Morgen m'n eerste proefdagquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:39 schreef Vork het volgende:
Gewoon, wat er doorgaans ook aan de hand is.
Maar vertel op, werk je eigenlijk al bij Bagels & Beans?
O ik dacht dat je al een proefdag had gehad. Maargoed, dus ook op zaterdagen. dan ben ik er nog wel eens.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef _Loki het volgende:
Morgen m'n eerste proefdagZaterdag ben ik ook al meteen ingepland.
Dus als het goed gaat, kan ik waarschijnlijk iedere woensdag en zaterdag komen werken. Ik vind het spannend.
Waarom krijg ik dat hier niet meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:40 schreef _Loki het volgende:
Er komt nu al 3 avonden achter elkaar politie door de straat racen. Wtf is er aan de hand in klarendal
Dat bestaat wel, goede gedeeltes van Klarendal. De Hommelseweg is wat dat betreft een stuk rumoeriger dan menig deel van Klarendal.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:52 schreef Plasterk het volgende:
Waarom krijg ik dat hier niet meeOf woon ik in het goede gedeelte van Klarendal?
Ja dat was de bedoeling, maar hij had het nogal chaotisch afgesproken met me toen ik in Zweden zat, dus hij had per ongeluk 2 op 1 dag ingepland, waarvan ik dus ook. Dus die ging niet door.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:51 schreef Vork het volgende:
[..]
O ik dacht dat je al een proefdag had gehad. Maargoed, dus ook op zaterdagen. dan ben ik er nog wel eens.
Ik weet niet wie je bent, maar dat zou zomaar kunnen ja dat je me daar zietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:58 schreef _Loki het volgende:
Ja dat was de bedoeling, maar hij had het nogal chaotisch afgesproken met me toen ik in Zweden zat, dus hij had per ongeluk 2 op 1 dag ingepland, waarvan ik dus ook. Dus die ging niet door.Vond ik niet leuk natuurlijk maar hij had meteen 50x sorry gezegd en meteen 2 nieuwe dagen afgesproken dus dat maakt het goed.
Maar dan ga ik je nog eens zien daar, denk ik?
Hier ook. Vanmiddag toen ik terug fietste naar huis al die eikels express mij natrijden met de auto.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:17 schreef Adelante het volgende:
Meer mensen last van riolering vandaag, hier loopt niets meer weg en de straten staan inmiddels aardig blank
Kutzakken, hoe kunnen ze jou nou natrijdenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier ook. Vanmiddag toen ik terug fietste naar huis al die eikels express mij natrijden met de auto.
Heb trouwens net gereageerd op een plekje.
Stiekem moest ik er wel om lachen. Ik had hetzelfde gedaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kutzakken, hoe kunnen ze jou nou natrijden
Ik las het in de SC, 60m2 is best leuk en die locatie ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |