Wel een terechte campagne overigens. Zo walgelijk, al dat 'like' gebruik van die idiote Amerikanenquote:
Je snapt natuurlijk wel dat het geen echte campagne is. De clue zit in de tekst!quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wel een terechte campagne overigens. Zo walgelijk, al dat 'like' gebruik van die idiote Amerikanen.
Like, Duh!quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat het geen echte campagne is. De clue zit in de tekst!
mijn laptop heeft helaas geen bluetoothquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:14 schreef marcel.nl het volgende:
Als je bluetooth hebt kan je ze soms overzetten naar een computer.
ik heb een android telefoon, kan er alles mee, behalve m'n foto's op m'n laptop krijgen, verdikkemequote:Op zondag 15 augustus 2010 12:14 schreef marcel.nl het volgende:
er zijn Bluetoothadaptertjes; die sluit je aan op de USB. Ik kocht er zelf eens eentje bij Aldi, was iets van 7euro. Wel handig voor overzetten foto's.
Heb je MMS mogelijkheid op je telefoon ? Dan kan je mailen met bijlage naar je emailadres.
Maar de spelfouten zijn "Acadamy" en "Awarness" neem ik aan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat het geen echte campagne is. De clue zit in de tekst!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:15 schreef Pino112 het volgende:
Op de Aiguille du Midi, bij de Mont Blanc, kon je Heinenken bier kopen
Foto volgt over twee weken
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:19 schreef Paris_Texas het volgende:
Maar de spelfouten zijn "Acadamy" en "Awarness" neem ik aan.
Stuur je gsm ff naar mij op.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mijn laptop heeft helaas geen bluetooth
Het kan de verkoper waarschijnlijk geen hol schelen of je Hijneken of Heinenken schrijft. Hij vangt er immers , LET WEL, ¤ 3,40 per blikje / flesje voor!quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de categorie 'Jammer, goed geprobeerd maar helaas':
[ afbeelding ]
Geen echte spelfout, wel tenenkrommend:
[ afbeelding ]
Komt omdat de Carrefour ook in België zit![]()
Als je dan terugrekent naar gulden, tel dan ook even 10 jaar inflatie erbij op... Anders maak je jezelf zo belachelijk en je verhaal zo ongenuanceerdquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:25 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Het kan de verkoper waarschijnlijk geen hol schelen of je Hijneken of Heinenken schrijft. Hij vangt er immers , LET WEL, ¤ 3,40 per blikje / flesje voor!![]()
Even voor de oud-gedienden onder ons: dat is pakkembeet 7 gulden en 44 cent.
Forse prijs, maar zo werkt vraag en aanbod. Er zijn er blijkbaar genoeg die bereid zijn om dat te betalen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:28 schreef marcel.nl het volgende:
8 jaar inflatie, maar dan toch blijft het wel een forse prijs nietwaar.
Golfen gok ik. Golven zijn op zee.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:18 schreef marcel.nl het volgende:
Is het trouwens: MIDGETGOLFEN of MIDGETGOLVEN.
Ik kan er geen wijs uit worden, Google levert voor beide tig matches.
Of je zoekt 'golf' even op in de Van Dale...quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:18 schreef marcel.nl het volgende:
Is het trouwens: MIDGETGOLFEN of MIDGETGOLVEN.
Ik kan er geen wijs uit worden, Google levert voor beide tig matches.
Ja. 'Energiedeals' is één woord.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:57 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Schrijf je dat niet aan elkaar?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:03 schreef marcel.nl het volgende:
Deze is ook weer zo jammer![]()
[ afbeelding ]
Die is meer voor Ruggespraak 3quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:43 schreef pleeborstel het volgende:
Niet echt fout, wel grappig, op een Honig verpakking:
Houden je kinderen niet van groenten? Doe ze dan 'ns door de spaghettisaus of maak er soep van.
Geen foto kunnen maken, maar die file had na Badhoevedorp duidelijk geen snipperdag meerquote:File vrij tot Badhoevedorp
That is what I mean.... .quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:04 schreef GimmeGore het volgende:
Als je 10 bent heb je toch wel al beter leren spellen op school?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: ze verhuren je een boot waarmee je of verzuipt of nabij dat jachtterrein word je over hoop geschoten...
![]()
En dat alles ook nog zonder renten te hoeven betalenquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:13 schreef marcel.nl het volgende:
altijd mooi spul, lookleather. Dat is leer dat wordt gemaakt van "looks" ofzo.
Econimische![]()
Haast u met speod![]()
hoe bestaaD het
Kies bovendien uit fraai stoffen en lederesteunquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:33 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
En dat alles ook nog zonder renten te hoeven betalen
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:16 schreef Igen het volgende:
Heb eindelijk mijn foto uit Venlo teruggevonden:
[ afbeelding ]
Dus als je de (brom)fietsers naast de beugels plaatst is het goed?
Op het moment van het maken van de tekst stond het woordje NU er nog tussen, maar toen dachten ze: "Hey we verbouwen op dit moment nog niet"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:42 schreef MrNiles het volgende:
Bij Praxis Eindhoven (hurksestraat) hangt een groot spandoek (ook zichtbaar vanaf de A2/N2)
WIJ VERBOUWEN EN OPENEN MEDIO OKTOBER
maar toen ik er gister was waren ze toch echt al aan het verbouwen...en het is nog augustus
quote:Wat had Jan moeten doen als de man niet akkoord was gegaan en was gaan dreigen met geweld?
-Indien aanwezig, instructies van bestuur volgen hoe te handelen in dergelijke situaties en anders de politie bellen
-Snel de kantine uitrennen
-Direct een tik uitdelen om de man te verassen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:36 schreef Turbomuis het volgende:
Dit briefje hangt al een maand of twee op een redelijk prominente plek op m'n werk.
De fout viel me gisteren pas op...![]()
[ afbeelding ]
Heeft er trouwens niemand een screenshot van SBS6 gemaakt afgelopen maandag?quote:hallo ik heb 3 jonge poesjes gratis af te halen ze lopen en eten en drinken al zelf ik heb een cyprus en een zwart met wit en een grijs met wit voor informatie kun je altijd bellen
p.s moeder en vader poes aanwezig
quote:Op donderdag 2 september 2010 07:56 schreef Duvel het volgende:
Spits vanmorgen:
"Crisis in CDA lijkt bezweerd"
In grote, vette letters op de voorpagina.quote:
Oke, een foutje. Maar dit vind ik niet tenenkrommend, zeker omdat Magret ook een voorkomende naam is.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
In grote, vette letters op de voorpagina.
De auteur is "Margret van Beem", die volgens haar LinkedIn toch echt Margreet heet...
Dat kwam nog bovenop de domme fout in de kop van het artilkel hè.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:47 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Oke, een foutje. Maar dit vind ik niet tenenkrommend, zeker omdat Magret ook een voorkomende naam is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |