Afwas, boodschappen, cadeautjes...quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh nee hoor hoef me woorden niet te wegen, heb vanmorgen al geroepen, kinderen hebben is ook niet alles, maar nu kwam het ff handig uit kids hebben
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil daar nou niet meer klossen?
zie mijn topique in OUD, ging nog best netjes vind ik!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat je ook doet.....ga het niet over kinderen hebben
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat je ook doet.....ga het niet over kinderen hebben
hahahaha en echt waar he, iedereen roept altijd, waarom neem je geen afwasmachine, en dan is mijn standaard antwoord, waarom, heb daar kinderen voor genomenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Afwas, boodschappen, cadeautjes...
Verrek, misschien is het toch wel erg handig
Hai babequote:Op woensdag 28 juli 2010 14:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zie mijn topique in OUD, ging nog best netjes vind ik!
Moet je aan Richard Gere vragen hoe je dat het beste kunt aanpakken ...quote:
Je hebt toch een ventquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
quote:
Ik niet, jasses wat een eng mondjequote:Op woensdag 28 juli 2010 14:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga het niet eens opzoeken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je aan Richard Gere vragen hoe je dat het beste kunt aanpakken ...
zal ik het je lerenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik!![]()
Dan ging ik nog liever breien!
Eng mondje? Die vrouw hangt van balzakhuid aan elkaar en jij zegt "eng mondje"!?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet, jasses wat een eng mondje
Ik kan al breien. Lang geleden voor het laatst gedaan, maar dat heb ik nog van mijn oma geleerd!quote:
echt een klosmondjequote:Op woensdag 28 juli 2010 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet, jasses wat een eng mondje
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:40 schreef Gert het volgende:
Kom d'r maar in remlof... je las kontkussen hè.
oh dan kunnen we samen breienquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kan al breien. Lang geleden voor het laatst gedaan, maar dat heb ik nog van mijn oma geleerd!
Mij maakt het niet uit, maar ik schat zo in dat Mera wel opgelucht is. Totdat je van gedachten verandert en je toch je nageslacht zeker wil stellen.quote:
hij moest vast aan dirkh denken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:40 schreef Gert het volgende:
Kom d'r maar in remlof... je las kontkussen hè.
Dat is toch geen vrouw? Alhoewel, als je naar dat kapsel kijkt ga ik ook twijfelenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eng mondje? Die vrouw hangt van balzakhuid aan elkaar en jij zegt "eng mondje"!?
Er moet vrij veel veranderen wil ik een nieuw leventje veroorzakenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, maar ik schat zo in dat Mera wel opgelucht is. Totdat je van gedachten verandert en je toch je nageslacht zeker wil stellen.
Ik las "Deze interpretatie wordt tegenwoordig in twijfel getrokken, aangezien kribbe een verkeerde vertaling betreft van het Griekse woord Phatne, wat bewaarbak voor voedsel betekent. In die dagen zou een Jood direct aan de bewaarbakken voor het brood denken.[3] Jozef en Maria waren vrome joden, die hun kind zeker niet in een onreine voederbak voor dieren zouden leggen. Het idee dat Jezus in een stal geboren zou zijn, komt van schilderijen uit de middeleeuwen. In die tijd was men gewoon de dieren in het lage gedeelte van het huis te houden, terwijl men in het hoger gelegen gedeelte woonde."quote:
Dat is nog 's een verjaardagsgeschenk!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:51 schreef remlof het volgende:
Ow Heks, je kan in KPD. Met de compimenten van Cc.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:51 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:51 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:06 schreef Copycat het volgende:
http://forum.fok.nl/forum/128
Enjoy!
Handjes boven het toetsenbord!
Deed heksje vroeger altijd het licht uit?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Arme heks klikt waarschijnlijk in al haar onschuld op "Mannen we willen jullie naakt zien" ofzo...
Moeten we je dat ook nog gaan uitleggenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan ik nou lullen heel groot bekijken of???
hoe kom ik klaar?het blijft een feestje vandaag lijkt wel
Vroeger?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deed heksje vroeger altijd het licht uit?
Ow dan komt Wim-Alex weer terug van vakantie met z'n moeders vliegtuigquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wtf, er vliegt hier net een flink vliegtuig over, láág, en er zit hier behalve Gilze-Rijen geen vliegveld.![]()
Het vliegtuig rookte, leek moeite te hebben met besturing (schommel, schommel) en werd begeleid door 4 straaljagers
Gisteren is ook vroeger!quote:
Ik moest echt lachenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dan komt Wim-Alex weer terug van vakantie met z'n moeders vliegtuig
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:06 schreef Copycat het volgende:
Enjoy!
Remlof! Nog een klantje.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Woehahaquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dan komt Wim-Alex weer terug van vakantie met z'n moeders vliegtuig
Nee!quote:
Balen!quote:
Laysa toch wel? Geeft Remmie haar wel even toegang en mag jij over haar schoudertje meekijken.quote:
ja maar ik hang er niet heel de dag...een paar uurtjes maar...net als DK slaaptquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laysa toch wel? Geeft Remmie haar wel even toegang en mag jij over haar schoudertje meekijken.
Geil sletje dat het is.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar ik hang er niet heel de dag...een paar uurtjes maar...net als DK slaapt
Hoe meer piemels ze ziet, hoe meer ze inziet hoe ze het getroffen heeft!quote:
En juist om het continu maken van dergelijke opmerkingen schat ik jou altijd jonger dan 18 inquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe meer piemels ze ziet, hoe meer ze inziet hoe ze het getroffen heeft!
Dat is wel te hopen ja, ik ben 17.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:49 schreef remlof het volgende:
[..]
En juist om het continu maken van dergelijke opmerkingen schat ik jou altijd jonger dan 18 in
Deis zegt altijd ze kunnen maar beter piepen dan kraken maar zó piep hoef ik ze nou ook niet hoor Remmiequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:49 schreef remlof het volgende:
[..]
En juist om het continu maken van dergelijke opmerkingen schat ik jou altijd jonger dan 18 in
* De_Kardinaalquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Deis zegt altijd ze kunnen maar beter piepen dan kraken maar zó piep hoef ik ze nou ook niet hoor Remmie
Dan is het waarschijnlijk tijd om het te wassen, lovequote:
Yup.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk tijd om het te wassen, love![]()
Onder de 18 piepen ze niet, maar janken zequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Deis zegt altijd ze kunnen maar beter piepen dan kraken maar zó piep hoef ik ze nou ook niet hoor Remmie
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onder de 18 piepen ze niet, maar janken ze
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
Gewoon een uur aan tijd gewonnen. Een beller is zoveel sneller dan een fietser.
Da's ook best veel werk hoor !quote:
o gaderdamme het eerste topic wat ik aanklik zie ik een anus 30 cm open staanquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:06 schreef Copycat het volgende:
Enjoy!
Nu alweer???? Toch blij met die tweede t.v. Ga die Wallander serie op DVD eindelijk maar eens kijken denk ik.quote:
ohquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:08 schreef FANN het volgende:was een grappie
![]()
weet ik veel wat die gek in MIJN 020 moet![]()
jullie trapte er wel lekker in dat dan weer wel
MIJ POP ART SERVIESJE !!!!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:10 schreef Copycat het volgende:
Jaja, ondertussen is Teun zijn hart aan het uitstorten bij de Griek en dansen ze zo samen de Sirtaki.
Ik zou mijn borden maar veiligstellen, FANN
Wat zeg je nu heks?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohstraks staat ie bij mij voor de deur
Teunnnnnnnnnnn kom er maar in
nouhou... misschien komt ie je wel een stukkie taart brengenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohstraks staat ie bij mij voor de deur
Teunnnnnnnnnnn kom er maar in
iedereen is welkom, ben je in de buurt, heb altijd koffiequote:
Heks is helemaal van slag van al die grote pikken in KPD.quote:
Wat zeg je nu?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heks is helemaal van slag van al die grote pikken in KPD.
wie niet ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
nee Cc, daar ben ik nog niet wezen gluren, maar ga ik er gluren ik meld het dan wel hier ffquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jajaja. Slikt ze wel?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:19 schreef Copycat het volgende:
Een Spuitje zonder toegang tot squirts en aanverwanten? Dat kan niet! Remlof! Toestemming vereist hier!
quote:
ow... is dat so ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:25 schreef remlof het volgende:
Je lijkt static wel FANN, die noemt me ook altijd lul
nou, dan moet Johan Derksen iemand anders gaan afzeiken, dus de handtekeningenaktie`s om Hans Jr terug te krijgen heeft niks geholpen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:36 schreef Gert het volgende:
Over grote lullen gesproken: Hans Kraaij jr. schuift het nieuwe seizoen niet meer aan bij VI. Mag niet van zijn baas SBS.
Of ze laten iemand aanschuiven die wél kijk op voetbal heeft.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, dan moet Johan Derksen iemand anders gaan afzeiken, dus de handtekeningenaktie`s om Hans Jr terug te krijgen heeft niks geholpen.
Fair enuf, ik weet wel dat je in KPD kan nuquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Das voor jou een vraag en voor mij en een paar anderen een weetEn dat wil ik graag zo houden
quote:Supporters zoeken confrontatie
AMSTERDAM - De Mobiele Eenheid is aan het eind van de middag in actie gekomen in de Kalverstraat. Supporters van Ajax waren op weg naar de Dam om de confrontatie aan te gaan met fans van het Griekse PAOK Saloniki. De politie heeft één supporter in de boeien geslagen.
De ME is er vooralsnog in geslaagd om de supportersgroepen uit elkaar te houden. De twee clubs treffen elkaar vanavond in de voorronde van de Champions League in de Amsterdam Arena. De hele middag is de politie al met veel mensen aanwezig om de orde in Amsterdam te handhaven.
Agenten hebben één Ajax-supporter opgepakt wegens openlijke geweldpleging.
Ruim 2600 fans van PAOK hadden zich eerder woensdagmiddag al in de stad verzameld. De Griekse supporters zijn berucht om hun vechtpartijen en er wordt al langer gespeculeerd over mogelijke confrontaties in de stad.
Ik pretendeer niet met de mensheid begaan te zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fair enough, maar per saldo en op termijn is de mensheid slechter af met al die kinderen. Zeker als het er gemiddeld meer dan twee per gezin zijn. Ze zijn namelijk de bron van alle vervuiling. Als je echt begaan bent met de mensheid en toch lange termijn wil denken, dan stop je bij één kind.
Los van dat, ik begrijp en versta het persoonlijk verlangen
Hebben wij ook gedaan en ik heb lang geleden al besloten dat het een ander geen hol aangaat waarom wij 4 kinderen hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik pretendeer niet met de mensheid begaan te zijnMaar ik compenseer weer een alleenstaande zonder kinderen met mijn meer dan 2 kinderen
http://www.streamby.com/cameras/view/dolfinarium/ ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Las vandaag in de Metro dat er een webcam op de bassin van een orka staat (in 't Dolfinarium), nu kan ik 'm niet vinden.
Hier!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Men heeft interesse in Morgan, dus laten we een cam zetten op een paar Morgan look-a-likes.
Iemand uit mijn lijst op Twitter heeft het op de foto gezet!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wtf, er vliegt hier net een flink vliegtuig over, láág, en er zit hier behalve Gilze-Rijen geen vliegveld.![]()
Het vliegtuig rookte, leek moeite te hebben met besturing (schommel, schommel) en werd begeleid door 4 straaljagersGing overigens niet richting de militaire basis
![]()
Staat Paul Rosenmuller er opeens tussen, vraag ik me toch af wat de link is tussen die 2quote:
Jack van Gelderquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Of ze laten iemand aanschuiven die wél kijk op voetbal heeft.
Co Adriaanse vind ik altijd wel zinnige dingen zeggen, maar die is aan het cashen in Quatar.
Dat is een Hercules, een militair transportvliegtuig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Iemand uit mijn lijst op Twitter heeft het op de foto gezet!
[ afbeelding ]
Wat stoer dat je dat weet!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een Hercules, een militair transportvliegtuig.
Al was het maar voor een keer, lijkt me geweldig Derksen en van Gelder aan één tafel, wat zeg ik, in één ruimte lijkt me al leukquote:
Het moet vast een geruststellende gedachte zijn om te weten dat ze dat dorpje in het geval van een watersnoodramp weten te vinden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wauw, ik geloof dat ik lees dat er maar 4 van zijn in Nederland, waarvan er twee nu in het Midden-Oosten rondvliegen. Ben ik erg nerd als ik toegeef dat ik het übertof vind dat ik er eentje heb zien vliegen boven m'n eigenste dorpje?![]()
Dat zou de tweede keer zijn dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het moet vast een geruststellende gedachte zijn om te weten dat ze dat dorpje in het geval van een watersnoodramp weten te vinden.
Ja, lijkt me ook hilarischquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Al was het maar voor een keer, lijkt me geweldig Derksen en van Gelder aan één tafel, wat zeg ik, in één ruimte lijkt me al leuk
Ja lief zo'n kater, maar wij lopen nu al dagen dit te neuriën en zingen.quote:
En dan zul je zien: kunnen ze het ineens best goed met elkaar vinden en "hebben ze respect voor elkaar"..quote:
Dat kan, ik weet er niet veel van hoor, herkende het silhouet alleen. Wel raar dat ie geëscorteerd werd door F-16's.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat stoer dat je dat weet!Dan kwam hij toch vanuit Gilze-Rijen blijkbaar. Of hij ging er naartoe, wat misschien het schommelen en roken zou verklaren. Het waait nogal dus dan is het misschien lastig om een handige draai te maken voor de landing?
Ja, dat zou jammer zijn...maar ik geloof niet dat Johan Derksen dat langer dan 10 minuten volhoudt hoor. Die is niet zo zoetsappig als Jack en kan het waarschijnlijk toch niet laten om een paar sneertjes te geven.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan zul je zien: kunnen ze het ineens best goed met elkaar vinden en "hebben ze respect voor elkaar"..
http://www.volkskrant.nl/(...)ingbouw_bij_Welschapquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat stoer dat je dat weet!Dan kwam hij toch vanuit Gilze-Rijen blijkbaar. Of hij ging er naartoe, wat misschien het schommelen en roken zou verklaren. Het waait nogal dus dan is het misschien lastig om een handige draai te maken voor de landing?
Als Wilfred ook maar iéts te vriendelijk tegen Jack doet, zal Johan hem ongetwijfeld voorstellen om lekker bij ome Jack op schoot te gaan zitten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zou jammer zijn...maar ik geloof niet dat Johan Derksen dat langer dan 10 minuten volhoudt hoor. Die is niet zo zoetsappig als Jack en kan het waarschijnlijk toch niet laten om een paar sneertjes te geven.
Ja hoor, dat doet hij zoquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Wilfred ook maar iéts te vriendelijk tegen Jack doet, zal Johan hem ongetwijfeld voorstellen om lekker bij ome Jack op schoot te gaan zitten.
Ja, dat was er eentje van de Belgische luchtmucht. Die hebben er nu 10 (van de 12 die ze hadden, er is er nog eentje in brand gevlogen ergens).quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ingbouw_bij_Welschap
Over het vliegtuigongeluk bij Eindhoven met een hercules.
zoon en schoonzoon zijn naar AJAXquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het o zo gezellige clubvoetbal is weer begonnen, ja.
[..]
Nou ik duim voor je dat er geen rottigheid komt.quote:
nee, die lopen gewoon rustig door, die hebben er gelukkig niks mee, is meer de F Side of te wel het sfeervakquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou ik duim voor je dat er geen rottigheid komt.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:41 schreef remlof het volgende:
Nou, we gaan zo even kijken naar Nova: Optimisme over kansen rechts kabinet
Die rellen zie ik wel op het journaalquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we gaan helemaal geen Nova kijken, we kijken AJAX
oke oke je mag vanavond naar NOVA van me kijkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Die rellen zie ik wel op het journaal
Clubvoetbal gaat alleen maar om geld en misplaatste eer waarvoor ze elkaar op de bek rammen, dat hoeft van mij niet. Doe mij maar de toernooien van de landenteams, waar de supporters gewoon door elkaar zitten en het gewoon een groot feest is.
Thanks Heksiequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke oke je mag vanavond naar NOVA van me kijken
Ik denk nog steeds dat het uiteindelijk toch VVD-PvdA-CDA wordt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:41 schreef remlof het volgende:
Nou, we gaan zo even kijken naar Nova: Optimisme over kansen rechts kabinet
Kom jij ook naar de meet?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien zap ik ondertussen ook ff naar Nova, ben toch wel heel benieuwd naar de formatie als 't echt al zo concreet is.
PvdA in de regering, ja maak me blijquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het uiteindelijk toch VVD-PvdA-CDA wordt.
Tuurlijk, maar ik durf alleen als Liesje ook komt.quote:
Kan het ook niet helpen, maar ik denk het echt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
PvdA in de regering, ja maak me blijHelemaal geen regering lijkt me dan aantrekkelijker
Graag gedaanquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik durf alleen als Liesje ook komt.
Oh en remlof, door 't schakelen naar nova (waar geen politiek in 't programma stond) heb ik de 1-1 gemist.
Liesje is er altijd, en remlof en Ian en ik komen ook dus je komt maar gewoonquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik durf alleen als Liesje ook komt.
Oh en remlof, door 't schakelen naar nova (waar geen politiek in 't programma stond) heb ik de 1-1 gemist.
Wel graag zonder te spetterenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Liesje is er altijd, en remlof en Ian en ik komen ook dus je komt maar gewoon![]()
The Taking of Pelham 1 2 3?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik kijk naar rondvliegende mensen in een metro
Is dat de nieuwste achtbaan van de Efteling??quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik kijk naar rondvliegende mensen in een metro
Ik mag hopen van niet, want het zag er echt smerig uitquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat de nieuwste achtbaan van de Efteling??
Suicide bitch!quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze metro's hadden in de Highlands
Ik weet het ondertussen niet meer. Krijg steeds meer het gevoel dat welke combinatie dan ook gaat regeren gedoemd is te mislukken.Maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het uiteindelijk toch VVD-PvdA-CDA wordt.
Niet alleen aan jou, het gaat erg lastig worden een stabiel kabinet te krijgen; over rechts is simpelweg link omdat de PVV nou eenmaal aan elkaar hangt van mensen die niets kunnen en niets mogen van Wilders, over het midden is ook zo instabiel als de pest want de PvdA en het CDA hebben nog een flinke appel met elkaar te schillen, dus wat het ook wordt, ik denk niet dat de combinatie vier jaar blijft zitten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik weet het ondertussen niet meer. Krijg steeds meer het gevoel dat welke combinatie dan ook gaat regeren gedoemd is te mislukken.Maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.
Nee, dan was het de Efteling niet, daar is het meestal vrij netjesquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, want het zag er echt smerig uit
In ieder geval geen bloed op de raampjes van de attractiesquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dan was het de Efteling niet, daar is het meestal vrij netjes
Neuh, dat zou voor Eftelingbegrippen wel erg slordig zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In ieder geval geen bloed op de raampjes van de attracties
zag alleen wat beelden is 1 of ander lulprog. van harm Edens.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
En had Pluisje nog iets spannends te melden of was het alleen maar gejank?
Dat had wel beter gekund om eerlijk te zijn. Prijs-prestatie was ietwat zoek. Wel een leuk terras, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:00 schreef Leandra het volgende:
Mooi dat je het naar je zin hebt gehad in 020![]()
Ook lekker gegeten?
foute stadquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Is natuurlijk een compleet foute stad, maar 't was gezellig in 020
vond dit was het nieuws altijd wel leuk, en weet Harm Edens schrijft veel teksten voor andere ook.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:52 schreef Leandra het volgende:
Harm Edens is dan IRL wel weer leuk....
Ik was zo blij dat ik me niet goed genoeg had voorbereid toen ik ooit geïnterviewd zou worden, want dan had ik geweten dat het door hem zou gebeuren, en dan had ik vast willen proberen grappiger te zijn dan hij
Minimeet met Soury. We willen samen óf een coffeeshop óf een bordeel beginnen. Bejaardentehuis volgt laterquote:
Ow ja! Was ze gezellig?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Minimeet met Soury. We willen samen óf een coffeeshop óf een bordeel beginnen. Bejaardentehuis volgt later
oh leukquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Minimeet met Soury. We willen samen óf een coffeeshop óf een bordeel beginnen. Bejaardentehuis volgt later
Ja ach, grote stad hè, daar betaal je meestal meer voor iets dan het waard isquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat had wel beter gekund om eerlijk te zijn. Prijs-prestatie was ietwat zoek. Wel een leuk terras, dat dan weer wel.![]()
Wat wel prima in orde was was de Irish koffie Maar goed, daar valt ook niet veel aan te vernaggelen. Al helemaal niet met dubbel Irish
had jullie wel een goeie tip kunnen geven voor een heel goed restaurant, ach de volgende keer als je Soury gaat opzoeken roep je maar dan regel ik iets leuks voor jullie in een heerlijk restaurant.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, best en goed wijfie, daar kun je rustig naar toe voor een paar gezellige uurtjes
Jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahadat zou jij wel willen weten he
Jep, en voor die paar uurtjes auto stallen ben je dan ook zomaar 18 euro kwijtquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ach, grote stad hè, daar betaal je meestal meer voor iets dan het waard is
Maar een goed en gezellig terras maakt een hoop goed
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Geef haar een paar uurtjes rechten in KPD en ze is overal voor in
Dat kan twee dingen betekenen, of jij gaat koken of je stuurt ons naar het restaurant waar je zoon werkt. Ik gok het eerstequote:Op donderdag 29 juli 2010 00:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had jullie wel een goeie tip kunnen geven voor een heel goed restaurant, ach de volgende keer als je Soury gaat opzoeken roep je maar dan regel ik iets leuks voor jullie in een heerlijk restaurant.
had je hem maar voor mijn deur moeten stallen, kon je zo de tram naar Soury pakken, bij mij is het gratis parkerenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, en voor die paar uurtjes auto stallen ben je dan ook zomaar 18 euro kwijt![]()
Bizar
Je bent wel wat gewend toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb daar nog niet gegluurd, ben zo bang he want nu met mijn supernieuwegroteledbeeldscherm dat ik zo schrik en er niet van kan slapen.
het laatste, maar dan eet je echt lekker en exclusief, zit je gewoon naast patricia paay of robert jensen, ook mabel komt er wel eens een vorkje prikken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kan twee dingen betekenen, of jij gaat koken of je stuurt ons naar het restaurant waar je zoon werkt. Ik gok het eerste
Je hebt gewoon jeuk, geef het nu maar toequote:Op donderdag 29 juli 2010 00:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb daar nog niet gegluurd, ben zo bang he want nu met mijn supernieuwegroteledbeeldscherm dat ik zo schrik en er niet van kan slapen.
ikquote:
Dat verbaast me dan weer nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, en voor die paar uurtjes auto stallen ben je dan ook zomaar 18 euro kwijt![]()
Bizar
Ik geloof je in de zin dat het eten lekker is, maar alle drie genoemde mensen hoef ik niet in real te zien. Dan zie ik liever jouquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het laatste, maar dan eet je echt lekker en exclusief, zit je gewoon naast patricia paay of robert jensen, ook mabel komt er wel eens een vorkje prikken.
je kan hem ook hier op plein 40-45 in een garage stallen, kost maar een euro maar dichtbij in de stad of juist in de stad betaal je je blauw aan parkeergeld.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat verbaast me dan weer niet
Maar ik ben niet zo moeilijk met parkeergeld, liever in de buurt staan en een paar cent meer betalen dan een heel eind moeten lopen om 50 cent te besparen.
Aan de andere kant zet ik m in B'veld wel het liefst daar neer waar het gratis is als ik gewoon naar het dorp moet, maar dat komt omdat de gratis parkeerplaats ongeveer net zo ver is als de betaald parkeren parkeerplaats, en het is altijd vooraf betalen, daar heb ik zo de pest aan.
Wij leven hier in weelde Leandra, alleen hebben die stadsen het niet of nauwelijks door. Houden zoquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat verbaast me dan weer niet
Maar ik ben niet zo moeilijk met parkeergeld, liever in de buurt staan en een paar cent meer betalen dan een heel eind moeten lopen om 50 cent te besparen.
Aan de andere kant zet ik m in B'veld wel het liefst daar neer waar het gratis is als ik gewoon naar het dorp moet, maar dat komt omdat de gratis parkeerplaats ongeveer net zo ver is als de betaald parkeren parkeerplaats, en het is altijd vooraf betalen, daar heb ik zo de pest aan.
dat vind ik lief van je, nou jij en soury zijn welkom hoor, dan kook ik wel, en kan best lekker koken, vraag maar aan laysa en D-K.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik geloof je in de zin dat het eten lekker is, maar alle drie genoemde mensen hoef ik niet in real te zien. Dan zie ik liever jou
ij kan heel lekker kokenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat vind ik lief van je, nou jij en soury zijn welkom hoor, dan kook ik wel, en kan best lekker koken, vraag maar aan laysa en D-K.
Ik geloof je directquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat vind ik lief van je, nou jij en soury zijn welkom hoor, dan kook ik wel, en kan best lekker koken, vraag maar aan laysa en D-K.
nee, ik hou het nog ff bij de verfkwasten, ben nu de buren aan het helpen, gewoon gezellig en ze zet nog een lekkere maaltijd ondertussen op tafel ook voor mij, nee dit een paar uurtjes per dag vind ik wel leuk, moet geen moeten worden en doe het op eigen tempo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt gewoon jeuk, geef het nu maar toe
Ga eens daten gekkie en neem wat je toekomt![]()
Er zijn meer kwasten dan een verfkwast
nou heel lekker is ook weer overdreven hoorquote:
Nah, in Amsterdam zou ik wellicht voor een (bijna) gratis plek kiezen en dan een tram nemen, maar in Gouda ga ik m niet op de parkeerplaats aan de andere kant van t spoor neerzetten om vervolgens bijna 500 meter te moeten lopen voor ik in de binnenstad ben, daar zet ik m gewoon in de parkeergarage in de binnenstad. Dat levert nog wel eens wat strijd op, N. parkeert altijd op die andere parkeerplaats, is ook goedkoper en beduidend beter te bereiken, maar ik verdom het om die km extra te lopen, zeker nu.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kan hem ook hier op plein 40-45 in een garage stallen, kost maar een euro maar dichtbij in de stad of juist in de stad betaal je je blauw aan parkeergeld.
Ik vind het prima joh. Ik ga gewoon op mijn rug liggen en ik zie wel hoe lang je er over doet en in welk tempoquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dit een paar uurtjes per dag vind ik wel leuk, moet geen moeten worden en doe het op eigen tempo.
Het was lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou heel lekker is ook weer overdreven hoorgewoon gewoon he.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind het prima joh. Ik ga gewoon op mijn rug liggen en ik zie wel hoe lang je er over doet en in welk tempo
Nee das waar, ik vind het alweer genieten als m'n auto gewoon voor m'n huis staat, en er plek is voor nog 3 auto's... gewoon in zicht dus iets verder naar links of rechts is ook nog wel ruimte overquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wij leven hier in weelde Leandra, alleen hebben die stadsen het niet of nauwelijks door. Houden zo
bij ons is het nog gratis parkeren, heel veel die buiten wonen en in de stad werken zetten hun auto hier en pakken de bus of tram.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, in Amsterdam zou ik wellicht voor een (bijna) gratis plek kiezen en dan een tram nemen, maar in Gouda ga ik m niet op de parkeerplaats aan de andere kant van t spoor neerzetten om vervolgens bijna 500 meter te moeten lopen voor ik in de binnenstad ben, daar zet ik m gewoon in de parkeergarage in de binnenstad. Dat levert nog wel eens wat strijd op, N. parkeert altijd op die andere parkeerplaats, is ook goedkoper en beduidend beter te bereiken, maar ik verdom het om die km extra te lopen, zeker nu.
Daarbij heb ik (niet zwanger) ook vaak genoeg momenten dat het net even te veel is, een rondje stad is soms al over de grens en dan nog een keer een km nutteloos extra is net het verschil tussen moe en kapot zijn.
Echt hè, in plaats van dat je het nou gewoon opneemt in je dagelijkse sportprogramma.... nee hoor, meneer moet weer op z'n rug liggenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind het prima joh. Ik ga gewoon op mijn rug liggen en ik zie wel hoe lang je er over doet en in welk tempo
hahahha nou genoeg maar weer, houden jullie er rekening mee ben ook weer een jaartje ouder sinds vandaag, wat was het ook weer??? 42 of 43 of nee D-K zei het me nog, alweer 39quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
het is gewoon een schande wat de gemeente amsterdam aan parkeergeld vraagt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind het gewoon echt waardeloos als je a) moet betalen voor het parkeren van je auto en b) hem niet voor de deur kan zetten. Je betaald toch toch gewoon wegenbelasting? Rijden is tegenwoordig een stuk goedkoper dan je auto ergens neerzetten. Ordinaire geldklopperij is het.
Tsja, in een beetje Vinexwijk zijn er gewoon minder parkeerplaatsen dan huizen....... en dat met gemiddeld meer dan 1 auto per huis.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind het gewoon echt waardeloos als je a) moet betalen voor het parkeren van je auto en b) hem niet voor de deur kan zetten. Je betaald toch toch gewoon wegenbelasting? Rijden is tegenwoordig een stuk goedkoper dan je auto ergens neerzetten. Ordinaire geldklopperij is het.
Daar heb je een punt, morgen om acht uur gaat de wekker en om negen uur sta weer op een stuk metaal te trappen. Tijd om te gaan rustenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt hè, in plaats van dat je het nou gewoon opneemt in je dagelijkse sportprogramma.... nee hoor, meneer moet weer op z'n rug liggen![]()
Zo krijg je natuurlijk nooit meer een goddelijk lichaam hè
Bouwgrond kan duur verkocht worden hè, parkeerplaatsen en groene ruimte leveren niets op. Dat is volgens mij de enige reden. Ik denk dat de gemeentes daar de hand in hebben?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, in een beetje Vinexwijk zijn er gewoon minder parkeerplaatsen dan huizen....... en dat met gemiddeld meer dan 1 auto per huis.
Iedere sukkel kan bedenken dat dat niet werkt, maar stedebouwkundigen zijn kennelijk nog dommer dan de gemiddelde sukkel.
zat paar weken geleden bij vergadering, stadsdeel en woningbouw, zit er zo een doos van de gemeente die wil dat elke voordeur in de straat een parkeerplaats krijgt, nou ten 1e moet er veel gras worden opgeofferd om parkeerplaatsen te creeren, en als ze dat er door krijgt dan komt er geheid een paal om te betalen, ik heb er even wat van gezegt dat dit te kortzichtig was, zegt doos gemeente ja maar het is een plan moet nog goedgekeurt worden, ik zeg wat denk je zelf wat de gemeente Amsterdam dan van je plan vind, die zeggen ja want zien al weer de euro`s naar zich toe rollen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, in een beetje Vinexwijk zijn er gewoon minder parkeerplaatsen dan huizen....... en dat met gemiddeld meer dan 1 auto per huis.
Iedere sukkel kan bedenken dat dat niet werkt, maar stedebouwkundigen zijn kennelijk nog dommer dan de gemiddelde sukkel.
slaap lekker teunquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, morgen om acht uur gaat de wekker en om negen uur sta weer op een stuk metaal te trappen. Tijd om te gaan rusten
oh Remlof ik kan zo veelquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:42 schreef Toverheks het volgende:
maar ik wens jullie nog veel plezier met elkaar en voor straks slaap lekker
Projectontwikkelaars voornamelijk........ op het moment dat een stuk land als toekomstige bouwgrond is aangewezen kan de gemeente de eigenaar zelfs onteigenen, en vervolgens verkopen ze het voor een appel en een ei aan een projectontwikkelaar.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bouwgrond kan duur verkocht worden hè, parkeerplaatsen en groene ruimte leveren niets op. Dat is volgens mij de enige reden. Ik denk dat de gemeentes daar de hand in hebben?
Doe maar, pm staat openquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh Remlof ik kan zo veelzal je eens een lijstje sturen hahaha van wat ik allemaal kan.
Ze hebben toch zo'n fijne tunnelboor? Laat ze lekker parkeergarages onder de grond maken dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zat paar weken geleden bij vergadering, stadsdeel en woningbouw, zit er zo een doos van de gemeente die wil dat elke voordeur in de straat een parkeerplaats krijgt, nou ten 1e moet er veel gras worden opgeofferd om parkeerplaatsen te creeren, en als ze dat er door krijgt dan komt er geheid een paal om te betalen, ik heb er even wat van gezegt dat dit te kortzichtig was, zegt doos gemeente ja maar het is een plan moet nog goedgekeurt worden, ik zeg wat denk je zelf wat de gemeente Amsterdam dan van je plan vind, die zeggen ja want zien al weer de euro`s naar zich toe rollen.
echt ze willen onze buurt verbeteren, omdat wij niet plat gaan en de nieuwe koopwoningen niet verkocht worden, want onze buurt is armoedig, ze willen geen geld aan de boxen uitgeven, nou oud engeland is er niks bij, maar wel nieuwe straten ( alleen bij de koophuizen) en een paar bomen neerplanten en parkeerhavens bouwen.
o ja, ze hebben hier een moestuintje verderop, wilde ze ook bij mij voor, nou echt niet ben al de straat af geweest we willen het allemaal niet, willen ze een moestuintje moeten ze maar naar een tuincomplex maar niet voor me deur, zomers zitten ze daar en een kolere bende en swinters wapperen er plastic zakjes aan stokjes zo kaal en triest. nou als ze dat erdoor willen drukken echt niet dan spring ik op de baricade.
Yepquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Laat me raden...quote:
In dat geval mag er hier ook wel eea gecompenseerd worden, ik denk dat er het hele jaar meer Amsterdammers op de Veluwe zitten dan "boeren" in Amsterdam..... en dan met van die fijne pieken tussen april en oktoberquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:18 schreef FANN het volgende:
Is toch logisch dat die Boeren moeten betalen als ze ''ons'' mooie Amsterdam komen bezoeken![]()
ter compensatie seg maar
Gooi het in de groepquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dat geval mag er hier ook wel eea gecompenseerd worden, ik denk dat er het hele jaar meer Amsterdammers op de Veluwe zitten dan "boeren" in Amsterdam..... en dan met van die fijne pieken tussen april en oktober![]()
Maar goed, misschien moeten we hier ook maar gewoon betaald parkeren gaan instellen, en de bewoners gewoon allemaal een gratis parkeervergunning, betalen is alleen voor toeristen
Dochter van wie? pm maarquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:32 schreef Leandra het volgende:
Als dochter van..... ben ik altijd al vrij serieus met politiek bezig geweest hoor, paplepelkwestie
LOL..... van de partij waar ik deze verkiezingen voor het eerst in m'n leven niet op gestemd heb.... VVD.quote:
Heh ok, en dat in een christenfundamentalistische streekquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL..... van de partij waar ik deze verkiezingen voor het eerst in m'n leven niet op gestemd heb.... VVD.
Ik zat te peinzen over hoe je 'fundamentalistische' ook alweer speltquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:39 schreef Leandra het volgende:
Remlof je bent te lang stil.... wat zit je allemaal te Googlen??
Ja, daar is hij geboren en daar woon ik, maar dat wil niet zeggen dat hij daar woont, al 45 jaar niet meer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Heh ok, en dat in een christenfundamentalistische streek
quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zat te peinzen over hoe je 'fundamentalistische' ook alweer spelt
Kloptquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:41 schreef remlof het volgende:
En ik heb te weinig om op te googlen, als ik dat al zou willen
Nou, truste dan maar, en op deze manier is het lekker makkelijk voorkomen dat je de Lapo hebt hèquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:43 schreef remlof het volgende:
Ja maar hee, ik kom uut Ernem.
En ik ga naar bed, want ik mot morgen weer ODW![]()
Wijfie ? Sorry hoor maar uh . Ben geen koequote:Op donderdag 29 juli 2010 00:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, best en goed wijfie, daar kun je rustig naar toe voor een paar gezellige uurtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |