Wat moet ie kosten ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:59 schreef Mvnl het volgende:
Is er hier toevallig nog iemand op zoek naar haar laatste cd?
ik heb er eentje teveel, nog verzegeld en alles..
Ik wilde je pmen (voordat dit topic in een soort marktplaats veranderd) maar dat heb je uitstaan zie ik..quote:
Welk album ben je op aan het wachten dan?quote:Op maandag 3 september 2007 23:41 schreef Maartel het volgende:
Ik heb ein-de-lijk haar album mét bonustracks ontvangen (na 2 verkeerde versies), gister het album voor het eerst geluisterd en ik ben er erg enthousiast over!
Favorieten:
Catch You
Today The Sun's On Us![]()
If You Go![]()
If I Can't Dance![]()
Love Is Here![]()
én jawel, de bonustracks
Can't Have It All (prachtig, singlemateriaal!)
Supersonic (geweldig vrolijk disconummer)
voor nu waarschijnlijk wel mijn 'album van het jaar', maar dat zal vrees ik niet lang zo blijven...
Bron: http://www.nu.nl/achterkl(...)tor-krijgt-zoon.htmlquote:Sophie Ellis-Bextor krijgt zoon
LONDEN - De Britse popzangeres Sophie Ellis-Bextor, bekend van Murder on the Dancefloor, heeft negen weken te vroeg een zoontje gekregen.
De baby kwam zaterdag al ter wereld, lieten de artieste en haar man gitarist Richard Jones dinsdag weten. Ondanks alles maken moeder en kind het prima. Het kindje heet Kit Valentine Jones en heeft al een broertje van vier.
Het zijn de Freemasons weerquote:Op maandag 15 maart 2010 20:26 schreef Boldface het volgende:
Goed nummer. Erg in het straatje van "Heartbreak Make Me A Dancer"
Komt die eigenlijk nog op een album? Of was dat single-only?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:26 schreef Boldface het volgende:
Goed nummer. Erg in het straatje van "Heartbreak Make Me A Dancer"
Die is iig op het Freemasons album verschenen, maar voor zover ik gehoord heb staat ie ook op het nieuwe album, net als de eerder gelekte Off & On en Sophia Loren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:18 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Komt die eigenlijk nog op een album? Of was dat single-only?
Je album als eerste in Rusland uitbrengen? Een betere garantie voor snelle piracy kun je niet krijgen... - Je zou bijna denken dat ze dat bewust doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:57 schreef Maartel het volgende:
In Rusland verschijnt ie deze week al, dus voor liefhebbers is ie iig snel te horen!
Brrrr....wat een saai nummer.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:29 schreef ranja het volgende:
Na 946 dagen niet reageren is er weer nieuws: een nieuw album van Sophie komt eind januari uit.
Nu is er al een eerste nummer (overigens in demo versie al eerder te horen geweest).
Ze wil wel een wat andere kant op dan voorheen waar het vooral dancepop wasquote:
Ben benieuwd hoe dat live gaat uitpakken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:32 schreef ranja het volgende:
Ik vind het een erg goed album.
Je hoort wat terug van haar eerdere band, theaudience, maar ook het popgeluid van haar soloalbums is er zeker nog alleen veel minder dance dan op bv. Make a Scene.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |