Omdat ouders en zelfstandig zijn en eigen dingen fixen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef DeLuna het volgende:
Ik gek? Maar ik heb alles nog hier. Waarom zou ik weggaan?
Mensen die geen schijt aan hun ouders hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat ouders en zelfstandig zijn en eigen dingen fixen.![]()
Wat een crap.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mensen die geen schijt aan hun ouders hebben
Mensen die niet in staat zijn normaal met zijn/haar ouders te communicerenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo?quote:
Waar slaat dat op danquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mensen die niet in staat zijn normaal met zijn/haar ouders te communiceren.
Kanker op.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je per sé schijt aan je ouders moet hebben om op jezelf te gaan wonen? Ik wil komend jaar ook samen gaan wonen, maar ik ben nou al helemaal niet het persoon dat om 6 uur 's ochtends dronken thuiskomt. Ik zal het je sterker vertellen, ik ben nooit dronken en drink amper alcohol.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik luister totaal niet naar mn ouders en doe gewoon lekker wat ik zelf wilen ik kan prima voor mezelf zorgen, kook bijna elke dag, doe regelmatig de was enz..
Maar ik ben dan ook niet bepaald een extreem figuur die om 6 uur 's ochtends gillend en brullend dronken thuis komt zetten en vervolgens de hele badkamer volkotst.
Dat het de grootste onzin is dat je 'schijt aan je ouders' moet hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Waar slaat dat op dan![]()
Ik kan prima met mijn ouders overweg, ik regel gewoon thuis al mijn zaakjes zelf en ze moeten zich niet met mijn dingen bemoeien
Nounou, goed van jequote:Op woensdag 28 juli 2010 12:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik luister totaal niet naar mn ouders en doe gewoon lekker wat ik zelf wilen ik kan prima voor mezelf zorgen, kook bijna elke dag, doe regelmatig de was enz..
Wie wel dan?quote:Maar ik ben dan ook niet bepaald een extreem figuur die om 6 uur 's ochtends gillend en brullend dronken thuis komt zetten en vervolgens de hele badkamer volkotst.
WTF.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo?
Maar ik ben dan ook niet bepaald een extreem figuur die om 6 uur 's ochtends gillend en brullend dronken thuis komt zetten en vervolgens de hele badkamer volkotst.
KEIVET JONGUH om het dan maar meteen op zijn Brabants te doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen die het stoer/tof/leuk/cool/gaaf/vet* vinden om schijt aan je ouders te hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* doorhalen wat nvt is
Ik wil geen Brabander zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
KEIVET JONGUH om het dan maar meteen op zijn Brabants te doen.
Hoezo, het is toch stoer om niet te luisteren naar je ouders en dat vervolgens tegen iedereen te vertellen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen die het stoer/tof/leuk/cool/gaaf/vet* vinden om schijt aan je ouders te hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()