quote:Op zondag 16 januari 2011 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je zelfs dit topic weet te vinden: eens..
Knijn, topic stond nog n MyAT van 3 jaar geleden.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je zelfs dit topic weet te vinden: eens..
Sorry!quote:Op zondag 16 januari 2011 17:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Bijna wel hoor.
'Volg topic' kon ook he, dit versnelt zo.
.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:11 schreef borisz het volgende:
Heb het einde kunnen zien. Vanaf 6-6 was spannend.
Goed plan. Ik zal eens bepalen wat er moet komen te staan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je moet je ondertitel even aanpassen, Bruce.
Aangepast en dus weer helemaal up to date.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je moet je ondertitel even aanpassen, Bruce.
Bruce,quote:
Nogal, hopelijk heeft het geen gevolgen voor de marathon...quote:
Dat is gewoonquote:Over woordgrapjes gesproken. Toine van Peperstraten aankondigen na een item over peper
Vooral die kop die Herman vd Zandt trok was grappigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Nogal, hopelijk heeft het geen gevolgen voor de marathon...
[..]
Dat is gewoon
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:01 schreef franklop het volgende:
blessure valt mee, maar meer tegenslag kan ik echt niet gebruiken
Maartje van Weegen kwam van deweek in mijn droom voorquote:
En toen werd de droom een nachtmerriequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maartje van Weegen kwam van deweek in mijn droom voor
Ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal ze leuk vinden, je bent haar als een van de weinigen nog niet vergeten.
Nee was wel een wazige droom, maar opzich wel leukquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En toen werd de droom een nachtmerrie
Dat is pas een nachtmerrie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.
En vandeweek ook al Tom van't Hek en jij ook een paar weken terug.
Ik zag op teletektst dat Excelsior 31 thuis met 0-11 had verloren en opeens was jij er, je had honger en ik vroeg of ik 11 boterhammen voor je moest smeren![]()
Ja, maar gelukkig maar een droom. Zal in werkelijkheid niet snel voorkomenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is pas een nachtmerrie.0-11.
![]()
En 11 boterhammen.
En eergisteren kwam Mario Been in mijn droom voor. Ik was aanwezig bij de bevalling van een kind van hem.. En werd door allerlei mensen gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.
En vandeweek ook al Tom van't Hek en jij ook een paar weken terug.
Ik zag op teletektst dat Excelsior 31 thuis met 0-11 had verloren en opeens was jij er, je had honger en ik vroeg of ik 11 boterhammen voor je moest smeren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |