Waarom ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:11 schreef Sosha het volgende:
[..]
Als er meer geld is, wordt 't minder waard.
Hoe zeldzamer iets is, hoe gewilder het is en dus stijgt de waarde. En andersom. Maar dat begrijpen heeft geen bal met intelligentie te maken.quote:
Lijkt mij toch van wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef Sosha het volgende:
[..]
Hoe zeldzamer iets is, hoe gewilder het is en dus stijgt de waarde. En andersom. Maar dat begrijpen heeft geen bal met intelligentie te maken.
Was dit alles wat je wilde horen dan?quote:
ik zou hopen dat ik niet toegelaten zou worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:19 schreef Sosha het volgende:
[..]
Was dit alles wat je wilde horen dan?Er zijn ongetwijfeld betere manieren om mijn intelligentie te bewijzen. Ik mag lid worden van Mensa als ik wil
, maar ik geloof niet dat dat zo geweldig is.
Heb de inschrijfformulieren nu al 9 jaar ongebruikt in een map zitten, haha. Weet iemand wat het minimale IQ is dat je daarvoor moet hebben? Ik weet alleen de minimale score op de toelatingstest.
Ik was alleen benieuwd naar de uitslag van de test. Heb nooit lid willen worden. Het komt op mij over als een narcistisch clubje, maar dat kan aan mij liggen. 't Is natuurlijk niet de insteek van Mensa, maar toch.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:20 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
ik zou hopen dat ik niet toegelaten zou worden.
Ik heb het ooit eens doorgelezen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:19 schreef Sosha het volgende:
[..]
Was dit alles wat je wilde horen dan?Er zijn ongetwijfeld betere manieren om mijn intelligentie te bewijzen. Ik mag lid worden van Mensa als ik wil
Heb de inschrijfformulieren nu al 9 jaar ongebruikt in een map zitten, haha. Weet iemand wat het minimale IQ is dat je daarvoor moet hebben? Ik weet alleen de minimale score op de toelatingstest.
Dat kunnen alle vrouwen met gemak, daar zijn het geboren hoertjes voor. En mannen kruipen standaard voor vrouwen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:31 schreef Maanvis het volgende:
omdat zij de wegen kennen om je financieel gezien helemaal uit te kleden!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat kunnen alle vrouwen met gemak, daar zijn het geboren hoertjes voor. En mannen kruipen standaard voor vrouwen.
Intelligentie is niks mis mee. Intelligente vrouwen + eisen, zeiken, zeuren, en competitiedrang (dus je doet altijd al teveel fout omdat je niet 200% inzet). Dát lijkt me vervelend. Plus dat vrouwen van nature al erg bijtend kunnen reageren op alles. Daar valt volgens mij niet mee te leven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:44 schreef -Sisyphus- het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat een al te intelligente vriendin bedreigend kan overkomen. Aangezien intelligentie meer en meer met sociale status correleert gaat het tegen de mannelijke apenrotsinstincten in als een vrouw beduidend intelligenter is.
Persoonlijk zou ik er overigens geen probleem van maken. Mogelijk hangt dat echter samen met het feit dat vrouwen die intelligenter zijn dan ik tot dusver fabelwezens zijn gebleken. Ik kom ze simpelweg niet tegen. Iets met schippers en een wal.
what's so funnyquote:
Zoals CooleVoorwerpNaam al had gezegd wordt je toegelaten met een IQ vanaf 130. Maar MENSA is niet echt interessant meer, het zit vol met thee-drinkende roddelende lingo-kijkende huisvrouwtjes. Vroeger toen het minimum IQ nog 180 was stond het nog ergens voor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:19 schreef Sosha het volgende:
[..]
Dat is juist nog moeilijker om te vinden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:46 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben al blij met een vrouw die logisch kan redeneren
Die bestaan toch nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:49 schreef Remco05 het volgende:
[..]
Dat is juist nog moeilijker om te vinden.
Maar dat is toch niet logischquote:Op donderdag 5 augustus 2010 04:04 schreef Remco05 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze er een term voor: lesbiennes.
alleen is dat een andere premissequote:Op donderdag 5 augustus 2010 04:15 schreef Remco05 het volgende:
[..]
Lusten naar vrouwelijk vlees vind ik anders vrij logisch.
Dat is relatief.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 04:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
alleen is dat een andere premisse
Ik denk dat er wel degelijk mannen zijn die bang zijn voor intelligente vrouwen, en die zullen waarschijnlijk voornamelijk uit het "domme mannen" segment komen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 04:25 schreef knorjudith het volgende:
Ik geloof niet dat er mannen zijn die bang zijn voor intelligente vrouwen.
Er zijn uiteraard wel domme mannen uhmm laat ik ze minder intelligent noemen..
maar dat is niet de discussie op het moment..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop