Ik heb gemerkt dat je dat soort muziek ook vaak moet zien dan zie je de actie en reactie die er heel veel op het podium is bij improvisatie dan krijgt de muziek ook meer structuur, je ziet bevoorbeeld duidelijk als iemand iemand aan het fucken is door iets anders te doen dan hij/zij verwacht. Wel spannende muziek om te zien.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:04 schreef Beregd het volgende:is iets met machine, met de duidelijke vermelding (no songs) bij de aankondiging van de optredens.
Eens een stukje van gehoord, maar lang is het niet uit te houden.
welke Belgische wereldhit is dit en van wie is het dus niet?quote:Lou Deprijck is de enige vertolker van de wereldhit, blijkt uit een rapport van experts. Sinds 1977 is Lou Deprijck de producer van het nummer
Bovendien heeft hij de muziek gecomponeerd en de tekst gezongen.
heeft dit altijd betwist.
Als gevolg van een rechtszaak die in 2006 was aangespannen door, werden experts aangesteld. "Vandaag blijkt uit het rapport van de experts dat de stem van
van Lou Deprijck is", preciseert de krant La Dernière Heure. (belga/vsv)
Ook dat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die heeft redelijk treffende vocalen inderdaad.
Ik zing hem altijd meequote:Op woensdag 28 juli 2010 14:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die heeft redelijk treffende vocalen inderdaad.
quote:"Ik ben erg opgelucht", zegt Deprijck in een interview met La Dernière Heure. "Mijn talent werd ontkend." Deprijck is ook nog steeds boos op. "Ik lig aan de basis van zijn succes. Zelfs zijn artiestennaam heb ik gekozen. Het succes van het nummer, dat meer dan 8 miljoen keer verkocht is, heeft me verbaasd."
J'aime la vie... nou ja, Europese hit danquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In het decennium erna geen 1, denk ik.
en Sonic Youthquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Wel een leuk nummer the presidents of the USA hebben er ook nog versie van gemaakt
Zal daarbuiten ook niet veel potten gebroken hebben. Maar Technotronic was nog 1989.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:18 schreef ranja het volgende:
[..]
J'aime la vie... nou ja, Europese hit dan
Voor 'n vermeende superhit is ie dan toch aardig in de vergetelheid geraakt. Ik kende hem tot nu in elk geval nog niet. En dit zegt me eerlijk gezegd ook niet zoveel.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:18 schreef ranja het volgende:
[..]
J'aime la vie... nou ja, Europese hit dan
songfestival winnaar, heeft ongetwijfeld in de meeste Europese landen in de top 10 gestaan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:20 schreef Grobbel het volgende:
Voor 'n vermeende superhit is ie dan toch aardig in de vergetelheid geraakt. Ik kende hem tot nu in elk geval nog niet. En dit zegt me eerlijk gezegd ook niet zoveel.
quote:is een Belgische rockband die furore maakte met hun album “Laughing Cavalier” (1969). Het album werd opgenomen in de Abbey Road Studios en werd een succes, mede dankzij de single
die een nummer 1-hit werd in meer dan 20 landen. Artiesten als Claude François, Beta Band, Paul Michiels en I Monster maakten van
hun eigen versie en scoorden er een hit mee. Van de single werden twee miljoen exemplaren verkocht. Ook Portishead heeft in hun single 'Glorybox' een sample gebruikt van
.
Da's de titel van I Monster idd, maar je maakt 'm compleet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:25 schreef Gehenna het volgende:
Daydream in Blue van uhm uhm wallace collection
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |