Ja, want alle sexy vrouwen vallen op die sukkeltjes met diamanten oorbelletjes.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:29 schreef keste010 het volgende:
Ik wist dat ik dat stuk over bad boys toch niet had moeten plaatsen. Ik heb het ook niet over dat vrouwen alleen maar vallen op gladde mannetjes met diamantjes in de oren; ik heb het erover dat het zo moeilijk is om haar te laten merken dat je echt om haar geeft, en wat voor omwegen je daar allemaal wel niet voor nodig hebt. Graag reactie daarop.
Ik vrees dat dit niet iets is wat gedeeld gaat worden door veel leden, als ik om iemand geef merkt diegene dat vrij snel hoor en daar hoeft echt geen vliegtuigje met tekst voor het luchtruim in, laat staan dat ik me aan alle geldende etiquetten hou m.b.t wanneer je dient terug te sms'en, de 10 tips om niet wanhopig over te komen, de beste openingszinnen en een styling advies van een kasthomo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:29 schreef keste010 het volgende:
Ik heb het erover dat het zo moeilijk is om haar te laten merken dat je echt om haar geeft, en wat voor omwegen je daar allemaal wel niet voor nodig hebt. Graag reactie daarop.
The shit is, vrijwel iedereen is lief en als ze een "sexy" meisje is zoals je eist, dan laten meerdere mannen zien dat ze om haar geef. Logisch, toch?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:29 schreef keste010 het volgende:
Ik wist dat ik dat stuk over bad boys toch niet had moeten plaatsen. Ik heb het ook niet over dat vrouwen alleen maar vallen op gladde mannetjes met diamantjes in de oren; ik heb het erover dat het zo moeilijk is om haar te laten merken dat je echt om haar geeft, en wat voor omwegen je daar allemaal wel niet voor nodig hebt. Graag reactie daarop.
Waarom is dat dan zo moeilijk? En zijn daar zoveel omwegen voor nodig?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:29 schreef keste010 het volgende:
Dat is niet hoe verliefdheid werkt en dat is ook logisch. Als we allemaal doodeerlijk tegen elkaar zouden zijn en elkaars nare trekjes vanaf dag 1 zouden weten, dan zou het geen echte verliefdheid zijn hè. Mensen liegen, met woorden, voorkomen, voorgewende emoties. Dat is wat we doen, ook in de liefde en daar helpen nog een stel stofjes in onze hersenen bij ook.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:55 schreef keste010 het volgende:
Wanneer kunnen we eens open en eerlijk tegen elkaar zijn en zonder omwegen gaan voor degene die je gewoon echt leuk vindt zoals je werkelijk bent?
Als je het spel niet meespeelt kun je niet winnen, dat is het punt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:25 schreef MidnightB00m het volgende:
En als je niet van spelletjes houdt, dan doe je er toch gewoon niet mee? Jezelf blijven en de rest zoekt het maar uit toch
Oké, maar welke genetische afwijking hebben 'wij' dan dat wij het paringsritueel niet snappen of reinste flauwekul vinden? Nou zeg, ik val altijd op de nice guys en underdogsquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:29 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind je verhaal wel enigszins herkenbaar, maar helaas heb ik maar geaccepteerd dat de werkelijkheid nu eenmaal zo in elkaar zit. Als mensen elkaar willen is er een soort dans, een modern paringsritueeltje waarvoor bepaalde ongeschreven gedragsregels zijn opgesteld. In de ideale wereld zouden mensen gewoon inderdaad voor elkaar kiezen en daarmee is de kous af, maar het werkt gewoon niet zo.
Overigens zit de werkelijkheid niet zo zwart wit in elkaar dat je de nice guys (die als laatste finishen) en de eikels (die alles neuken) hebt. Girls just wanna have fun, zoals het liedje gaat en een nice guy is gewoon niet fun.
Liever dat dan mezelf anders voordoen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je het spel niet meespeelt kun je niet winnen, dat is het punt.
We snappen het heus wel hoe het werkt, maar of het een goede manier van werken vinden is gewoon een ander verhaal. We hebben gewoon bepaalde ideaalbeelden in ons hoofd en de werkelijkheid schiet gewoon tekort; dat is gewoon teleurstellend. Vergelijk het met politiek: als je daarin gaat met het idee dat je je idealen wilt verwerkelijken, dan raak je nogal teleurgesteld als je ziet dat het grotendeels draait om het verkrijgen en behouden van macht.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:36 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Oké, maar welke genetische afwijking hebben 'wij' dan dat wij het paringsritueel niet snappen of reinste flauwekul vinden? Nou zeg, ik val altijd op de nice guys en underdogs
Oh ik moet me regelmatig anders voordoen dat ik ben, anders krijg ik geen vrouw. Vaak heb ik gemerkt dat vrouwen vielen op een bepaalde rol die ik aannam, niet echt op het persoon daarachter.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:39 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Liever dat dan mezelf anders voordoen.
Dit ben ik niet met je eens. Ik heb tot nu altijd een nice guy als vriend gehad, maar wellicht ben ik dan ook niet sexy en leuk genoeg voor TSquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:29 schreef Friek_ het volgende:
Overigens zit de werkelijkheid niet zo zwart wit in elkaar dat je de nice guys (die als laatste finishen) en de eikels (die alles neuken) hebt. Girls just wanna have fun, zoals het liedje gaat en een nice guy is gewoon niet fun.
Wie hou je dan voor de gek, vraag ik me af.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:47 schreef Friek_ het volgende:
Oh ik moet me regelmatig anders voordoen dat ik ben, anders krijg ik geen vrouw. Vaak heb ik gemerkt dat vrouwen vielen op een bepaalde rol die ik aannam, niet echt op het persoon daarachter.
Je bent best neukbaar.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:47 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dit ben ik niet met je eens. Ik heb tot nu altijd een nice guy als vriend gehad, maar wellicht ben ik dan ook niet sexy en leuk genoeg voor TS. Ik zit immers op Fok!
De vrouw, anders neuk ik ook nooit hè.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wie hou je dan voor de gek, vraag ik me af.
Ik zie het niet als jezelf anders voordoen. Het is meer kiezen welke kanten van je persoonlijkheid je wanneer belicht.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:39 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Liever dat dan mezelf anders voordoen.
Wat kun jij toch heerlijk rationaliseren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zie het niet als jezelf anders voordoen. Het is meer kiezen welke kanten van je persoonlijkheid je wanneer belicht.
Ik dacht dat het hier voornamelijk om relaties ging en niet om one night stands eigenlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:49 schreef Friek_ het volgende:
De vrouw, anders neuk ik ook nooit hè.Was ik nog een heel eind verder van huis.
Zo heb ik het nog niet bekekenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zie het niet als jezelf anders voordoen. Het is meer kiezen welke kanten van je persoonlijkheid je wanneer belicht.
Het is geen spelletje. Het is geleidelijk jezelf onthullen en de ander blijven verrassen. Ik moet sowieso eerst iets opbouwen met mensen voor ik ze toelaat en mezelf kwetsbaar opstel. Zowel in relaties als in vriendschappen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Zo heb ik het nog niet bekekenMaar hoe blijft het spelletje dan interessant?
Dat was niet lullig bedoeld hoor. Ik denk serieus dat een groot deel van je visie zal veranderen als je volwassen wordt, en dan zal het je sowieso beter vergaan met de dames. En ik gun het je van harte.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:11 schreef keste010 het volgende:
Toch grappig al die mensen die meteen hun oordeel klaar hebben liggen. Het is ook zo ontzettend makkelijk om iemand op het Internet met een oneliner proberen weg te zettenVooral die opmerking over wanneer ik later groot word, echt zielig af en toe....
Hey heiden6quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat kun jij toch heerlijk rationaliseren.
Zoiets zou ik zelf ook kunnen uitkramen.
Dan gaat wel een beetje op wat Xennia zei. Dan is het gewoon een bepaalde kant van jezelf belichten totdat je zodanig naar elkaar toe groeit dat je steeds meer ziet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier voornamelijk om relaties ging en niet om one night stands eigenlijk.
Het punt is meer dat als ik een vrouw heel leuk vind, ik dit vaak niet kan laten blijken. Vaak dien ik enige afstand te houden, wat nonchalant te doen en tot op zekere hoogte zelfs desinteresse tonen. Zo wil ik eigenlijk niet zijn, maar het hoort er ergens toch wel een beetje bij.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh en Friek, jammer dat je het nodig vindt om jezelf anders voor te doen dan je bent. Je bent interessant genoeg. Een beetje intelligente vrouw prikt zo door jouw rollen heen en houdt van authenticiteit.
Herkenbaar!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het punt is meer dat als ik een vrouw heel leuk vind, ik dit vaak niet kan laten blijken. Vaak dien ik enige afstand te houden, wat nonchalant te doen en tot op zekere hoogte zelfs desinteresse tonen. Zo wil ik eigenlijk niet zijn, maar het hoort er ergens toch wel een beetje bij.
En bedankt nog, jij bent ook een lekker ding hoor.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:19 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Ik heb hetzelfde.
Als ik iemand echt leuk vind dan ga ik juist heel erg hard-2-get spelen en mezelf beter voordoen en haar onzeker maken.
Ik was er laatst over na aan het denkend dat dit eigenlijk zo zielig is en het me heel veel energie kost.
Toen heb ik het maar losgelaten en nu zeg ik gewoon wat ik denk...en heb ik een vriendinnetje
Ik vind het daten en aftasten juist hartstikke leuk, als het een beetje voorspoedig verloopt. Als het uitloopt op niks is het natuurlijk niet zo leuk, maar dat maakt het wel spannender (hoe fout die term hier ook klinkt). Wat is er nu leuk aan het leven als er geen risico was? Als je precies van tevoren wist wie je leuk vond en wie niet, dat je nooit de loterij zal winnen en dat je Call of Duty weliswaar kan uitspelen, maar dat het altijd bij 'rookie'niveau zal blijven.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:37 schreef Friek_ het volgende:
Dan gaat wel een beetje op wat Xennia zei. Dan is het gewoon een bepaalde kant van jezelf belichten totdat je zodanig naar elkaar toe groeit dat je steeds meer ziet.
Zelf dacht ik dat TS meer richtte op het ritueel dat plaatsvond bij het daten en aftasten. Dat vind ik soms ook wel vermoeiend. Zeker omdat het dan soms een spelletje spelen wordt met elkaar waar ik totaal niet van houd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik denk wel dat je even de betreffende dame in het onzekere moet laten...niet te wanhopig of hopeloos..je eigen ding blijven doen....als je dat doet kun je na een tijdje best eerlijk zijn
Maar meteen eerlijk zijn, dat schrikt vaak wel af ....
In plaats van niet wanghopig en hopeloos proberen te doen lijkt het me verstandiger als je gewoon zorgt dat je gelukkig bent en andere dingen in je leven te doen hebt dan achter één meisje/vrouw aan te zitten, want dan ben je al niet helemaal gezond.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:25 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Maar ik denk wel dat je even de betreffende dame in het onzekere moet laten...niet te wanhopig of hopeloos..je eigen ding blijven doen....als je dat doet kun je na een tijdje best eerlijk zijn
Maar meteen eerlijk zijn, dat schrikt vaak wel af ....
Het punt is dat dat spel soms een beetje naar kan zijn. Soms is het gewoon een wedstrijdje in onverschilligheid en desinteresse, want teveel interesse kan natuurlijk weer niet. Da's wanhopig, da's afhankelijk. Dit terwijl ik gewoon zo eens heb van: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Waarom gewoon niet erkennen dat je elkaar leuk vindt, een leuke tijd hebben en het is gewoon goed? Waarom moet het moeilijk?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat aftasten is inderdaad een spel, de communicatie is 'the right amount of awkward' zoals Lilly Allen het in een liedje beschrijft. Ik vind het haske leuk, ook binnen een relatie; als je alle leuke trekjes en plekjes van iemand kant ontdekken en diegene ervoor liefhebt, omdat dat hetgeen is wat hem of haar zo leuk maakt voor je.
Dat is juist het punt helemaal niet, ik heb het namelijk zovaak al uitgespeeld! Dan is het niet meer de vraag of Call of Duty het uitspelen waard is en of je het kan, maar of het enige replay waarde heeft. En als je voor de duizendste keer bij hetzelfde level zit en door hetzelfde gangetje moet lopen en dezelfde soldaat moet neerknallen omdat games nu eenmaal geprogrammeerd zijn, ja, dan krijg je er soms genoeg van. Dan vraag ik me af of ik ook kan warpen van level 1 naar 8 toe.quote:Dusja, als je tot nu toe nog nooit Call of Duty hebt uitgespeeld, geef je dan het spel de schuld of jezelf? Het kan allebei, maar ik weet wel wie er gelukkiger is: niet de man die betreurt dat het spel zo stom is, maar de man die toch nog een paar uur dooroefent en net dat laatste level haalt. Je kunt je geluk of ongeluk wel wijten aan een stel toevalligheden in je leven, maar je kunt ook, voor zover mogelijk, zelf de touwtjes in handen nemen.
Het hoort niet zo moeilijk te zijn, vind ik. Met sommige mensen gaat communiceren zo goed als vanzelf en dat zijn de mensen waarvan ik uiteindelijk ga houden. Die mensen doen niet moeilijk, ze zijn eerlijk en bekennen hun emoties om er zo iets mee te kunnen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het punt is dat dat spel soms een beetje naar kan zijn. Soms is het gewoon een wedstrijdje in onverschilligheid en desinteresse, want teveel interesse kan natuurlijk weer niet. Da's wanhopig, da's afhankelijk. Dit terwijl ik gewoon zo eens heb van: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Waarom gewoon niet erkennen dat je elkaar leuk vindt, een leuke tijd hebben en het is gewoon goed? Waarom moet het moeilijk?
[..]
Dat is juist het punt helemaal niet, ik heb het namelijk zovaak al uitgespeeld! Dan is het niet meer de vraag of Call of Duty het uitspelen waard is en of je het kan, maar of het enige replay waarde heeft. En als je voor de duizendste keer bij hetzelfde level zit en door hetzelfde gangetje moet lopen en dezelfde soldaat moet neerknallen omdat games nu eenmaal geprogrammeerd zijn, ja, dan krijg je er soms genoeg van. Dan vraag ik me af of ik ook kan warpen van level 1 naar 8 toe.
Het resultaat telt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:48 schreef -Trinity- het volgende:
Wie hou je dan voor de gek, vraag ik me af.
Hij is er niet echt gelukkig mee op het moment, dus ik vind het geen geweldig resultaat dan hè.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |