Cutequote:Op woensdag 28 juli 2010 13:16 schreef crv het volgende:
[..]
we hebben het simpel ghouden en zijn naar een thai geweest. wel erg lekker![]()
Konden buiten onder de luifel zitten wat ook nodig was want het zeikt van de regen hier
Wel gelachen. Zat daar een brutaal musje en die kwam telkens dichter bij. op het laatst zat ie gewoon op de rand van mijn bord mee te eten en stoorde zich totaal niet aan ons.
Rustig ik heb zo'n knopje nog nietquote:
das waarquote:
Deze was echt zo brutaal, hij hupte van mijn bord naar die van mijn vriend en keek ons af en toe aan als we een slok namen zo van waar is mijn bierquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Cuteje at toch geen pittige curry ofzo he
![]()
Ik heb een keer een mus gehad die aan mijn brood begon te knagen toen ik op een bankje zat buiten. Ik was aan het praten en had mijn brood in mijn hand. Zat daar ineens een gevederde vriend mee te lunchen
quote:
een poes die leif is voor vogelsquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Cuteje at toch geen pittige curry ofzo he
![]()
Ik heb een keer een mus gehad die aan mijn brood begon te knagen toen ik op een bankje zat buiten. Ik was aan het praten en had mijn brood in mijn hand. Zat daar ineens een gevederde vriend mee te lunchen
Waar heb je zin in ?quote:
Hij zal het wel gewend zijn eigenlijk. Vast niet de eerste keer dat hij daar uit eten gingquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:23 schreef crv het volgende:
[..]
Deze was echt zo brutaal, hij hupte van mijn bord naar die van mijn vriend en keek ons af en toe aan als we een slok namen zo van waar is mijn bier![]()
En ja het was nog enigzins scherp ook
ik reageer gewoon op reacties op mij dus ik werd gespamedquote:
zo kun je het ook zienquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:29 schreef crv het volgende:
[..]
ik reageer gewoon op reacties op mij dus ik werd gespamed
Dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij zal het wel gewend zijn eigenlijk. Vast niet de eerste keer dat hij daar uit eten ging
hahaha wat liefquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:31 schreef crv het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet
Op een gegeven moment ging die naar de mensen naast ons. (onze borden waren leeg) probeerden ze hem weg te jagen, maar daar was die niet van onder de indruk, en zij was bang voor vogels kreeg ik de indruk
hehe, zelfde als die vogels in de stad (die duiven enzo)quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:31 schreef crv het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet
Op een gegeven moment ging die naar de mensen naast ons. (onze borden waren leeg) probeerden ze hem weg te jagen, maar daar was die niet van onder de indruk, en zij was bang voor vogels kreeg ik de indruk
maar die vind ik wel verschrikkelijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, zelfde als die vogels in de stad (die duiven enzo)
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw
Je had het ook eigenlijk tegen k'nijntje
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet
Volgens mij was ik wel liefMaar ben altijd lief tegen onbekende mensjes
Echtquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:43 schreef Rauzer het volgende:
Het enige wat ik nog van c_a weet is dat ze me de weg wees op het eind!
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Was ik lief tegen je? Was ik verlegen?
Die lopen altijd in de wegquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
maar die vind ik wel verschrikkelijk
Geloof het ookquote:
onze hond moet er ook niks van hebben.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga maar weer eens takken knippen voor de verandering...
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:39 schreef crv het volgende:
[..]
Geloof het ook
Kan een mod het aanpassen please ?
quote:
is niet ergquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:39 schreef crv het volgende:
[..]
Geloof het ook
Kan een mod het aanpassen please ?
zelfde johquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is niet erg
lopen ze daar ook niet een uur verschil ?
of doen hun wel zomer en wintertijd ?
ok succesquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:44 schreef MissBitchy het volgende:
Ben er even vandoor, andere dingen doen
is niet overal hequote:
veel plezier met andere dingen doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:44 schreef MissBitchy het volgende:
Ben er even vandoor, andere dingen doen
En wie moeten we nou bellen als jullie alletwee op vakantie zijn?quote:
Symph en/of Myrquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wie moeten we nou bellen als jullie alletwee op vakantie zijn?
kraaien vind ik wel erg grappigquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
onze hond moet er ook niks van hebben.
komen er mussen op de plaats of koolmeesjes, geen probleem, onze hond blijft liggen ....
Maar bij duiven, kraaien en eksters, probeert hij ze te vangen haha
het niveau daalt weer op werk.quote:
Oh dat is bij mij ook wel zo hoor, ik heb op m'n werkplek 2 schermen, dus heb op 1tje FOK! staan en op ander werkquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ik onder het FOK!ken ook andere dingen te doenMaar dat valt niet echt op
Tombooooooooooquote:
Maar jij post dan weer wat netter/minder...quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat is bij mij ook wel zo hoor, ik heb op m'n werkplek 2 schermen, dus heb op 1tje FOK! staan en op ander werk
Lekker laatquote:
Onmogelijk. Je smoest.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ik onder het FOK!ken ook andere dingen te doenMaar dat valt niet echt op
Netter?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar jij post dan weer wat netter/minder...
sorryquote:
Jij niet dan? Dat vind ik schokkender eigenlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Netter?
Zit jij keihard te fappen onder het FOK!ken dan?
Netter in de zin van minder op alles reagerenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Netter?
Zit jij keihard te fappen onder het FOK!ken dan?
ssstquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij niet dan? Dat vind ik schokkender eigenlijk
Die HD mkv vond ik ook anders wel tof.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ssst
alleen als jij die foto's stuurt
Ja je zag het vocht echt druppelen toenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die HD mkv vond ik ook anders wel tof.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ssst
alleen als jij die foto's stuurt
Vrouwen en techniekquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:10 schreef Myraela het volgende:
Ik wil Rollercoaster tycoon op mijn computer installeren maar de downloads falen.
aaah dillemaaaa, niet toevallig nog ergens isotje liggen ofzo ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:10 schreef Myraela het volgende:
Ik wil Rollercoaster tycoon op mijn computer installeren maar de downloads falen.
Zeur jij over vrouwen?quote:
Als ik wist wat een iso was. Misschien.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aaah dillemaaaa, niet toevallig nog ergens isotje liggen ofzo ?
quote:
zeg maar de kopie van een cd, maar dan op je pcquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik wist wat een iso was. Misschien.
In elk geval voor nu; ik ben offquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik voel weer een scheiding aan komen
fijne tijd tijdens het off zijnquote:
RCT Portablequote:Op woensdag 28 juli 2010 14:10 schreef Myraela het volgende:
Oooooooooooohquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:14 schreef Myraela het volgende:
Het lukt me niet. Maar de cd kan volgens mij niet in mijn mac.
Houd je mond eens joh.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ooooooooooooh
daar heb je het al.
Je hebt gewoon een troep-PC.
Gamen op een Mac![]()
![]()
Games te downloaden voor de Mac:![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn sowieso een stuk minder games voor een Mac, en het aanbod online is helemaal schaars. En dingen die in overvloede te vinden zijn (die ISO's dus) werken niet op een Mac afaikquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Houd je mond eens joh.
Ik wil gewoon met achtbaantjes spelen, dat kan vast wel op dit ding.
ben thuis met rct3 bezigquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:14 schreef Myraela het volgende:
Het lukt me niet. Maar de cd kan volgens mij niet in mijn mac.
rct 3 is er ook voor d emacquote:
maar 3 is eigenlijk niet zo leukquote:
Is bij mij om de hoekquote:
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:26 schreef Myraela het volgende:
Flikker op, ik ga wel op mijn laptop spelen. Paupercomputer.
heb nu gevonden dat ook op 7 kan spelen:quote:
Rijd ook elke dag 2 keer langsquote:
was net wat me, en moet dadelijk uur rijden dus dacht: neem alvast blikje energy drank.quote:
ik dus echt alleen als ik echt, maar dan ook echt moe ben (net als vandaag)quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef Myraela het volgende:
Serieus ik merk nooit iets van energy drank. Ik vind dat spul zo'n onzin.
En het is smerig sjoet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef Myraela het volgende:
Ik ook niet... en soms vind ik het ook niet eens lekkerquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk wel hahaquote:
ligt eraan welke, heb nu die goedkope zooi hierstaan, net pakje kaugomquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:34 schreef Myraela het volgende:
Mwa, soms is het wel te drinken, ik krijg alleen maagpijn.
weettoch.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:35 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hey je hebt je oude UI, stuk beter. Met die andere leek je wel een oude heks.
Ik vind ze nog steeds allemaal hetzelfde smakenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ligt eraan welke, heb nu die goedkope zooi hierstaan, net pakje kaugom
Je praat in negertaal.quote:
quote:
Ikke dat liedje van Jay-Z en Alicia Keys.quote:
Deze?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ikke dat liedje van Jay-Z en Alicia Keys.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:51 schreef Torrio het volgende:
[..]
Deze?
Die vind ik ook goed, normaal niet echt m'n muziek.
Vind 'm zonder Jay-Z beterquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ikke dat liedje van Jay-Z en Alicia Keys.
Ja die is ook leuk, maar Jay-Z is toch wel mijn favoriete rapper met Eminem.quote:
[whitemodeon]Kun jij dat dan verstaan?[whitemodeoff]quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[whitemodeon]Kun jij dat dan verstaan?[whitemodeoff]
Snakeyquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja die is ook leuk, maar Jay-Z is toch wel mijn favoriete rapper met Eminem.
Ik wil een baan op Fok!
o.us.
PM?quote:
Ja net zoals Dopekoe en Penisbaard. En Zeroku en die andere.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:55 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het irritant dat GeelSuperKuiken dezelfde UI heeft als greys
Jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:55 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het irritant dat GeelSuperKuiken dezelfde UI heeft als greys
Er zijn er meerdere die dezelfde als Penisbaard hebben... waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja net zoals Dopekoe en Penisbaard. En Zeroku en die andere.
Voe.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere die dezelfde als Penisbaard hebben... waarom eigenlijk?
Die Voe is echt de slet van het internet. En ze is nieteens lekker jailbait.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere die dezelfde als Penisbaard hebben... waarom eigenlijk?
Lekkah.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
Zo mag ik al aftellen???
Wil naar huis!
Ik ga vis eten met gebakken aardappeltjes
Daarna ga ik hard sporten en dan ga ik jullie vervelen, ok
Ik ga ook sporten over een paar uurquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
Zo mag ik al aftellen???
Wil naar huis!
Schaapjesgedrag. De schaap met de meeste notes is de leider.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alsnog... laatst zag ik een topic met 5 verschillende users met dezelfde UI
quote:
Jij bent liefquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
Zo mag ik al aftellen???
Wil naar huis!
*note zichzelf 20x en neemt dezelfde UI als Bella...quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Schaapjesgedrag. De schaap met de meeste notes is de leider.
Een verdubbeling, toe maar!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
*note zichzelf 20x en neemt dezelfde UI als Bella...
zo mijn e-penis is 20mm gegroeid
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
*note zichzelf 20x en neemt dezelfde UI als Bella...
zo mijn e-penis is 20mm gegroeid
Ben heel braaf hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat Torrio meer notes heeft.
Ik vind jou ook liefquote:
ik ben bezig met het wereldrecord takken knippenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat voor sport ga je doen straks?
Fitness, moet eigenlijk ook wat conditietraining gaan doen, maar daar heb ik nooit zin inquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat voor sport ga je doen straks?
Wat?quote:
Ik ga eerst wandelen met mams een uurtje, daarna half uurtje hardlopenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:08 schreef Torrio het volgende:
[..]
Fitness, moet eigenlijk ook wat conditietraining gaan doen, maar daar heb ik nooit zin in
Oh ruilen? Mag jij voor mij aan de gewichten sjorren, dan doe ik het conditiegedeeltequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:08 schreef Torrio het volgende:
[..]
Fitness, moet eigenlijk ook wat conditietraining gaan doen, maar daar heb ik nooit zin in
je kan ook je mams in een rolstoel flikkeren en er hard mee gaan lopenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga eerst wandelen met mams een uurtje, daarna half uurtje hardlopen
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief
kom je nu naar de meet
Wil je voor mij een stukje hardlopen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga eerst wandelen met mams een uurtje, daarna half uurtje hardlopen
Oh laat maar, Miauw doet het al, is goedquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ruilen? Mag jij voor mij aan de gewichten sjorren, dan doe ik het conditiegedeelte
Zit je meteen weer te fappen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:13 schreef iBenny het volgende:
Ik krijg een kusje op mijn voorhoofd van c_a
Ja maar dan sport mijn moeder nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:11 schreef crv het volgende:
[..]
je kan ook je mams in een rolstoel flikkeren en er hard mee gaan lopen
Oh in dat geval. Kruipen, bitchquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Schaapjesgedrag. De schaap met de meeste notes is de leider.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit je meteen weer nog steeds te fappen?
Ok dan ga ik wel een uurtje hardlopen vanavondquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:13 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wil je voor mij een stukje hardlopen?
[..]
Oh laat maar, Miauw doet het al, is goed
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:13 schreef iBenny het volgende:
Ik krijg een kusje op mijn voorhoofd van c_a
Jesusquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
en het plafond aan het witten... multifunctioneel
Jij.quote:
Laat ook maarquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuk om te weten... heb je genoeg?
Hier nog meer kusjes op je voorhoofd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
en het plafond aan het witten... multifunctioneel
alsof dat nog kanquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laat ook maar
Straks krijgen jullie een nog verkeerder beeld van me
dat hebben we al schattiequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laat ook maar
Straks krijgen jullie een nog verkeerder beeld van me
welke link was dat ook alweerquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:21 schreef iBenny het volgende:
c_a, had je je nou nog aangemeld bij die ene onderzoeksgeval?
Ik heb moeten bijhouden wat ik heb gedronken(en wanneer) voor een week en daar krijg ik 5 euro voor
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet het niet meer.
Best moeilijk... werken, en 2 SC's bijhouden
Er is inmiddels liefde?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:28 schreef Symphonic het volgende:
Zo weer even gemod, nu weer verder met mijn lieve tuin
Doegquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb genoeg nuttigs gedaan, ik ga lekker naar huis
Ja, tot vrijdagavondquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Prrrrrrr![]()
Huis nog steeds voor jezelf?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
Hoezo krijg ik het nu ineens weer drukmensen het is einde van de dag
Blauwe plekken uitgedeeld?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:49 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat had ik dus ook, zat me 2 uur lang te vervelen![]()
En toen werd er even iets op mijn bureau gegooid![]()
O en heb nog heerlijk gereld op de zaak
Ik haat dat!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:49 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat had ik dus ook, zat me 2 uur lang te vervelen![]()
En toen werd er even iets op mijn bureau gegooid![]()
O en heb nog heerlijk gereld op de zaak
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:51 schreef JJH het volgende:
Mag ik u allemaal een bijzonder goede middag toewensen?
Zo erg was het nietquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:51 schreef JJH het volgende:
Mag ik u allemaal een bijzonder goede middag toewensen?
Maar dat is toch ook gewoon logisch, ik had er ook wat van gezegd hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo erg was het niet![]()
Maar als je zegt dat je iets voor me doet als ik op vakantie ben, vind ik het wel prettig dat ik daar dan van op aan kan, dus even vriendelijk verteld hoe ik erover dacht
Ja maar ik kan nogal bitchenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook gewoon logisch, ik had er ook wat van gezegd hoor.
quote:
Jij ook, desondanksquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:06 schreef BONG4002 het volgende:.
Ziggo had wat problemen dus ik deed er iets langer over om terug te lezen, desondanks een hele goede namiddag
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:06 schreef BONG4002 het volgende:
.
Ziggo had wat problemen dus ik deed er iets langer over om terug te lezen, desondanks een hele goede namiddag
Lees je alles terug?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:06 schreef BONG4002 het volgende:
.
Jep, állesquote:
Jij was die kat?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was de leukste stage die ik ooit gehad heb
sjongequote:Op woensdag 28 juli 2010 16:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jep, álles
Overigens keek ik net op de Ziggo site en zag idd onderstaande melding:
[ afbeelding ]
Dus dan weet ik dat ook weer
quote:
Zo worden de storingen altijd gemeld door Ziggo, ik heb alleen vandaag gemerkt dat het signaal 3x onderbroken werd, meestal max. 10min maartochquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
sjongedan heb je het ook niet over een paar dagen
quote:
Ik heb een half jaar stage gelopen bij de Bonzo/Miauw fabriek in de kwaliteitscontrole.quote:
quote:
Én avondtaakquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik bedoel, in een drukke SC heb je daar al een dagtaak aan.
En waarom is het 'quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo van, heb je hem ook weer...
Ik dacht dat je dat wel doorzien hd.
Als je daar zin in hebt.quote:
Dat is het belangrijkste, dat je er lol in hebt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Én avondtaak
Daarom is mijn postfrequentie alhier wat lager dan van de gemiddelde SCér hier, maar ik geniet volop van het teruglezen dus dat is geen enkel probleem
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar stage gelopen bij de Bonzo/Miauw fabriek in de kwaliteitscontrole.
Ik heb daar echt met ontzettend veel plezier gewerkt
garpjuh!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En waarom is het '' als ik er weer ben
prrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |