Jij stemt zeker Wildersquote:Op woensdag 28 juli 2010 01:30 schreef wolferl het volgende:[..]Ajax en Galatasaray schelen financieel niet veel (licht voordeel Galatasaray).Grotere club dan Ajax? nee, Ajax heeft veel meer aanzien in Europa en de rest van de wereld. Ook qua prijzenkast mag Galatasaray niet eens de veters strikken van Ajax.Ja? wat bedoel je met Ja.Betere competitie, vergelijkbaar met Nederland.Islamitisch land. Hoe is dat een pluspunt. Nederland is toch ook bijna een islamitisch land.OT: Ajax doet er slim aan om wettelijk te kijken of ze El Hamdaoui en zijn zaakwaarnemer een tackle kunnen geven. 2 keer mondeling akkoord gaan met een een contract lijkt mij zeker bindend.
Houdt Ajax aan het lijntje. Als het nou een Bergkamp of een Kluivert was oke, maar fucking El Hamdaouiquote:
Wees blij. Die knuppel had toch alleen maar voor problemen gezorgd als hij bijv. een keer niet in de basis stond.quote:
dan moeten ze nog een ronde overleven. Ze zijn pas niet meer speelgerechtigt vanaf het hoofdtournooi en we moeten 2 voorrondes (4 wedstrijden) spelen...quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:21 schreef amersfoort22 het volgende:
Als Jol slim is laat ie zijn toppers lekker voetballen vanavond.
Zijn ze ook bijna niet meer verkoopbaar (indien Ajax zich plaatst voor het hoofdtoernooi)
Ik heb er zin in iig. Vak 126 vanavond
Eens!quote:Op woensdag 28 juli 2010 02:10 schreef dnzl het volgende:
Komkommertijd jongens, ik zou niet te happig zijn met het afbranden van El Ham/Ajax. De snelle mediaboys van dit land proberen nu te scoren, elke hit op deTelegraaf.nl/Ajaxinside.nl is er een (teveel).
Volgens mij kan hij prima zelf compensatie bieden van zijn extra salaris en bonussen.quote:'El Hamdaoui wil compensatie'
Bron: AD Sportweek
Mounir El Hamdaoui domineert de Nederlandse sportkranten van de afgelopen dagen. De aanvaller van AZ gaf reeds zijn jawoord aan Ajax, maar kwam op het laatste moment met nieuwe details, waardoor de overgang nog altijd niet is afgerond. Volgens AD/Sportwereld wil El Hamdaoui gecompenseerd worden voor zijn eigen sportzaak.
De Rotterdammer heeft in zijn geboortestad een eigen sportwinkel, maar vreest dat het slechter zal gaan met zijn zaak wanneer hij voor Ajax tekent. El Hamdaoui wil daarvoor een compensatie ontvangen, maar vooralsnog heeft Ajax daar niet welwillig op gereageerd. Martin Jol houdt vertrouwen in een goede afloop, maar weet dat hij de Marokkaan zeker niet kan opstellen tegen PAOK Saloniki.
De trainer is niet teleurgesteld: “Zoiets kan in het voetbal gebeuren. Gisteravond was ineens alles anders, maar ik ken hem en het is gewoon een goede jongen. Ik ben bij veel van de gesprekken aanwezig geweest. Van onze kant hebben we er alles aan gedaan, nu maken we een pas op de plaats. We dachten hem te kunnen toevoegen aan de lijst van spelers voor de wedstrijd tegen PAOK, maar vanuit zijn standpunt bleek dat toch anders. Misschien dat het toch nog goed zal komen.”
Lezen..................quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dan moeten ze nog een ronde overleven. Ze zijn pas niet meer speelgerechtigt vanaf het hoofdtournooi en we moeten 2 voorrondes (4 wedstrijden) spelen...
quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:21 schreef amersfoort22 het volgende:
Als Jol slim is laat ie zijn toppers lekker voetballen vanavond.
Zijn ze ook bijna niet meer verkoopbaar (indien Ajax zich plaatst voor het hoofdtoernooi)
Ik heb er zin in iig. Vak 126 vanavond
Precies , wat een kutargument trouwens , dan gaat hij toch lekker met z'n winkeltje in Amsterdam zitten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij prima zelf compensatie bieden van zijn extra salaris en bonussen.
dit inderdaad, mocht die gozer ook nog op de bank terechtkomen krijg je waarschijnlijk van die soaps.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:29 schreef Zwansen het volgende:
Compensatie voor zo'n kutwinkel?
Als ik Ajax was zou ik hem niet eens meer willen. Die gast wil niet voor Ajax spelen, hij wil ergens spelen waar hij meer geld krijgt.
Hij is er nog niet eens en het is al soap.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dit inderdaad, mocht die gozer ook nog op de bank terechtkomen krijg je waarschijnlijk van die soaps.
Het lijkt me nu al een klote aanwinst.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Precies , wat een kutargument trouwens , dan gaat hij toch lekker met z'n winkeltje in Amsterdam zitten.
Is ook nog eens een veel leukere stad.
Win / win situatie
Hij komt dus wel ? Vooraf is het niet echt lekker gegaan maar als die als nog komt is dat natuurlijk prima. Kan die evt tegen Twente als mee doen en anders 6 aug tegen Groningen en natuurlijk de 2e voorronde.quote:El Hamdaoui wil Ajax het verlies van sportwinkel laten dekken
De zaken rondom de transfer van Mounir El Hamdaoui naar Ajax verlopen nog steeds niet al te soepel. Een van de punten waar nog over gesproken moet worden is de sportwinkel van El Hamdaoui in Rotterdam.
Foto: Orange Pictures
De aanvaller heeft samen met zijn familie een sportwinkel in Rotterdam. De spits denkt echter dat als hij bij Ajax tekent, de inkomsten van de winkel terug zullen lopen en hij wil dat Ajax hem daarin tegemoet komt.
Volgens Jol zou de komst van de aanvaller nog vallen of staan met een aantal kleine details in het contract. Dit zou wel eens een van die punten kunnen zijn. Ondanks dat heeft El Hamdaoui al wel toegezegd dat hij in Amsterdam zal tekenen.
als klant ga je er heen als het een goede winkel is, als het een kutwinkel is blijven de mensen toch wel weg, en niet omdat de eigenaar in amsterdam speelt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:32 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
De winkel in kwestie trouwens
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
als klant ga je er heen als het een goede winkel is, als het een kutwinkel is blijven de mensen toch wel weg, en niet omdat de eigenaar in amsterdam speelt.
en het zou best wel zwakzinnig zijn van de rotterdammers als ze wegblijven omdat de eigenaar bij ajax speelt.
Exact, het is graag of niet. Ga dan maar 10 jaar wachten op Barca, maar dan zoekt Ajax verder.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:44 schreef wolferl het volgende:
Flikker op Mounir, Ajax komt één keer in je leven voorbij. Niemand is groter dan de club, ook jij niet.
Het is, gezien je doelpunten, jammer, maar ik hoef jou niet meer in een Ajax shirt te zien. Dat verdienen alleen spelers die het graag willen. Voor jou tien anderen.
quote:El Hamdaoui heeft toestemming een paar dagen weg te blijven, maar traint (apart van groep) bij AZ #Ajax
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:44 schreef wolferl het volgende:
Ik heb er dit op te zeggen.
Flikker op Mounir, Ajax komt één keer in je leven voorbij. Niemand is groter dan de club, ook jij niet.
Het is, gezien je doelpunten, jammer, maar ik hoef jou niet meer in een Ajax shirt te zien. Dat verdienen alleen spelers die het graag willen. Voor jou tien anderen.
ik weet niet. hij heeft nog niet echt laten zien wat hij kan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:57 schreef Captain_Zappa het volgende:
Ik zeg JOZI ALTIDORE !
Die had zowiezo mijn voorkeur.
Ik begrijp nog steeds niet waarom Vitesse hem zo makkelijk naar Utrecht heeft laten gaan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
ze hadden van wolfswinkel moeten halen
utrecht was er het snelst bij waarschaanlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom Vitesse hem zo makkelijk naar Utrecht heeft laten gaan.
Dat ben ik niet met je eens, het is waar dat het hem niet erg goed vergaan is tot nu toe, maar in onze micky mouse competitie moet hij toch aardig kunnen mee komen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:01 schreef wolferl het volgende:
Altidore, 21 jaar en nu al vier clubs versleten, waarvan bij de laatste twee geen enkele wedstrijd gespeeld.
In de jeugd loopt er beter materiaal rond.
Klopt, en hij had sowieso al een soort band met Utrecht vanwege familie, staat me nog iets van bij.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
utrecht was er het snelst bij waarschaanlijk
Hij is niet eens bij Utrecht een vaste waarde dus zeker geen toegevoegde waarde voor Ajax.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
ze hadden van wolfswinkel moeten halen
anders hadden we pantelic niet hoeven halen, en eventueel el hamdaoui.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij is niet eens bij Utrecht een vaste waarde dus zeker geen toegevoegde waarde voor Ajax.
Loopt er in de jeugd bij Ajax geen talentvolle spits rond ?
De laatste zelf opgeleide spits was Kluivert volgens mij. Wordt hoog tijd dat daar ook is iets doorbreekt.
Je hoort al sinds jaar en dag verhalen over die Castillon, maar ik vraag me af of dat er eentje gaat worden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Loopt er in de jeugd bij Ajax geen talentvolle spits rond ?
dachten ze ook van huntelaar toen hij naar ajax gingquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:24 schreef El_Bassie het volgende:
Van Wolfswinkel.Leuke subtopper mogelijk, zal nooit meer worden.
Wie zijn ze? Ik niet in ieder geval. Huntelaar liep 1 op 1 bij Heerenveen, waar Van Wolfswinkel bij Utrecht moeite had om de uitgerangeerde Vandenbergh uit de basis te houden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dachten ze ook van huntelaar toen hij naar ajax ging
de welbekende sceptici die het niet kon hebben dat huntelaar naar ajax ging.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:29 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wie zijn ze? Ik niet in ieder geval. Huntelaar liep 1 op 1 bij Heerenveen, waar Van Wolfswinkel bij Utrecht moeite had om de uitgerangeerde Vandenbergh uit de basis te houden.
Laatste wat ik hoorde is dat hij zich in mei heeft laten opereren aan zijn knie.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:24 schreef Captain_Zappa het volgende:
Hoe ontwikkelt Castillon zich eigenlijk ?
Klopt, ik weer dat er toen ook nog een hele grote groep was die met alle geweld Nando Rafael wilde terughalen ipv Huntelaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dachten ze ook van huntelaar toen hij naar ajax ging
Ben benieuwd naar de ontwikkelingen van die jongensquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Laatste wat ik hoorde is dat hij zich in mei heeft laten opereren aan zijn knie.
Revalideert momenteel, maar was voor zijn blessure wel goed bezig.
Jol had hem nog in Januari 2010 bij de selectie gehaald.
Verder hebben we Florian Josefzoon en Jeffrey Dekker nog lopen. Daarachter komen weer grote talenten aan.
Roly Bonevacia zit nu ook bij de A-selectie.
Toen Huntelaar debuteerde voor PSV vreesde ik het ergste. Dat word de nieuwe topspits aldaar. Want ik had hem al een tijd in de gaten bij de jeugd. Toen hij elk seizoen van club naar club hopte (en daar een spoor van doelpunten achterliet) was ik opgelucht als PSV hem weer verhuurde. Totdat ie het zat was en hij naar Heerenveen ging. Hiddink was best naïef door Huntelaar geen kans te geven, dit heeft ze niet alleen miljoenen gekost, maar ook hun imago bijna.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:29 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wie zijn ze? Ik niet in ieder geval. Huntelaar liep 1 op 1 bij Heerenveen, waar Van Wolfswinkel bij Utrecht moeite had om de uitgerangeerde Vandenbergh uit de basis te houden.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Toen Huntelaar debuteerde voor PSV vreesde ik het ergste. Dat word de nieuwe topspits aldaar. Want ik had hem al een tijd in de gaten bij de jeugd. Toen hij elk seizoen van club naar club hopte (en daar een spoor van doelpunten achterliet) was ik opgelucht als PSV hem weer verhuurde. Totdat ie het zat was en hij naar Heerenveen ging. Hiddink was best naïef door Huntelaar geen kans te geven, dit heeft ze niet alleen miljoenen gekost, maar ook hun imago bijna.
Tegenwoordig wil allang niet iedereen meer voor Ajax voetballen en qua status is er ook niet veel meer van over. Nationaal is het al jaren een lachertje. Er wordt elk jaar weer gezegd dat we kampioen worden en elk jaar gaat het weer mis. Internationaal zien ze dat ook en komt Ajax niet meer door poulefasen heen. Alleen een verdwaalde Zuid-Amerikaan die niet veel van de nederlandse competitie weet en alleen naar resultaten uit het verleden kijkt trapt daar nog in.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:44 schreef wolferl het volgende:
Dan komt de mooiste club van de wereld langs, Ajax. Een club waar ieder jongetje met een gezond verstand en een voetbal hart zou willen voetballen. Een club die qua prijzen en (inter)nationale aanzien veel status heeft.
Ajax wil jou, Ajax gaat ver, Ajax bereikt een akkoord met de door AZ zelf gecreëerde 'rivaal', wat al een unicum is. Maar jij hebt opeens eisen, veel eisen. Ajax gaat mee in die eisen. Je zegt ja, maar je komt er nog op terug door nog meer eisen in te willigen, Ajax gaat wederom mee, jij zegt weer ja. Dan laat je niets van je horen, en kom je met een non-argument dat je winkeltje in Rotterdam (vijandig gebied) in gevaar komt als jij bij Ajax tekent. Je wilt compensatie, je wilt dat Ajax de verliezen dekt.
Ik heb er dit op te zeggen.
Bodul?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:09 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Hadden we niet eentje van Heerenveen voor niks overgenomen doen?
AZ geeft zelf aan dat Ajax de enigste club is die zich gemeld heeft voor El Hamdaoui. Daarom geven zij Ajax en El Hamdaoui nog de tijd om nader tot elkaar te komen. Het gescherm met Galatasaray is gewoon een goocheltruc van El Hamdaoui en die zaakwaarnemer. Pantelic deed het zelfde, schermen met vergaande interesse van Schalke en Hertha. Conclusie, Ajax ging niet mee en zie nu, Pantelic is clubloos, wil nu, naar het schijnt, water bij de wijn doen met Ajax.quote:
he kalm aan he... ik woon in alkmaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:21 schreef El_Bassie het volgende:
Waarom zou je je in godsnaam ook in Alkmaar willen vertonen?
Scherpquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:21 schreef El_Bassie het volgende:
Waarom zou je je in godsnaam ook in Alkmaar willen vertonen?
oh okquote:
Heb je die site al gezien.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:32 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
De winkel in kwestie trouwens
OMGquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb je die site al gezien.
http://www.sportshopkralingen.nl/
Kan zijn, maar wil jij de gok nemen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:12 schreef wolferl het volgende:
[..]
AZ geeft zelf aan dat Ajax de enigste club is die zich gemeld heeft voor El Hamdaoui. Daarom geven zij Ajax en El Hamdaoui nog de tijd om nader tot elkaar te komen. Het gescherm met Galatasaray is gewoon een goocheltruc van El Hamdaoui en die zaakwaarnemer. Pantelic deed het zelfde, schermen met vergaande interesse van Schalke en Hertha. Conclusie, Ajax ging niet mee en zie nu, Pantelic is clubloos, wil nu, naar het schijnt, water bij de wijn doen met Ajax.
Voor de hoge jongens van AZ misschien wel, maar die moeten wel verkopen om de club uit een dal te halen, of het er niet verder in te laten glijden. Daarom doen ze minder moeilijk. Ze hebben weinig keuze.quote:Perez, de Zeeuw en Lindenbergh zijn op een vreselijke manier van AZ naar Ajax gekomen. Het ging met horten en stoten, de spelers werden door alles wat met AZ te maken had uitgemaakt voor Judassen en overlopers. Jew de Zeeuw word Demy genoemd door AZ'ers. Dirk schreeuwde moord en brand, "Zij uit Amsterdam maken alles kapot voor ons". Ben je de overgang van Martin van Geel vergeten? Ook die werd min of meer op de bolderkar, kaalgeschoren met pek en veren Alkmaar uitgereden. Verrader. Judas. Martin kreeg zelfs een levenslange stadion verbod van Scheringa. Hoe triest, hoe diep zit die haat naar Amsterdam en Ajax. Nee mensen die van AZ naar Ajax zijn gegaan hoeven zich nooit meer in Alkmaar te vertonen.
Damnquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat een helden hadden we toen, prachtig.quote:
Weer kippevel!quote:
Lang geleden, toen de club nog wel eens iets won...quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:44 schreef wolferl het volgende:
Dan komt de mooiste club van de wereld langs, Ajax. Een club waar ieder jongetje met een gezond verstand en een voetbal hart zou willen voetballen. Een club die qua prijzen en (inter)nationale aanzien veel status heeft.
En daar wilt hij compensatie voor? Hamdaoui, val eens doodquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Het eerste stukje is mooi, tweede stukje is jammer als dat gebeurt (gevecht met de stewards dan hequote:Op woensdag 28 juli 2010 17:39 schreef IceCreamm het volgende:
Genoeg over die prutsite van meneer El Hamdaoui
Zojuist een filmpje op AT5 over PAOK fans. Die gasten lopen al de hele dag door A'dam zonder rellen te hebben veroorzaakt. 'We have nothing against Ajax, but we are crazy. You can expect a great atmosphere at our corner'.
Ben zeer benieuwd of ze vanavond tegen Zuid opkunnen. Met een beetje geluk pakken we een snelle voorsprong, dan gaat het dak eraf en dan hoor je niks van die gasten. Hooguit een handjevol dat uit het uitvak probeert te klimmen en vervolgens faalt in gevecht met de stewards.
Alvast succes iedereen!!
Trieste figuren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:03 schreef YazooW het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_confrontatie__.html
0 mensen met een clubshirt. Dan weet ik genoeg.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:03 schreef YazooW het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_confrontatie__.html
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:59 schreef Saekerhett het volgende:
Dat is nog een voordeel van de Champions League. Voetbal bij de publieke zender in plaats van RTL of SMS
Die man moet zijn eerste kritische zin nog uitspreken en dat noemt zich een journalistquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Alleen jammer dat Jack van Gelder daar werkt.
Ze gaan waarschijnlijk nu met 10 man achter de bal spelen in plaats van 9quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:45 schreef peaceman het volgende:
Tja... die gasten krijgen 1 kans en die zit... Ajax had voor de 100% penalty gewoon al 3-0 voor moeten staan.
Die return mag toch geen probleem zijn?
Ik heb geen idee. Het zal daar een beste hel worden, maar dan verandert die verzameling matige voetballers toch niet ineens in een stelletje superhelden?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:45 schreef peaceman het volgende:
Tja... die gasten krijgen 1 kans en die zit... Ajax had voor de 100% penalty gewoon al 3-0 voor moeten staan.
Van dat beginnend topteam was weinig meer te merken in de tweede helft.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:30 schreef Landgeld het volgende:
We moeten beseffen dat we nu een beginnend top-team hebben!!
Vd Wiel![]()
Stekelenburg![]()
Zeeuw![]()
Enoh![]()
Suarez![]()
Heb je toch allemaal toppers/dragende spelers voor onze begrippen. Zeker in NL.Ook (bijna) allemaal international. Daarbij nog Vertonghen, Anita, Emanuelson, Suljemani, de Jong, Alderweirld.
Nu eigenlijk nog een top-spits!
Dat lijkt me ook niet...quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:47 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het zal daar een beste hel worden, maar dan verandert die verzameling matige voetballers toch niet ineens in een stelletje superhelden?
Mwoah, de scheids had het zó nadrukkelijk aangegeven, dat het echt nergens op sloeg om hem alsnog snel te nemen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet...
Overigens weer erg domme gele kaarten voor Suarez, Vertonghen en Enoh. Die voor Emanuelson sloeg nergens op.
Je MOET een goal meer maken dan PAOK in Griekenland. Met die effectiviteit van dit Ajax zie ik dat niet echt gebeuren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:45 schreef peaceman het volgende:
Ach, of kansen er wel of niet ingaan is nou niet echt iets waar je de vinger op kan leggen. Meestal gaan ze er wel in, als je goed speelt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je MOET een goal meer maken dan PAOK in Griekenland. Met die effectiviteit van dit Ajax zie ik dat niet echt gebeuren.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je MOET een goal meer maken dan PAOK in Griekenland. Met die effectiviteit van dit Ajax zie ik dat niet echt gebeuren.
De man van 16 en nogwat miljoen had gvd gewoon de 2-0 moeten makenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:51 schreef Enchanter het volgende:
Jammer , Ajax had meer verdient![]()
Hopen dat Ajax nog een spits aan kan trekken voor volgende week woensdag , alhoewel ik Mickey niet echt heel slecht vond spelen
Zeker niet en Lindgren ook niet.. Die eerste corner van Sarpong was overigens prima.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:51 schreef Enchanter het volgende:
Jammer , Ajax had meer verdient![]()
Hopen dat Ajax nog een spits aan kan trekken voor volgende week woensdag , alhoewel ik Mickey niet echt heel slecht vond spelen
Ja , elke spits mist wel eens een kans.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De man van 16 en nogwat miljoen had gvd gewoon de 2-0 moeten maken
Ik niet... dan gaat Suarez nog weg en misschien v/d Wiel en Stekelenburg misschien ook nog wel..quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja , elke spits mist wel eens een kans.
Volgende week moet het gewoon gebeuren , anders zie ik het somber in qua financiën voor Ajax
Sportief gezien wel een drama.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik niet... dan gaat Suarez nog weg en misschien v/d Wiel en Stekelenburg misschien ook nog wel..
Eens, maar daar had de vorige spreker het niet over.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
Is de transfer van El Hamdaoui al definitief?
Ik vind het een erg opmerkelijke transfer, zeker als hij maar 5 miljoen heeft gekost, gezien hij vorig jaar nog werd genoemd bij europese subtoppers met transferbedragen van 15+ miljoen...
Goede aankoop voor ajax, opzich, maar ik vraag me af of hij suarez niet in de weg gaat lopen, mits die blijft...
sorry, maar ik moet toch even gniffelen om de situatie met de Ham en nu dit weer tegen paokquote:Op maandag 26 juli 2010 18:36 schreef ElPistolero het volgende:
[..]
Jep. Hij heeft vandaag de medische keuring positief doorlopen. De verwachting is dat hij morgenochtend gepresenteerd wordt. En hij kan zelfs woensdag al spelen naar verluidt.
Het enige probleem is inderdaad de samenwerking met Suarez. Verloop die vlekkeloos heb je een fantastisch duo in je midden.
ach hij speelde best aardig. rot dat die kans er niet inging.. maarja als je over de afgelopen jaren praat; inderdaad.. maar wellicht gaat er nu eens lukken.. ik geef em nog 1 kans.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Van mij mag Sulejmani echt z'n hele familie laten prostitueren om zijn geld terug te geven aan Ajax, wat een teringfaler.
Oké oké, nog 1 kans dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
ach hij speelde best aardig. rot dat die kans er niet inging.. maarja als je over de afgelopen jaren praat; inderdaad.. maar wellicht gaat er nu eens lukken.. ik geef em nog 1 kans.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Van mij mag Sulejmani echt z'n hele familie laten prostitueren om zijn geld terug te geven aan Ajax, wat een teringfaler.
Onze grote vriend Marco bedoel je? En dan die onzin op wikipedia:quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
![]()
Je kan beter naar de verantwoordelijken voor die transfer kijken'.
Heeft z'n moeder dit daarop gezet ofzo.quote:From his first start for Ajax in the Eredivisie Sulejmani an immediate impact player, scoring in his debut against Willem II which Ajax eventually lost 2–1. In February 2010, he scored a solo goal against Juventus in the first leg of the Europa League round of 32 tie. He ran nearly the entire length of the pitch, outrunning the Juventus defenders to score the opening goal of the match but Ajax were eliminated from the competition, losing 2–1 on aggregate.
Met name ja, maar alleen hem de schuld geven is wel erg gemakkelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:32 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
OnzeJullie grote vriend Marco bedoel je?
Het technisch beleid bij Ajax zuigt inderdaad. Al jaren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Met name ja, maar alleen hem de schuld geven is wel erg gemakkelijk natuurlijk.
Toch apart dat zulke spelers/trainers overal weer aan de bak komen. Die traint echt wel binnen een jaar of 6 Milan. Zelfde geld voor bijvoorbeeld Koeman.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het technisch beleid bij Ajax zuigt inderdaad. Al jaren.
Met uitschieters zoals de faalhaas van Basten. Ik hoop echt dat er nooit meer een club zal zijn die hem wil hebben.
Deze uitslag zal de transfer ook niet bepaald bevorderen. Als hij al zo z'n twijfels heeft wordt dat niet minder als ajax geen CL-perspectief heeft.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:21 schreef Blinker het volgende:
Jol: El Hamdaoui zegt 'nee'
De transfer van Mounir El Hamdaoui van AZ naar Ajax is nog hoogst onzeker. De clubs zijn het eens over een transfersom, maar Ajax komt er niet uit met de speler zelf. Hij wil meer salaris dan de Amsterdammers willen bieden.
"Hij heeft 'nee' gezegd, dus we kijken naar anderen", zei trainer Martin Jol vanavond na het teleurstellende gelijkspel in de derde voorronde van de Champions League tegen PAOK (1-1).
"Als hij er nog even over na wil denken, is dat goed." Jol wil graag nog een spits toevoegen aan zijn selectie. Sinds het vertrek van Marko Pantelic ontberen de Ajacieden een aanvalsleider. "En Mounir is gewoon een goede spits die doelpunten maakt."
quote:Morgen in De Telegraaf: Sulejmani rekent op vertrek bij #Ajax
39 minutes ago via web
Ja dat viel mij ook op, ben bang dat hij weg gaat, jammerquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:35 schreef Rnnz het volgende:
Ook opvallend hoe Sulejmani Jol niet eens aan keek toen hij werd gewisseld. En dan Jol die toch even bemoedigend een schouderklopje geeft.
Ik denk dat de transfer van Sulejmani intern al lang beslist is.
Altidore speelde het afgelopen seizoen voor Hull 28 wedstrijden, waarvan 12 als invaller. Hij scoorde 1 goal.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:01 schreef wolferl het volgende:
Altidore, 21 jaar en nu al vier clubs versleten, waarvan bij de laatste twee geen enkele wedstrijd gespeeld.
In de jeugd loopt er beter materiaal rond.
100 goles!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik zat in het stadion en kreeg er dus niets van mee, maar wat stond er op suarez zijn shirt? Iets met gracias ajax?
tevens zat ik in de hoek van de handsbal
Hij liep zo door inderdaad. Vind ik eigenlijk ook wel een beetje onbeschoft.quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:35 schreef Rnnz het volgende:
Ook opvallend hoe Sulejmani Jol niet eens aan keek toen hij werd gewisseld. En dan Jol die toch even bemoedigend een schouderklopje geeft.
Ik denk dat de transfer van Sulejmani intern al lang beslist is.
Helemaal mee eens, je zag toch zijn hand omhoog gaan en dan niet fluiten, pfffquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:17 schreef Komakie het volgende:
Ze hadden het gisteren gewoon moeten afmaken. Als Sulejmani en Suarez allebei die kansen erin prikken is die return niet interessant meer. Misschien dat je er dan zelfs nog 1 of 2 bij prikt omdat die grieken er klaar mee zijn.
Het is ongelooflijk hoe Ajax het al jaren in die paar weken verklooit als het om de CL gaat.
Scheidsrechter was trouwens dramatisch gisteren. Die kaart van Emanuelson is natuurlijk zwaar overdreven. Dom van Urby om die vrije trap te nemen, maar wie geeft er nou een kaart voor. Suarez die geel krijgt voor een schwalbe... Hij werd wel degelijk geraakt. Ok veel te licht om uberhaupt een vrije trap voor te krijgen, maar gelijk een gele kaart....
Als je dan zo strikt wilt fluiten moet je ook in de laatste minuten een strafschop geven.
Wederom een goed voorbeeld om videobeelden te gaan gebruiken.
Die van Enoh was trouwens meer dan terecht...
Volgende week wordt het nog een heel karwei, maar het is wel mogelijk. Het zijn geen wereldvoetballers.
Die keepers van hun zijn helemaal
Idd, hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar om van de ooit zo trotse club een lachwekkend zooitje te maken waar heel Nederland al jaren om lacht?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:15 schreef Urquhart het volgende:
We zijn weer begonnen!En ik zit me nu alweer dood te ergeren aan Ajax
Toegegeven, we speelden de eerste helft best goed...maar maak in godsnaam die kansen afHet was te verwachten dat je op een gegeven moment dan de deksel op de neus gaat krijgen, en jahoor de 1-1 lag er alweer in.
Het gaat nu nog een hele lastige klus worden om daar een resultaat te gaan neerzetten. Met als gevolg dat je misschien na volgende week alweer kan spreken over een verloren seizoen, alweer ja
ja, wat raar Hhahahahahahquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:20 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het wel grappig... in de hele wedstrijd geven ze een kans weg en vervolgens is bijna iedereen negatief...
Volgens mij is er nog een 2e wedstrijd, dus ik snap die negativiteit niet. Zeker als je de wedstrijd gezien hebt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, wat raar Hhahahahahah!111 XD!!!!!1111
Je hebt grote kans om seizoen 11 te verneuken voor het begonnen is, lachen man.
Dat inderdaad. En je weet verdomme al sinds halverwege mei dat je deze wedstrijd moet gaan spelen, en dan is het toch van de gekke dat je het niet voor elkaar kunt krijgen om een opvolger van Pantelic in huis te hebben voor 'de belangrijkste wedstrijd van het jaar'. Sterker nog, de trainer moet een hele soap gaan maken om uberhaupt versterkingen te mogen krijgenquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, wat raar Hhahahahahah!111 XD!!!!!1111
Je hebt grote kans om seizoen 11 te verneuken voor het begonnen is, lachen man.
Wij zijn echt het FC hollywood van Nederland, met als verschil dat de echte wel presteertquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat inderdaad. En je weet verdomme al sinds halverwege mei dat je deze wedstrijd moet gaan spelen, en dan is het toch van de gekke dat je het niet voor elkaar kunt krijgen om een opvolger van Pantelic in huis te hebben voor 'de belangrijkste wedstrijd van het jaar'. Sterker nog, de trainer moet een hele soap gaan maken om uberhaupt versterkingen te mogen krijgen!
Ja, laten we de instelling hebben, dat het weer niks wordt... daar wordt het vast beter van...quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij zijn echt het FC hollywood van Nederland, met als verschil dat de echte wel presteert.
En we gaan nu niet voor jaargang 10 dezelfde kut discussie over negatief zijn voeren he? We presteren al jaren zwaar onder de maat en nu begint het weer volkomen kut.
Dat gedoe van "het komt wel goed man, we scoren altijd!" ken ik na de voorgaande uitschakelingen door kutclubs nou ook wel weer. .
Ja want wat ik hier tik heeft invloed, dat vergeet ik steedsquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, laten we de instelling hebben, dat het weer niks wordt... daar wordt het vast beter van...
Ajax domineerde, speelde goed, maar speelde gelijk, dus is er kut gespeeld. Weg seizoen!
Zo beter?
Ach ja, als we zo beginnen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja want wat ik hier tik heeft invloed, dat vergeet ik steeds.
Het is toch niet vreemd dat zo'n instelling er insluipt. Als je als grootste club van NL 5 achtereenvolgende jaren je niet weet te plaatsen voor de CL loop je gewoon te kloten. Je moet gewoon winnen van dit soort kutteams.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, laten we de instelling hebben, dat het weer niks wordt... daar wordt het vast beter van...
Ajax domineerde, speelde goed, maar speelde gelijk, dus is er kut gespeeld. Weg seizoen!
Zo beter?
Ik kick HEEL graag op succes.. vandaar dat ik zo negatief ben, er is al JAREN!!! geen succes!quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach ja, als we zo beginnen...zwaktebod.
Jammer dat er zoveel supporters hier zijn die louter kicken op het negatieve.
Tuurlijk. Maar is er slecht gespeeld? Neen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:29 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is toch niet vreemd dat zo'n instelling er insluipt. Als je als grootste club van NL 5 achtereenvolgende jaren je niet weet te plaatsen voor de CL loop je gewoon te kloten. Je moet gewoon winnen van dit soort kutteams.
Tuurlijk wil ik ook ontzettend graag dat Ajax alle wedstrijden wint. En ik gaf al aan dat ze gisteren ook gewoon goed speelden, maar de kansen niet afmaakten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jammer dat er zoveel supporters hier zijn die louter kicken op het negatieve.
Na El-Hamdaoui, schijnt ook Mido een brug te ver te zijnquote:'Tot nader order blijf ik bij Middlesbrough'
De onderhandelingen over de transfer van Mido naar Ajax verlopen uiterst moeizaam. De Egyptische aanvaller vreest voor een mislukking. 'De deal kan afketsen.'
De 27-jarige Mido is bij de Engelse club overbodig en wil graag zijn oude club Ajax uit de brand helpen. De Amsterdamse club is naarstig op zoek naar aanvallende versterkingen. 'Mido wil ons helpen en wij willen hem helpen', zei trainer Martin Jol begin deze week nog hoopvol.
Maar een transfer is nog niet aan de orde. 'Er is op dit moment geen akkoord tussen de clubs', zei Mido tegen het Egyptische FilGoal.com over de stand van zaken omtrent zijn transfer naar Ajax. 'De deal kan afketsen. Tot nader order blijf ik bij Middlesbrough.'
'Ik wil komend seizoen voor Ajax spelen, maar onder de huidige omstandigheden zit dat er mogelijk niet in', aldus Mido. 'Als ik geen andere beschikte aanbieding krijg, dan blijf ik bij Middlesbrough en ga ik helpen bij de jacht op promotie naar de Premier League.'
Zal wel na gisteravond besloten zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Na El-Hamdaoui, schijnt ook Mido een brug te ver te zijn![]()
Zoals altijd weer een centenkwestie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Na El-Hamdaoui, schijnt ook Mido een brug te ver te zijn![]()
idd... als ze nou een beetje konden voetballen, oke. dan gun ik ze meer salaris. maar mido en ham veel salaris bieden? vind ik ze niet goed genoeg voor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:55 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zoals altijd weer een centenkwestie.
Ik stel voor: AFCA AJAX #1463: El-HamdaDOEI!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil de TT aanpassen, die klopt niet echt meer
Boeie, alsof het iets interesseert hoeveel hij verdient. Als hij er straks 25 in schiet ben je toch wel blijquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik hoef ham er al niet bij te hebben. dat gezeik over geld en/of zijn winkel, weet ik veel waar het over gaat.
Mee eens. Dan is alles snel vergeten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:31 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Boeie, alsof het iets interesseert hoeveel hij verdient. Als hij er straks 25 in schiet ben je toch wel blij
Hij heeft uiteraard wel minder krediet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:34 schreef HeatWave het volgende:
ja, ook al vind ik het een eikel, dat vind ik wel van meer voetballers, als ze ze er maar inschieten..
Dat wel, maar iedereen die er een paar ballen effectief in kan schieten is wat mij betreft, op dit moment, welkomquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:34 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Hij heeft uiteraard wel minder krediet.
Klopt. Ik begon me zelfs al te verheugen op de komst van Mido.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat wel, maar iedereen die er een paar ballen effectief in kan schieten is wat mij betreft, op dit moment, welkom
quote:AMSTERDAM - Mido blijft voorlopig bij Middlesbrough. De Egyptenaar wil graag naar Ajax, maar de onderhandelingen verlopen erg moeizaam.
“Er is op dit moment geen akkoord tussen de clubs”, zegt hij tegenover het Egyptische FilGoal.com. “De deal kan afketsen.”
“Ik wil komend seizoen voor Ajax spelen, maar onder de huidige omstandigheden zit dat er mogelijk niet in.”
De spits blijft in Engeland mocht de overgang naar Nederland niet doorgaan. “Als ik geen andere geschikte aanbieding krijg blijf ik bij Middlesbrough en ga ik helpen bij de jacht op promotie naar de Premier League.”
Spits
Trainer Martin Jol wil de aanvaller er graag bij hebben. “Mido wil ons helpen en wij willen hem helpen”, zei hij eerder deze week.
De Amsterdammers zijn hard op zoek naar een spits nadat Marko Pantelic uit de hoofdstad vertrok.
AZ’er Mounir El Hamdaoui leek in de Arena neer te strijken, maar de onderhandelingen tussen Ajax en de Marokkaan zijn vastgelopen. Martin Jol sluit de komst van de spits echter nog niet uit.
bron
Overheen gelezen... Maar goed dan wat andersquote:
quote:Ajax evenaart negatief clubrecord tegen PAOK
29/07/2010 11:23
Ajax heeft woensdagavond met het gelijkspel tegen PAOK Saloniki (1-1) in de derde voorronde van de Champions League een negatief clubrecord geëvenaard. De Amsterdammers bleven voor de derde keer op rij zonder zege in een Europese thuiswedstrijd.
Voorafgaand aan het duel met de Grieken verloor Ajax zijn laatste twee Europa Cup-duels in de Amsterdam Arena. Dat gebeurde achtereenvolgens tegen Anderlecht op 17 december 2009 (1-3) en Juventus op 18 februari van dit jaar (1-2).
Ajax bleef in zijn Europa Cup-historie vijf keer eerder zonder overwinning in drie wedstrijden voor eigen publiek. Recent gebeurde dat nog tussen 6 november 2008 en 18 maart 2009 in de ontmoetingen met Slavia Praag (2-2), Fiorentina (1-1) en Olympique Marseille (2-2).
De huidige reeks van drie thuiswedstrijden zonder winst maakt onderdeel uit van een zwakke serie thuisoptredens van de Amsterdammers. De ploeg van trainer Martin Jol won maar twee van zijn laatste negen Europese thuiswedstrijden: tegen Slovan Bratislava (5-0) en Dinamo Zagreb (2-1).
Nee, staat niet ingeschreven voor dit tweeluik.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:56 schreef Lindgren. het volgende:
Godver, gaat lekker zo.![]()
Als El Hamdaoui nu alsnog komt, mag hij dan de return gewoon spelen?
Klote.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, staat niet ingeschreven voor dit tweeluik.
- Jol bijna naar Fulham, maar bleef uiteindelijk toch vanwege mogelijke versterkingen die zouden komenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben op vakantie geweest heb alles gemist van de laatste weken, zou iemand mij kunnen updaten?
Ja, er is zelfs heel matig gespeelt. Voor rust had een ajax in vorm al 3-0 voor kunnen staan en door een slechte tweede helft speel je 1-1quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar is er slecht gespeeld? Neen.
Ik denk dat dit gaat gebeurenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
- Jol bijna gaat volgende week alsnog naar Fulham, maar bleef uiteindelijk toch vanwege mogelijke versterkingen die zouden komen
- Steek, Wiel en Suarez hebben na de uitschakeling volgende week geen zin meer in nog een seizoen zonder CL / Landstitel en gaan toch weg
Ik niet, ik moet bekennen dat ik de bui alweer zag hangen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef Urquhart het volgende:
Ik betrapte me er zelf trouwens nog op dat ik na deze wedstrijd met een kutter gevoel zat dan na de verloren WK-finale
Suarez zinspeelt toch op een vertrek, althans dat begreep ik uit dat shirt wat hij liet zien. Iets met 'bedankt Ajax' ofzo toch?quote:
Lijkt mij ook. Ze moeten er gewoon 2 maken dan zijn ze zo goed als door.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:35 schreef versteegrob het volgende:
Woensdag en als hij mee doet moet je gewoon winnen, kom man. Die gasten kunnen echt niet voetballen, het was gisteren meer geluk dan wijsheid. Ajax kon makkelijk 4/5-0 winnen
Hij bedankte Ajax voor 100 doelpunten in dienst van de clubquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Suarez zinspeelt toch op een vertrek, althans dat begreep ik uit dat shirt wat hij liet zien. Iets met 'bedankt Ajax' ofzo toch?
Ow okequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hij bedankte Ajax voor 100 doelpunten in dienst van de club
quote:Ronnie Stam lijkt voor Wigan Athletic te kiezen als nieuwe werkgever. De rechtsback van FC Twente is volgens Engelse media naar The Latics vertrokken voor een medische keuring. Bij de formatie uit de Premier League moet hij de positie overnemen van de naar Qatar vertrokken Mario Melchiot.
De 26-jarige Stam speelt sinds de zomer van 2008 voor FC Twente. Daarvoor droeg hij het shirt van NAC Breda. De verdediger was eerder deze transferperiode in beeld bij Ajax, als eventuele opvolger van Gregory van der Wiel. De transfer van de Oranje-international naar Bayern München ging echter niet door, waardoor de Amsterdammers Stam van hun lijstje haalden.
Stam liet de afgelopen periode al weten open te staan voor een nieuwe uitdaging. De rechtsback ging daarom ook niet in op het aanbod van FC Twente om zijn contract open te breken.
quote:Bronnen melden aan Soccerlife.nl dat Ajax en El Hamdaoui het eens zijn. Ajax heeft El Hamdaoui een pand in de binnenstad aangeboden waar hij een tweede sportzaak kan gaan beginnen voor zijn familie. Hiermee lijkt het er op dat Ajax het alsnog eens wordt met de AZ-speler.
Dat dit kan in deze dagen!!!quote:Even een dagje geen #Ajax Net terug met mijn zus, zwager, nichtje en neef van 2,5 uit Dolfinarium #Harderwijk
Uitstekend gezien, Martin van Geel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:27 schreef Wilskracht het volgende:
Hoeveel geld kost Mertens van Utrecht die zou goed bij Ajax passen.
V/d Heijden is een geweldige voetballer, zonde dat die het niet heeft gemaakt bij Ajax. Hopelijk hebben we een optie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
v/d Heijden morgen gepresenteerd bij Willem II, nu Sarpong en Donald nog en dan eens kijken of er niet iets beters te halen valt...
Hou op man, als het zo n geweldige voetballer was had hij nu al in de basis gestaan... vanaf 2007 hikt hij al tegen het eerste aan, maar het komt er niet uit. Idem met Sarpong, gewoon verkopen die hap....quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
V/d Heijden is een geweldige voetballer, zonde dat die het niet heeft gemaakt bij Ajax. Hopelijk hebben we een optie.
We zullen wel zien hoe hij het doet. Niet elke goede voetballer staat er gelijk. Gast heeft onwijs veel pech gehad met blessures. Iedereen die hem wel eens wat langer heeft zien spelen met enig voetbalverstand moet toch toegeven dat die gozer fantastisch kan voetballen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hou op man, als het zo n geweldige voetballer was had hij nu al in de basis gestaan... vanaf 2007 hikt hij al tegen het eerste aan, maar het komt er niet uit. Idem met Sarpong, gewoon verkopen die hap....
Valt mee, ook vorig seizoen bij willem II, waar hij het toch zou moeten laten zien, zat hij niet altijd aan de goede kant van de medaille...quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
We zullen wel zien hoe hij het doet. Niet elke goede voetballer staat er gelijk. Gast heeft onwijs veel pech gehad met blessures. Iedereen die hem wel eens wat langer heeft zien spelen met enig voetbalverstand moet toch toegeven dat die gozer fantastisch kan voetballen.
Vorig seizoen toch wel aardig goed gespeeld in zijn eerste echte seizoen eredivisie, het is misschien een beetje een zacht eitje, maar ik vind het een fantastische linkspoot. Heeft alleen wat te lang stilgestaan in zijn ontwikkeling door blessures.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Valt mee, ook vorig seizoen bij willem II, waar hij het toch zou moeten laten zien, zat hij niet altijd aan de goede kant van de medaille...
quote:De website van afca.nl meldt dat Mounir en vooral zijn familie ernstig worden bedreigd sinds de interesse van Ajax. De bedreigingen zijn zo serieus dat hij daarom niet wil tekenen om de veilgheid van zijn familie niet in gevaar te brengen.
De berdreigingen zijn geuit door een groep kakkerlakken.
Via: Ajaxshowtime
Mocht het waar zijn, dan is het wel intriest.quote:
Die akka-panna tegen Jong Feyenoord in de Arena, zat er 20 meter vandaan!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
V/d Heijden is een geweldige voetballer, zonde dat die het niet heeft gemaakt bij Ajax. Hopelijk hebben we een optie.
quote:Mark Hughes is de nieuwe manager van Fulham. De Welshman werd donderdagavond officieel gepresenteerd door de Londense subtopper, die eerder probeerde Martin Jol over te nemen van Ajax.
Nadat duidelijk werd dat Jol niet naar Londen zou komen richtte Fulham zijn vizier op Hughes. Met de vorig seizoen bij Manchester City ontslagen oefenmeester werd snel een akkoord bereikt, waarna donderdag de contracten werden ondertekend.
Clubeigenaar Mohamed Al Fayed toont zich op de officiële website van Fulham content met de komst van Hughes, die voor twee jaar heeft getekend. "Ik wil Mark Hughes graag welkom heten. Ik weet dat hij zich kan vinden in de visie van de club en ik denk dat we met hem onze doelen kunnen bereiken."
Ook Hughes zelf is blij met zijn nieuwe baan. "Ik ben blij dat er met mijn aanstelling een einde komt aan alle speculatie. Ik heb met de voorzitter en de directie gesproken en ik denk dat we allemaal realistisch hebben bekeken wat er hier mogelijk is. Ik weet dat ik hier instroom na twee zeer succesvolle seizoenen, maar dat maakt de uitdaging alleen maar groter."
Hughes volgt bij Fulham de naar Liverpool vertrokken Roy Hodgson op. Verschillende Engelse media melden dat de nieuwe coach direct aan de slag kan wat betreft de invulling van zijn selectie. Hij heeft liefst twintig miljoen euro ter beschikking gekregen om te investeren in nieuwe spelers.
Dat is zo maar ik moest vooral lachen om de laatste zin van het bericht.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mocht het waar zijn, dan is het wel intriest.
Gefaalde poging om vernieuwend en hip te willen zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Na die eerste zin haakte ik af.![]()
[ afbeelding ]
Whehe.
Makkelijk? Jullie hebben er toch best een leuk bedrag voor gehad?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom Vitesse hem zo makkelijk naar Utrecht heeft laten gaan.
Als Suarez vertrekt wel. Nu misschien eigenlijk al... Jammer voor jullie dat Twente die Oostenrijker heeft gehaald, was ook wel interessant voor jullie geweest.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:41 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Kakkerlakken bedankt
We hebben die El Ham helemaal niet nodig.
Liever geen onruststoker. Eerder het type; niet lullen maar scoren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als Suarez vertrekt wel. Nu misschien eigenlijk al... Jammer voor jullie dat Twente die Oostenrijker heeft gehaald, was ook wel interessant voor jullie geweest.
Dat is waar ja, het is een lastige jongen die zomaar opeens z'n scoringsvermogen volledig kwijt kan raken als ie niet lekker in z'n vel zit (zoals bij het AZ onder Koeman).quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Liever geen onruststoker. Eerder het type; niet lullen maar scoren.
Nog een reden om hem niet te halen, ze ruimen hun eigen financiele puinhoop maar opquote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:45 schreef versteegrob het volgende:
MikeVerweij
Earnest Stewart na AZ-Goteborg: AZ rekent en hoopt er nog steeds op dat El Hamdaoui aan #Ajax wordt verkocht
25 minutes ago via web
zonde... verhaaltje sarpong / donald / emanuelson ben ik bangquote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:28 schreef DeZoektocht het volgende:
overigens is vd Heijden verhuurd en niet verkocht hoor.
Ajax stalt Van der Heijden opnieuw een jaar bij Willem II
mike verweijquote:El Hamdaoui in kleedkamer Ajax met trainingskleren aan!! Deal vannacht rond gekomen!! #Ajax
wel/niet, wel/niet etc etcquote:
Ja, man. Nu hebben wij het weer gedaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:48 schreef stevenmac26 het volgende:
El Hamdaoui schijnt niet te willen komen omdat zijn familie bedreigd wordt door kakkerlakken.
http://www.afca.nl/index_3.htm?x=469&y=327
Ik zie jullie er eerlijk gezegt wel voor aan om dit te doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, man. Nu hebben wij het weer gedaan.
Dat artikel daar ook.
Ja mooie tijd was dat ook dat ze dat dedenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:08 schreef Catch22- het volgende:
het zou AFCA wel sieren als ze zich distantieren van die gasten die die pub hebben vernield.
Dat zeker, ik ben alleen benieuwd hoe dat gaat lopen voorin met Suarez. Het zijn natuurlijk wel temperamentvolle mannetjes. Maar een aanval Suarez/El-Hamdaoui maakt op voor hand natuurlijk al wel indruk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Kon het nou echt niet eerder?.
Nou ja, het is mooi iig dat het rond is.
Nou maar hopen dat de 100ste van Luis niet zijn laatste was, ik hou stiekem toch nog rekening met zijn vertrek.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zeker, ik ben alleen benieuwd hoe dat gaat lopen voorin met Suarez. Het zijn natuurlijk wel temperamentvolle mannetjes. Maar een aanval Suarez/El-Hamdaoui maakt op voor hand natuurlijk al wel indruk.
Alles valt of staat bij die wedstrijd tegen die Grieken. Verliezen we, dan zie ik hem ook wel vertrekken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat de 100ste van Luis niet zijn laatste was, ik hou stiekem toch nog rekening met zijn vertrek.
Jezuschristus, wat is het nouquote:miss gaat het feest alsnog niet door MartijndeGraaf persdienst #AJAX het is nog niet rond met #elhamdaoui hij is wel op de toekomst, om te praten over contract, hij zou ook niet meetrainen
Ik wacht wel af tot het op NOS of op Ajax.nl staat of desnoods op de homepage van AZquote:
Dan ga ik het anders wel weer zelf doen.....quote:miss gaat het feest alsnog niet door MartijndeGraaf persdienst #AJAX het is nog niet rond met #elhamdaoui hij is wel op de toekomst, om te praten over contract, hij zou ook niet meetrainen
Whehe:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Na die eerste zin haakte ik af.![]()
[ afbeelding ]
Whehe.
quote:Onze man op De Toekomst constateerde met eigen ogen: El Hamdaoui traint niet buiten met de groep mee.
Ik ook wel. Maar denk niet dat dit nu het geval is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie jullie er eerlijk gezegt wel voor aan om dit te doen
Ja de waarheid is hard hè. Wat ik wel goed vind aan Ajax is het laten doorbreken van de jeugd. En alleen een speler halen als die echt een toegevoegde waarde heeft. VOOR 16,25 MLN EURO.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kutkloon, als je zonodig mans wil doen leer dan eerst Duits voor je een kloon maakt.
Ok, 5 jaar dan. Maar het is op z'n minst gezegd ronduit beschamend dat men 5 jaar achter elkaar door onbeduidende Europese kutclubjes uit het hoofdtoernooi wordt gehouden. Daar is toch niets aan gelogen, of wel?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:50 schreef Catch22- het volgende:
Ajax heeft in 2006 nog CL gespeeld man, ga ergens anders dom doen.
Ajax heeft wel als enige NL club leuk gespeeld de laatste 10 jaar
quote:
Vooralsnog nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:47 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Geen mido
Dat zal vandaag wel rond komenquote:geen mounir
Dat weten we pas na woensdagquote:geen CL
Ajax heeft geen schuldquote:en een dikke vette schuld
En wat interesseerd jouw dat , als niet Ajax fan. Bovendien is dat al 10 hier besproken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:37 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ok, 5 jaar dan. Maar het is op z'n minst gezegd ronduit beschamend dat men 5 jaar achter elkaar door onbeduidende Europese kutclubjes uit het hoofdtoernooi wordt gehouden. Daar is toch niets aan gelogen, of wel?
Ja, The Sunquote:"Ajax vraagt 24 mil. voor vd Wiel"
Chelsea houdt de verrichtingen rondom Gregory van der Wiel nauwlettend in de gaten. De Londenaren zijn bereid om aan de vraagprijs voor de 22-jarige rechtsback te voldoen. The Sun meldt dat Ajax naar verluidt een bedrag van 24 miljoen euro vraagt.
Coach Carlo Ancelotti wil graag een verdediger toevoegen aan de selectie van Chelsea, dat nog de enige club lijkt die concreet kan worden voor Van der Wiel. Bayern München haakte af nadat geen overeenstemming werd bereikt tijdens de onderhandelingen met Ajax.
Naast Van der Wiel is ook Benfica-verdediger David Luiz in beeld. De Braziliaanse mandekker wordt ook gelinkt en Manchester City en Real Madrid en moet naar verluidt zo'n dertig miljoen euro kosten.
Klopt, CL, El Mounir en Mido kunnen nog allemaal komen en Ajax heeft verlies geleden wat net betekent dat er een schuld is. Heb je gewoon gelijk in. Maar er wordt van tevoren weer zo hard van de toren geblazen dat 020 dit seizoen met 2 vingers in de neus zou winnen dat een pas op de plaats wel even terecht is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[..]
Vooralsnog niet
[..]
Dat zal vandaag wel rond komen
[..]
Dat weten we pas na woensdag
[..]
Ajax heeft geen schuld
![]()
Ik heb nog geeneen Ajacied horen roepen dat wij dit jaar met 2 vingers in de neus kampioen worden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:44 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Klopt, CL, El Mounir en Mido kunnen nog allemaal komen en Ajax heeft verlies geleden wat net betekent dat er een schuld is. Heb je gewoon gelijk in. Maar er wordt van tevoren weer zo hard van de toren geblazen dat 020 dit seizoen met 2 vingers in de neus zou winnen dat een pas op de plaats wel even terecht is.
En kom op, 90% lacht Feijenoord/PSV net zo hard uit als die onderuit gaan.
Ajax is verplicht om elk jaar voor het kampioenschap te gaan, en als je het kampioenschap op één punt mist, dan mag dat ook gewoon uitgesproken worden. Ik zelf zou zeker niet zeggen dat we 'eventjes' kampioen gaan worden. Sterker nog, ik geef PSV op dit moment de grootste kans. Maar aan de andere kant heeft Ajax eindelijk eens vrijwel hetzelfde team + technische leiding, waardoor het wel aardig op elkaar ingespeeld is. We zullen zien waar dit seizoen zal brengen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:44 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Klopt, CL, El Mounir en Mido kunnen nog allemaal komen en Ajax heeft verlies geleden wat net betekent dat er een schuld is. Heb je gewoon gelijk in. Maar er wordt van tevoren weer zo hard van de toren geblazen dat 020 dit seizoen met 2 vingers in de neus zou winnen dat een pas op de plaats wel even terecht is.
En kom op, 90% lacht Feijenoord/PSV net zo hard uit als die onderuit gaan.
Ja sorry, maar dit vind ik echt te makkelijk. Alles wat in de buurt komt van kritiek is een troll of een kloon, het liefst beiden. Wees een man en durf ook gewoon te zeggen wat er fout gaat binnen de club.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:38 schreef Saekerhett het volgende:
O god, na de trollen van het WK-forum beginnen ze nu hier ook weer hoor
Dat heb ik in de voorbereiding naar dit seizoen totaal niet gehoord.quote:Maar er wordt van tevoren weer zo hard van de toren geblazen dat 020 dit seizoen met 2 vingers in de neus zou winnen dat een pas op de plaats wel even terecht is.
quote:Kijk Ajax kan heel mag trots zijn op jongens als Van de Wiel en Siem de Jong, maar doe nou niet elk seizoen alsof je de CL gaat winnen en dat er niets mis is binnen de club.
Het punt is dat jij met je open deuren alles ff denkt te snappen. En op basis van de recenste posts even je mening komt geven EN dus trollen dat wij allemaal weer denken de CL te winnen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:48 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dit vind ik echt te makkelijk. Alles wat in de buurt komt van kritiek is een troll of een kloon, het liefst beiden. Wees een man en durf ook gewoon te zeggen wat er fout gaat binnen de club.
Kijk Ajax kan heel mag trots zijn op jongens als Van de Wiel en Siem de Jong, maar doe nou niet elk seizoen alsof je de CL gaat winnen en dat er niets mis is binnen de club.
Klinkt niet onlogisch, mits er een goede 2e spits komt en de aanvoer van rechts ook wordt voorzien door iemand die een actie kan maken. En de boel bij elkaar houden. Maar daar zijn ze wel goed in in A'dam geloof ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ajax is verplicht om elk jaar voor het kampioenschap te gaan, en als je het kampioenschap op één punt mist, dan mag dat ook gewoon uitgesproken worden. Ik zelf zou zeker niet zeggen dat we 'eventjes' kampioen gaan worden. Sterker nog, ik geef PSV op dit moment de grootste kans. Maar aan de andere kant heeft Ajax eindelijk eens vrijwel hetzelfde team + technische leiding, waardoor het wel aardig op elkaar ingespeeld is. We zullen zien waar dit seizoen zal brengen.
Ok, staat genoteerd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:46 schreef MassimO het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneen Ajacied horen roepen dat wij dit jaar met 2 vingers in de neus kampioen worden.
Geen idee waar je dat vandaan haalt.
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ok, staat genoteerd.
Zal wel aan mijn vriendengroep liggen dandie verwachten met de 2 nieuwe spitsen echt een doelsaldo van 100+
Dat ligt dan idd aan die vrienden van jouw.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ok, staat genoteerd.
Zal wel aan mijn vriendengroep liggen dandie verwachten met de 2 nieuwe spitsen echt een doelsaldo van 100+
- WK-gangers laat terugquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:55 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Maar hoe wordt hier verklaard dat het zoveel keer op rij niet lukt het hoofdtoernooi CL te behalen?
ja, dat klopt, niet ingeschreven voor deze ronde.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:09 schreef Catch22- het volgende:
Van der Wiel en de Jong zijn onmiskenbare talenten.
Ik las op fcupdate () dat Mounir nog niet tegen PAOK kan/mag spelen, is dat zo?
quote:Update 11:55 uur - El Hamdaoui meldt zich bij Amsterdam ArenA
De kans is groot dat Mounir El Hamdaoui inderdaad aan de slag gaat bij Ajax, na een periode die bol stond van de geruchten. Het ANP meldt nu dat de aanvaller van AZ zich vrijdag bij het stadion in Amsterdam gemeld. Dat heeft een woordvoerder van de club aan het persbureau bevestigd. De transfer is nog niet afgerond, maar Ajax hoopt dit vrijdag toch nog voor elkaar te krijgen.
Dat is wel rond. Vandaag doen ze die formaliteiten: tekenen, op de foto en kennismakingsrondje, en dan gooit Ajax het om 17:30 uur op de website.quote:
Had ik al vermeld.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:29 schreef Swomp het volgende:
Afca.nl meldt dat het contract van el hamdaoui niet werd afgehandeld doordat hij bedreigt werd door rotterdammers ...
http://www.afca.nl/index_3.htm?x=0&y=0
Is dat die site die 10x paar jaar op zwart gaat?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:29 schreef Swomp het volgende:
Afca.nl meldt dat het contract van el hamdaoui niet werd afgehandeld doordat hij bedreigt werd door rotterdammers ...
http://www.afca.nl/index_3.htm?x=0&y=0
quote:El Hamdaoui mocht nog niet meetrainen met Ajax. Verzekeringskwestie. Trainde wel in gym. #Ajax
Mike begint mij aardig te irriteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |