Wel op een forum.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je er wat over hoeft te zeggen.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een goede Nederlander valt dat meteen op.
Maar wat is jouw voordeel dan, krijg je een stijfje ervan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ziehier, vraag en antwoord in één post.
Je moeder zei wat anders over gisterenavond.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar wat is jouw voordeel dan, krijg je een stijfje ervan?
Ik niet in ieder geval.
Dat je achterloopt met betalen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je moeder zei wat anders over gisterenavond.
Nee, dat ze nog een cursus Nederlands voor jou moet zoeken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:29 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat je achterloopt met betalen?
Heeft ze ook broodjes voor je gesmeerd toen je weer wegging?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je moeder zei wat anders over gisterenavond.
dan moet je een nieuwe halenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:46 schreef Hyman het volgende:
Buh, ik heb in 1 keer mn net gekochte zak chips opgevreten
Nee, ze zei dat je anus aardig was uitgescheurd sinds dat avontuurtje met die plastic lul.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heeft ze ook broodjes voor je gesmeerd toen je weer wegging?
geoden chineesquote:
Silicone, niet plastic.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, ze zei dat je anus aardig was uitgescheurd sinds dat avontuurtje met die plastic lul.
Ervaring, zie ik? Siliconen trouwens.quote:
24/7.quote:
Nee, het is silicone lul, niet siliconen lul.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ervaring, zie ik? Siliconen trouwens.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het is silicone lul, niet siliconen lul.
Je Nederlands laat je in de steek, jongeman.
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het is silicone lul, niet siliconen lul.
Je Nederlands laat je in de steek, jongeman.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |