Annuleringsverzekering zit nooit standaard bij je reisverzekering inbegrepen, dat is altijd een extra module waar je dus ook extra voor betaald. Vaak zitten er flinke beperkende voorwaarden aan vast.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Annulering zit al bij mijn reisverzekering in.
Als ik bijvoorbeeld mijn been breek in Vietnam dan gaan de ziektekosten naar mijn zorgverzekering. Alles wat boven het te vergoeden bedrag gaat van de zorgverzekering gaat naar mijn reisverzekering en......... als ik dan naar huis moet met mijn gebroken been gaan de extra kosten voor de terugvlucht en overige kosten ter compensatie worden betaald vanuit de annulering optie.
Dus geheel onzin vind ik het niet eigenlijk.
Ik heb hem al. Ik waardeer de tips en ik zal het meenemen als ik mijn verzekeringen ga evalueren wat ik eens in de zoveel tijd doe maar op dit moment is die module voor mij even niet zo boeiend.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Annuleringsverzekering zit nooit standaard bij je reisverzekering inbegrepen, dat is altijd een extra module waar je dus ook extra voor betaald. Vaak zitten er flinke beperkende voorwaarden aan vast.
Sowieso voor de voorbeelden die jij opnoemt is de annuleringsverzekering sowieso niet van toepassing. Geldt alleen voordat je op reis gaat, en alleen bij bepaalde omstandigheden krijg je 100% terug
Je hebt wel deze ook dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb hem al. Ik waardeer de tips en ik zal het meenemen als ik mijn verzekeringen ga evalueren wat ik eens in de zoveel tijd doe maar op dit moment is die module voor mij even niet zo boeiend.
Als ik bij de ABN blijf dan verleng ik mijn huidige gewoon voor de extra dagen die ik verblijf.
Het gaat me er nu vooral om of ik niet onderverzekerd ben. Of ik iets belangrijks over het hoofd heb gezien. Dat je als backpacker of op een lange trip op andere zaken moet letten.
Tot nu toe lijkt dat niet zo te zijn dus dat is fijn. Dat beetje dat ik ben over verzekerd neem ik momenteel even voor lief.
Met die ga ik dus verlengen. Dat staat alleen als punt voor nu.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:19 schreef kepler het volgende:
[..]
Je hebt wel deze ook dan?
http://www.abnamro.nl/nl/(...)ing/introductie.html
ow, dat las ik verkeerd. Ik dacht dat je de verzekering zelf ging verlengen, niet voor de extra dagenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met die ga ik dus verlengen. Dat staat alleen als punt voor nu.
Gelukkig niet voor je. Ik hoop hetzelfde vol te houden.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:22 schreef kepler het volgende:
[..]
ow, dat las ik verkeerd. Ik dacht dat je de verzekering zelf ging verlengen, niet voor de extra dagen
Ik heb ook ABN, maar gelukkig nooit beroep hoeven te doen op mn verzekering
Niet heel veel heen en weer of voelde dat wel logisch aan?quote:Op maandag 8 november 2010 22:59 schreef kepler het volgende:
Dit wad mijn schema:
1 dag Bangkok
7 dagen Cambodja
30 dagen Laos
20 dagen Thailand, via chiang mai, Pai, Bangkok en Ko Tao. Gevlogen van Bangkok naar Hanoi
30 dagen Vietnam, naar HCM
Schoenen zal ik een foto van posten als ze binnen zijn. Ik hoop vandaag of morgen. Nu ben ik het merk even vergeten dus ik kan het niet opzoeken.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:09 schreef Coastertommm het volgende:
Wat doe je wbt schoenen? Ik zit in dezelfde situatie als jou, behalve dat ik nog 2.5 maanden naar Zuid Amerika en een maand naar Nieuw Zeeland en Australie ga, dus zit ook even te kijken wat ik zal doen voor schoenen.
En je tas, wat gaf voor jou de doorslag om hem te kopen?
Ik zat zelf te denken aan de Osprey Waypoint 65, iemand ervaring mee? http://www.ospreypacks.co(...)=550&tab=description
Ik kijk net naar m'n rugzak, blijkt dat ik wél de 65 l heb... De 85 was dus in eerste instantie slecht verkrijgbaar in Nederland. Hoe dan ook, de 65 is ook groot zat, er kan genoeg mee voor langere trips. Het is heel makkelijk om hem te zwaar te beladen, omdat hij zo efficient is in te pakken.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:44 schreef Lemans24 het volgende:
Ik heb de Osprey waypoint, maar dan van 85 liter. De 65 was begin dit jaar nog slecht verkrijgbaar in Nederland. Het is een prima reisrugzak, niet bedoeld voor trekking. Omdat hij helemaal dicht kan is hij Ideaal voor in het vliegtuig en de bus.
Zie mijn opmerking hierbovenquote:Op woensdag 17 november 2010 16:43 schreef mr_t88 het volgende:
Iets wat je absoluut niet moet doen: Olifantentrekkingstochten! Dit is zware mishandeling van de beesten! Reisorganisatie TUI heeft de tochten om deze rede ook uit hun pakket gehaald LINK
Ga naar het elephant nature park in Chiang Mai! Khao Yai National Park voor een bezoek aan wilde olifanten! Echt een aanrader!
Trekking is niet echt iets wat ik ga doen, meer veel reizen, maar daar leek ie me ook wel prima voor. Ik vind het vooral fijn dat ie zo compact is, en dat ie dus helemaal rondom open kan. Heb je hem tijdens het vliegen in een flightbag gedaan, of gewoon zo open en bloot erin?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik kijk net naar m'n rugzak, blijkt dat ik wél de 65 l heb... De 85 was dus in eerste instantie slecht verkrijgbaar in Nederland. Hoe dan ook, de 65 is ook groot zat, er kan genoeg mee voor langere trips. Het is heel makkelijk om hem te zwaar te beladen, omdat hij zo efficient is in te pakken.
ik heb mn rugzak nog nooit im een flightbag gedaan en nog nooit problemen gehadquote:Op woensdag 17 november 2010 20:50 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Trekking is niet echt iets wat ik ga doen, meer veel reizen, maar daar leek ie me ook wel prima voor. Ik vind het vooral fijn dat ie zo compact is, en dat ie dus helemaal rondom open kan. Heb je hem tijdens het vliegen in een flightbag gedaan, of gewoon zo open en bloot erin?
Hij kan helemaal dichtgeritst worden, dan is het draaggedeelte weggewerkt en heb je geen flightbag nodig. In sommige vliegtuigen of bussen is een flightbag misschien wel handig tegen vuil en water.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:50 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Trekking is niet echt iets wat ik ga doen, meer veel reizen, maar daar leek ie me ook wel prima voor. Ik vind het vooral fijn dat ie zo compact is, en dat ie dus helemaal rondom open kan. Heb je hem tijdens het vliegen in een flightbag gedaan, of gewoon zo open en bloot erin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |