Waarom denk jij dat het Westen boven het Oosten staat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:02 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Zeroku waarom heb je iets aziatisch in je handtekening?
We weten toch allebei dat de westerse wereld het beste is dus geen andere invloeden mag je hebben
De Westerse wereld is op vele economische en humanitaire gebieden beter dan het Oosten, alleen al daarop kunnen we aannemen dat wij boven het Oosten staan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat het Westen boven het Oosten staat.
Ik denk dat jou infantiel brein je in de steek laat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:03 schreef Japsnars het volgende:
Zeroku, je faalt hard. Je ziet posts over het hoofd
Boohoo. Obvious troll is obvious.quote:en begint correcte zinnen op foutieve wijze te verbeteren.
Nee, dadelijk kom ik nog in de friendzone met hem.quote:Dadelijk blijk je nog een TIA te hebben, ik zou snel even langs de huisarts gaan.
Bron?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De Westerse wereld is op vele economische en humanitaire gebieden beter dan het Oosten, alleen al daarop kunnen we aannemen dat wij boven het Oosten staan.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De Westerse wereld is op vele economische en humanitaire gebieden beter dan het Oosten, alleen al daarop kunnen we aannemen dat wij boven het Oosten staan.
Obvious troll? Iedere user hier kan zien dat jij mij opzettelijk hebt verbeterd en wij weten allemaal dat jij jouw bericht gewoon meende.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat jou infantiel brein je in de steek laat.
[..]
Boohoo. Obvious troll is obvious.
[..]
Nee, dadelijk kom ik nog in de friendzone met hem.
Nee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:06 schreef DeLuna het volgende:
Jezus, flikker toch op allebei. Zoek je eigen topic en ga daar vervelend doen.
Infantiel kan ook gewoon. Maar zoveel info tegelijk kunnen jouWWWWWWW (ZIE JE HEM DIE W?!) hersenen toch niet aan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Obvious troll? Iedere user hier kan zien dat jij mij opzettelijk hebt verbeterd en wij weten allemaal dat jij jouw bericht gewoon meende.
Tevens is het "jouw infantiele brein".
Geen zin om te zoeken maar google zelf maar lekker naar het BNP, het aantal burgers per huisarts, het aantal analfabeten, etcetera.quote:
Treurig hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:07 schreef Zeroku het volgende:
Oh en niet kunnen praten zonder kanker te gebruiken
Ik doe geen ongefundeerde uitspraken. Dat kan ik van jou niet zeggen, helaas.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen zin om te zoeken maar google zelf maar lekker naar het BNP, het aantal burgers per huisarts, het aantal analfabeten, etcetera.
Goed dat je het zelf inziet. Begint al verbetering in te komen. Nu nog een persoon van het andere geslacht om het mee te delen.quote:
NL: kankerenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:07 schreef Zeroku het volgende:
Oh en niet kunnen praten zonder kanker te gebruiken
Ongefundeerde uitspraken? Nogmaals, zoek die cijfers op en je weet dat ik gelijk heb. Zelf heb ik ze al meer dan eens gezien maar ik ga mijn tijd niet verneuken aan het opzoeken daarvan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik doe geen ongefundeerde uitspraken. Dat kan ik van jou niet zeggen, helaas.
[..]
Goed dat je het zelf inziet. Begint al verbetering in te komen. Nu nog een persoon van het andere geslacht om het mee te delen.
Je doet dit ook tijdens examens? Ja, al een keer gezien geen zin om op te schrijven.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ongefundeerde uitspraken? Nogmaals, zoek die cijfers op en je weet dat ik gelijk heb. Zelf heb ik ze al meer dan eens gezien maar ik ga mijn tijd niet verneuken aan het opzoeken daarvan.
Je vergeet 'je kankermoeder'.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
NL: kankeren
Synoniemen: afkraken, zeuren, pruttelen, morren, mopperen, klagen, brommen
DE: schimpfen
EN: grumble, grouse, bluster
ES: refunfuñar, gruñir
FR: râler, rouspéter
U-vorm: Vervoeg volgens de 3e persoon enkelvoud. Uitzonderingen: u hebt, u bent, u kunt, u wilt.
Voltooid deelwoord
Wordt gebruikt om de voltooid tegenwoordige tijd, de voltooid toekomende tijd en de voltooid verleden tijd te vormen`
gekankerd
Onvoltooid tegenwoordige tijd (ott)
Deze tijd geeft een handeling weer die op het moment van spreken plaatsvindt.
ik kanker
jij kankert
hij kankert
wij kankeren
jullie kankeren
zij kankeren
Voltooid tegenwoordige tijd (vtt)
Wordt gebruikt voor handelingen die gezien vanuit het moment van spreken in het verleden plaatsvonden en afgerond zijn.
ik heb gekankerd
jij hebt gekankerd
hij heeft gekankerd
wij hebben gekankerd
jullie hebben gekankerd
zij hebben gekankerd
Onvoltooid verleden tijd (ovt)
Deze geeft een handeling weer die in het verleden plaatsvond, en waarvan het `afgerond zijn` niet nadrukkelijk aanwezig is.
ik kankerde
jij kankerde
hij kankerde
wij kankerden
jullie kankerden
zij kankerden
Voltooid verleden tijd (vvt)
wordt gebruikt voor handelingen die vanuit het verleden gezien in het verleden plaatsvonden en al afgerond waren.
ik had gekankerd
jij had gekankerd
hij had gekankerd
wij hadden gekankerd
jullie hadden gekankerd
zij hadden gekankerd
Onvoltooid tegenwoordige toekomende tijd (ottt)
Deze tijd geeft een handeling weer die in de toekomst plaats zal vinden.
ik zal kankeren
jij zult kankeren
hij zal kankeren
wij zullen kankeren
jullie zullen kankeren
zij zullen kankeren
Voltooid tegenwoordige toekomende tijd (vttt)
Wordt gebruikt voor handelingen die gezien vanuit het moment van spreken in de toekomst plaatsvinden en afgerond zijn.
ik zal gekankerd hebben
jij zult gekankerd hebben
hij zal gekankerd hebben
wij zullen gekankerd hebben
jullie zullen gekankerd hebben
zij zullen gekankerd hebben
Onvoltooid verleden toekomende tijd (ovtt)
Wordt gebruikt voor handelingen die gezien vanuit het moment van spreken in het verleden plaats hadden kunnen vinden.
ik zou kankeren
jij zou kankeren
hij zou kankeren
wij zouden kankeren
jullie zouden kankeren
zij zouden kankeren
Voltooid verleden toekomende tijd (vvtt)
Wordt gebruikt voor handelingen die gezien vanuit het moment van spreken in het verleden plaats hadden kunnen vinden en afgerond zijn.
ik zou gekankerd hebben
jij zou gekankerd hebben
hij zou gekankerd hebben
wij zouden gekankerd hebben
jullie zouden gekankerd hebben
zij zouden gekankerd hebben
Gebiedende wijs
bv. `Ga weg!`
kanker
Geoden woordgrap.quote:
quote:
quote:
Stoer hoorquote:
Ik ben ook de bom want ik scheld met kanker, je weet zelluf toch.quote:
Nee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ben ook de bom want ik scheld met kanker, je weet zelluf toch.
quote:
quote:
En jij bent?quote:
HAHAHAHHhahahahahahahahahhahahahahhaaquote:
Beetje laf discussiëren, hè? Een beetje over het onderwerp heen praten met dit soort nutteloze opmerkingen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je doet dit ook tijdens examens? Ja, al een keer gezien geen zin om op te schrijven.
Kanker man doe niet zo kanker vervelend ik vind het kanker stoer dat gekanker met kanker dus kanker niet over mijn gekanker met kanker dat vind ik kanker erg vervelend kerel.. kankerquote:
Nee, want het is onzin wat je zegt. China is al jaren technisch en economisch gezien enorm aan het groeien. Japan evenzo. Rusland is al jaren monopolist wat betreft olie en sinds het bewind van Stalin is het daar wat de industrie betreft ook gigantisch hard gegroeid.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beetje laf discussiëren, hè? Een beetje over het onderwerp heen praten met dit soort nutteloze opmerkingen.
Je weet gewoon dat ik gelijk heb.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HAHAHAHHhahahahahahahahahhahahahahhaa
quote:
China en Japan mogen dan wel aan het groeien zijn maar staan nog steeds niet boven het Westen. Daarnaast blijven de leefomstandigheden in een groot deel China slecht en tellen ook alle andere, mindere, Oosterse landen mee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, want het is onzin wat je zegt. China is al jaren technisch en economisch gezien enorm aan het groeien. Japan evenzo. Rusland is al jaren monopolist wat betreft olie en sinds het bewind van Stalin is het daar wat de industrie betreft ook gigantisch hard gegroeid.
Kanker vervelend wij.. we hebben hem gewoon weg gekankerdquote:
Qua technologie niet boven het Westenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
China en Japan mogen dan wel aan het groeien zijn maar staan nog steeds niet boven het Westen. Daarnaast blijven de leefomstandigheden in een groot deel China slecht en tellen ook alle andere, mindere, Oosterse landen mee.
Rusland hoort imo niet bij het Oosten.
kanker zegquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kanker vervelend wij.. we hebben hem gewoon weg gekankerd![]()
Ik vind het altijd wel grappig als mensen zeggen dat ze mijn ma geneukt hebben.. Geeft alleen maar aan hoe laag de grens van die personen ligtquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:28 schreef Japsnars het volgende:
En trouwens, het gebruik van het woord kanker triest vinden terwijl je zelf roept "Je moeder zei wat anders gisteravond".
Delen van de Oosterse elektronica zijn beter dan de elektronica in het Westen, feit blijft echter dat dit maar een heel klein deel is van de statistieken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Qua technologie niet boven het Westen? Maargoed, ik ga fitnessen.
Ja, eveneens als mensen die non-stop gaan lopen zeuren over het gebruik van kanker terwijl ze zelf wel schelden met ziektes als teringtiefuspokkepestquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig als mensen zeggen dat ze mijn ma geneukt hebben.. Geeft alleen maar aan hoe laag de grens van die personen ligt
Ja idd..quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, eveneens als mensen die non-stop gaan lopen zeuren over het gebruik van kanker terwijl ze zelf wel schelden met ziektes als teringtiefuspokkepest
Jawol mein fuhrerquote:
Shit en nu moet ik aan ajax denkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:40 schreef Aapvis het volgende:
[..]
DAT MAG JE NIET ZEGGEN!![]()
![]()
dan moet ik aan dode mensen denken![]()
Nog twee uurtjes.quote:
Daar moet ik bijna een hele week voor werken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb 250 euro van mijn grootmoedah gekregen.
Het leven is een bitch
Ik had laatst 2000 gekregen van mijn oma omdat ze jarig wasquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Het leven is een bitch
Ik heb pas geleden een voorschot op m'n erfenis gekregenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Het leven is een bitch
En dan?quote:
Ik heb nog nooit gewerktquote:
Jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Morgen 1 uur Utrecht Centraal?
NIET MET FUCK SCHELDENquote:
Gezellig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nou do, ik ga morgen toch naar utrecht
Waarschijnlijk >95%?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
NIET MET FUCK SCHELDEN![]()
![]()
![]()
Weet je hoeveel kinderen er worden geboren door neuken?![]()
![]()
![]()
Ja daarom, en een vet groot deel daarvan gaat dood aan aids, kanker en dat soort ziektes..quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nou do, ik ga morgen toch naar utrecht
Ik moest lachenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
NIET MET FUCK SCHELDEN![]()
![]()
![]()
Weet je hoeveel kinderen er worden geboren door neuken?![]()
![]()
![]()
Ik vind dat jullie ook regelmatig in de www.tinychat.com/klbsc moeten komen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
So hold me close, to keep me close
Cause I don’t like being alone
Unless I feel alone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |