Die is inderdaad echt bitch.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben nu met die lava-missie bezig, die is best moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet..
duurde me te langquote:
De skirmisch kan ik niet eens vinden eigenlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:52 schreef mschol het volgende:
ik vind et wel aardig dat je bij skirmish games de build order kan zien....
alleen tegen een normal enemy kan ik dus niet opbouwen.... telkens als ik gebouwd heb, komt die pipo weer met shit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
skirmish is player vs A.I.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:02 schreef Olle. het volgende:
[..]
De skirmisch kan ik niet eens vinden eigenlijkwaar staat die onder?
want multiplayer is meteen online toch?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben nu met die lava-missie bezig, die is best moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
resources harvesten ;D en zorgen dat je een barrak hebt staan (ofeen variant van dat) zodat je met units kan beginnen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
skirmish is player vs A.I.
iemand nog snuggere tips voor begin van een match?![]()
Uurtje onderhoud, over een half uur zijn ze weer online als het goed is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:25 schreef Cid het volgende:
battle.net beetje stuk?![]()
Kan m'n key niet reggen....
Beetje jammer weer van Blizzard! Als ze nou ergens neer zetten wat er aan de hand is...quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:38 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Die is inderdaad echt bitch.Die is juist makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu bij die missie dat het vuur van links naar rechts gaat terwijl ik zo'n artifact moet kapen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |