wel als je een niet nader te noemen beroep hebt, althans PS was daar niet zo blij mee...quote:
Jawel, veel te kortquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan begint de maandelijkse periode waar ik sommige wannabee moeders wel eens over hoor?
das nou net mooi toevalquote:
zaterdag! krijg ik vast reacties op op het vliegveld vrijdagquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel als je een niet nader te noemen beroep hebt, althans PS was daar niet zo blij mee...
enfin: Diaan.... Vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoezo?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zaterdag! krijg ik vast reacties op op het vliegveld vrijdag
bijnaquote:
Aanvullend: Bij de paspoort controle.quote:
preciesquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aanvullend: Bij de paspoort controle.
Daar zijn die balie-mutsen en douaniers best scherp op...
ik vlieg logischerwijs vaakvlak rond mijn verjaardag en dan ben ik dat gewendquote:
Hoezo is dat logisch?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vlieg logischerwijs vaakvlak rond mijn verjaardag en dan ben ik dat gewend
omdat ik in de zomervakantie jarig benquote:
Ah is dat zo? Dus dat wordt al taart eten op het vliegveld...quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aanvullend: Bij de paspoort controle.
Daar zijn die balie-mutsen en douaniers best scherp op...
nah het is niet zoals bij de IKEA dat ze er ook echt wat mee doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah is dat zo? Dus dat wordt al taart eten op het vliegveld...
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg knuppel, die van jou is ook makkelijk na te maken
Laat ik het beter zeggen: dat is de Martijn die ik bedoelquote:
Vroeg op voor je werk of om een leukere reden?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mag niet klagen, dat mag dan niet
prima. morgen een beetje vroeg op maar voor de rest alles goed.
Dat is wel heel erg vroeg idd. Sterkte!quote:
Je hoeft je niet schuldig te voelen, het gaat erom dat het werk je niet opgedrongen wordt...quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ach ja, had ik maar een fatsoenlijk beroep moeten kiezen
Ik heb nog nooit ergens langer dan 10 maanden volgehouden geloof ik.....quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik werk nu 10 jaar en ik nog nooit een hekel gehad aan m'n werk
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:58 schreef Bart het volgende:
Behalve dat het een vet nummer is, is het ook een vette clip.
Vooral het eind.
Wat doe je dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ach ja, had ik maar een fatsoenlijk beroep moeten kiezen
Hmm da's wel erg kortquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ergens langer dan 10 maanden volgehouden geloof ik.....
10 maanden is wat overdreven misschien maar ik heb tot nu toe regelmatig van werkgever gewisseld door omstandigheden...quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Hmm da's wel erg kort
Ik zit nu 2,5 jaar op dezelfde plek, maar nu heb ik ook voor de grap mijn cv maar eens op monsterboard geplaatst
Omstandigheden als in: de werkgever had geen zin in jou, of: jij had geen zin de werkgeverquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
10 maanden is wat overdreven misschien maar ik heb tot nu toe regelmatig van werkgever gewisseld door omstandigheden...
Omstandigheden als: Afdeling opgeheven, afdeling verplaatst naar andere stad, afdeling wegbezuinigd enz.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Omstandigheden als in: de werkgever had geen zin in jou, of: jij had geen zin de werkgever.
Heb jij gedetineerd gezeten?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:43 schreef peaceman het volgende:
Ik ben een trouwe en loyale werknemer, soms een beetje te...
Het scheelde wel bij mijn eerste baan dat ik ook nog eens 2,5 jaar en een half jaar gedetineerd heb gezeten. Uiteindelijk 6 jaar daar gezeten voor ik verhuisde naar een ander gedeelte van Nederland en noodgedwongen weg ben gegaan.
gedetacheerd...quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij gedetineerd gezeten?![]()
Wat had je op je kerfstok dan?
dat doet vakantie dus met je...quote:
Tja...quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omstandigheden als: Afdeling opgeheven, afdeling verplaatst naar andere stad, afdeling wegbezuinigd enz.
Winst!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tja...
De bedrijven worden tegenwoordig gegijzeld door op winst beluste aandeelhouders...
Hmmm ik zie nu pas dat ik het wel goed getypt had.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmmm ik zie nu pas dat ik het wel goed getypt had.![]()
[..]
Wat een mannetje ben je toch ook!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:
Oh ja, daar kan je inderdaad altijd lekker veel meequote:Op woensdag 28 juli 2010 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omstandigheden als: Afdeling opgeheven, afdeling verplaatst naar andere stad, afdeling wegbezuinigd enz.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik zit dus vaak op het verkeerde moment ergens.....quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ja, daar kan je inderdaad altijd lekker veel mee.
Ach dat hoort bij hippies......quote:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |