Deze goodboy lust jou rauw..quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:36 schreef _evenstar_ het volgende:
ja vandaar de ene voor de romantiek, de andere voor de rauwheid..
goodboy/badboy dilemma
1. Dead Until Dark (May 2001)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:12 schreef wonderer het volgende:
Heerlijk, die boekenseries waarbij ze niet vermelden welk deel het is*nummer 2 (vermoedelijk) pakt om bij de tandarts te lezen*
Lie back and think of Estonia!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:07 schreef June. het volgende:
Ach ja, door hem is Pam wel weer vrij. Ik hou van Pam en haar oneliners
Deze had ik bij Bol besteld, levertijd 3-5 dagen stond er. Kreeg ik net een mailtje dat ze niet weten wanneer ze hem kunnen leverenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:18 schreef Sitethief het volgende:
[..]
10. Dead in the Family (May 2010)
pff ja..ik duik denk ik straks maar even een boekwinkel in (American Book Centre) hopen dat zij hem wel hebben en dan cancel ik de bol-bestelling wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:09 schreef Empathologica het volgende:
@ Fuzzlet; Ik heb hem in juni ofzo gekocht bij Bol, hij is er gewoon..
Deze heb ik, alleen dat plaatje wat is afgebeeld klopt niet, op het boek staan alle castmembers.
Oh ik begreep het verkeerd, maar da's typisch Bol. Ooit wat besteld met 3-4 werkdagen, toen 3-4 weken, toen was ie niet leverbaar maar ik werd niet op de hoogte gehouden ofzo.
Bij mij niet, alleen welke er eerder zijn uitgegeven. En dan maar hopen dat dat lijstje op de goede volgorde staat. Ik vind het gewoon stom dat er niet op de omslag "Sookie Stackhouse #2" staat. Zoveel moeite is dat toch niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:27 schreef Empathologica het volgende:
@ Wonderer; Het staat er toch wel in? Althans als ik m'n boeken open sla staat er ergens in het begin zo van;
1. Dead until dark
2. Living dead in Dallas
etc
en al uit! Lag gisteren op mijn deurmatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:54 schreef Empathologica het volgende:
Bij het ABC moeten ze hem wel hebben hoor, of hij is uitverkocht. Succes iig
Ik vind seizoen 6 tot nu toe ook het leukst.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:18 schreef BMD het volgende:
ik ben bij alf 6, en ik vind seizoen 3 nu al het beste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |