Jij stemt zeker Wildersquote:Op woensdag 28 juli 2010 01:30 schreef wolferl het volgende:[..]Ajax en Galatasaray schelen financieel niet veel (licht voordeel Galatasaray).Grotere club dan Ajax? nee, Ajax heeft veel meer aanzien in Europa en de rest van de wereld. Ook qua prijzenkast mag Galatasaray niet eens de veters strikken van Ajax.Ja? wat bedoel je met Ja.Betere competitie, vergelijkbaar met Nederland.Islamitisch land. Hoe is dat een pluspunt. Nederland is toch ook bijna een islamitisch land.OT: Ajax doet er slim aan om wettelijk te kijken of ze El Hamdaoui en zijn zaakwaarnemer een tackle kunnen geven. 2 keer mondeling akkoord gaan met een een contract lijkt mij zeker bindend.
Houdt Ajax aan het lijntje. Als het nou een Bergkamp of een Kluivert was oke, maar fucking El Hamdaouiquote:
Wees blij. Die knuppel had toch alleen maar voor problemen gezorgd als hij bijv. een keer niet in de basis stond.quote:
dan moeten ze nog een ronde overleven. Ze zijn pas niet meer speelgerechtigt vanaf het hoofdtournooi en we moeten 2 voorrondes (4 wedstrijden) spelen...quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:21 schreef amersfoort22 het volgende:
Als Jol slim is laat ie zijn toppers lekker voetballen vanavond.
Zijn ze ook bijna niet meer verkoopbaar (indien Ajax zich plaatst voor het hoofdtoernooi)
Ik heb er zin in iig. Vak 126 vanavond
Eens!quote:Op woensdag 28 juli 2010 02:10 schreef dnzl het volgende:
Komkommertijd jongens, ik zou niet te happig zijn met het afbranden van El Ham/Ajax. De snelle mediaboys van dit land proberen nu te scoren, elke hit op deTelegraaf.nl/Ajaxinside.nl is er een (teveel).
Volgens mij kan hij prima zelf compensatie bieden van zijn extra salaris en bonussen.quote:'El Hamdaoui wil compensatie'
Bron: AD Sportweek
Mounir El Hamdaoui domineert de Nederlandse sportkranten van de afgelopen dagen. De aanvaller van AZ gaf reeds zijn jawoord aan Ajax, maar kwam op het laatste moment met nieuwe details, waardoor de overgang nog altijd niet is afgerond. Volgens AD/Sportwereld wil El Hamdaoui gecompenseerd worden voor zijn eigen sportzaak.
De Rotterdammer heeft in zijn geboortestad een eigen sportwinkel, maar vreest dat het slechter zal gaan met zijn zaak wanneer hij voor Ajax tekent. El Hamdaoui wil daarvoor een compensatie ontvangen, maar vooralsnog heeft Ajax daar niet welwillig op gereageerd. Martin Jol houdt vertrouwen in een goede afloop, maar weet dat hij de Marokkaan zeker niet kan opstellen tegen PAOK Saloniki.
De trainer is niet teleurgesteld: “Zoiets kan in het voetbal gebeuren. Gisteravond was ineens alles anders, maar ik ken hem en het is gewoon een goede jongen. Ik ben bij veel van de gesprekken aanwezig geweest. Van onze kant hebben we er alles aan gedaan, nu maken we een pas op de plaats. We dachten hem te kunnen toevoegen aan de lijst van spelers voor de wedstrijd tegen PAOK, maar vanuit zijn standpunt bleek dat toch anders. Misschien dat het toch nog goed zal komen.”
Lezen..................quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dan moeten ze nog een ronde overleven. Ze zijn pas niet meer speelgerechtigt vanaf het hoofdtournooi en we moeten 2 voorrondes (4 wedstrijden) spelen...
quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:21 schreef amersfoort22 het volgende:
Als Jol slim is laat ie zijn toppers lekker voetballen vanavond.
Zijn ze ook bijna niet meer verkoopbaar (indien Ajax zich plaatst voor het hoofdtoernooi)
Ik heb er zin in iig. Vak 126 vanavond
Precies , wat een kutargument trouwens , dan gaat hij toch lekker met z'n winkeltje in Amsterdam zitten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij prima zelf compensatie bieden van zijn extra salaris en bonussen.
dit inderdaad, mocht die gozer ook nog op de bank terechtkomen krijg je waarschijnlijk van die soaps.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:29 schreef Zwansen het volgende:
Compensatie voor zo'n kutwinkel?
Als ik Ajax was zou ik hem niet eens meer willen. Die gast wil niet voor Ajax spelen, hij wil ergens spelen waar hij meer geld krijgt.
Hij is er nog niet eens en het is al soap.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dit inderdaad, mocht die gozer ook nog op de bank terechtkomen krijg je waarschijnlijk van die soaps.
Het lijkt me nu al een klote aanwinst.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Precies , wat een kutargument trouwens , dan gaat hij toch lekker met z'n winkeltje in Amsterdam zitten.
Is ook nog eens een veel leukere stad.
Win / win situatie
Hij komt dus wel ? Vooraf is het niet echt lekker gegaan maar als die als nog komt is dat natuurlijk prima. Kan die evt tegen Twente als mee doen en anders 6 aug tegen Groningen en natuurlijk de 2e voorronde.quote:El Hamdaoui wil Ajax het verlies van sportwinkel laten dekken
De zaken rondom de transfer van Mounir El Hamdaoui naar Ajax verlopen nog steeds niet al te soepel. Een van de punten waar nog over gesproken moet worden is de sportwinkel van El Hamdaoui in Rotterdam.
Foto: Orange Pictures
De aanvaller heeft samen met zijn familie een sportwinkel in Rotterdam. De spits denkt echter dat als hij bij Ajax tekent, de inkomsten van de winkel terug zullen lopen en hij wil dat Ajax hem daarin tegemoet komt.
Volgens Jol zou de komst van de aanvaller nog vallen of staan met een aantal kleine details in het contract. Dit zou wel eens een van die punten kunnen zijn. Ondanks dat heeft El Hamdaoui al wel toegezegd dat hij in Amsterdam zal tekenen.
als klant ga je er heen als het een goede winkel is, als het een kutwinkel is blijven de mensen toch wel weg, en niet omdat de eigenaar in amsterdam speelt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:32 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
De winkel in kwestie trouwens
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
als klant ga je er heen als het een goede winkel is, als het een kutwinkel is blijven de mensen toch wel weg, en niet omdat de eigenaar in amsterdam speelt.
en het zou best wel zwakzinnig zijn van de rotterdammers als ze wegblijven omdat de eigenaar bij ajax speelt.
Exact, het is graag of niet. Ga dan maar 10 jaar wachten op Barca, maar dan zoekt Ajax verder.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:44 schreef wolferl het volgende:
Flikker op Mounir, Ajax komt één keer in je leven voorbij. Niemand is groter dan de club, ook jij niet.
Het is, gezien je doelpunten, jammer, maar ik hoef jou niet meer in een Ajax shirt te zien. Dat verdienen alleen spelers die het graag willen. Voor jou tien anderen.
quote:El Hamdaoui heeft toestemming een paar dagen weg te blijven, maar traint (apart van groep) bij AZ #Ajax
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:44 schreef wolferl het volgende:
Ik heb er dit op te zeggen.
Flikker op Mounir, Ajax komt één keer in je leven voorbij. Niemand is groter dan de club, ook jij niet.
Het is, gezien je doelpunten, jammer, maar ik hoef jou niet meer in een Ajax shirt te zien. Dat verdienen alleen spelers die het graag willen. Voor jou tien anderen.
ik weet niet. hij heeft nog niet echt laten zien wat hij kan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:57 schreef Captain_Zappa het volgende:
Ik zeg JOZI ALTIDORE !
Die had zowiezo mijn voorkeur.
Ik begrijp nog steeds niet waarom Vitesse hem zo makkelijk naar Utrecht heeft laten gaan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
ze hadden van wolfswinkel moeten halen
utrecht was er het snelst bij waarschaanlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom Vitesse hem zo makkelijk naar Utrecht heeft laten gaan.
Dat ben ik niet met je eens, het is waar dat het hem niet erg goed vergaan is tot nu toe, maar in onze micky mouse competitie moet hij toch aardig kunnen mee komen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:01 schreef wolferl het volgende:
Altidore, 21 jaar en nu al vier clubs versleten, waarvan bij de laatste twee geen enkele wedstrijd gespeeld.
In de jeugd loopt er beter materiaal rond.
Klopt, en hij had sowieso al een soort band met Utrecht vanwege familie, staat me nog iets van bij.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
utrecht was er het snelst bij waarschaanlijk
Hij is niet eens bij Utrecht een vaste waarde dus zeker geen toegevoegde waarde voor Ajax.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
ze hadden van wolfswinkel moeten halen
anders hadden we pantelic niet hoeven halen, en eventueel el hamdaoui.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij is niet eens bij Utrecht een vaste waarde dus zeker geen toegevoegde waarde voor Ajax.
Loopt er in de jeugd bij Ajax geen talentvolle spits rond ?
De laatste zelf opgeleide spits was Kluivert volgens mij. Wordt hoog tijd dat daar ook is iets doorbreekt.
Je hoort al sinds jaar en dag verhalen over die Castillon, maar ik vraag me af of dat er eentje gaat worden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Loopt er in de jeugd bij Ajax geen talentvolle spits rond ?
dachten ze ook van huntelaar toen hij naar ajax gingquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:24 schreef El_Bassie het volgende:
Van Wolfswinkel.Leuke subtopper mogelijk, zal nooit meer worden.
Wie zijn ze? Ik niet in ieder geval. Huntelaar liep 1 op 1 bij Heerenveen, waar Van Wolfswinkel bij Utrecht moeite had om de uitgerangeerde Vandenbergh uit de basis te houden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dachten ze ook van huntelaar toen hij naar ajax ging
de welbekende sceptici die het niet kon hebben dat huntelaar naar ajax ging.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:29 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wie zijn ze? Ik niet in ieder geval. Huntelaar liep 1 op 1 bij Heerenveen, waar Van Wolfswinkel bij Utrecht moeite had om de uitgerangeerde Vandenbergh uit de basis te houden.
Laatste wat ik hoorde is dat hij zich in mei heeft laten opereren aan zijn knie.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:24 schreef Captain_Zappa het volgende:
Hoe ontwikkelt Castillon zich eigenlijk ?
Klopt, ik weer dat er toen ook nog een hele grote groep was die met alle geweld Nando Rafael wilde terughalen ipv Huntelaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dachten ze ook van huntelaar toen hij naar ajax ging
Ben benieuwd naar de ontwikkelingen van die jongensquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Laatste wat ik hoorde is dat hij zich in mei heeft laten opereren aan zijn knie.
Revalideert momenteel, maar was voor zijn blessure wel goed bezig.
Jol had hem nog in Januari 2010 bij de selectie gehaald.
Verder hebben we Florian Josefzoon en Jeffrey Dekker nog lopen. Daarachter komen weer grote talenten aan.
Roly Bonevacia zit nu ook bij de A-selectie.
Toen Huntelaar debuteerde voor PSV vreesde ik het ergste. Dat word de nieuwe topspits aldaar. Want ik had hem al een tijd in de gaten bij de jeugd. Toen hij elk seizoen van club naar club hopte (en daar een spoor van doelpunten achterliet) was ik opgelucht als PSV hem weer verhuurde. Totdat ie het zat was en hij naar Heerenveen ging. Hiddink was best naïef door Huntelaar geen kans te geven, dit heeft ze niet alleen miljoenen gekost, maar ook hun imago bijna.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:29 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wie zijn ze? Ik niet in ieder geval. Huntelaar liep 1 op 1 bij Heerenveen, waar Van Wolfswinkel bij Utrecht moeite had om de uitgerangeerde Vandenbergh uit de basis te houden.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Toen Huntelaar debuteerde voor PSV vreesde ik het ergste. Dat word de nieuwe topspits aldaar. Want ik had hem al een tijd in de gaten bij de jeugd. Toen hij elk seizoen van club naar club hopte (en daar een spoor van doelpunten achterliet) was ik opgelucht als PSV hem weer verhuurde. Totdat ie het zat was en hij naar Heerenveen ging. Hiddink was best naïef door Huntelaar geen kans te geven, dit heeft ze niet alleen miljoenen gekost, maar ook hun imago bijna.
Tegenwoordig wil allang niet iedereen meer voor Ajax voetballen en qua status is er ook niet veel meer van over. Nationaal is het al jaren een lachertje. Er wordt elk jaar weer gezegd dat we kampioen worden en elk jaar gaat het weer mis. Internationaal zien ze dat ook en komt Ajax niet meer door poulefasen heen. Alleen een verdwaalde Zuid-Amerikaan die niet veel van de nederlandse competitie weet en alleen naar resultaten uit het verleden kijkt trapt daar nog in.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:44 schreef wolferl het volgende:
Dan komt de mooiste club van de wereld langs, Ajax. Een club waar ieder jongetje met een gezond verstand en een voetbal hart zou willen voetballen. Een club die qua prijzen en (inter)nationale aanzien veel status heeft.
Ajax wil jou, Ajax gaat ver, Ajax bereikt een akkoord met de door AZ zelf gecreëerde 'rivaal', wat al een unicum is. Maar jij hebt opeens eisen, veel eisen. Ajax gaat mee in die eisen. Je zegt ja, maar je komt er nog op terug door nog meer eisen in te willigen, Ajax gaat wederom mee, jij zegt weer ja. Dan laat je niets van je horen, en kom je met een non-argument dat je winkeltje in Rotterdam (vijandig gebied) in gevaar komt als jij bij Ajax tekent. Je wilt compensatie, je wilt dat Ajax de verliezen dekt.
Ik heb er dit op te zeggen.
Bodul?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:09 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Hadden we niet eentje van Heerenveen voor niks overgenomen doen?
AZ geeft zelf aan dat Ajax de enigste club is die zich gemeld heeft voor El Hamdaoui. Daarom geven zij Ajax en El Hamdaoui nog de tijd om nader tot elkaar te komen. Het gescherm met Galatasaray is gewoon een goocheltruc van El Hamdaoui en die zaakwaarnemer. Pantelic deed het zelfde, schermen met vergaande interesse van Schalke en Hertha. Conclusie, Ajax ging niet mee en zie nu, Pantelic is clubloos, wil nu, naar het schijnt, water bij de wijn doen met Ajax.quote:
he kalm aan he... ik woon in alkmaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:21 schreef El_Bassie het volgende:
Waarom zou je je in godsnaam ook in Alkmaar willen vertonen?
Scherpquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:21 schreef El_Bassie het volgende:
Waarom zou je je in godsnaam ook in Alkmaar willen vertonen?
oh okquote:
Heb je die site al gezien.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:32 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
De winkel in kwestie trouwens
OMGquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb je die site al gezien.
http://www.sportshopkralingen.nl/
Kan zijn, maar wil jij de gok nemen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:12 schreef wolferl het volgende:
[..]
AZ geeft zelf aan dat Ajax de enigste club is die zich gemeld heeft voor El Hamdaoui. Daarom geven zij Ajax en El Hamdaoui nog de tijd om nader tot elkaar te komen. Het gescherm met Galatasaray is gewoon een goocheltruc van El Hamdaoui en die zaakwaarnemer. Pantelic deed het zelfde, schermen met vergaande interesse van Schalke en Hertha. Conclusie, Ajax ging niet mee en zie nu, Pantelic is clubloos, wil nu, naar het schijnt, water bij de wijn doen met Ajax.
Voor de hoge jongens van AZ misschien wel, maar die moeten wel verkopen om de club uit een dal te halen, of het er niet verder in te laten glijden. Daarom doen ze minder moeilijk. Ze hebben weinig keuze.quote:Perez, de Zeeuw en Lindenbergh zijn op een vreselijke manier van AZ naar Ajax gekomen. Het ging met horten en stoten, de spelers werden door alles wat met AZ te maken had uitgemaakt voor Judassen en overlopers. Jew de Zeeuw word Demy genoemd door AZ'ers. Dirk schreeuwde moord en brand, "Zij uit Amsterdam maken alles kapot voor ons". Ben je de overgang van Martin van Geel vergeten? Ook die werd min of meer op de bolderkar, kaalgeschoren met pek en veren Alkmaar uitgereden. Verrader. Judas. Martin kreeg zelfs een levenslange stadion verbod van Scheringa. Hoe triest, hoe diep zit die haat naar Amsterdam en Ajax. Nee mensen die van AZ naar Ajax zijn gegaan hoeven zich nooit meer in Alkmaar te vertonen.
Damnquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat een helden hadden we toen, prachtig.quote:
Weer kippevel!quote:
Lang geleden, toen de club nog wel eens iets won...quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:44 schreef wolferl het volgende:
Dan komt de mooiste club van de wereld langs, Ajax. Een club waar ieder jongetje met een gezond verstand en een voetbal hart zou willen voetballen. Een club die qua prijzen en (inter)nationale aanzien veel status heeft.
En daar wilt hij compensatie voor? Hamdaoui, val eens doodquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Het eerste stukje is mooi, tweede stukje is jammer als dat gebeurt (gevecht met de stewards dan hequote:Op woensdag 28 juli 2010 17:39 schreef IceCreamm het volgende:
Genoeg over die prutsite van meneer El Hamdaoui
Zojuist een filmpje op AT5 over PAOK fans. Die gasten lopen al de hele dag door A'dam zonder rellen te hebben veroorzaakt. 'We have nothing against Ajax, but we are crazy. You can expect a great atmosphere at our corner'.
Ben zeer benieuwd of ze vanavond tegen Zuid opkunnen. Met een beetje geluk pakken we een snelle voorsprong, dan gaat het dak eraf en dan hoor je niks van die gasten. Hooguit een handjevol dat uit het uitvak probeert te klimmen en vervolgens faalt in gevecht met de stewards.
Alvast succes iedereen!!
Trieste figuren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:03 schreef YazooW het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_confrontatie__.html
0 mensen met een clubshirt. Dan weet ik genoeg.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:03 schreef YazooW het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_confrontatie__.html
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:59 schreef Saekerhett het volgende:
Dat is nog een voordeel van de Champions League. Voetbal bij de publieke zender in plaats van RTL of SMS
Die man moet zijn eerste kritische zin nog uitspreken en dat noemt zich een journalistquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Alleen jammer dat Jack van Gelder daar werkt.
Ze gaan waarschijnlijk nu met 10 man achter de bal spelen in plaats van 9quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:45 schreef peaceman het volgende:
Tja... die gasten krijgen 1 kans en die zit... Ajax had voor de 100% penalty gewoon al 3-0 voor moeten staan.
Die return mag toch geen probleem zijn?
Ik heb geen idee. Het zal daar een beste hel worden, maar dan verandert die verzameling matige voetballers toch niet ineens in een stelletje superhelden?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:45 schreef peaceman het volgende:
Tja... die gasten krijgen 1 kans en die zit... Ajax had voor de 100% penalty gewoon al 3-0 voor moeten staan.
Van dat beginnend topteam was weinig meer te merken in de tweede helft.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:30 schreef Landgeld het volgende:
We moeten beseffen dat we nu een beginnend top-team hebben!!
Vd Wiel![]()
Stekelenburg![]()
Zeeuw![]()
Enoh![]()
Suarez![]()
Heb je toch allemaal toppers/dragende spelers voor onze begrippen. Zeker in NL.Ook (bijna) allemaal international. Daarbij nog Vertonghen, Anita, Emanuelson, Suljemani, de Jong, Alderweirld.
Nu eigenlijk nog een top-spits!
Dat lijkt me ook niet...quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:47 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het zal daar een beste hel worden, maar dan verandert die verzameling matige voetballers toch niet ineens in een stelletje superhelden?
Mwoah, de scheids had het zó nadrukkelijk aangegeven, dat het echt nergens op sloeg om hem alsnog snel te nemen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet...
Overigens weer erg domme gele kaarten voor Suarez, Vertonghen en Enoh. Die voor Emanuelson sloeg nergens op.
Je MOET een goal meer maken dan PAOK in Griekenland. Met die effectiviteit van dit Ajax zie ik dat niet echt gebeuren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:45 schreef peaceman het volgende:
Ach, of kansen er wel of niet ingaan is nou niet echt iets waar je de vinger op kan leggen. Meestal gaan ze er wel in, als je goed speelt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je MOET een goal meer maken dan PAOK in Griekenland. Met die effectiviteit van dit Ajax zie ik dat niet echt gebeuren.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je MOET een goal meer maken dan PAOK in Griekenland. Met die effectiviteit van dit Ajax zie ik dat niet echt gebeuren.
De man van 16 en nogwat miljoen had gvd gewoon de 2-0 moeten makenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:51 schreef Enchanter het volgende:
Jammer , Ajax had meer verdient![]()
Hopen dat Ajax nog een spits aan kan trekken voor volgende week woensdag , alhoewel ik Mickey niet echt heel slecht vond spelen
Zeker niet en Lindgren ook niet.. Die eerste corner van Sarpong was overigens prima.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:51 schreef Enchanter het volgende:
Jammer , Ajax had meer verdient![]()
Hopen dat Ajax nog een spits aan kan trekken voor volgende week woensdag , alhoewel ik Mickey niet echt heel slecht vond spelen
Ja , elke spits mist wel eens een kans.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De man van 16 en nogwat miljoen had gvd gewoon de 2-0 moeten maken
Ik niet... dan gaat Suarez nog weg en misschien v/d Wiel en Stekelenburg misschien ook nog wel..quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja , elke spits mist wel eens een kans.
Volgende week moet het gewoon gebeuren , anders zie ik het somber in qua financiën voor Ajax
Sportief gezien wel een drama.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik niet... dan gaat Suarez nog weg en misschien v/d Wiel en Stekelenburg misschien ook nog wel..
Eens, maar daar had de vorige spreker het niet over.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
Is de transfer van El Hamdaoui al definitief?
Ik vind het een erg opmerkelijke transfer, zeker als hij maar 5 miljoen heeft gekost, gezien hij vorig jaar nog werd genoemd bij europese subtoppers met transferbedragen van 15+ miljoen...
Goede aankoop voor ajax, opzich, maar ik vraag me af of hij suarez niet in de weg gaat lopen, mits die blijft...
sorry, maar ik moet toch even gniffelen om de situatie met de Ham en nu dit weer tegen paokquote:Op maandag 26 juli 2010 18:36 schreef ElPistolero het volgende:
[..]
Jep. Hij heeft vandaag de medische keuring positief doorlopen. De verwachting is dat hij morgenochtend gepresenteerd wordt. En hij kan zelfs woensdag al spelen naar verluidt.
Het enige probleem is inderdaad de samenwerking met Suarez. Verloop die vlekkeloos heb je een fantastisch duo in je midden.
ach hij speelde best aardig. rot dat die kans er niet inging.. maarja als je over de afgelopen jaren praat; inderdaad.. maar wellicht gaat er nu eens lukken.. ik geef em nog 1 kans.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Van mij mag Sulejmani echt z'n hele familie laten prostitueren om zijn geld terug te geven aan Ajax, wat een teringfaler.
Oké oké, nog 1 kans dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
ach hij speelde best aardig. rot dat die kans er niet inging.. maarja als je over de afgelopen jaren praat; inderdaad.. maar wellicht gaat er nu eens lukken.. ik geef em nog 1 kans.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Van mij mag Sulejmani echt z'n hele familie laten prostitueren om zijn geld terug te geven aan Ajax, wat een teringfaler.
Onze grote vriend Marco bedoel je? En dan die onzin op wikipedia:quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
![]()
Je kan beter naar de verantwoordelijken voor die transfer kijken'.
Heeft z'n moeder dit daarop gezet ofzo.quote:From his first start for Ajax in the Eredivisie Sulejmani an immediate impact player, scoring in his debut against Willem II which Ajax eventually lost 2–1. In February 2010, he scored a solo goal against Juventus in the first leg of the Europa League round of 32 tie. He ran nearly the entire length of the pitch, outrunning the Juventus defenders to score the opening goal of the match but Ajax were eliminated from the competition, losing 2–1 on aggregate.
Met name ja, maar alleen hem de schuld geven is wel erg gemakkelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:32 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
OnzeJullie grote vriend Marco bedoel je?
Het technisch beleid bij Ajax zuigt inderdaad. Al jaren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Met name ja, maar alleen hem de schuld geven is wel erg gemakkelijk natuurlijk.
Toch apart dat zulke spelers/trainers overal weer aan de bak komen. Die traint echt wel binnen een jaar of 6 Milan. Zelfde geld voor bijvoorbeeld Koeman.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het technisch beleid bij Ajax zuigt inderdaad. Al jaren.
Met uitschieters zoals de faalhaas van Basten. Ik hoop echt dat er nooit meer een club zal zijn die hem wil hebben.
Deze uitslag zal de transfer ook niet bepaald bevorderen. Als hij al zo z'n twijfels heeft wordt dat niet minder als ajax geen CL-perspectief heeft.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:21 schreef Blinker het volgende:
Jol: El Hamdaoui zegt 'nee'
De transfer van Mounir El Hamdaoui van AZ naar Ajax is nog hoogst onzeker. De clubs zijn het eens over een transfersom, maar Ajax komt er niet uit met de speler zelf. Hij wil meer salaris dan de Amsterdammers willen bieden.
"Hij heeft 'nee' gezegd, dus we kijken naar anderen", zei trainer Martin Jol vanavond na het teleurstellende gelijkspel in de derde voorronde van de Champions League tegen PAOK (1-1).
"Als hij er nog even over na wil denken, is dat goed." Jol wil graag nog een spits toevoegen aan zijn selectie. Sinds het vertrek van Marko Pantelic ontberen de Ajacieden een aanvalsleider. "En Mounir is gewoon een goede spits die doelpunten maakt."
quote:Morgen in De Telegraaf: Sulejmani rekent op vertrek bij #Ajax
39 minutes ago via web
Ja dat viel mij ook op, ben bang dat hij weg gaat, jammerquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:35 schreef Rnnz het volgende:
Ook opvallend hoe Sulejmani Jol niet eens aan keek toen hij werd gewisseld. En dan Jol die toch even bemoedigend een schouderklopje geeft.
Ik denk dat de transfer van Sulejmani intern al lang beslist is.
Altidore speelde het afgelopen seizoen voor Hull 28 wedstrijden, waarvan 12 als invaller. Hij scoorde 1 goal.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:01 schreef wolferl het volgende:
Altidore, 21 jaar en nu al vier clubs versleten, waarvan bij de laatste twee geen enkele wedstrijd gespeeld.
In de jeugd loopt er beter materiaal rond.
100 goles!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik zat in het stadion en kreeg er dus niets van mee, maar wat stond er op suarez zijn shirt? Iets met gracias ajax?
tevens zat ik in de hoek van de handsbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |