abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84596382
Ik ben er echt helemaal klaar mee inmiddels: relaties, de hele 'lovegame' en alles wat er mee te maken heeft. Het gaat gewoon nooit over waar het echt om moet gaan: geven om anderen. Al die spelletjes waarin de bedoeling is om ervoor te zorgen dat je zo interessant mogelijk naar voren moet komen en die alleen maar als resultaat hebben dat je enorm gekweld wordt, ik ben er kots misselijk van.

Status, dat is waar het om draait, niet je karakter. Als je een jongen bent die echt om een meisje geeft, in haar geïnteresseerd bent en lieve dingen tegen haar zegt dan ben je kennelijk minder aantrekkelijk dan als je als een of andere macho (Of 'Bad Boy', het woord waar ik inmiddels echt van kots :r ) die alleen maar op zit te scheppen over weet ik veel wat voor nieuwe aankoop van hem. Het is misschien iets overdreven, maar het principe lijkt me duidelijk: het is je status die er toe doet en niet je personality.

Af en toe snap je ook gewoon niet wat vrouwen bezielt; vallen voor types waar je van een kilometer afstand kan zien dat ze alleen maar om zichzelf geven en helemaal niks om jou. Het lijkt inmiddels wel alsof het aantrekkelijk is om een ongelooflijke egoïst te zijn: geven om de mensen om je heen en om wat er aan de andere kant van de wereld gebeurt is 'not done' als je een leuk meisje ontmoet en je met haar aan de praat raakt.

Ik neig bijna ernaar om advertenties te gaan rondspreiden. Gezocht: een geïnteresseerd, vrolijk, open minded, spontaan meisje die ook om anderen geeft en toch sexy is. (Dit laatste is toch wel een strenge eis O-) ). Iemand die zich gewoon normaal en open gedraagt op een date ipv de 'regels voor een 1e date' te willen volgen waardoor het alleen de bedoeling is om je te laten zwemmen. Iemand die valt op iemand die om haar geeft in plaats van iemand die haar alleen pijn doet.

Dit is natuurlijk geen serieuze oproep, maar ik hoop dat het wel mijn punt aangeeft. We zitten zo vastgeroest in spelletjes dat als je een oogje op iemand hebt het bijna onmogelijk wordt om te laten merken dat je dat echt een bijzonder meisje vindt. We zijn misschien een beetje te ver doorgedraafd in het je willen beschermen tegen verkeerde types dat het resultaat uiteindelijk alleen maar is dat je bij de verkeerde types terecht komt. Dit is overigens geen aanklacht tegen vrouwen, maar tegen ons mensen in het algemeen: waarom maken we het onszelf zo moeilijk? Wanneer kunnen we eens open en eerlijk tegen elkaar zijn en zonder omwegen gaan voor degene die je gewoon echt leuk vindt zoals je werkelijk bent?

Graag reactie!
(wel alleen als je echt een mening hierover hebt. Opmerkingen over gay zijn enzo zie ik eerder als zwakte en een gebrek aan eigen mening en denkvermogen dan als een echte bijdrage. Oh, en als je denkt dat ik een (seksueel) gefrustreerd mannetje ben die dit gebruikt om zijn eigen tekortkomingen te maskeren kan je ook beter niet reageren ;) )
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:01:48 #2
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84596589
Ik denk eerder dat je de verkeerde types treft, ik hoef me echt niet anders voor te doen of overdreven aanwezig te zijn in de buurt van meiden om hun aandacht te krijgen, natuurlijk zijn er genoeg die daar op geilen, maar dat zijn sowieso m'n types niet.

Ik ken er genoeg hoor die aan die onzinnige regels en eisen doen, maar alsof je daar iets mee wilt beginnen.
Dat soort meiden prik je toch direct doorheen, laat ze lekker azen op een verkapte foute mooiboy met het ideale jasje aan en de perfecte zonnebril, dan vermaak ik me prima met die andere categorie meiden.
pi_84596755
Je treft / zoekt waardeloze lui...

Niet elke vrouw valt op mooiboys :X
pi_84597349
Ik wist dat ik dat stuk over bad boys toch niet had moeten plaatsen. Ik heb het ook niet over dat vrouwen alleen maar vallen op gladde mannetjes met diamantjes in de oren; ik heb het erover dat het zo moeilijk is om haar te laten merken dat je echt om haar geeft, en wat voor omwegen je daar allemaal wel niet voor nodig hebt. Graag reactie daarop.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:29:44 #5
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84597354
Ik denk dat je gewoon verbitterd bent. Jij hebt niet de vrouwen kunnen krijgen die je wilde hebben (terwijl er misschien andere vrouwen waren die WEL om je gaf) en daardoor ben je boos.

Ooit gedacht dat vrouwen net zoals jij denken, dat ze iemand willen die open minded en lief en blah blah blah zijn maar tegelijkertijd ook een sexy man willen hebben? En kennelijk was jij niet sexy genoeg voor de vrouwen die je wilde hebben?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:32:12 #6
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84597423
Wellicht moet je de schuld bij jezelf zoeken, ouwe huilebalk :)
Intelligent, but fucked up.
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:34:03 #7
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84597472
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:29 schreef keste010 het volgende:
Ik wist dat ik dat stuk over bad boys toch niet had moeten plaatsen. Ik heb het ook niet over dat vrouwen alleen maar vallen op gladde mannetjes met diamantjes in de oren; ik heb het erover dat het zo moeilijk is om haar te laten merken dat je echt om haar geeft, en wat voor omwegen je daar allemaal wel niet voor nodig hebt. Graag reactie daarop.
Ja, want alle sexy vrouwen vallen op die sukkeltjes met diamanten oorbelletjes.

Ik zie het al, je hebt nog wat tijd nodig. Serieus bedoeld.
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:35:57 #8
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84597533
quote:
Ik heb het erover dat het zo moeilijk is om haar te laten merken dat je echt om haar geeft, en wat voor omwegen je daar allemaal wel niet voor nodig hebt. Graag reactie daarop.
Ik vrees dat dit niet iets is wat gedeeld gaat worden door veel leden, als ik om iemand geef merkt diegene dat vrij snel hoor en daar hoeft echt geen vliegtuigje met tekst voor het luchtruim in, laat staan dat ik me aan alle geldende etiquetten hou m.b.t wanneer je dient terug te sms'en, de 10 tips om niet wanhopig over te komen, de beste openingszinnen en een styling advies van een kasthomo.

Wees gewoon jezelf, open en spontaan en draai niet ineens 180 graden omdat het een leuke meid is, als je jezelf blijft hebben mensen ook sneller door of iets meent of niet en natuurlijk loop je het risico dat ze bepaalde dingen van je niets vind, maar liever dat dan dat ik me anders voor doe.
pi_84597725
Grappig. Het werkt nooit bij jou en dan plaats je de schuld bij alle anderen. Misschien tijd om eens te kijken wat jij fout doet? :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:51:54 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84598039
quote:
The shit is, vrijwel iedereen is lief en als ze een "sexy" meisje is zoals je eist, dan laten meerdere mannen zien dat ze om haar geef. Logisch, toch?

Dus wat jij aan te bieden dat andere mannen niet hebben?

[ Bericht 0% gewijzigd door Keep_Walking op 28-07-2010 18:57:00 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_84598075
quote:
Waarom is dat dan zo moeilijk? En zijn daar zoveel omwegen voor nodig?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_84598238
Keur je die "spelletjes" uit principe af, of omdat je ze niet beheerst?
pi_84598322
Enigszins herkenbaar :{.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  woensdag 28 juli 2010 @ 19:06:16 #14
311858 Thundert
Alleen zomers actief!
pi_84598489
Komt wel goed schatje (Y)
pi_84599179
Veel herkenbare punten in je verhaal, maar als ik er dieper over na denk, kom ik in de meeste gevallen altijd weer uit bij mezelf. Denk ook dat als je met zo'n gedachte naar de wereld/liefde kijkt, je op een gegeven moment ook alleen dat soort dingen ziet en/of aantrekt.

En als je niet van spelletjes houdt, dan doe je er toch gewoon niet mee? Jezelf blijven en de rest zoekt het maar uit toch :D
pi_84599316
Ik vind je verhaal wel enigszins herkenbaar, maar helaas heb ik maar geaccepteerd dat de werkelijkheid nu eenmaal zo in elkaar zit. Als mensen elkaar willen is er een soort dans, een modern paringsritueeltje waarvoor bepaalde ongeschreven gedragsregels zijn opgesteld. In de ideale wereld zouden mensen gewoon inderdaad voor elkaar kiezen en daarmee is de kous af, maar het werkt gewoon niet zo.

Overigens zit de werkelijkheid niet zo zwart wit in elkaar dat je de nice guys (die als laatste finishen) en de eikels (die alles neuken) hebt. Girls just wanna have fun, zoals het liedje gaat en een nice guy is gewoon niet fun.
pi_84599338
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:55 schreef keste010 het volgende:
Wanneer kunnen we eens open en eerlijk tegen elkaar zijn en zonder omwegen gaan voor degene die je gewoon echt leuk vindt zoals je werkelijk bent?
Dat is niet hoe verliefdheid werkt en dat is ook logisch. Als we allemaal doodeerlijk tegen elkaar zouden zijn en elkaars nare trekjes vanaf dag 1 zouden weten, dan zou het geen echte verliefdheid zijn hè. Mensen liegen, met woorden, voorkomen, voorgewende emoties. Dat is wat we doen, ook in de liefde en daar helpen nog een stel stofjes in onze hersenen bij ook.

Het is begrijpelijk dat je je frustreert over het feit dat vrouwen mannen uitkiezen die minder waard lijken dan je zelf bent, maar dit kun je natuurlijk ook anders bekijken. Wat hebben zij dat jij niet hebt en wat heb jij dat zij niet hebben? Jij bent een wanhopige, gefrustreerde zeur en zij waarschijnlijk niet: dan is de keuze voor een vrouw al snel gemaakt. Die ruiken zelfvertrouwen en optimisme al van een afstand. En de geur van onzekerheid en pessimisme ook, want het lekt door je lichaamstaal en houding op veel verschillende manieren.
pi_84599408
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:25 schreef MidnightB00m het volgende:
En als je niet van spelletjes houdt, dan doe je er toch gewoon niet mee? Jezelf blijven en de rest zoekt het maar uit toch :D
Als je het spel niet meespeelt kun je niet winnen, dat is het punt.
pi_84599554
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:29 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind je verhaal wel enigszins herkenbaar, maar helaas heb ik maar geaccepteerd dat de werkelijkheid nu eenmaal zo in elkaar zit. Als mensen elkaar willen is er een soort dans, een modern paringsritueeltje waarvoor bepaalde ongeschreven gedragsregels zijn opgesteld. In de ideale wereld zouden mensen gewoon inderdaad voor elkaar kiezen en daarmee is de kous af, maar het werkt gewoon niet zo.

Overigens zit de werkelijkheid niet zo zwart wit in elkaar dat je de nice guys (die als laatste finishen) en de eikels (die alles neuken) hebt. Girls just wanna have fun, zoals het liedje gaat en een nice guy is gewoon niet fun.
Oké, maar welke genetische afwijking hebben 'wij' dan dat wij het paringsritueel niet snappen of reinste flauwekul vinden? Nou zeg, ik val altijd op de nice guys en underdogs 8)7
pi_84599692
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:31 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Als je het spel niet meespeelt kun je niet winnen, dat is het punt.
Liever dat dan mezelf anders voordoen.
pi_84599845
Het gaat om ' personality' maar jij eist een sexy vrouw? :N
pi_84599880
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:36 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Oké, maar welke genetische afwijking hebben 'wij' dan dat wij het paringsritueel niet snappen of reinste flauwekul vinden? Nou zeg, ik val altijd op de nice guys en underdogs 8)7
We snappen het heus wel hoe het werkt, maar of het een goede manier van werken vinden is gewoon een ander verhaal. We hebben gewoon bepaalde ideaalbeelden in ons hoofd en de werkelijkheid schiet gewoon tekort; dat is gewoon teleurstellend. Vergelijk het met politiek: als je daarin gaat met het idee dat je je idealen wilt verwerkelijken, dan raak je nogal teleurgesteld als je ziet dat het grotendeels draait om het verkrijgen en behouden van macht.
pi_84600022
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:39 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Oh ik moet me regelmatig anders voordoen dat ik ben, anders krijg ik geen vrouw. Vaak heb ik gemerkt dat vrouwen vielen op een bepaalde rol die ik aannam, niet echt op het persoon daarachter.
pi_84600043
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:29 schreef Friek_ het volgende:
Dit ben ik niet met je eens. Ik heb tot nu altijd een nice guy als vriend gehad, maar wellicht ben ik dan ook niet sexy en leuk genoeg voor TS B-). Ik zit immers op Fok!
pi_84600068
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:47 schreef Friek_ het volgende:
Oh ik moet me regelmatig anders voordoen dat ik ben, anders krijg ik geen vrouw. Vaak heb ik gemerkt dat vrouwen vielen op een bepaalde rol die ik aannam, niet echt op het persoon daarachter.
Wie hou je dan voor de gek, vraag ik me af.
  woensdag 28 juli 2010 @ 19:48:42 #26
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84600085
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:47 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Dit ben ik niet met je eens. Ik heb tot nu altijd een nice guy als vriend gehad, maar wellicht ben ik dan ook niet sexy en leuk genoeg voor TS B-). Ik zit immers op Fok!
Je bent best neukbaar.
pi_84600116
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:48 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

De vrouw, anders neuk ik ook nooit hè. :') Was ik nog een heel eind verder van huis.
pi_84600228
Je laten vallen in een relatie, volledig jezelf zijn, helemaal gaan voor iemand. Dat zijn dingen die moeten groeien, die je opbouwt. Daar is vertrouwen voor nodig, in jezelf en in elkaar. Een basis.

Als iemand dit bij mij al snel doet, dan schrik ik daarvan. Iemand die mij al snel tot het middelpunt van zijn wereld maakt, is te afhankelijk en te kwetsbaar. Zelf ben ik daarin niet zo snel en dat maakt een relatie dan al gauw ongelijkwaardig.

Uiteindelijk kan ik het wel, nu. Als de chemie klopt en je elkaar geleidelijk beter leert kennen, compleet met alle nukken. Nukken die je zelfs leuk vindt om te ontdekken, de eigenheid van de ander.

Het is niet zo zeer een spel. Het is meer de tijd nemen om iets op te bouwen en daar horen ook onzekerheden bij.
pi_84600341
Ik moet wel een beetje lachen om TS, maar wellicht komt het nog goed als hij later groot is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_84600360
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:39 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ik zie het niet als jezelf anders voordoen. Het is meer kiezen welke kanten van je persoonlijkheid je wanneer belicht.
pi_84600471
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik zie het niet als jezelf anders voordoen. Het is meer kiezen welke kanten van je persoonlijkheid je wanneer belicht.
Wat kun jij toch heerlijk rationaliseren.

Zoiets zou ik zelf ook kunnen uitkramen.
pi_84600765
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:49 schreef Friek_ het volgende:
De vrouw, anders neuk ik ook nooit hè. :') Was ik nog een heel eind verder van huis.
Ik dacht dat het hier voornamelijk om relaties ging en niet om one night stands eigenlijk.
pi_84600779
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zo heb ik het nog niet bekeken ;) Maar hoe blijft het spelletje dan interessant?
pi_84601058
Toch grappig al die mensen die meteen hun oordeel klaar hebben liggen. Het is ook zo ontzettend makkelijk om iemand op het Internet met een oneliner proberen weg te zetten :') Vooral die opmerking over wanneer ik later groot word, echt zielig af en toe....

Maar ben blij dat er toch mensen zijn die hier serieus over nadenken. Jullie hebben inderdaad gelijk dat het ook gewoon een stukje acceptatie is; dat het een stofje in de hersenen is die om zo'n spelletje vraagt wist ik nog niet, maar zal een hoop verklaren. Ik zeg ook helemaal niet dat het zo moet zijn dat je meteen op iemand af moet stappen en vertellen hoe leuk diegene wel niet is, ik zeg alleen dat we misschien wat te ver zijn door geslagen in dat beschermende. Vooral als ik kijk naar buitenlandse vrouwen zijn Nederlandse zo... ehm... gereservereerd, zou ik het willen noemen :Y

Overigens ben ik er ook totaal op tegen om jezelf anders voordoen dan je bent; bepaalde delen van je persoonlijkheid uitlichten vind ik inderdaad een beter idee ;)
pi_84601078
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Zo heb ik het nog niet bekeken ;) Maar hoe blijft het spelletje dan interessant?
Het is geen spelletje. Het is geleidelijk jezelf onthullen en de ander blijven verrassen. Ik moet sowieso eerst iets opbouwen met mensen voor ik ze toelaat en mezelf kwetsbaar opstel. Zowel in relaties als in vriendschappen.

Verder klinkt het misschien bedachtzaam, maar dat is ook wie ik ben. Rationeel en doordacht. Me meestal bewust van hoe ik me presenteer aan anderen en hoe dat overkomt.

Oh en Friek, jammer dat je het nodig vindt om jezelf anders voor te doen dan je bent. Je bent interessant genoeg. Een beetje intelligente vrouw prikt zo door jouw rollen heen en houdt van authenticiteit.
pi_84601209
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:11 schreef keste010 het volgende:
Toch grappig al die mensen die meteen hun oordeel klaar hebben liggen. Het is ook zo ontzettend makkelijk om iemand op het Internet met een oneliner proberen weg te zetten :') Vooral die opmerking over wanneer ik later groot word, echt zielig af en toe....

Dat was niet lullig bedoeld hoor. Ik denk serieus dat een groot deel van je visie zal veranderen als je volwassen wordt, en dan zal het je sowieso beter vergaan met de dames. En ik gun het je van harte. :)
pi_84601264
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat kun jij toch heerlijk rationaliseren.

Zoiets zou ik zelf ook kunnen uitkramen.
Hey heiden6 :W

''Uitkramen'' doet alleen geen recht aan mijn wijsheden
pi_84602110
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik dacht dat het hier voornamelijk om relaties ging en niet om one night stands eigenlijk.
Dan gaat wel een beetje op wat Xennia zei. Dan is het gewoon een bepaalde kant van jezelf belichten totdat je zodanig naar elkaar toe groeit dat je steeds meer ziet.

Zelf dacht ik dat TS meer richtte op het ritueel dat plaatsvond bij het daten en aftasten. Dat vind ik soms ook wel vermoeiend. Zeker omdat het dan soms een spelletje spelen wordt met elkaar waar ik totaal niet van houd.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2010 20:38:54 ]
pi_84603502
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

Oh en Friek, jammer dat je het nodig vindt om jezelf anders voor te doen dan je bent. Je bent interessant genoeg. Een beetje intelligente vrouw prikt zo door jouw rollen heen en houdt van authenticiteit.
Het punt is meer dat als ik een vrouw heel leuk vind, ik dit vaak niet kan laten blijken. Vaak dien ik enige afstand te houden, wat nonchalant te doen en tot op zekere hoogte zelfs desinteresse tonen. Zo wil ik eigenlijk niet zijn, maar het hoort er ergens toch wel een beetje bij.

En bedankt nog, jij bent ook een lekker ding hoor.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2010 21:11:13 ]
pi_84603891
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:09 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Het punt is meer dat als ik een vrouw heel leuk vind, ik dit vaak niet kan laten blijken. Vaak dien ik enige afstand te houden, wat nonchalant te doen en tot op zekere hoogte zelfs desinteresse tonen. Zo wil ik eigenlijk niet zijn, maar het hoort er ergens toch wel een beetje bij.

En bedankt nog, jij bent ook een lekker ding hoor.
Herkenbaar!
Ik heb hetzelfde.

Als ik iemand echt leuk vind dan ga ik juist heel erg hard-2-get spelen en mezelf beter voordoen en haar onzeker maken.
Ik was er laatst over na aan het denkend dat dit eigenlijk zo zielig is en het me heel veel energie kost.
Toen heb ik het maar losgelaten en nu zeg ik gewoon wat ik denk...en heb ik een vriendinnetje O+
pi_84603963
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:19 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Herkenbaar!
Ik heb hetzelfde.

Als ik iemand echt leuk vind dan ga ik juist heel erg hard-2-get spelen en mezelf beter voordoen en haar onzeker maken.
Ik was er laatst over na aan het denkend dat dit eigenlijk zo zielig is en het me heel veel energie kost.
Toen heb ik het maar losgelaten en nu zeg ik gewoon wat ik denk...en heb ik een vriendinnetje O+
pi_84604066
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik snap dat wijf niet hoor :')
pi_84604079
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:37 schreef Friek_ het volgende:
Dan gaat wel een beetje op wat Xennia zei. Dan is het gewoon een bepaalde kant van jezelf belichten totdat je zodanig naar elkaar toe groeit dat je steeds meer ziet.

Zelf dacht ik dat TS meer richtte op het ritueel dat plaatsvond bij het daten en aftasten. Dat vind ik soms ook wel vermoeiend. Zeker omdat het dan soms een spelletje spelen wordt met elkaar waar ik totaal niet van houd.
Ik vind het daten en aftasten juist hartstikke leuk, als het een beetje voorspoedig verloopt. Als het uitloopt op niks is het natuurlijk niet zo leuk, maar dat maakt het wel spannender (hoe fout die term hier ook klinkt). Wat is er nu leuk aan het leven als er geen risico was? Als je precies van tevoren wist wie je leuk vond en wie niet, dat je nooit de loterij zal winnen en dat je Call of Duty weliswaar kan uitspelen, maar dat het altijd bij 'rookie'niveau zal blijven.
Dat aftasten is inderdaad een spel, de communicatie is 'the right amount of awkward' zoals Lilly Allen het in een liedje beschrijft. Ik vind het haske leuk, ook binnen een relatie; als je alle leuke trekjes en plekjes van iemand kant ontdekken en diegene ervoor liefhebt, omdat dat hetgeen is wat hem of haar zo leuk maakt voor je O+.

Dusja, als je tot nu toe nog nooit Call of Duty hebt uitgespeeld, geef je dan het spel de schuld of jezelf? Het kan allebei, maar ik weet wel wie er gelukkiger is: niet de man die betreurt dat het spel zo stom is, maar de man die toch nog een paar uur dooroefent en net dat laatste level haalt. Je kunt je geluk of ongeluk wel wijten aan een stel toevalligheden in je leven, maar je kunt ook, voor zover mogelijk, zelf de touwtjes in handen nemen.
pi_84604096
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:23 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Ik snap dat wijf niet hoor :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84604164
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P

Maar ik denk wel dat je even de betreffende dame in het onzekere moet laten...niet te wanhopig of hopeloos..je eigen ding blijven doen....als je dat doet kun je na een tijdje best eerlijk zijn :)
Maar meteen eerlijk zijn, dat schrikt vaak wel af ....
pi_84604671
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:25 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

:P

Maar ik denk wel dat je even de betreffende dame in het onzekere moet laten...niet te wanhopig of hopeloos..je eigen ding blijven doen....als je dat doet kun je na een tijdje best eerlijk zijn :)
Maar meteen eerlijk zijn, dat schrikt vaak wel af ....
In plaats van niet wanghopig en hopeloos proberen te doen lijkt het me verstandiger als je gewoon zorgt dat je gelukkig bent en andere dingen in je leven te doen hebt dan achter één meisje/vrouw aan te zitten, want dan ben je al niet helemaal gezond.
pi_84605251
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:23 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Dat aftasten is inderdaad een spel, de communicatie is 'the right amount of awkward' zoals Lilly Allen het in een liedje beschrijft. Ik vind het haske leuk, ook binnen een relatie; als je alle leuke trekjes en plekjes van iemand kant ontdekken en diegene ervoor liefhebt, omdat dat hetgeen is wat hem of haar zo leuk maakt voor je O+.
Het punt is dat dat spel soms een beetje naar kan zijn. Soms is het gewoon een wedstrijdje in onverschilligheid en desinteresse, want teveel interesse kan natuurlijk weer niet. Da's wanhopig, da's afhankelijk. Dit terwijl ik gewoon zo eens heb van: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Waarom gewoon niet erkennen dat je elkaar leuk vindt, een leuke tijd hebben en het is gewoon goed? Waarom moet het moeilijk?
quote:
Dusja, als je tot nu toe nog nooit Call of Duty hebt uitgespeeld, geef je dan het spel de schuld of jezelf? Het kan allebei, maar ik weet wel wie er gelukkiger is: niet de man die betreurt dat het spel zo stom is, maar de man die toch nog een paar uur dooroefent en net dat laatste level haalt. Je kunt je geluk of ongeluk wel wijten aan een stel toevalligheden in je leven, maar je kunt ook, voor zover mogelijk, zelf de touwtjes in handen nemen.
Dat is juist het punt helemaal niet, ik heb het namelijk zovaak al uitgespeeld! Dan is het niet meer de vraag of Call of Duty het uitspelen waard is en of je het kan, maar of het enige replay waarde heeft. En als je voor de duizendste keer bij hetzelfde level zit en door hetzelfde gangetje moet lopen en dezelfde soldaat moet neerknallen omdat games nu eenmaal geprogrammeerd zijn, ja, dan krijg je er soms genoeg van. Dan vraag ik me af of ik ook kan warpen van level 1 naar 8 toe.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2010 21:49:50 ]
pi_84605579
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:49 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Het punt is dat dat spel soms een beetje naar kan zijn. Soms is het gewoon een wedstrijdje in onverschilligheid en desinteresse, want teveel interesse kan natuurlijk weer niet. Da's wanhopig, da's afhankelijk. Dit terwijl ik gewoon zo eens heb van: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Waarom gewoon niet erkennen dat je elkaar leuk vindt, een leuke tijd hebben en het is gewoon goed? Waarom moet het moeilijk?
[..]

Dat is juist het punt helemaal niet, ik heb het namelijk zovaak al uitgespeeld! Dan is het niet meer de vraag of Call of Duty het uitspelen waard is en of je het kan, maar of het enige replay waarde heeft. En als je voor de duizendste keer bij hetzelfde level zit en door hetzelfde gangetje moet lopen en dezelfde soldaat moet neerknallen omdat games nu eenmaal geprogrammeerd zijn, ja, dan krijg je er soms genoeg van. Dan vraag ik me af of ik ook kan warpen van level 1 naar 8 toe.
Het hoort niet zo moeilijk te zijn, vind ik. Met sommige mensen gaat communiceren zo goed als vanzelf en dat zijn de mensen waarvan ik uiteindelijk ga houden. Die mensen doen niet moeilijk, ze zijn eerlijk en bekennen hun emoties om er zo iets mee te kunnen.

Als je het spel opnieuw gaat doen, heb je geen garantie dat alles hetzelfde is. Of jij dezelfde route loopt en dezelfde soldaten neerknalt, bepaal je zélf. Er is een verschil tussen het pad kennen en het pad belopen. Het is nooit precies hetzelfde en hoeveel verschillend het is ligt niet alleen aan de ander, maar ook aan jou. Het is normaal dat je er soms genoeg van krijgt, maar als je een nieuw spel wordt aangeboden moet je het niet daarom afslaan; als je doet wat je altijd hebt gedaan, zul je krijgen wat je altijd heb gekregen.
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:03:58 #49
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_84605939
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:48 schreef -Trinity- het volgende:
Het resultaat telt.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_84605977
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef IceBeach het volgende:
Het resultaat telt.
Hij is er niet echt gelukkig mee op het moment, dus ik vind het geen geweldig resultaat dan hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')