quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik zo terug zou zijn.
En dat is nu dus
En met Koenquote:
Zie je, ik laat je met genoeg mannen achterquote:
homo en getrouwdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Zie je, ik laat je met genoeg mannen achter
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
homo en getrouwdKomt helemaal goed
Koen is homo, kut voor zijn vrouw dan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
homo en getrouwdKomt helemaal goed
Niet alleen met jouw laptop, hier haperde er ook iets.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef Laysa het volgende:
Ik had een heel verhaal getypt maar dat kutfok fucked met mn laptop...Ibenny...ik ben kal dr beste vriendin...ik had het meer over het feit dat jullie gingen slaapmeeten met zn alle
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Koen is homo, kut voor zijn vrouw dan.![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef Laysa het volgende:
Ik had een heel verhaal getypt maar dat kutfok fucked met mn laptop...Ibenny...ik ben kal dr beste vriendin...ik had het meer over het feit dat jullie gingen slaapmeeten met zn alle
PatriQue is getrouwd, kut voor zijn homo danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
PatriQue is getrouwd, kut voor zijn homo dan![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
PatriQue is getrouwd, kut voor zijn homo dan![]()
Ik zal mijn Nijntjespyjama maar eens wassen dan.quote:
Is die lesbo danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Baas!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal mijn Nijntjespyjama maar eens wassen dan.
Misschien is het regio gebondenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet alleen met jouw laptop, hier haperde er ook iets.
Welterustenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Misschien is het regio gebonden![]()
Any hoes....tot morgen allemaal
Ah, tuurlijk... ik heb niks gezegdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef Laysa het volgende:
Ibenny...ik ben kal dr beste vriendin...ik had het meer over het feit dat jullie gingen slaapmeeten met zn alle
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doei Laysaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Truste lieffiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah, gewoon thuis gok ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
De enige plek waar we zullen slapen zal waarschijnlijk (een bank je) op straat, of de bar zijn
in de laatste trein naar huisquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
De enige plek waar we zullen slapen zal waarschijnlijk (een bank je) op straat, of de bar zijn
quote:
Jij mag op een bankje liggen. Maar ik kruip thuis mijn eigen bed in hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
Zak over het hoofd en anaal nemen dan maar.quote:
Tot morgenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik slaap niet op straatquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zak over het hoofd en anaal nemen dan maar.
echt? Dan doe ik meequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
Misschien boek ik wel een hotelkamer, geen gezeik met de trein 's nachts
Ik ook denk ik, kan ik nog zuipen ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
Kan wel zijn, maar bij mij kom je der niet inquote:
Gewoon erinquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
Benny wij tweeën gaan wel langs een gracht liggen.
Ik zal toch met de auto gaan. De trein is altijd gekut naar Nijmegenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
Ja tochquote:
Als ik nog niet zwanger ben, dan wil ik ook wel biertjes tot mij nemenquote:
Gelukkig dan maar. Dan kan ik vanuit dat hoekje gewoon naar huis.quote:
Ja en anders slaap jij maar bij 1 van ons want het is erg ver voor jouquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook denk ik, kan ik nog zuipen ook.
wie zijn gracht bedoel je ?quote:
Neem je echt een hoekje?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar. Dan kan ik vanuit dat hoekje gewoon naar huis.
Waar wordt de meet eigenlijk gehouden dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
Ik ga denk ik niet in een hotel. Neem wel de laatste trein ofzo en dan crash ik wel in Rotterdam.
iedereen neemt voor de zekerheid gewoon zijn luchtbed meequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en anders slaap jij maar bij 1 van ons want het is erg ver voor jou![]()
![]()
Ik ben zwaar verlegen en timide en zo.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:37 schreef -Miauw- het volgende:Veel plezier nog met de voorbereidingen.
Tot morgen![]()
Utrecht. volgens mij.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Waar wordt de meet eigenlijk gehouden dan?
Ah ook een Zuid Hollandsequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
Ik ga denk ik niet in een hotel. Neem wel de laatste trein ofzo en dan crash ik wel in Rotterdam.
Ohw... en toch ga je vaak naar meets?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben zwaar verlegen en timide en zo.
dat word voor jou ook een hotelletje dus?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Niet zuipen en braaf met de auto terugrijden is niks, heb ik jaren terug eens bij een meet bij iemand thuis moeten doen.
Wel zuipen en niet braaf naar huis rijden is voor mij geen optie. Ik ben niets voor niets in een rolstoel beland, door zo'n lul die dat dus wel deed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Niet zuipen en braaf met de auto terugrijden is niks, heb ik jaren terug eens bij een meet bij iemand thuis moeten doen.
Ik wilde net zeggen, als het niet te gek wordt kunnen we beter zoiets regelen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en anders slaap jij maar bij 1 van ons want het is erg ver voor jou![]()
![]()
doeg poesiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:37 schreef -Miauw- het volgende:
Veel plezier nog met de voorbereidingen.
Tot morgen![]()
Ja hellevoetsluis.quote:
Trusten Miauwquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:37 schreef -Miauw- het volgende:Veel plezier nog met de voorbereidingen.
Tot morgen![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:37 schreef -Miauw- het volgende:
Tot morgen![]()
1 hotelkamer en er lopen er 10 met een luchtbed onder de arm meequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iedereen neemt voor de zekerheid gewoon zijn luchtbed mee
utrecht?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Waar wordt de meet eigenlijk gehouden dan?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel zuipen en niet braaf naar huis rijden is voor mij geen optie. Ik ben niets voor niets in een rolstoel beland, door zo'n lul die dat dus wel deed.
Trustenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:37 schreef -Miauw- het volgende:
Tot morgen![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:38 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, als het niet te gek wordt kunnen we beter zoiets regelen.
Oh ik ben er weer uit hoor, ik heb de dokters hun ongelijk laten zien. Die dachten dat ik dus nooit meer kon lopen. Glad they were wrong.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 hotelkamer en er lopen er 10 met een luchtbed onder de arm mee
Is wel het meest centraalquote:
Je zit in een rolstoel?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel zuipen en niet braaf naar huis rijden is voor mij geen optie. Ik ben niets voor niets in een rolstoel beland, door zo'n lul die dat dus wel deed.
Wat goed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ik ben er weer uit hoor, ik heb de dokters hun ongelijk laten zien. Die dachten dat ik dus nooit meer kon lopen. Glad they were wrong.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ik ben er weer uit hoor, ik heb de dokters hun ongelijk laten zien. Die dachten dat ik dus nooit meer kon lopen. Glad they were wrong.
Charmant.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 hotelkamer en er lopen er 10 met een luchtbed onder de arm mee
Troost je, zuipen en terugrijden zou ik never doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wilskracht kan je heel ver brengenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je leest echt per postquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je zit in een rolstoel?
Wat een eikel
Ik zou graag blijven slapen, maar ik heb ook nog mensen thuis zitten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Troost je, zuipen en terugrijden zou ik never doen
Ik bedoelde meer dat iedereen lollig bleef slapen bij degene waar we de meet hielden
En ik alenig terug moest....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |