Je kunt vanaf 0:00 uur weer wisselen tot vrijdag 20 augustus 17:59 uur.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer gaat de transfermarkt open?
Guyon Fernandez heeft deze ronde (2 wedstrijden) 8 punten toebedeeld gekregen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt vanaf 0:00 uur weer wisselen tot vrijdag 20 augustus 17:59 uur.
is aangepastquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:11 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Guyon Fernandez heeft deze ronde (2 wedstrijden) 8 punten toebedeeld gekregen.
Echter, vorige week heeft hij gespeeld tegen de Graafschap (3-0 verloren) = 2 basisplaats
En vanmiddag heeft hij gespeeld, gewonnen en twee keer gescoord = 2 + 3 + 6 = 11
Totaal zou hij deze ronde dus geen 8, maar 13 punten behaald moeten hebben!![]()
Is toch weer 5x 6.75 = 33.75 E extra
Jullie helpen vooral jezelf ermeequote:Op maandag 16 augustus 2010 00:36 schreef DeVinger het volgende:
Top, verder is het dus gewoon belangrijk dat iedereen zelf ook blijft tellen. Dat bedoel ik niet als kritiek, maar als tip voor de rest. Laten we het zeiken daarover achterwegen laten en gewoon de crew helpen.
Je kunt beter op de site van de Eredivisie(.nl) kijken, daar staan alle gegevens van de wedstrijden per ronde.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:15 schreef superbad het volgende:
Ik heb even bij mijn scores gekeken en volgens mij heeft eriksen (ajax) met 11 punten te weinig. Waar op vi.nl kan ik de gegevens bekijken?
Waarom nu al wisselen? De hele week kunnen er nog blessures optreden...quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je kunt beter op de site van de Eredivisie(.nl) kijken, daar staan alle gegevens van de wedstrijden per ronde.![]()
Ik ben overigens niet ontevreden, m'n best scorende speler qua punten er toch maar uitgehaald omdat ik eindelijk het spelletje snap en nu maar eens speelronde 3 en 4 heb bekeken, zodoende staan er nog maar 2 spelers in die ervoor ook mochten opdraven.
Crap, daar heb je een punt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:18 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Waarom nu al wisselen? De hele week kunnen er nog blessures optreden...
Ja maar tegen vitesse had hij ook een assist op anitaquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:17 schreef DeVinger het volgende:
Eriksen klopt gewoon.
vorige week basisplaatst, gelijkspel en assist, gister basisplaatst en winst, maakt 2, 1, 3 + 2, 3 = 11
58. Anita (schot)quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:27 schreef superbad het volgende:
[..]
Ja maar tegen vitesse had hij ook een assist op anita, toch?
He je hebt gelijkt, hier de link voor de crew: http://www.eredivisie.nl/statistieken/uitslag/1531379quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:27 schreef superbad het volgende:
[..]
Ja maar tegen vitesse had hij ook een assist op anita, toch?
Zoals al te lezen valt houden wij VI aan als bron voor de data.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:30 schreef DeVinger het volgende:
[..]
He je hebt gelijkt, hier de link voor de crew: http://www.eredivisie.nl/statistieken/uitslag/1531379
AANPASSEN
Dude, is eredivsie.nl niet wat logischer?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Zoals al te lezen valt houden wij VI aan als bron voor de data.
Ja dat zou logisch zijn geweest, maar we hanteren al jaren vi.nl.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:31 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dude, is eredivsie.nl niet wat logischer?
Ook niet als ik boos zou worden? Ik bedoel, dat kan in een split second besloten worden dat het voortaan eredivisie.nl wordt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:32 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja dat zou logisch zijn geweest, maar we hanteren al jaren vi.nl.
Kan dat dan niet vanaf komende speelronde gewoon die van de Eredivisie zelf worden? Staat er duidelijker, maakt het voor jullie makkelijker en ze zijn nog een stuk sneller ook als de VI-variant en blijkbaar beter qua statistieken, en laat het daar nou net om gaan in dit spelletje.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:32 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja dat zou logisch zijn geweest, maar we hanteren al jaren vi.nl.
Ik wou dat al achter neer gaan leggen. Maar zoals ik al zei is dat een spelregel veranden. Vind ik niet heel netjes midden in een spel. Daarnaast is het zo dat je nu het gemiep krijgt van op Eredivisie.nl staat dit en straks krijg je op VI.nl staat datquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Kan dat dan niet vanaf komende speelronde gewoon die van de Eredivisie zelf worden? Staat er duidelijker, maakt het voor jullie makkelijker en ze zijn nog een stuk sneller ook als de VI-variant en blijkbaar beter qua statistieken, en laat het daar nou net om gaan in dit spelletje.
Het klinkt mij wat vreemd in de oren. Ik denk niet dat veel mensen bezwaar zullen hebben tegen een objectievere invoering van de statistieken. Het is niet dat het in ene draait om wie de meeste doelpunten met de rechtervoet maakt, wat betreft het veranderen van de spelregels. Het is gewoon het hanteren van een andere, nota bene objectievere sitequote:Op maandag 16 augustus 2010 12:36 schreef JJdJ1984 het volgende:
Dat klopt ook, maar het zou beteken dat we de spelregels gaan aanpassen. Dat zie ik niet zo snel gebeuren eerlijk gezegd. Het is wel iets wat gelijk op de agenda moet voor de evaluatie van dit seizoen.
Simpel tegenargument: eredivisie live is het meest objectiefquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:38 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik wou dat al achter neer gaan leggen. Maar zoals ik al zei is dat een spelregel veranden. Vind ik niet heel netjes midden in een spel. Daarnaast is het zo dat je nu het gemiep krijgt van op Eredivisie.nl staat dit en straks krijg je op VI.nl staat dat
Ja, ben ik ook met je eens. Laten we eerst eens kijken wat de rest er van zegt (Sally, etc) Ik kan me voor een groot deel wel vinden in jullie commentaar maar aan zo'n verandering zitten twee kantenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:41 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Simpel tegenargument: eredivisie live is het meest objectief
Het is natuurlijk geen rampzalige ingreep die het spel op z'n kop zet, mocht dit wel het geval zijn, zijn ze toch echt verkeerd bezig bij de VI-redactie.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:38 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik wou dat al achter neer gaan leggen. Maar zoals ik al zei is dat een spelregel veranden. Vind ik niet heel netjes midden in een spel. Daarnaast is het zo dat je nu het gemiep krijgt van op Eredivisie.nl staat dit en straks krijg je op VI.nl staat dat
OK, we wachten het af.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:42 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook met je eens. Laten we eerst eens kijken wat de rest er van zegt (Sally, etc) Ik kan me voor een groot deel wel vinden in jullie commentaar maar aan zo'n verandering zitten twee kanten
Mja, er zit verschil in een bal die direct tot een doelpunt leidt en zoals in het geval van Anita aangespeeld worden, actie maken en dan pas schieten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:30 schreef DeVinger het volgende:
[..]
He je hebt gelijkt, hier de link voor de crew: http://www.eredivisie.nl/statistieken/uitslag/1531379
AANPASSEN
Maar ik heb gezien in de samenvatting dat eriksen de assist gaf, of heb ik het verkeerd gezien? vi.nl kan toch ook een foutje makenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Zoals al te lezen valt houden wij VI aan als bron voor de data.
Eriksen tikte die bal idd naar Anita, maar Anita zette daarna zelf een actie in passeerde enkele spelers en haalde daarna pas uit. Eerlijk gezegd noem ik zo'n pass geen assist meer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:56 schreef superbad het volgende:
[..]
Maar ik heb gezien in de samenvatting dat eriksen de assist gaf, of heb ik het verkeerd gezien? vi.nl kan toch ook een foutje maken?
Het gaat er niet om wat jij ergens over denkt, het gaat erom welke sites jullie gaan hanteren.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eriksen tikte die bal idd naar Anita, maar Anita zette daarna zelf een actie in passeerde enkele spelers en haalde daarna pas uit. Eerlijk gezegd noem ik zo'n pass geen assist meer.
Dat kan in het teammanagement bij persoonlijk profiel. Zo kun je per speler opzoeken hoeveel punten hij in een ronde behaald heeft.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
Waar kan ik ergens zien hoeveel punten mijn selectie per speler gemaakt hebben?
Dat kan ik nergens terug vinden.
Met name het al genoemde VI.nlquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:53 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij ergens over denkt, het gaat erom welke sites jullie gaan hanteren.
Ze staan er al in en hebben hun punten al gekregen. Wij proberen een nieuwe speler zo snel mogelijk in het spel op te nemen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:28 schreef superbad het volgende:
Ik vind eredivisie.nl ook overzichtelijker dan vi.nl. Even een vraagje:
Komen debutanten die afgelopen ronde voor het eerst in de eredivisie gespeeld hebben in het spel?
Eredivisie.nl bestond nog niet een paar jaar geledenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:31 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dude, is eredivsie.nl niet wat logischer?
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:57 schreef Sally het volgende:
Tussentijds de regels aanpassen is eigenlijk not done.
Foutje ontdekt in punten voor voetbalspelers?quote:Je kunt voor Ronde 3/4 je team weer aanpassen - of als je je in de tussentijd ingeschreven had, je team opslaan. Maar let op: de manager sluit weer voor Ronde 3/4 op vrijdag 20 augustus 17:59 uur, dus zorg dat je voor die tijd je (gewijzigde) team opgeslagen hebt!
Ben je op vakantie geweest of ga je nog op vakantie? Er is nog niets verloren als je een ronde moet missen. Aan het begin van de competitie ligt alles nog open, en heb je nog alle kans om je concurrenten in- of bij te halen. De bal is rond, toch? Dus schrijf je in voor de FOK! Voetbalmanager 2010/2010. Je moet wel geregistreerd zijn op FOK!
uiteraard. Je kunt je op ieder willekeurig moment aanmeldenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:57 schreef Ronnyb het volgende:
is het trouwens mogelijk om je naderhand nog in te schrijven voor een subleague ?
Kan het nl nergens vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |