Afwas, boodschappen, cadeautjes...quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh nee hoor hoef me woorden niet te wegen, heb vanmorgen al geroepen, kinderen hebben is ook niet alles, maar nu kwam het ff handig uit kids hebben
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil daar nou niet meer klossen?
zie mijn topique in OUD, ging nog best netjes vind ik!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat je ook doet.....ga het niet over kinderen hebben
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat je ook doet.....ga het niet over kinderen hebben
hahahaha en echt waar he, iedereen roept altijd, waarom neem je geen afwasmachine, en dan is mijn standaard antwoord, waarom, heb daar kinderen voor genomenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Afwas, boodschappen, cadeautjes...
Verrek, misschien is het toch wel erg handig
Hai babequote:Op woensdag 28 juli 2010 14:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zie mijn topique in OUD, ging nog best netjes vind ik!
Moet je aan Richard Gere vragen hoe je dat het beste kunt aanpakken ...quote:
Je hebt toch een ventquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
quote:
Ik niet, jasses wat een eng mondjequote:Op woensdag 28 juli 2010 14:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga het niet eens opzoeken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je aan Richard Gere vragen hoe je dat het beste kunt aanpakken ...
zal ik het je lerenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik!![]()
Dan ging ik nog liever breien!
Eng mondje? Die vrouw hangt van balzakhuid aan elkaar en jij zegt "eng mondje"!?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet, jasses wat een eng mondje
Ik kan al breien. Lang geleden voor het laatst gedaan, maar dat heb ik nog van mijn oma geleerd!quote:
echt een klosmondjequote:Op woensdag 28 juli 2010 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet, jasses wat een eng mondje
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:40 schreef Gert het volgende:
Kom d'r maar in remlof... je las kontkussen hè.
oh dan kunnen we samen breienquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kan al breien. Lang geleden voor het laatst gedaan, maar dat heb ik nog van mijn oma geleerd!
Mij maakt het niet uit, maar ik schat zo in dat Mera wel opgelucht is. Totdat je van gedachten verandert en je toch je nageslacht zeker wil stellen.quote:
hij moest vast aan dirkh denken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:40 schreef Gert het volgende:
Kom d'r maar in remlof... je las kontkussen hè.
Dat is toch geen vrouw? Alhoewel, als je naar dat kapsel kijkt ga ik ook twijfelenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eng mondje? Die vrouw hangt van balzakhuid aan elkaar en jij zegt "eng mondje"!?
Er moet vrij veel veranderen wil ik een nieuw leventje veroorzakenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, maar ik schat zo in dat Mera wel opgelucht is. Totdat je van gedachten verandert en je toch je nageslacht zeker wil stellen.
Ik las "Deze interpretatie wordt tegenwoordig in twijfel getrokken, aangezien kribbe een verkeerde vertaling betreft van het Griekse woord Phatne, wat bewaarbak voor voedsel betekent. In die dagen zou een Jood direct aan de bewaarbakken voor het brood denken.[3] Jozef en Maria waren vrome joden, die hun kind zeker niet in een onreine voederbak voor dieren zouden leggen. Het idee dat Jezus in een stal geboren zou zijn, komt van schilderijen uit de middeleeuwen. In die tijd was men gewoon de dieren in het lage gedeelte van het huis te houden, terwijl men in het hoger gelegen gedeelte woonde."quote:
Dat is nog 's een verjaardagsgeschenk!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:51 schreef remlof het volgende:
Ow Heks, je kan in KPD. Met de compimenten van Cc.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:51 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:51 schreef remlof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |