Zelfs de vergoeding die ik krijg is gebaseerd op de 36 uren:quote:De stagiair loopt stage bij de <bedrijfsnaam> voor 36 uur per week in de periode van 23 augustus 2010 tot 31 januari 2011 in het van zijn opleiding ICT-Beheer aan de <school> te <plaatsnaam>.
Nu wil ik hem dus wijs maken dat ik een overeenkomst ben aangegaan met de directeur voor 36 uren en niet die absurde 42,5 uren. Hoe kan ik dit in een nette manier aan hem vertellen?quote:De stagiair ontvangt een vergoeding van <bedrag> bruto per maand op basis van een 36 urige werkweek. Op dit bedrag zullen de loonheffing (belasting en premie volksverzekering) alsmede de sociale verzekeringspremies die op de stagiair van toepassing zijn, worden ingehouden.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:57 schreef Juicyhil het volgende:
Ik denk dat ze het niet eens gaan met jouw Nederlands.
Welke kans?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:01 schreef Ripley het volgende:
Nu al gaan zeiken over een stage, ik word zo moe van studenten die stage lopen. In plaats van de kans die je krijgt voor de volle 200% te grijpen ga je zeuren over wat uurtjes. Zo kom je er never nooit in het echte leven.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:00 schreef Copycat het volgende:
Je werkt gewoon veertig uur per week, met iedere dag een half uur pauze.
Gelukkig zit het nu al snor met je arbeidsethos.
Amen!quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:01 schreef Ripley het volgende:
Nu al gaan zeiken over een stage, ik word zo moe van studenten die stage lopen. In plaats van de kans die je krijgt voor de volle 200% te grijpen ga je zeuren over wat uurtjes. Zo kom je er never nooit in het echte leven.
Ik las: "de pauzes van het aftrekken gaan er nog af"quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:58 schreef grooteron het volgende:
je moet de pauze's er nog van aftrekken.
De kans om werkervaring op te doen en als je je bewijst in je stage goede contacten of een baan er aan over te houden.quote:
Wat jij in je pauze doet moet je zelf weten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:03 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ik las: "de de pauzes van het aftrekken gaan er nog af"
En die kans is met inzet en talent echt wel groot.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:04 schreef Ripley het volgende:
De kans om werkervaring op te doen en als je je bewijst in je stage goede contacten of een baan er aan over te houden.
maar niet in de bedrijfskantine.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:04 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Wat jij in je pauze doet moet je zelf weten.
Ik zou als werkgever lekker zeggen dat je ergens anders mag gaan stage lopen. En dan ook nog deze werkuren absurd noemenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:05 schreef HunterSThompson het volgende:
Heel simpel: "Ik ben het niet eens met de opgestelde werkuren." Hoe moeilijk kan het zijn.
Dat ligt aan je vakgebied.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die kans is met inzet en talent echt wel groot.
True. In mijn ervaring werkte het echter wel zo. En, in welke branche dan ook, kom je met inzet en werklust stukken verder dan met bij voorbaat al jammeren over een normale werkweek.quote:
HOAX!quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:09 schreef Stephan1237 het volgende:
Later in je leven moet je 40 uur werken. Ik zou er gewoon aan wennen .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |