Ik ben ook de bom want ik scheld met kanker, je weet zelluf toch.quote:
Nee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ben ook de bom want ik scheld met kanker, je weet zelluf toch.
quote:
quote:
En jij bent?quote:
HAHAHAHHhahahahahahahahahhahahahahhaaquote:
Beetje laf discussiëren, hè? Een beetje over het onderwerp heen praten met dit soort nutteloze opmerkingen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je doet dit ook tijdens examens? Ja, al een keer gezien geen zin om op te schrijven.
Kanker man doe niet zo kanker vervelend ik vind het kanker stoer dat gekanker met kanker dus kanker niet over mijn gekanker met kanker dat vind ik kanker erg vervelend kerel.. kankerquote:
Nee, want het is onzin wat je zegt. China is al jaren technisch en economisch gezien enorm aan het groeien. Japan evenzo. Rusland is al jaren monopolist wat betreft olie en sinds het bewind van Stalin is het daar wat de industrie betreft ook gigantisch hard gegroeid.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beetje laf discussiëren, hè? Een beetje over het onderwerp heen praten met dit soort nutteloze opmerkingen.
Je weet gewoon dat ik gelijk heb.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HAHAHAHHhahahahahahahahahhahahahahhaa
quote:
China en Japan mogen dan wel aan het groeien zijn maar staan nog steeds niet boven het Westen. Daarnaast blijven de leefomstandigheden in een groot deel China slecht en tellen ook alle andere, mindere, Oosterse landen mee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, want het is onzin wat je zegt. China is al jaren technisch en economisch gezien enorm aan het groeien. Japan evenzo. Rusland is al jaren monopolist wat betreft olie en sinds het bewind van Stalin is het daar wat de industrie betreft ook gigantisch hard gegroeid.
Kanker vervelend wij.. we hebben hem gewoon weg gekankerdquote:
Qua technologie niet boven het Westenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
China en Japan mogen dan wel aan het groeien zijn maar staan nog steeds niet boven het Westen. Daarnaast blijven de leefomstandigheden in een groot deel China slecht en tellen ook alle andere, mindere, Oosterse landen mee.
Rusland hoort imo niet bij het Oosten.
kanker zegquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kanker vervelend wij.. we hebben hem gewoon weg gekankerd![]()
Ik vind het altijd wel grappig als mensen zeggen dat ze mijn ma geneukt hebben.. Geeft alleen maar aan hoe laag de grens van die personen ligtquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:28 schreef Japsnars het volgende:
En trouwens, het gebruik van het woord kanker triest vinden terwijl je zelf roept "Je moeder zei wat anders gisteravond".
Delen van de Oosterse elektronica zijn beter dan de elektronica in het Westen, feit blijft echter dat dit maar een heel klein deel is van de statistieken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Qua technologie niet boven het Westen? Maargoed, ik ga fitnessen.
Ja, eveneens als mensen die non-stop gaan lopen zeuren over het gebruik van kanker terwijl ze zelf wel schelden met ziektes als teringtiefuspokkepestquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig als mensen zeggen dat ze mijn ma geneukt hebben.. Geeft alleen maar aan hoe laag de grens van die personen ligt
Ja idd..quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, eveneens als mensen die non-stop gaan lopen zeuren over het gebruik van kanker terwijl ze zelf wel schelden met ziektes als teringtiefuspokkepest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |