truequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee maar als je zo denkt kun je beter binnen blijven. Want zelfs als je iemand aanspreekt op verkeerd gedrag kun je nog neergeschoten/gestoken worden.
Wss dan iets wat verderop in de fik staat en waar de rooklucht van mijn raam in waait, waardoor je op straat er niks van merkt..we'll seequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:28 schreef Xiance het volgende:
dat hadden wij hier vanmiddag (klarendal), echt zo'n vieze brandlucht ook
het goede nieuws is, dat uiteindelijk alles over gaatquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:33 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Wss dan iets wat verderop in de fik staat en waar de rooklucht van mijn raam in waait, waardoor je op straat er niks van merkt..we'll see
Brand in Klarendal? Niets van meegekregen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:54 schreef SSJKliko het volgende:
Niks geroken hier.. en zo ver woon ik niet van klarendalmaar ja kwam ook pas om 9 uur thuis van Walibi haha
Ik woon niet in Klarendal dus zou het niet weten..quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Brand in Klarendal? Niets van meegekregen.
Volgens mij is die ook nog niet klaar.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:52 schreef remlof het volgende:
Ik weet niet wat ze die maand lang bij Arnhem Centraal gedaan hebben, maar mooi dat ik niet door een fly-under naar ODW ging vandaag. Sterker nog, ik heb niet eens een fly-under gezien
Dus ze hebben alleen een nieuwe overkapping op perron 1 gemaakt en de rails tussen Arnhem en Arnhem-Zuid en die fietsbrug vervangen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij is die ook nog niet klaar.
Dit is in de afgelopen vier weken gedaan:quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus ze hebben alleen een nieuwe overkapping op perron 1 gemaakt en de rails tussen Arnhem en Arnhem-Zuid en die fietsbrug vervangen?
En dat duurde een maand?
Ah ok, maar van de fly-over ligt dus alleen nog maar de basisquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dit is in de afgelopen vier weken gedaan:
Het verwerken van:
- 14.000 meter spoorstaaf
- 9.000 dwarsliggers
- 3.000 m3 in situ beton
- 230.000 kg constructiestaal
- 5.000 m3 nieuwe ballast
- 10.000 m3 hergebruikte ballast
- 443.600 m spoorgebonden kabels en leidingen
Gerealiseerd zijn:
- 1 nieuwe brug in de Bovenbrugstraat
- Nieuwe perronkap op perron 1
- Basis voor de ongelijkvloerse kruising
- Ondergrondse trillingwerende constructie bij de Boompjesstraat
- 30% minder wissels op het emplacement
Dit is mogelijk gemaakt door:
- 31 dagen geen treinen te laten rijden
- 1.000 man personeel
- 120.000 manuren
- 20.000 maaltijden
Als ik het goed begrepen heb, hebben ze de basis inderdaad gelegd zodat er weer treinen overheen kunnen rijden. Nu gaan ze eronder het verder afmaken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, maar van de fly-over ligt dus alleen nog maar de basis
Ik ging ook niet met een fly-over naar Utrechtquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:52 schreef remlof het volgende:
Ik weet niet wat ze die maand lang bij Arnhem Centraal gedaan hebben, maar mooi dat ik niet door een fly-under naar ODW ging vandaag. Sterker nog, ik heb niet eens een fly-under gezien
Kan me bijna niet voorstellen dat zij op die manier werkt. Maar je kan ook gewoon ergens anders les nemen, ik heb geen aandelen of zo.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:25 schreef SSJKliko het volgende:
Heb sowieso geen goede ervaring met de toneeldocenten van Domein, "doe maar wat, dan is het wel goed" mentaliteit
Klopt, volgens mij komt de rest volgend jaar pas.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ging ook niet met een fly-over naar Utrecht![]()
En die kap op perror 1, die is ook nog niet compleet, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |