Mensen die dit soort praktijken als fun beschouwen zijn minderwaardig en verdienen het.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:11 schreef RQPS het volgende:
Zolang de kindjes in Afrika doodgaan van de honger, maak ik me niet druk om wat diertjes. Walgelijk trouwens, dat sommige lieden hier zich enorm verheugen over het feit dat dertig mensen, waaronder kinderen, gewond zijn geraakt. Zij verliezen wmb alle recht van spreken.
Ja, want mensen zijn een stuk belangrijkerder natuurlijk, flikker toch opquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:11 schreef RQPS het volgende:
Zolang de kindjes in Afrika doodgaan van de honger, maak ik me niet druk om wat diertjes. Walgelijk trouwens, dat sommige lieden hier zich enorm verheugen over het feit dat dertig mensen, waaronder kinderen, gewond zijn geraakt. Zij verliezen wmb alle recht van spreken.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Mensen die dit soort praktijken als fun beschouwen zijn minderwaardig en verdienen het.
nee, ik wens jou dat niet toe, ik verlaag me niet tot dat niveau.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:13 schreef RQPS het volgende:
Ik vind stierenvechten tof. Verdien ik het nu een gruwelijke dood te sterven?
ga je toch maar gauw zorgen maken om die diertjes, zonder diertjes kan de mens niet (goed) overleven..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:11 schreef RQPS het volgende:
Ach gossie, we hebben hier te maken met een heuse Volkert van der G.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:53 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, want mensen zijn een stuk belangrijkerder (sic!) natuurlijk, flikker toch op
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ga je toch maar gauw zorgen maken om die diertjes, zonder diertjes kan de mens niet (goed) overleven..
dus die kindjes in afrika zijn dan echt niet zo belangrijk...
geeft niet hoor, dat je het met je vmbo niet weet waar ik het over heb..quote:
Alsof alleen linkse mensen het welzijn van dieren hoog hebben zitten ...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:09 schreef RQPS het volgende:
[..]
Ach gossie, we hebben hier te maken met een heuse Volkert van der G.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:32 schreef piepie het volgende:
[..]
Alsof alleen linkse mensen het welzijn van dieren hoog hebben zitten ...
Er zijn meerdere, zeer passende, reacties mogelijk op deze intens domme post.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:43 schreef RQPS het volgende:
[..]
Nee hoor.
[ afbeelding ]
Wilders heeft dierenrechten trouwens ook in zijn program.
inb4godwin
Een stier kan geen vrouw vermoorden, wel doden.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:33 schreef Arcee het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)vermoordt_vrouw.html
Helemaal mee eens! De mens is niet voor niets superieur.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Het zijn maar fucking dieren. Een minderwaardige vorm van leven!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |