Zelfde hier, plus dat ik nu al twee keer mn team heb gevuld en op 'bevestig' klik waarna hij alles weg gooit en ik nog geen team hebquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:43 schreef j95 het volgende:
Leuk, waar kan ik wijzigen dat ik wel geheugensteuntjes wil ontvangen. Na het inschrijven stond dat ik dat niet wil, maar nergens stond de optie.
Het systeem van de geheugensteuntjes wordt op dit moment nog niet gebruikt, omdat het nog niet optimaal werkt. Het issue is inmiddels doorgegeven en ik hoop over dit onderwerp over enkele weken meer te weten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:43 schreef j95 het volgende:
Leuk, waar kan ik wijzigen dat ik wel geheugensteuntjes wil ontvangen. Na het inschrijven stond dat ik dat niet wil, maar nergens stond de optie.
Het zou in FF gewoon moeten werken. Misschien heb je meer uitgegeven dan het budget van 9 miljoen euro. Hierdoor kan een team niet opgeslagen worden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zelfde hier, plus dat ik nu al twee keer mn team heb gevuld en op 'bevestig' klik waarna hij alles weg gooit en ik nog geen team heb?
Edit; Crappy programmering?, manager slaat niets op in FireFox ZONDER ADBLOCK!
In FF sloeg hij het niet op als ik onder de 9 bleef maar geef dat anders even duidelijk aan, nergens staat (Volgens mij) dat je niet in de - mag, en tegenwoordig is dit toch de standaard bij de clubsquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
Het zou in FF gewoon moeten werken. Misschien heb je meer uitgegeven dan het budget van 9 miljoen euro. Hierdoor kan een team niet opgeslagen worden.
Firefox 3.6.3 <> Windows XP SP3 , inmiddels al via IE8 opgelost.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:01 schreef Sally het volgende:
Willen degenen bij wie het opslaan-probleem voorkomt, melden welke browser in wel OS gebruikt wordt? Maakt het voor de developers makkelijker op te lossen.
Dank!
Wordt je budget niet rood als ... Oh, ik zie het al: de tekst is met de nieuwe lay-out het FOK! donkerrood geworden... Maar als je in de min komt, wordt het felrood.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Firefox 3.6.3 <> Windows XP SP3 , inmiddels al via IE8 opgelost.
En nogmaals de tip: Maakt het aub wat duidelijker dat het niet is toegestaan om rood te staan, een melding ofzo, nu cleart hij je hele veld en kun je van voor af aan weer beginnen.
quote:Veranderingen
Verkopen:
Verkoopkosten: (0%)
Aankopen:
Maarten Stekelenburg ¤ -1.700.000
Luis Suárez ¤ -1.700.000
Balázs Dzsudzsák ¤ -1.575.000
Gregory van der Wiel ¤ -1.650.000
Ismaďl Aissati ¤ -950.000
Eyong Enoh ¤ -1.300.000
Tim Breukers ¤ -1.075.000
Douglas ¤ -1.650.000
Ibrahim Afellay ¤ -1.625.000
Wissels:
Totaal: ¤ -13.225.000
Budget: ¤ 9.000.000
Na aankoop: ¤ -4.225.000 <felrood>
Het is idd rood maar ik kan wel gewoon op bevestigingen klikken waardoor de pagina refreshed en je alles kwijt bentquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:16 schreef Sally het volgende:
Wordt je budget niet rood als ... Oh, ik zie het al: de tekst is met de nieuwe lay-out het FOK! donkerrood geworden... Maar als je in de min komt, wordt het felrood.
Ik heb het zelf uitgeprobeerd: je budget wat staat bij "Na aankoop" wordt felrood, met een minteken ervoor. En als je alle benodigde spelers hebt, maar in de min staat, is de Bevestigen-button greyed out hier (op het werk in IE6) en KUN je dus niet opslaan.
Bij jou niet?
Ik ga het doorgeven, dank voor het browser/OS doorgeven waarin het mis gaat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het is idd rood maar ik kan wel gewoon op bevestigingen klikken waardoor de pagina refreshed en je alles kwijt bent.
Topquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:27 schreef LimboFan het volgende:
Goed gedaan, werkt perfect
Ik heb firefox btw,
Hier wel! Ook met FF.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Top![]()
Vraagje: button <Bevestigen> was greyed out toen je team (nog) niet geldig was?
Hij komt er later vandaag bij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:53 schreef stpn het volgende:
Doet het prima. Ik mis alleen van AZ nog de speler: Gudmundsson
Deze moet er dus nog bijkomen
Heb ik niet echt op gelet, maar hij werkte perfect, dus ik denk van wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Top![]()
Vraagje: button <Bevestigen> was greyed out toen je team (nog) niet geldig was?
Nee graag! Honderd zien er meer dan tien!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:25 schreef stpn het volgende:
Twente ook weer 2 spelers rijker: Rosales en Chadli
Wordt het gewaardeerd als ik hier blijf posten als ik spelers tegen kom die er nog niet in staan, of regelen jullie dat zelf allemaal en moet ik me er vooral niet mee bemoeien?
Ze staan er bij. Net als die andere nieuwe knakker van Twente Bart Buyssequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:25 schreef stpn het volgende:
Twente ook weer 2 spelers rijker: Rosales en Chadli
Wordt het gewaardeerd als ik hier blijf posten als ik spelers tegen kom die er nog niet in staan, of regelen jullie dat zelf allemaal en moet ik me er vooral niet mee bemoeien?
Je hebt gelijk. Hij wordt zo snel mogelijk toegevoegdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Volgens mij ontbreekt bij Excelsior Pauwe (keeper) nog... maar weet 't niet zeker of ie daar wel een contract heeft.
Maar 9 miljoen is een prima startbedrag, vind het eerder teveel dan te weinig eerlijk gezegd i.t.t. de meeste hier. Ben 'bang' dat je rond de winterstop je al (teveel) geld hebt, maar we zullen het wel zien!
Wat is er mis met mensen die te vroeg teveel grote transfers doen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef DeVinger het volgende:
Er zullen toch veel mensen zijn die zich niet kunnen inhouden en te vroeg teveel 'grote' transfers doen waardoor ze veel geld verspelen.
Dat is juist het moeilijkequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:39 schreef DeVinger het volgende:
Omdat dat vaak ten koste gaat van de kwaliteit op andere posities. Dat mensen drie spelers nemen die het goedkoopst zijn om die ene dure aankoop te kunnen bekostigen. Als pak 'm beet Suarez dan twee rondes niet scoort zit je 4 wedstrijden met spelers die geen punten voor je pakken.
Ik vind het moeilijk om die balans goed te krijgen, heb nu de topscorers uit de voorbereiding van Groningen en Ajax en maar 3 gasten van teams waar ik weinig van verwacht (Graafschap, Excelsior en Vitesse) maar die wel zeker zijn van een basisplaats en weinig geks doen over het algemeen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:43 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Dat is juist het moeilijke
Je moet een paar goede kopen, zodat je in ieder geval nog een paar punten krijgt. Maar als je alleen spelers van 800.000 haalt, haal je niet veel punten binnen.
Oke ik dacht dat je na de start van de competitie bedoeldequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:39 schreef DeVinger het volgende:
Omdat dat vaak ten koste gaat van de kwaliteit op andere posities. Dat mensen drie spelers nemen die het goedkoopst zijn om die ene dure aankoop te kunnen bekostigen. Als pak 'm beet Suarez dan twee rondes niet scoort zit je 4 wedstrijden met spelers die geen punten voor je pakken.
Dat is ook het hele spelletje inderdaad, maar toen ik drie jaar terug mee deed (en lange tijd om de bovenste plaatsen speelde, uiteindelijk top10 volgens mij) zag je iedere week meer users naar beneden zakken omdat ze gokte op die paar grote jongens, en andersom de mensen met geduld en goed (financieel) beleid gestaag naar boven klimmen. Maargoed, wat ik al zei, in het begin moet je sowieso geluk hebben dat je beginteam de eerste 4 tot 8 rondes (tot winterstop dus eigenlijk) punten pakt, anders is het gewoon heel moeilijk om nog aan te haken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:43 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Dat is juist het moeilijke
Je moet een paar goede kopen, zodat je in ieder geval nog een paar punten krijgt. Maar als je alleen spelers van 800.000 haalt, haal je niet veel punten binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |