Mjah, voorlopig lijkt iedereen meteen afgehaakt nu blijkt dat ze niet betaald krijgen om te postenquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, voorlopig lijkt iedereen meteen afgehaakt nu blijkt dat ze niet betaald krijgen om te posten
I want my Em Tie Vieeeeeeeeeequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:49 schreef JJH het volgende:
Nu wil ik weten uit welke nummmer die regel komt, en ik kan er niet opkomen.
Hoezo had je het nou over geld verdienen met posten?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:38 schreef Melan het volgende:
Hallo
Ik dacht dat ik dan niet mocht zeggen omdat ik lees dat ik geen rechten meer heb maar er was ineens een volgende deel al
Dat staat in een ander topic waar ik wasquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo had je het nou over geld verdienen met posten?
Nee joh, da's allemaal onzin.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:53 schreef Melan het volgende:
[..]
Dat staat in een ander topic waar ik was
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes!
TAL heeft trouwens ook een leuke SC!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
Helleu![]()
![]()
Ik las een positief bericht van Ml-etje, er komt zeker geen foto aan?
Maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:18 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Loopt ook wat harder als hier op 't moment.
Dan zeg je gewoon dat dat een project is en dat alle medewerkers op de foto moeten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
de Personeelsadviseur die een leuke jongeman op de foto zet
dat gaat vast niet ongezien.
Smoelenboekquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat dat een project is en dat alle medewerkers op de foto moeten.
Wij zijn maar met een stuk of 6, nu er een aantal op vakantie zijn, zij zijn met meer dan 30quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:18 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Loopt ook wat harder als hier op 't moment.
Jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat dat een project is en dat alle medewerkers op de foto moeten.
quote:
Nee joh gekkie, was een grapjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |