waarschijnlijk omdat we dan op een lager niveau dan onszelf moeten praten zodat de vrouw het kan volgen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dan falen de mannen en daar kunnen ze niet tegen
Dat maakt niet zoveel uit, de minder slimme nemen gewoon een advocaat in de arm die dat voor ze regelt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:31 schreef Maanvis het volgende:
omdat zij de wegen kennen om je financieel gezien helemaal uit te kleden!
Inderdaad!quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:31 schreef Scorpie het volgende:
Waren er maar intelligente vrouwen om bang voor te zijn!
Dát is het hè. Ze moet slim genoeg zijn om te bevatten waar je het over hebt, maar niet slim genoeg om de gaten in je argumentatie te doorzien of godbetert zelfs met betere theorieën op de proppen te komen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:22 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zou geen vrouw willen die slimmer is dan ik, maar ze mag best een beetje intelligent zijn, als ze maar op de hoogte van nieuws/politiek is want op den duur wil je ook wel eens praten.
Of hele onzekere hetero's.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:47 schreef Ripley het volgende:
Alleen jankhomo's zijn bang voor slimme vrouwen
Dat is van mannen ook bloedirritant. Een vriendin koppelde me ooit voor een blind date aan een jongen en voor die tijd mailden we wat. Gaat ie allerlei onbekende quotes van plato aanhalen in de derde mail of zoquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
Echte slimme vrouwen vind ik indrukwekkend en dat waardeer ik, maar van die grietjes die constant aan het overcompenseren zijn met hun feitenkennis vind ik godsgruwelijk irritant.
Beh, eens een keer een quote hier en daar moet kunnen, mits relevant voor het gesprek. Maar het zijn voornamelijk van die grietjes die met veel pijn en moeite hun (HBO) bachelor hebben gehaald en dan nu hyperambitieus aan de uni gaan masteren. Neemt niet weg dat mannen die geen intelligentie hebben maar door middel van irrelevante feitjes dat proberen te compenseren minstens zo naar zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is van mannen ook bloedirritant. Een vriendin koppelde me ooit voor een blind date aan een jongen en voor die tijd mailden we wat. Gaat ie allerlei onbekende quotes van plato aanhalen in de derde mail of zo
In de derde mail tegenover iemand die je nog niet face to face kent een quote van plato aanhalen die echt onbekend is en totaal niet relevant vind ik ook nogal getuigen van een enorme drang om te bewijzen dat je heus wel slim bent.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beh, eens een keer een quote hier en daar moet kunnen, mits relevant voor het gesprek. Maar het zijn voornamelijk van die grietjes die met veel pijn en moeite hun (HBO) bachelor hebben gehaald en dan nu hyperambitieus aan de uni gaan masteren. Neemt niet weg dat mannen die geen intelligentie hebben maar door middel van irrelevante feitjes dat proberen te compenseren minstens zo naar zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |