat steeds meer gebeurd, heel veel kerels lijken meer op vrouwen dan wat anders.
En hiermee ook. Hoewel opleidingsniveau wel het een en ander zegt, vind ik het niet doorslaggevend. En thegirlwhosoldtheworld waarschijnlijk ook niet als ze verliefd is en er pas later achter komt dat meneer een lager opleidingsniveau heeft of is gestopt voordat hij het diploma had.

De ware is niet degene die aan je lijstje met eisen voldoet, maar voor wie je dat lijstje aan de kant zet :).
pi_84850749
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:44 schreef -Trinity- het volgende:

De ware is niet degene die aan je lijstje met eisen voldoet, maar voor wie je dat lijstje aan de kant zet :).
Mooi. :)

Onthoud dat de media ook heel veel invloed heeft in de 'Moderne Liefde'
pi_84852133
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:08 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Dan is jouw enige eis:

Whehehe wat een onzin.

Mijn mannenselectie is er door de jaren heen alleen maar beter op geworden en ik heb ''hem'' nu pas gevonden.

En verder: wat Re zegt.
En de rest: ga dan emigreren als de vrouwen daar zo veel beter zijn. Ga in Nederland niet klagen omdat de vrouwen zo Nederlands zijn
pi_84855534
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:08 schreef andlikethathesgone het volgende:
Dan is jouw enige eis:

Je bent niet vies van een beetje generalisatie, hè? Alle Hollandse vrouwen zijn nuchter en calvinistisch, alle Angelsaksiche, niet Britse vrouwen zijn veul beter en alle single vrouwen van dertig of ouder zijn hopeloos. Hoewel je gelijk hebt dat die er zijn en niet in kleine getalen, is dat nog geen reden om aan te nemen dat ze dat állemaal zijn.
pi_84855934
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:33 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Je bent niet vies van een beetje generalisatie, hè? Alle Hollandse vrouwen zijn nuchter en calvinistisch, alle Angelsaksiche, niet Britse vrouwen zijn veul beter en alle single vrouwen van dertig of ouder zijn hopeloos. Hoewel je gelijk hebt dat die er zijn en niet in kleine getalen, is dat nog geen reden om aan te nemen dat ze dat állemaal zijn.
Je bent een genuanceerd poldermodel in levende lijve zo te lezen. En das geen compliment.
pi_84856004
Klacht: TS doet niet voldoende mee aan de discussie die ontstaan is.
pi_84856259
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef andlikethathesgone het volgende:
Je bent een genuanceerd poldermodel in levende lijve zo te lezen. En das geen compliment.
Jij bent iemand die discussieert met alleen stellingen en geen argumenten, ook geen compliment, als je toch op de man wilt gaan spelen. Dus hierbij de uitnodiging om je laatste stelling toch nog even te onderbouwen.
pi_84856461
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:48 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Jij bent iemand die discussieert met alleen stellingen en geen argumenten, ook geen compliment, als je toch op de man wilt gaan spelen. Dus hierbij de uitnodiging om je laatste stelling toch nog even te onderbouwen.
Natuurlijk zijn niet alle vrouwen hetzelfde. Maar je kunt in zekere mate met een gerust hart generaliseren. Dat geef je net ook zelf toe.
pi_84856651
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:52 schreef andlikethathesgone het volgende:
Natuurlijk zijn niet alle vrouwen hetzelfde. Maar je kunt in zekere mate met een gerust hart generaliseren. Dat geef je net ook zelf toe.
Voor jou genoeg om het van tevoren op te geven bij de Nederlandse vrouwen? Voor TS lijkt het genoeg om het in het algemeen op te geven bij vrouwen. En dat vind ik toch jammer, want ondanks mijn nuchterheid geloof ik er graag in dat er op ieder potje een dekseltje past (met of zonder spelletjes/rituelen etc), maar dat de een wat meer teleurstellingen moet doorstaan dan de ander.
pi_84856828
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:56 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Voor jou genoeg om het van tevoren op te geven bij de Nederlandse vrouwen?
Ik heb het nergens over van tevoren :) Ik heb er zo'n veertig achter mijn kiezen en dit is mijn eindconclusie. Net zoals Lubbers zijn conclusie van de formatie gisteren presenteerde. Ik ga niet meer met ze in zee.
pi_84856960
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:00 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Ik heb het nergens over van tevoren :) Ik heb er zo'n veertig achter mijn kiezen en dit is mijn eindconclusie. Net zoals Lubbers zijn conclusie van de formatie gisteren presenteerde. Ik ga niet meer met ze in zee.
Dan wens ik je bij deze veel succes met de Amerikaanse dames , want daar heb je nog veel meer gedoe dan bij de Nederlandse. :Y
pi_84857898
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:00 schreef andlikethathesgone het volgende:
Ik vind het pas een eindconclusie als je dood bent, eigenlijk. Er zijn mensen die zelfs nog de partner van hun dromen in het bejaardentehuis tegenkomen. En dat zal dan net die niet-nuchtere Hollandse vrouw zijn waarvan je dacht dat ze niet bestond... Dus van tevoren, ja, als je alle Nederlandse vrouwen bij voorbaat (ook na je vervelende ervaringen) afschrijft voordat je ze leert kennen.

quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:03 schreef formerjellybean het volgende:
Dan wens ik je bij deze veel succes met de Amerikaanse dames , want daar heb je nog veel meer gedoe dan bij de Nederlandse. :Y
Ervaring? :D
pi_84858435
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:25 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik vind het pas een eindconclusie als je dood bent, eigenlijk. Er zijn mensen die zelfs nog de partner van hun dromen in het bejaardentehuis tegenkomen. En dat zal dan net die niet-nuchtere Hollandse vrouw zijn waarvan je dacht dat ze niet bestond... Dus van tevoren, ja, als je alle Nederlandse vrouwen bij voorbaat (ook na je vervelende ervaringen) afschrijft voordat je ze leert kennen.
[..]

Ervaring? :D
Nee , ben vrouw, maar als je al de amerikaanse boeken qua dating enzo hoort dat is gewoon een heel pakket.
De datingcultuur is daar gewoon heel anders als in Nederland, ik word er al moe van als ik het zo lees
  woensdag 4 augustus 2010 @ 16:49:56 #140
277627 Seven.
We are Borg.
pi_84858815
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:11 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Interessante observatie, ik denk dat ik dat ook zie: vrouwen "gelukkig", mannen geflipt.

Whahahaha, waarom slagen dan zoveel mensen wél in het vinden van een levenspartner? Het is maar net hoe je met het aanbod omgaat.
Resistance is futile.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 17:58:24 #141
pi_84860855
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef W1ckeDxt het volgende:

[..]

Minstens HBO?

En dan heb ik het over.

• Sociaal.

Wat een onzin. Alsof dat intelligentie definieert.
pi_84861033
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Wat een onzin. Alsof dat intelligentie definieert.
ik wil geen mensen die onder HBO niveau zitten. Tuurlijk zijn er vast wel slimme MBO-ers maar de belevingswereld is anders. Bovendien zijn dat vaak van die mensen die niet prestatiegericht zijn en maar wat doen in hun leven.
pi_84861891
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:05 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:

[..]

ik wil geen mensen die onder HBO niveau zitten. Tuurlijk zijn er vast wel slimme MBO-ers maar de belevingswereld is anders. Bovendien zijn dat vaak van die mensen die niet prestatiegericht zijn en maar wat doen in hun leven.
Een Nederlandse HBO of Uni haalt ook maar weinig uit in jouw Bel-Air wereldje hoor :')
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:38:54 #144
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_84862284
quote:
ik heb het erover dat het zo moeilijk is om haar te laten merken dat je echt om haar geeft, en wat voor omwegen je daar allemaal wel niet voor nodig hebt. Graag reactie daarop.
Waarom is dat moeilijk. Ik vertel altijd gewoon wat ik van een meisje vind (als het positief is uiteraard). Totaal geen moeite mee. Aan de andere kant gaan ze er toch wel vanuit dat ik spelletjes speel dus ze twijfelen meestal over de waarde die ze eraan moeten hechten.

Deze vakantie ben ik na drie dagen compleet verliefd geworden op een meisje. Ik was al met haar aan het rommelen en vertelde het op dag 5. Denk dat dat de reden is geweest dat ze bij ons afscheid na 15 dagen huilend achterbleef.

Dus nee, je kan meisjes gewoon vertellen wat je voelt. Als ze je leuk vindt vindt ze je leuk. Alleen een slaafs hondje kan irritant zijn :).
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_84862901
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:11 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Jullie aanbod bestaat tenminste nog uit gelukkige vrouwen. Wij moeten het met geflipte mannen doen.

pi_84863155
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:28 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Een Nederlandse HBO of Uni haalt ook maar weinig uit in jouw Bel-Air wereldje hoor :')
Tjsa vermogend ben ik wel:P
pi_84863202
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:38 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , ben vrouw, maar als je al de amerikaanse boeken qua dating enzo hoort dat is gewoon een heel pakket.
De datingcultuur is daar gewoon heel anders als in Nederland, ik word er al moe van als ik het zo lees
Verschilt ook erg per streek denk ik. Manhattan en platteland Texas hebben andere omgangsvormen. De Amerikaanse meisjes die mijn vriend tegen is gekomen in Washington vond hij maar makkelijk tot downright slutty :').

quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:05 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Er zijn ook MBO-ers die slim zijn en niet maar wat doen in hun leven. Het zijn geen intellectuele ambitieuze workaholics over het algemeen, maar ik vind dezelfde belevingswereld dan ook geen vereiste voor goed contact. Ik zou nooit mijn evenbeeld willen daten :').

quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:28 schreef andlikethathesgone het volgende:
Volgens mij is het academisch niveau van de Nederlandse hogescholen en universiteiten niet zo bedroevend hoor.
pi_84863340
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:03 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Verschilt ook erg per streek denk ik. Manhattan en platteland Texas hebben andere omgangsvormen. De Amerikaanse meisjes die mijn vriend tegen is gekomen in Washington vond hij maar makkelijk tot downright slutty :').
[..]

Er zijn ook MBO-ers die slim zijn en niet maar wat doen in hun leven. Het zijn geen intellectuele ambitieuze workaholics over het algemeen, maar ik vind dezelfde belevingswereld dan ook geen vereiste voor goed contact. Ik zou nooit mijn evenbeeld willen daten :').
[..]

Volgens mij is het academisch niveau van de Nederlandse hogescholen en universiteiten niet zo bedroevend hoor.
Ik wil wél iemand daten wiens leven bijna overeenkomt met het mijne. Dat is nu ook zo met mijn vriend en we hebben dezelfde mening over dingen. Vind ik fijner dan iemand die niet hetzelfde is.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 19:18:28 #149
88139 JoeyT
pi_84863887
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:05 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:

[..]

Ik wil wél iemand daten wiens leven bijna overeenkomt met het mijne. Dat is nu ook zo met mijn vriend en we hebben dezelfde mening over dingen. Vind ik fijner dan iemand die niet hetzelfde is.
Je wil overeenkomsten met de ander hebben. Iemand die precies hetzelfde denkt is niet interessant. Je wilt leren in een relatie.

Ik val gewoon op het uiterlijk en daarna zie ik het wel. Als ik terug kijk op mn scharrels en relaties dan zijn het bijna allemaal meisjes die hebben gestudeerd aan de universiteit. Slim trekt slim aan.

Maar nogmaals het boeit niet, gewoon kijken wat god voor je in petto heeft... :)
pi_84864121
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:18 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je wil overeenkomsten met de ander hebben. Iemand die precies hetzelfde denkt is niet interessant. Je wilt leren in een relatie.

Ik val gewoon op het uiterlijk en daarna zie ik het wel. Als ik terug kijk op mn scharrels en relaties dan zijn het bijna allemaal meisjes die hebben gestudeerd aan de universiteit. Slim trekt slim aan.

Maar nogmaals het boeit niet, gewoon kijken wat god voor je in petto heeft... :)
Het zal wel, ik date gewoon geen MBO:D
  woensdag 4 augustus 2010 @ 19:29:51 #151
88139 JoeyT
pi_84864386
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:24 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:

[..]

Pfff je bent nog jong waarschijnlijk... In ieder geval ben je dommer dan ik. Op een gegeven moment kom je er niet achter dat het draait om wat je hebt gedaan, maar wil je gewoon iemand waar je veel van houdt.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 19:44:35 #152
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84865023
quote:

[..]

Ook geen MBO'er die een succesvolle zaak heeft waar hij 120.000 per jaar verdiend?
pi_84866272
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ook geen MBO'er die een succesvolle zaak heeft waar hij 120.000 per jaar verdiend?
Dit dus.
God damn, volgens mij als iemand met MBO uiteindelijk Miljonair is en je alles kan geven, zou je dan ook zeggen; 'NEE JE HEBT MAAR MBO GEDAAN DUS IK WIL NIKS'

Kom op..
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:24:14 #154
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_84866677
quote:

[..]

Ik date iemand die alleen de basisschool tot een geslaagd einde heeft weten te brengen :D :'( :')

Zegt gelukkig verder niets over intelligentie. Iemand uitsluiten vanwege een mbo-opleiding wel mi.
My mama didn't raise no fool
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:20:48 #155
223428 Countess
pi_84869469
quote:

/ Ouder dan ik
/ Langer dan ik
- Minstens HBO
Die eisenlijst
:O :z :Z

Ik begrijp niet waarom sommigen hier aanstoot aan nemen. Thegirlwhosoldtheworld moet toch zelf weten dat ze het zo wil hebben?
Girl, als je iemand tegenkomt die je echt leuk vindt, dan vallen al die eisen in het niet.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:03:08 #156
88139 JoeyT
pi_84872240
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:20 schreef Countess het volgende:

[..]

Die eisenlijst
:O :z :Z

Ik begrijp niet waarom sommigen hier aanstoot aan nemen. Thegirlwhosoldtheworld moet toch zelf weten dat ze het zo wil hebben?
Girl, als je iemand tegenkomt die je echt leuk vindt, dan vallen al die eisen in het niet.
Ik wil gewoon dat ze geil is... De rest zie ik later wel...

Interesse?
pi_85910134
Heb inmiddels alle reacties een beetje gelezen, waarvoor dank.

Opleiding is voor mij inderdaad geen graadmeter. Ik wil ook helemaal niet dat iemand intelligent is, wel dat ze goed over dingen nadenkt. Cijfers, niveau, het zegt me niet zoveel... Wat mij juist opvalt is dat WO-studentes hun opleiding juist een beetje gebruiken om zich achter te verschuilen, om in feite op terug kunnen te vallen als ze op dom gedrag betrapt worden. Ik ken zelf een hoop HBO of MBO'ers die best verfrissende ideëen hebben, en ik raad ook iedereen aan om op dat gebied in ieder geval je vriendengroep erg divers te houden.

Wat voor mij in ieder geval het constante dilemma is, is of je nou jezelf moet zijn of niet. Als ik echt mezelf ben dan kan ik echt overal over praten met een meisje, iets wat ik zelf ontzettend leuk vind, maar wat wellicht een beetje afschrikt. Andere optie is om toch een beetje het koetjes en kalfjes idee te doen, om daarin je sterke punten te belichten, en vooral een beetje op de vlakte te blijven. Resultaat is beter, en waarschijnlijk is het voor in de toekomst ook beter, alleen het is voor mij heel geforceerd.

Waarschijnlijk is het weer een kwestie van de juiste balans zoeken :)
pi_85910677
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:15 schreef keste010 het volgende:
Wat voor mij in ieder geval het constante dilemma is, is of je nou jezelf moet zijn of niet. Als ik echt mezelf ben dan kan ik echt overal over praten met een meisje, iets wat ik zelf ontzettend leuk vind, maar wat wellicht een beetje afschrikt. Andere optie is om toch een beetje het koetjes en kalfjes idee te doen, om daarin je sterke punten te belichten, en vooral een beetje op de vlakte te blijven. Resultaat is beter, en waarschijnlijk is het voor in de toekomst ook beter, alleen het is voor mij heel geforceerd.

De laatste zin makes sense. Als mensen zeggen dat je 'jezelf moet blijven' vraag ik me altijd af wat ze daarmee bedoelen. Alsof jij bestaat uit één prototype dat je dan in elke situatie moet kunnen inzetten. Mensen die ik net ontmoet hoeven niet dezelfde Trin voor zich te hebben als de mensen die ik al jaren ken. Maar voor mij voelt dat niet geforceerd, alleen als die fase te lang aanhoudt; dan weet ik dat dit geen persoon is waarbij ik me gemakkelijk voel.

Mijn tip is dus: probeer het een en ander uit en kijk bij welke mensen je je op je gemak voelt en met wie je gemakkelijk kunt praten. Een geforceerd gevoel is nooit prettig, maar is wel normaal bij mensen die je nog niet goed kent of in rare situaties.
pi_86017343
quote:

Ik snap niet waarom het resultaat volgens jou dan beter is. Het kan wel afschrikken om gelijk overal over te praten, maar als het niet afschrikt heb je wellicht iemand die goed bij je past.
pi_86017737
Je komt gewoon de verkeerde meisjes tegen aan je OP te lezen. Je moet niet naar die arrogante studentes, Sex & The City kijkende, Cosmopolitan drinkende, starbucksfans gaan. Je weet wel, het type vrouwen wat je bij Take Me Out ziet staan. Van die oppervlakkige, domme wijven.

Probeer het eens bij een ander soort vrouwen, die niet beinvloed zijn door dit soort onzin en door verhalen over "de moderne vrouw" of de lovegame. Ik heb niet echt een idee waar je dat soort vrouwen tegenkomt, maar probeer het eens op andere plaatsen dan populaire discotheken.
pi_86028910
Ik kom nooit in populaire discothken (juist de wat kleinere en intiemere uitgaansplekken ipv dat zien en gezien-worden) en een Take Me Out-wijf die de hele dag de Cosmopolitan leest daar ben ik al na 1 minuut op uitgekeken, dus daar ligt het niet aan ;)

Maar ik was ook helemaal niet op zoek naar een analyse of oplossing voor mijn problemen, ik vroeg me gewoon af of er mensen waren die zich erin herkenden of erover wilden discussieren. Oh en wat betreft dat meteen vanaf minuut 1 open zijn; ja in mijn ervaring schrikt dat altijd af. Ik hoopte eigenlijk altijd dat er wel mensen zouden zijn die dat net zoals ik prettig vinden, maar het enige wat je ermee oproept is sympathie en vriendschap, maar geen echte aantrekkingskracht. Maar goed, dat is slechts mijn ervaring, ik zou het erg prettig vinden als je me van het tegendeel kan bewijzen ^O^
pi_86038286
quote:

Dat is natuurlijk ook afhankelijk per vrouw. Persoonlijk luister ik liever naar iemand die urenlang over zijn/haar fascinatie praat dan iemand die niet verder komt dan een oppervlakkig gesprek.
signatuurloos
pi_86038583
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 20:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
Dat is natuurlijk ook afhankelijk per vrouw. Persoonlijk luister ik liever naar iemand die urenlang over zijn/haar fascinatie praat dan iemand die niet verder komt dan een oppervlakkig gesprek.
Fascinatie is natuurlijk interessant. Maar als jezelf zijn betekent dat je ook gelijk oninteressante of onaantrekkelijke dingen wil delen, dan hoeft het van mij niet zo. Ik ben nog nooit enthousiast geworden van verhalen over vervelende collega's, lichamelijke kwaaltjes, nare of heel geweldige exen of dagelijkse routines eigenlijk.
  vrijdag 3 september 2010 @ 22:22:03 #164
303996 Saarbarbaar
Panic Chaos Disaster ^^
pi_86042653
Tjah, schijnt dat veel vrouwen vallen op 'bad boys' (ik gelukkig niet :{ ) en dan word jij over het hoofd gezien. Ook al ben jij misschien niet zo'n macho-man, laat duidelijk merken wat jou nou zo speciaal maakt voor een vrouw. En als zo'n vrouw toch 1e-date-regeltjes wilt opvolgen, dan doet ze dat toch lekker? Zat vrouwen die absoluut niet zo gebonden zijn aan een dergelijk gedrag. Maak je niet al te druk om zulke mensen, die komen zichzelf vast nog eens tegen :{w
Life is crap. And then you die ._.
pi_86044306
Ik ben het nog nooit met iemand zo erg eens geweest, fijn dat er ook nog zulke mensen bestaan! :')
Huehue
pi_86072559
quote:

/ Ouder dan ik
/ Langer dan ik
- Minstens HBO
Een hond geeft meer liefde dan jij, als ik dat zo lees.
pi_86091850
-edit
pi_86093868
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:22 schreef Saarbarbaar het volgende:
Tjah, schijnt dat veel vrouwen vallen op 'bad boys' (ik gelukkig niet :{ ) en dan word jij over het hoofd gezien. Ook al ben jij misschien niet zo'n macho-man, laat duidelijk merken wat jou nou zo speciaal maakt voor een vrouw.
Tja, hier zit ook wel een behoorlijke kern van waarheid in.
Maar wat ik dan weer vaak doe op bijv. eerste dates is (waarschijnlijk juist omdat ik zo tegen zulke types ben) is om weer in detail uit te leggen dat ik er niet zo 1 ben en mijn afkeer ervoor aan te geven, soort kaf van het koren scheiden methode :9

Vraag me nou wel altijd af of dat goed is...
pi_86099567
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:25 schreef keste010 het volgende:

[..]

Maar wat ik dan weer vaak doe op bijv. eerste dates is (waarschijnlijk juist omdat ik zo tegen zulke types ben) is om weer in detail uit te leggen dat ik er niet zo 1 ben en mijn afkeer ervoor aan te geven, soort kaf van het koren scheiden methode :9

Ik (met nul,nul ervaring) denk dat je haar vooral moet laten gissen, en haar in het ongewis moet houden, want dan hou je haar nieuwschierig, hou je het gesprek aan de gang etc etc, en dat zijn factoren waaraan zij waarde hecht, je moet vooral heel lief gaan doen in latere stadia, en dan heb je haar uiteindelijk ingepakt.

zoals al eerder werd gezegd, als je het spel niet meespeelt win je zowiezo niet, dus houd het spannend etc. en ga vooral niet in alle kleuren en geuren vertellen wat jij al niet bent en wat wel want dan heb je op de 1e date 1% kans van slagen denk ik, terwijl als je het doet zoals ik hierboven zei je elkaar gaat waarderen voor de persoon die je bent...
pi_86117319
quote:

Ik denk niet dat het zin heeft om iemand zoiets te vertellen, dat kan iedereen. De kunst zit erin om haar te tonen hoe tof jij bent.
pi_86117770
Zoals iemand al eerder zei, attraction isn't a choice. Zoals jij wilt zoals het zou moeten gaan werkt gewoonweg niet. Als het wel zou werken dan zou het op die manier gaan, maar dat gebeurt dus niet. Je kan op die manier geen aantrekkingskracht opwekken. Dat is helaas de waarheid. Dat kan je vrouwen ook niet kwalijk nemen, want zij zijn nou eenmaal zo. In de gehele natuur heb je een soort van paringsritueel en bij mensen is het misschien wat ingewikkelder, maar het spel moet toch gespeeld worden.
pi_86131008
quote:

[..]

Nee hoor, dat doen ''ze'' allemaal al. Beter laat je in je gedrag geleidelijk zien dat jij anders bent
  maandag 6 september 2010 @ 16:54:22 #173
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_86131396
quote:

[..]

Groot gelijk, maar waarom je dan wel HBO date is mij een raadsel.
  maandag 6 september 2010 @ 16:56:41 #174
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_86131480
quote:

Nee, dat is niet de manier nee. Juist door daar zo op af te geven maak je je eigen wanhoop duidelijk, lijkt mij.

Wat zijn de reacties zoal die je daarmee oogst?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_86136081
Als je een vrouw uit de stront haalt, zal ze heel haar leven om je geven... Anders niet!

Dus haal er eentje uit de Filipijnen... Bijvoorbeeld!

Als sex het belangrijkst voor je is, haal er dan eentje uit de oostbloklanden vandaan.. Die vrouwen zijn echt magnifiek in bed! Maar ze zijn wel weer minder loyaal dan de Aziatische vrouwen...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2010 19:05:57 ]
pi_86186249
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:03 schreef Underverse het volgende:
Als je een vrouw uit de stront haalt, zal ze heel haar leven om je geven... Anders niet!

Dus haal er eentje uit de Filipijnen... Bijvoorbeeld!

Ik krijg hierbij meer het beeld van een huisdier dan van iemand waar je een echte verstandelijke band mee hoort te hebben :P
pi_86194212
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:06 schreef keste010 het volgende:
Ik kom nooit in populaire discothken (juist de wat kleinere en intiemere uitgaansplekken ipv dat zien en gezien-worden) en een Take Me Out-wijf die de hele dag de Cosmopolitan leest daar ben ik al na 1 minuut op uitgekeken, dus daar ligt het niet aan ;)

Maar ik was ook helemaal niet op zoek naar een analyse of oplossing voor mijn problemen, ik vroeg me gewoon af of er mensen waren die zich erin herkenden of erover wilden discussieren. Oh en wat betreft dat meteen vanaf minuut 1 open zijn; ja in mijn ervaring schrikt dat altijd af. Ik hoopte eigenlijk altijd dat er wel mensen zouden zijn die dat net zoals ik prettig vinden, maar het enige wat je ermee oproept is sympathie en vriendschap, maar geen echte aantrekkingskracht. Maar goed, dat is slechts mijn ervaring, ik zou het erg prettig vinden als je me van het tegendeel kan bewijzen ^O^
Kijk, waarschijnlijk ben jij iets te open in het afkraken van andere groepen. Mensen houden niet van open mensen die gelijk rondspuien wie ze allemaal wel of niet aardig vinden.

Wat ik daarbij nog wil zeggen is dat jij 'de discotheek' ganger net zo hard oppervlakkig en op het uiterlijk beoordeeld door dit soort dingen te zeggen (zie ook je eerste post). In conclusie kan ik mij dus voorstellen dat andere mensen je of een jaloers persoon vinden of een onzekere eikel die zich alleen superieur voelt als hij anderen kan afkraken. Dat is het risico van direct open alles op tafel gooien.
Doe eens lief!
pi_86195360
quote:
Op woensdag 8 september 2010 08:55 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Kijk, waarschijnlijk ben jij iets te open in het afkraken van andere groepen.
Nee dan heb je me toch een beetje verkeerd begrepen (kan ook aan mijzelf liggen overigens ;)); ik ben heus niet iemand die vanaf minuut 1 gaat moddergooien en in de club de 1 na de ander staat af te kraken. Zelfs als ik met iemand aan het daten ben dan beperk ik mij tot het benoemen van wat voor persoon ik ben. Ik zal heus niet meteen tegen iemand zeggen dat ik een bepaald type mensen niet mag, laat staan dat ik me er verheven boven voel (dat is overigens ook helemaal niet waar, want ik voel me boven niemand verheven).

Wat wel het punt is is dat ik in gesprekken probeer te sturen, om te kijken wat iemand inhoudelijk zoal in huis heeft (hoe sociaal is ze, hoe geïnteresseerd in wat er allemaal in de wereld gebeurt, hoe actief is haar leven, etc.). Tja, en dat mag misschien afschrikken, omdat het niet het standaard praatje over huisje boompje beestje is, maar het is wel wat ik graag wil weten...
pi_86197388
quote:

Tuurlijk moet je jezelf zijn, iemand die jou niet waardeert om wie je bent is de moeite niet waard.

Als jij het leuk vind om over vanalles en nogwat te praten, doe dat dan gewoon, vind het meisje dat niks, jammer dan, next.

Zelf ben ik ook altijd een open boek geweest bij vrouwen, en dat heeft een heleboel vrouwen afgeschrikt, die vonden me schijnbaar te direct en te open...

Heb na de zoveelste misser ook gedacht dat ik mezelf moest veranderen, meer op de vlakte moest blijven etc. tot ik mijn huidige vriendin tegenkwam, die valt JUIST op mijn openheid en directheid !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_86200622
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:52 schreef keste010 het volgende:

[..]

Nee dan heb je me toch een beetje verkeerd begrepen (kan ook aan mijzelf liggen overigens ;)); ik ben heus niet iemand die vanaf minuut 1 gaat moddergooien en in de club de 1 na de ander staat af te kraken. Zelfs als ik met iemand aan het daten ben dan beperk ik mij tot het benoemen van wat voor persoon ik ben. Ik zal heus niet meteen tegen iemand zeggen dat ik een bepaald type mensen niet mag, laat staan dat ik me er verheven boven voel (dat is overigens ook helemaal niet waar, want ik voel me boven niemand verheven).

Wat wel het punt is is dat ik in gesprekken probeer te sturen, om te kijken wat iemand inhoudelijk zoal in huis heeft (hoe sociaal is ze, hoe geïnteresseerd in wat er allemaal in de wereld gebeurt, hoe actief is haar leven, etc.). Tja, en dat mag misschien afschrikken, omdat het niet het standaard praatje over huisje boompje beestje is, maar het is wel wat ik graag wil weten...
Ik wil je meer inzicht geven wat voor een ander de eerste interpretatie is na het lezen van jouw openingspost en die andere post die ik gequote had. Je herkent jouwzelf er niet in omdat het niet de bedoeling is om dat uit te stralen, echter is er de kans dat je dat dus wel doet en het stomweg niet ziet.

Zet een keer een camera op jezelf en een gesprekspartner en bekijk je eigen gedrag op de manier dat een outsider naar je kijkt..
Doe eens lief!
pi_86249307
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:57 schreef keste010 het volgende:

[..]

Ik krijg hierbij meer het beeld van een huisdier dan van iemand waar je een echte verstandelijke band mee hoort te hebben :P
Kijk dan eens verder dan je neus lang is.. Er kan zoveel schijn achter bedrog gaan.. Er is altijd meer aan de hand... Hoeveel stappen kan jij vooruit denken? Hoeveel stappen kan je eigenlijk tellen?

Je vergist je zo makkelijk! Zo zie je maar... ;) En je weet nu nog steeds niet wat ik bedoel, grote kans dat ik dat acht... :)
  donderdag 9 september 2010 @ 18:04:36 #182
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_86249527
Je zult wel de verkeerde meiden aantrekken. Zulke mensen heb je overal.
In mijn omgeving is dit niet herkenbaar.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_86249560
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:04 schreef Luxuria het volgende:
Je zult wel de verkeerde meiden aantrekken. Zulke mensen heb je overal.
In mijn omgeving is dit niet herkenbaar.
Een plaats zonder problemen.. :P Waar is dat precies? Je mag ook coördinaten opgeven.. :P
  donderdag 9 september 2010 @ 18:10:21 #184
206580 Luxuria
pi_86249676
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:06 schreef Underverse het volgende:

[..]

Een plaats zonder problemen.. :P Waar is dat precies? Je mag ook coördinaten opgeven.. :P
51°22'N 6°11'E :P
Daar zal het ook wel voorkomen, maar ik bedoel in mijn persoonlijke omgeving O-)

[ Bericht 6% gewijzigd door Luxuria op 09-09-2010 18:25:01 ]
pi_86249893
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:10 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Daar zal het ook wel voorkomen, maar ik bedoel in mijn persoonlijke omgeving O-)
Beetje misleidend dus... Je hebt niets met Venlo te maken.. :)
  donderdag 9 september 2010 @ 18:25:17 #186
206580 Luxuria
pi_86250096
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:10 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Daar Hier zal het ook wel voorkomen, maar ik bedoel in mijn persoonlijke omgeving O-)
:9
pi_95002046
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2010 12:47 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Zet een keer een camera op jezelf en een gesprekspartner en bekijk je eigen gedrag op de manier dat een outsider naar je kijkt..
Dit is wel een interessante! Eigenlijk zou dat voor heel veel mensen wel goed kunnen werken.. Maar idd, vaak is al de key om gewoon eens te verplaatsen in anderen om te zien hoe ze naar je kijken.

PS; sorry dat ik hier bijna een jaar later pas op inga:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')